PSV wil je in de CL hebben, Ajax kan daar al jaren niks. Zonde voor het Nederlands voetbal ditquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah zonde, PSV verdient het wel echt veel meer
Dan had PSV maar beter moeten presteren.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV wil je in de CL hebben, Ajax kan daar al jaren niks. Zonde voor het Nederlands voetbal dit
Gewoon het veld af stappen, dit is een kansloze zaakquote:Op zondag 8 mei 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat De Graafschap nu krachten moet gaan sparen voor de nacompetie.
Ajax countert niet (Boze, verontwaardigde blik). Ajax zet vroeg druk waardoor je al in 2 passen voor het doel bent. Sterker nog, ze hebben geeneens de spelers om op de omschakeling te spelen dus ik weet niet waar je het over hebtquote:
Wel waar ditquote:Op zondag 8 mei 2016 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV wil je in de CL hebben, Ajax kan daar al jaren niks. Zonde voor het Nederlands voetbal dit
Mwhah, Ajax wordt natuurlijk wel aan alle kanten geholpen als het écht spannend wordt (bv Makkelie). PSV heeft in principe beter gepresteerd dan Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had PSV maar beter moeten presteren.
Wellicht kun je PSV dan nog beter in de voorronde hebben, heb je kans op 2 clubsquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax wordt natuurlijk wel aan alle kanten geholpen als het écht spannend wordt (bv Makkelie). PSV heeft in principe beter gepresteerd dan Ajax dit seizoen.
Ik vind dat PSV in de eerste seizoenshelft ongeveer alles verneukt heeft maar oke, wat jij wil johquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax wordt natuurlijk wel aan alle kanten geholpen als het écht spannend wordt (bv Makkelie). PSV heeft in principe beter gepresteerd dan Ajax dit seizoen.
Als PSV zo ongelooflijk goed is. Plaatsen zich wel via Vclquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als PSV zo ongelooflijk goed is. Plaatsen zich wel via Vcl
Grapjasquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV in de eerste seizoenshelft ongeveer alles verneukt heeft maar oke, wat jij wil joh
Gelachen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond het spel wel leuker om naar te kijken, maar daar schijn je geen prijzen mee te winnenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV in de eerste seizoenshelft ongeveer alles verneukt heeft maar oke, wat jij wil joh
Hopelijk Zenit niet 3e in Rusland, dan zijn we geplaatstquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zit ook wat in jaquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook wel een paar.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelachen.
ADO 2-2 PSV
Heerenveen 1-1 PSV
PSV 1-1 Excelsior
Willem II 2-2 PSV
PSV 1-1 SC Heerenveen
Joe.
Hoe liggen die kansen ongeveer?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk Zenit niet 3e in Rusland, dan zijn we geplaatst
Rostov doet het goed.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk Zenit niet 3e in Rusland, dan zijn we geplaatst
Tegen Heerenveen wel genaaid door de scheids maar ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelachen.
ADO 2-2 PSV
Heerenveen 1-1 PSV
PSV 1-1 Excelsior
Willem II 2-2 PSV
PSV 1-1 SC Heerenveen
Joe.
Ajax zet helemaal niet vroeg druk. Ik snap nu dat R. de Boer geen trainer is.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax countert niet (Boze, verontwaardigde blik). Ajax zet vroeg druk waardoor je al in 2 passen voor het doel bent. Sterker nog, ze hebben geeneens de spelers om op de omschakeling te spelen dus ik weet niet waar je het over hebt
- R. de Boer
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef FL_Freak het volgende:
Hoerige ryfus narsingh oprotten met die Mongool
Ajax heeft precies hetzelfde aantal punten momenteel...quote:Op zondag 8 mei 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelachen.
ADO 2-2 PSV
Heerenveen 1-1 PSV
PSV 1-1 Excelsior
Willem II 2-2 PSV
PSV 1-1 SC Heerenveen
Joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |