blauwe bessenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zal ik eens voor lekkers gaan halen voor morgen?
wat is er morgen?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kip.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woowquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, ja ik denk ook maximaal.. En true Sofje, denk dat ik dat wel ga doen. Maar is nog best duur, 35 euro ongeveer. Hoe duur zijn benen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woow
eierkoekenquote:
geen idee mehhhquote:
nog keerquote:
Ja, of bij chineesje. Nouja, brazilian bij chineesje mwehhh.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee mehhh
misschien even doorzoeken, denk wel dat het goedkoper kan
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemollerquote:Op zondag 8 mei 2016 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga bikini![]()
Moet ook nog bij kopen voor vakantie, vind mooie passende bikini kopen wel echt lastig
Wauwww, wat tofquote:Op zondag 8 mei 2016 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemoller
Ga je nog ESF kijken?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Crack_ het volgende:
Kan niet wachten tot ik mn punten terug heb. En zin in zwemmen omg.
Jaquote:
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ikquote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jahij zit ook echt mooi, dus misschien kun je daar ook wel eentje vinden. Maarja, wel wat prijziger in tegenstelling tot h&m ofzo
Ohh echtquote:
Ik ookquote:
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
In het water gaat het wel, maar vooral het moment van aantrekken en laten zien. Tering ey. Laatste drie keer dat ik zou gaan zwemmen lukte het met gewoon niet, dus ging zwemmen steeds niet door, door mij
. MAAR WIL ZWEMMEN
In een zwembad al helemaal, met dat afschuwelijke licht.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar bij mij ligt het er ook wel aan waar het is. Bij een gesloten iets (zwembad oid) vind ik het 'enger' dan bij zee ofzoiets. Heb je dat ook?
WHYquote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.
ja dat verbranden wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan ben je minder naakt en verbrand je minder snel.
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang meequote:Op zondag 8 mei 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ik. Maar die hebben ze bijna nooit bij de h&m.. Dus dan ga ik wel hunkie. Ook omdat je toch echt meeega lang doet met een bikini
.
Maar moet ook kleurtje voordat ik ga, ben nu zo wit. Jij dan?
[..]
Ohh echt![]()
ja ga wel kijken maar moet zondag werken, dat is wel jammer
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang mee
neuh, ik vind het niet echt erg dat ik wit ben. Ik ga sowieso niet onder ze zonnebank en zelf doen is paar jaar geleden soms wel gelukt, maar laatste keer kreeg ik opmerking dat ik toch wel beetje oranje was LOL![]()
!! en het stinkt en het is ook best moeilijk. en je wilt snel al nog een keer doen waardoor je te oranje wordt
whut, hoezo?quote:
Ja, dat ging een beetje verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.
En mja, ik ben niet wit ik ben bleek. Nee, bij mij is het echt té wit, ben witter dan oranje mensen
[..]
whut, hoezo?
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keerquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat ging een beetje verkeerd![]()
Ik ben ook wel wit, maar niet te wit ofzo
Hoe zou jij dan bruin willen worden voor je vakantie dan?
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochquote:Op zondag 8 mei 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keer
Shit, ja goede vraagmaar vakantie is wel pas 18 augustus?!
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 gradenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochnouja, niet als hoofddoel bruin worden, maar mensen snappen wel dat je nog niet bruin bent dan toch
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 graden
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juniquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juni. Dan moet ik iedere dag naar school + minimaal 1 volle dag in het weekend werken
.
Maar kan me echt niet voorstellen dat ik iedere dag verplichte les zou hebben.. Het is namelijk alsnog zelfstudie achter pc. Wageningen is er wel van om dat soort dingen soms te verplichten op school te maken, maar vijf dagen?!quote:
Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?quote:
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?
Dat moet al iedere weekquote:Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.
DOEGGIE, i kheb duitsie bolletjequote:Op zondag 8 mei 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, even lekker door zonnetje fietsen en wat broodjes halen voor morgen. :8
Ik laat jullie achter met een van mijn favoriete liedjes van de laatste tijd.
Nicequote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Picsquote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Viespeuk.quote:
Die kunnen ook heel stijlvol zijn hoorquote:
Ja wel tofquote:
Ohh, nou ook gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel tofben niet op festival terrikn geweest hoor, vond ik niet zo leuk qua muziek enzo maar gewoon met wat drank op malieveld gechillt in jet zonnetje
![]()
Jouw weekendje kamperen?
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou ook gezellig.
Ja was heel leuk. Wel heel koud gehad eerste nacht, maar had mijzelf goed ingepakt en toen overleefd
. En gisteren van Movie Park Germany teruggereden naar huis, dat was ook wel even lekker.. om zo door te kunnen rijden
.
Haha, neequote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Een zus, (pleeg)broer en broertje. Die waren er allemaal donderdag en mijn broer bleef ook slapen
. En donderdag was mn kleine neefje er ook en mn zus haar man enzo
dus gezellig
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt gezelligMet z'n alle in zo'n familietent ook?
Ah ja tof tof.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ook.
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net als de eindsprint langs je heen zoeft slaat je camera af
Wel mooi hoor, die Giro
Ja ik ook, ging om foto's. Ik 15 keer achter elkaar klikken blijft de spiegel in eens open staanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald worden
Vroeger sliep ik wel met mn zusje in tentje hoor, was veel gezelligerquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja tof tof.
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Omdat je snurkte zeker?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Hey VA. Leuk weekend gehad?quote:
quote:
Hola chicaquote:
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
Ik vond in een tentje slapen echt kut. Veel te klein.
Kocht ik niet, deden mijn ouders.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassen
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, dat kwam pas toen ik fattie werd
Nee als je jong bent is dat toch veel leuker dan bij je ouders in de caravan
Heb je Ajax nog gezien Neeltje?
Wanneer afspreken G?quote:
PSV kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.quote:
Naja 1-1 tegen de graafschap in een finale wedstrijd zegt inderdaad al genoegquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet de aanhangers van elke provincieclub nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.
Wanneer jullie kunnen. Ik zit wel hele week in woerden dus komend weekend?quote:
Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spitsquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meen je die?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spits
Jaquote:
Ik geloof het niet, dat moet toch wel de domste wissel van het seizoen zijn. Zo niet van de eeuw.quote:
Die zie je hier niet, dus dat merk ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vergeet de aanhangers van elke provincieclub niet
Typisch de Boer, ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spits
Nee, niet voor van der hoorn. Die stond er al in, maar hij plaatste hem wel in de spitsquote:Op zondag 8 mei 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, dat moet toch wel de domste wissel van het seizoen zijn. Zo niet van de eeuw.
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo domquote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet voor van der hoorn. Die stond er al in, maar hij plaatste hem wel in de spits
Milik ging er uit voor Ghazi
Hij doet het al 2 jaar met vd Hoorn.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo dom
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheidquote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo dom
Een paar keer wel maar is wel treurig als dat je noodgreep isquote:Op zondag 8 mei 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet het al 2 jaar met vd Hoorn.
Het heeft nog niet gewerkt tot nu toe.
Ik denk dat de meeste mensen het PSV wel meer gunde, hebben ons nationaal en internationaal veel meer vermaakt waar je bij de half 1 wedstrijden van Ajax nog even de oogjes dicht deed.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheid
Dus door onterechte pingels, mis je het kampioenschap?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheid
Vind dat ook wel meespelen ja. PSV bijna halve finale cl en Ajax loopt te zwalken tegen Molde. Telt niet voor kampioenschap natuurlijk maar je kijkt er dwn toch anders naarquote:Op zondag 8 mei 2016 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het PSV wel meer gunde, hebben ons nationaal en internationaal veel meer vermaakt waar je bij de half 1 wedstrijden van Ajax nog even de oogjes dicht deed.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus door onterechte pingels, mis je het kampioenschap?
Verklaart wel de afgelopen 15 jaar, hehehehe.
Telt niet voor het kampioenschap nee, maar voor de gunfactor natuurlijk wel. Dat is voor mij ook het enige dat telt in deze, want ik heb er verder ook niet echt belang bij wie het wordtquote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat ook wel meespelen ja. PSV bijna halve finale cl en Ajax loopt te zwalken tegen Molde. Telt niet voor kampioenschap natuurlijk maar je kijkt er dwn toch anders naar
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Telt niet voor het kampioenschap nee, maar voor de gunfactor natuurlijk wel. Dat is voor mij ook het enige dat telt in deze, want ik heb er verder ook niet echt belang bij wie het wordt
Nee man.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.
En ik heb het gevoel dat Ajax meer kans heeft in de voorronde voor CL groepsfase dan PSV. Vraag me niet waarom
Ajax vliegt eruit in de CL, ze komen er namelijk sowieso eentje uit het rijtje Roma, Man City, Villarreal ed tegenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.
En ik heb het gevoel dat Ajax meer kans heeft in de voorronde voor CL groepsfase dan PSV. Vraag me niet waarom
Jazeker, al 4 dagen eigenlijk. En jij?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je lekker van het weer genoten vandaag?
Ik ook al wel vier dagenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, al 4 dagen eigenlijk. En jij?
Wil GoT kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om morgen naar werk te gaan.
Ik ook.quote:
Leukquote:Op zondag 8 mei 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Lekker chipje er bij, glaasje drinken.
Gezellig samen onder een dekentje
Maar Lokje is niet hier, dus moet het in mijn eentje kijken morgenavond.quote:
Wel verstandig.quote:
Heb je geen knuffel ofzo die je mee kunt nemen onder het dekentje?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Lokje is niet hier, dus moet het in mijn eentje kijken morgenavond.
[..]
Wel verstandig.
Heb jij die?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je geen knuffel ofzo die je mee kunt nemen onder het dekentje?
Ik heb ze ook wel maar het voelt niet echt anders met of zonder.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een knuffel ja![]()
Maar ik slaap altijd alleen hoor
Ik knuffel m'n kussen altijdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel maar het voelt niet echt anders met of zonder.
Kaneel toch? Of kom jij alleen bij hem?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar faxie, jij hebt wel katjes, in mijn huis komt nooit iemand.
Ik heb nog wel een oude die mijn oma gemaakt heeft, en 1 die ik van mijn ex heb gekregen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je geen knuffel ofzo die je mee kunt nemen onder het dekentje?
Leukquote:Op zondag 8 mei 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude die mijn oma gemaakt heeft, en 1 die ik van mijn ex heb gekregen.
Ja ik weet toch niet hoe groot jij woont?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch niet vol te houden lang in gezelschap te zijn op die paar vierkante meter. :$
24m2 alles bij elkaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet hoe groot jij woont?
Maar lekker knus toch
Ik vind dat voor een student nog een aarige ruimte hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
24m2 alles bij elkaar.
Kan best, niet optimaal. Vooral wegens de hoogslaper. :$
Ohja voor mezelf is het groot genoeg hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat voor een student nog een aarige ruimte hoor![]()
Groter dan je eerst zat toch
Zelfs niet als het je vriendje is?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja voor mezelf is het groot genoeg hoor.
Maar voel me toch niet helemaal comfortabel bij bezoek. :$
jaaquote:Op zondag 8 mei 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Lekker chipje er bij, glaasje drinken.
Gezellig samen onder een dekentje
Vanwege de medestudenten?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel me sowieso maar matig op mijn gemak hier.
Nee, daar zie ik er niet zoveel van. Kan er niet goed de vinger op leggen waar het wel aan ligt. Misschien ben ik gewoon slecht in het thuisgevoel krijgen.quote:
Hoe was dat bij je vorige huizen?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daar zie ik er niet zoveel van. Kan er niet goed de vinger op leggen waar het wel aan ligt. Misschien ben ik gewoon slecht in het thuisgevoel krijgen.
Omgeving bevalt gewoon niet dan. Dat kan hequote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daar zie ik er niet zoveel van. Kan er niet goed de vinger op leggen waar het wel aan ligt. Misschien ben ik gewoon slecht in het thuisgevoel krijgen.
Hetzelfde. Maar daar was ook altijd wel wat op aan te merken, en dat is hier eigenlijk niet eens zo.quote:
Tijd dat je aan het werk gaat en je eigen stekkie vindtquote:Op zondag 8 mei 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar daar was ook altijd wel wat op aan te merken, en dat is hier eigenlijk niet eens zo.
Dat werkt dan ook niet lekker mee. Werd het ook niet minder? Of hoe lang woonde je daar allemaal ongeveer?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar daar was ook altijd wel wat op aan te merken, en dat is hier eigenlijk niet eens zo.
Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 8 mei 2016 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tijd dat je aan het werk gaat en je eigen stekkie vindt
Ik had er vrij weinig problemen meequote:Op zondag 8 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan
Nee, altijd erger.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt dan ook niet lekker mee. Werd het ook niet minder? Of hoe lang woonde je daar allemaal ongeveer?
Huizensletjequote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, altijd erger.
Eerste paar maandjes vind ik het meestal leuk omdat nieuw, en daarna niet meer.
Huis van mijn moeder wilde ik erg graag weg, maar dat is niet zo abnormaal.
Een halfjaar met een ander meisje in Enschede gewoond. En in drie verschillende studentenhuizen in Zeist, steeds ongeveer een halfjaar ook, en nu dus hier sinds oktober. Maar eigenlijk voelt het nu alweer als te lang.
Ohhhquote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, altijd erger.
Eerste paar maandjes vind ik het meestal leuk omdat nieuw, en daarna niet meer.
Huis van mijn moeder wilde ik erg graag weg, maar dat is niet zo abnormaal.
Een halfjaar met een ander meisje in Enschede gewoond. En in drie verschillende studentenhuizen in Zeist, steeds ongeveer een halfjaar ook, en nu dus hier sinds oktober. Maar eigenlijk voelt het nu alweer als te lang.
Kan het niet helpen.quote:
Ja, dat kan ik me echt helemaal voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het eerst wel moeilijk om me thuis te voelen in het huis was ik had samengewoond met mijn ex.
Dat voelde de eerste maanden echt heel raar en eenzaam.
whole life crisisquote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet helpen.
Heb nu ook soms dat ik kijk naar mijn spullen, en dat het er niet uitziet als iets waar ik zou wonen. Maar weet ook niet hoe dat er dan wel uit zou zien.
Misschien heb ik een quarterlifecrisis.
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh. Ja, toch proberen te vinden waardoor het komt.. en het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Zal toch voorlopig wel even zo blijven? Bij mij duurt het steeds ongeveer een jaar voordat ik me er echt thuis voel, maar doe dan ook altijd wel veel om ook echt te wennen. Veel naar buiten en huisje mooi maken blabla
Nou gewoon solliciteren en hoppaa, werk. 12,5 jaar ondertussen alquote:
Als we over een tijdje gaan samenwonen, gaan we zoeken naar een huis met een ruimte die je helemaal naar eigen smaak kunt inrichten.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.
Ach joh, jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet helpen.
Heb nu ook soms dat ik kijk naar mijn spullen, en dat het er niet uitziet als iets waar ik zou wonen. Maar weet ook niet hoe dat er dan wel uit zou zien.
Misschien heb ik een quarterlifecrisis.
Spaar je Transformers?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.
Die wordt dan waarschijnlijk zo ongezellig dat het de enige ruimte wordt waar ik nooit kom.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we over een tijdje gaan samenwonen, gaan we zoeken naar een huis met een ruimte die je helemaal naar eigen smaak kunt inrichten.
Inspiratie opdoen via internet en beetje jatten. Shoppen bij de action want goedkoopquote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hier heb je niks aan als student hequote:Op zondag 8 mei 2016 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gewoon solliciteren en hoppaa, werk. 12,5 jaar ondertussen al![]()
En huis ook.... er ging een project starten hier, aangemeld, papiertjes ingevuld, hypotheek afgesloten, even wachten tot het klaar was en inrichten en hoppaa
Ik bleef thuis wonen als studentquote:Op zondag 8 mei 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen via internet en beetje jatten. Shoppen bij de action want goedkoop
[..]
Ja, hier heb je niks aan als student he
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik op kamers had moeten gaan was het wellicht een ander verhaal ja.
ja bahquote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon wel blijven, maar mijn ouders gingen scheiden dus ik ging weg.
Nee dat snap ikquote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en dat lokje student is en thuis wonen was het ook niet dus alsnog.. woning kopen waar jij het over hebt als student kan gewoon niet
Ach, ben al wel bijna uitgestudeerd inmiddels gelukkig, duurt geen jaren meer.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en dat lokje student is en thuis wonen was het ook niet dus alsnog.. woning kopen waar jij het over hebt als student kan gewoon niet
jaa, denk daar aan!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ben al wel bijna uitgestudeerd inmiddels gelukkig, duurt geen jaren meer.
Al heb ik wel appartementje, geluk gehad met sociale woningbouwquote:
Da's wel lekkerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, denk daar aan!
[..]
Al heb ik wel appartementje, geluk gehad met sociale woningbouwghighgihg
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmensquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's wel lekker![]()
Je blijft daar ook nog wel hangen als je klaar bent met studeren?
Wat zijn je voorkeuren?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou liever niet in Utrecht blijven wonen als ik klaar ben.
HEIDENquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Waar wil je dan naartoe?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmens
[..]
Wat zijn je voorkeuren?
Ow ik dacht dat jij juist wel een stadsmens wasquote:Op zondag 8 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmens
[..]
Wat zijn je voorkeuren?
Komt door mij zeker?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.
Pffquote:Op zondag 8 mei 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.
Hoezo dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij juist wel een stadsmens was
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.quote:
Haha, nee ik ben echt een brabants plattelandsmeisje. Incl tijdje 's ochtends vroeg mest scheppen en 's avonds weerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Je ziet er niet uit als een rustig dorpsmeisje
Ja hoezo danquote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.
Dan zou ik nog eerder in Friesland gaan wonen.
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$quote:
hahah ja okequote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.
Dan zou ik nog eerder in Friesland gaan wonen.
Leukquote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben echt een brabants plattelandsmeisje. Incl tijdje 's ochtends vroeg mest scheppen en 's avonds weer![]()
Trots op iets waar je geen invloed op hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$
Liefquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik steun je hoor.
Al kan ik beter geen alcohol drinken op warme dagen.
omdat ik zo al ga slapenquote:
Uhm nee, je komt juist moeilijk in slaap omdat je honger hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je misschien moelijk in slaap omdat je lichaam aan het werk gaat
Snachts gaat je lichaam naar huis, dwdd gtst en pauw kijken en daarna te bed??quote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je misschien moelijk in slaap omdat je lichaam aan het werk gaat
Ik eet bijna altijd tussen 11 en 12 nog restjes avondetenquote:
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, je komt juist moeilijk in slaap omdat je honger hebt
Een zak chips wel??quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.
Ik zou niet inzien waarom niet, als je er geen last van hebt met slapen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.
Dat is 't 'm nou netquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom niet, als je er geen last van hebt met slapen.
Een van de eerste hitsquote:Hierdoor bestaat de kans dat wat je laat op de avond eet, 's nachts half verteerd in je maag achterblijft. Dit kan de nachtrust verstoren.
Dat is heel leuk voor jequote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik ken meer mensen die na het eten in slaap vallen dan moeite hebben met slapen.
Niet iedereen krijgt er last van, sommige beetje buikpijn als ze gaan liggen achjaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 waarheid in jouw wereld he ?
Niet eten na middernacht was een Gremlins verwijzingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er last van, sommige beetje buikpijn als ze gaan liggen achja
Maar dat niet eten na 8 uur, niet eten na middernacht, is zo`n fabeltje![]()
Ligt eraan wat je eet, wanneer je iets eet maakt geen drol uit
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze hetquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.
Lezen, my dear.
O ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze het![]()
Flapdrol
oke dan ga ik dat even makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet bijna altijd tussen 11 en 12 nog restjes avondeten
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.quote:
ja, zal ik doenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
Ik heb bijzonder weinig in huis.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
oh maar jij doet het wel vaker tochquote:
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekorenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er een ongeoorloofde Batman Dracula film bestaat van Andy Warhole?
Hij staat zelfs op youtube.
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuisquote:
Het is Warhole, dus tuurlijk is het kut.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekoren
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Waren ook een stel mafklappers jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Oh zonder twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.
oppleurenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
"Harde kern"quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
Je kan er zo bijquote:
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgtquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Flippiee het volgende:
Bedankt Fokkie. 3 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
Manmanmanman. Gisteren was een klein rampje om eerlijk toe te geven.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgt
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die staat altijd wel garant voor een bannetje.
Warmte speelt wel grote rol danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuis![]()
Voor het nageslacht dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef Flippiee het volgende:
Als Janssen bij AZ blijft dan wordt AZ volgend seizoen kampioen
wat voor medicijnen voor watquote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En het feit dat ik aan medicijnen zit.(Beetje onhandig dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |