Ik snap dat er een belang aanhangt, maar voor de cohesie in de samenleving is het op sommige momenten en terreinen funest. Dat vind ik bezwaarlijk, jammer, etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het geld dat vanuit hier daarheen stroomt, maakt dat die buitenlandse landgenoten belangrijk zijn voor die landen.
Is in Suriname en op Antillen net zo.
turks danquote:
Natuurlijk en daar heb ik het niet over, maar qua criminaliteit liggen Turken niet ver van de Marokkanen. Allemaal crimineel gespuis.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken verschillen wel degelijk van Marokkanen.. Je gaat een Noord-Afrikaan toch niet vergelijken met een Aziaat qua cultuur?
Stel mij de vraag dan gewoon weer? Ik voel mij geen Nederlandse. nee. Maar daarentegen voel ik mij ook zeer zeker geen Turkse.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
turks dantouche. Geef het nog een jaartje dan is mn hoofd wel opgeklaard
![]()
Voor de Nederlandse samenleving lijkt het niet dat er significante voordelen opleveren. Tenminste ik zie ze niet direct.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja. Dan zou Nederland wellicht minder hard moeten bukken voor landen als Turkije en Marokko?
Laat me raden, je bent een Koerd ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel mij de vraag dan gewoon weer? Ik voel mij geen Nederlandse. nee. Maar daarentegen voel ik mij ook zeer zeker geen Turkse.
Jammer dat ik je punt niet kan maken, misschien een andere allochtoon die dat wel wil/kan.
Tsja het is een vrije keuze die ze hebben en regering in thuisland die 2e paspoort uitgeeft maakt het ook niet beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik snap dat er een belang aanhangt, maar voor de cohesie in de samenleving is het op sommige momenten en terreinen funest. Dat vind ik bezwaarlijk, jammer, etc.
Waarom spreek je zo over een hele groep?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Natuurlijk en daar heb ik het niet over, maar qua criminaliteit liggen Turken niet ver van de Marokkanen. Allemaal crimineel gespuis.
Ik spreek over de criminelen en niet over de 'goede'.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom spreek je zo over een hele groep?
Rare mensen.
Ik kan mij niet geheel Koerdisch noemen, ik spreek de taal helaas niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een Koerd ofzo?
Dat is een teer punt bij Turken net zoals Armenen, hier wonen ze in 1 flat.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een Koerd ofzo?
Ik zie ze ook niet, maar wellicht dat het de PVV-denkers tevreden kan stemmen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse samenleving lijkt het niet dat er significante voordelen opleveren. Tenminste ik zie ze niet direct.
geef me die link van sherlock ff. Ik ben toch niet in de war met crip? Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel mij de vraag dan gewoon weer? Ik voel mij geen Nederlandse. nee. Maar daarentegen voel ik mij ook zeer zeker geen Turkse.
Jammer dat ik je punt niet kan maken, misschien een andere allochtoon die dat wel wil/kan.
Wat maakt dat uit, je hebt Koerdische bloed en dat telt. Dus je bent een Koerd, leuk... Zolang je maar geen PKK steunt...quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan mij niet geheel Koerdisch noemen, ik spreek de taal helaas niet.
Murdera, zie je weer spoken?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef me die link van sherlock ff. Ik ben toch niet in de war met crip? Nee volgens mij niet.
Tevens maak je mijn punt zo ook al prima hoor.als je er een "kk kaaskop" ofzo in had gezet was het maar net iets beter geweest.
Wat dit betreft spreekt mij het Amerikaanse model erg aan. Helaas is in deze contreien patriottisme/nationalisme meer synoniem met potsierlijk dan met trots.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja het is een vrije keuze die ze hebben en regering in thuisland die 2e paspoort uitgeeft maakt het ook niet beter.
Jonge Turken mogen dan hun dienstplicht afkopen.
wat is dat altijd met dat bloed uit een bepaald lamd of streek? Is dat anders, smaakt dat zoeter ofzo? Mensen doen vaak alsof het over een exotische wijn gaat met bloed en bloedbanden.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, je hebt Koerdische bloed en dat telt. Dus je bent een Koerd, leuk... Zolang je maar geen PKK steunt...
Damn moet ik hier serieus op ingaan...quote:Op maandag 9 mei 2016 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is dat altijd met dat bloed uit een bepaald lamd of streek? Is dat anders, smaakt dat zoeter ofzo? Mensen doen vaak alsof het over een exotische wijn gaat met bloed en bloedbanden.
vorige keer deed ik niet anders dan doorvragen over jouw achtergrond en denkbeelden. Maar toen wilde je niet meer antwoorden want je vond het niet interessant ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Murdera, zie je weer spoken?![]()
Wat mij altijd zo tegenstaat aan dit soort simpele vragen is dat mensen nooit doorvragen, maar een wenselijk antwoord krijgen en daarop hun orgasme al hebben gehad en tevreden afdruipen om op fok weer te kunnen zeggen dat al die moslims or what so ever hetzelfde denken.
Oké. Alleen als zij het benadrukken, misschien. Zij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor het ontstaan van dit fenomeen en evenmin voor de instandhouding daarvan.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet, maar wellicht dat het de PVV-denkers tevreden kan stemmen.
Ja, maar als je dat doet in klb sc zal ik never serieus reageren.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vorige keer deed ik niet anders dan doorvragen over jouw achtergrond en denkbeelden. Maar toen wilde je niet meer antwoorden want je vond het niet interessant ofzo.dus een tikje sneu om dat nu mijn schuld te noemen. Maar als het jou helpt
was ik te abstrakt? Dat hele "ik ben" ook al zijn ze enkel een paar keer in een land op vakantie geweest en komt de broer van hun opa er vandaan. Lijkt een beetje een minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Damn moet ik hier serieus op ingaan...
Waarom moet ik mij nou per se Nederlandse voelen? Wat voegt dat precies toe?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ik te abstrakt? Dat hele "ik ben" ook al zijn ze enkel een paar keer in een land op vakantie geweest en komt de broer van hun opa er vandaan. Lijkt een beetje een minderwaardigheidscomplex.
erg jammer. Ik was er graag meer over te weten gekomen. Prima, jouw keuze, maar dan niet sneuneuzen dat ik niet verder vraag.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat doet in klb sc zal ik never serieus reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |