Nee, altijd erger.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt dan ook niet lekker mee. Werd het ook niet minder? Of hoe lang woonde je daar allemaal ongeveer?
Huizensletjequote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, altijd erger.
Eerste paar maandjes vind ik het meestal leuk omdat nieuw, en daarna niet meer.
Huis van mijn moeder wilde ik erg graag weg, maar dat is niet zo abnormaal.
Een halfjaar met een ander meisje in Enschede gewoond. En in drie verschillende studentenhuizen in Zeist, steeds ongeveer een halfjaar ook, en nu dus hier sinds oktober. Maar eigenlijk voelt het nu alweer als te lang.
Ohhhquote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, altijd erger.
Eerste paar maandjes vind ik het meestal leuk omdat nieuw, en daarna niet meer.
Huis van mijn moeder wilde ik erg graag weg, maar dat is niet zo abnormaal.
Een halfjaar met een ander meisje in Enschede gewoond. En in drie verschillende studentenhuizen in Zeist, steeds ongeveer een halfjaar ook, en nu dus hier sinds oktober. Maar eigenlijk voelt het nu alweer als te lang.
Kan het niet helpen.quote:
Ja, dat kan ik me echt helemaal voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het eerst wel moeilijk om me thuis te voelen in het huis was ik had samengewoond met mijn ex.
Dat voelde de eerste maanden echt heel raar en eenzaam.
whole life crisisquote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet helpen.
Heb nu ook soms dat ik kijk naar mijn spullen, en dat het er niet uitziet als iets waar ik zou wonen. Maar weet ook niet hoe dat er dan wel uit zou zien.
Misschien heb ik een quarterlifecrisis.
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh. Ja, toch proberen te vinden waardoor het komt.. en het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Zal toch voorlopig wel even zo blijven? Bij mij duurt het steeds ongeveer een jaar voordat ik me er echt thuis voel, maar doe dan ook altijd wel veel om ook echt te wennen. Veel naar buiten en huisje mooi maken blabla
Nou gewoon solliciteren en hoppaa, werk. 12,5 jaar ondertussen alquote:
Als we over een tijdje gaan samenwonen, gaan we zoeken naar een huis met een ruimte die je helemaal naar eigen smaak kunt inrichten.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.
Ach joh, jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 8 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet helpen.
Heb nu ook soms dat ik kijk naar mijn spullen, en dat het er niet uitziet als iets waar ik zou wonen. Maar weet ook niet hoe dat er dan wel uit zou zien.
Misschien heb ik een quarterlifecrisis.
Spaar je Transformers?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen huisjes mooi maken, want ik heb de smaak van een veertigjarige vrijgezelle kerel met wizardstatus.
Die wordt dan waarschijnlijk zo ongezellig dat het de enige ruimte wordt waar ik nooit kom.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we over een tijdje gaan samenwonen, gaan we zoeken naar een huis met een ruimte die je helemaal naar eigen smaak kunt inrichten.
Inspiratie opdoen via internet en beetje jatten. Shoppen bij de action want goedkoopquote:Op zondag 8 mei 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hier heb je niks aan als student hequote:Op zondag 8 mei 2016 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gewoon solliciteren en hoppaa, werk. 12,5 jaar ondertussen al![]()
En huis ook.... er ging een project starten hier, aangemeld, papiertjes ingevuld, hypotheek afgesloten, even wachten tot het klaar was en inrichten en hoppaa
Ik bleef thuis wonen als studentquote:Op zondag 8 mei 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen via internet en beetje jatten. Shoppen bij de action want goedkoop
[..]
Ja, hier heb je niks aan als student he
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik op kamers had moeten gaan was het wellicht een ander verhaal ja.
ja bahquote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon wel blijven, maar mijn ouders gingen scheiden dus ik ging weg.
Nee dat snap ikquote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en dat lokje student is en thuis wonen was het ook niet dus alsnog.. woning kopen waar jij het over hebt als student kan gewoon niet
Ach, ben al wel bijna uitgestudeerd inmiddels gelukkig, duurt geen jaren meer.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en dat lokje student is en thuis wonen was het ook niet dus alsnog.. woning kopen waar jij het over hebt als student kan gewoon niet
jaa, denk daar aan!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ben al wel bijna uitgestudeerd inmiddels gelukkig, duurt geen jaren meer.
Al heb ik wel appartementje, geluk gehad met sociale woningbouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |