Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spitsquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Meen je die?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spits
Jaquote:
Ik geloof het niet, dat moet toch wel de domste wissel van het seizoen zijn. Zo niet van de eeuw.quote:
Die zie je hier niet, dus dat merk ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vergeet de aanhangers van elke provincieclub niet
Typisch de Boer, ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als toevoeging op je liefde voor de Boer. Met 1-1 haalde hij Milik eruit en zette hij Mikey van der hoorn in de spits
Nee, niet voor van der hoorn. Die stond er al in, maar hij plaatste hem wel in de spitsquote:Op zondag 8 mei 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, dat moet toch wel de domste wissel van het seizoen zijn. Zo niet van de eeuw.
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo domquote:Op zondag 8 mei 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet voor van der hoorn. Die stond er al in, maar hij plaatste hem wel in de spits
Milik ging er uit voor Ghazi
Hij doet het al 2 jaar met vd Hoorn.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo dom
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheidquote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo idioot, je topscorer haal je er echt helemaal nevernooit uit als je MOET scoren in zo'n wedstrijd. Al raakt ie geen bal. Dat is gewoon zo dom
Een paar keer wel maar is wel treurig als dat je noodgreep isquote:Op zondag 8 mei 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet het al 2 jaar met vd Hoorn.
Het heeft nog niet gewerkt tot nu toe.
Ik denk dat de meeste mensen het PSV wel meer gunde, hebben ons nationaal en internationaal veel meer vermaakt waar je bij de half 1 wedstrijden van Ajax nog even de oogjes dicht deed.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheid
Dus door onterechte pingels, mis je het kampioenschap?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vind het ook niet mooi omdat ik een Feyenoorder ben verder, gunde ze hetgewoon niet gezien het hele seizoen. En voor zo'n penalty tegen Utrecht is dit dan mooi gerechtigheid
Vind dat ook wel meespelen ja. PSV bijna halve finale cl en Ajax loopt te zwalken tegen Molde. Telt niet voor kampioenschap natuurlijk maar je kijkt er dwn toch anders naarquote:Op zondag 8 mei 2016 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het PSV wel meer gunde, hebben ons nationaal en internationaal veel meer vermaakt waar je bij de half 1 wedstrijden van Ajax nog even de oogjes dicht deed.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus door onterechte pingels, mis je het kampioenschap?
Verklaart wel de afgelopen 15 jaar, hehehehe.
Telt niet voor het kampioenschap nee, maar voor de gunfactor natuurlijk wel. Dat is voor mij ook het enige dat telt in deze, want ik heb er verder ook niet echt belang bij wie het wordtquote:Op zondag 8 mei 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat ook wel meespelen ja. PSV bijna halve finale cl en Ajax loopt te zwalken tegen Molde. Telt niet voor kampioenschap natuurlijk maar je kijkt er dwn toch anders naar
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Telt niet voor het kampioenschap nee, maar voor de gunfactor natuurlijk wel. Dat is voor mij ook het enige dat telt in deze, want ik heb er verder ook niet echt belang bij wie het wordt
Nee man.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.
En ik heb het gevoel dat Ajax meer kans heeft in de voorronde voor CL groepsfase dan PSV. Vraag me niet waarom
Ajax vliegt eruit in de CL, ze komen er namelijk sowieso eentje uit het rijtje Roma, Man City, Villarreal ed tegenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies.
En ik heb het gevoel dat Ajax meer kans heeft in de voorronde voor CL groepsfase dan PSV. Vraag me niet waarom
Jazeker, al 4 dagen eigenlijk. En jij?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je lekker van het weer genoten vandaag?
Ik ook al wel vier dagenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, al 4 dagen eigenlijk. En jij?
Wil GoT kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om morgen naar werk te gaan.
Ik ook.quote:
Leukquote:Op zondag 8 mei 2016 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Lekker chipje er bij, glaasje drinken.
Gezellig samen onder een dekentje
Maar Lokje is niet hier, dus moet het in mijn eentje kijken morgenavond.quote:
Wel verstandig.quote:
Heb je geen knuffel ofzo die je mee kunt nemen onder het dekentje?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Lokje is niet hier, dus moet het in mijn eentje kijken morgenavond.
[..]
Wel verstandig.
Heb jij die?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je geen knuffel ofzo die je mee kunt nemen onder het dekentje?
Ik heb ze ook wel maar het voelt niet echt anders met of zonder.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een knuffel ja![]()
Maar ik slaap altijd alleen hoor
Ik knuffel m'n kussen altijdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel maar het voelt niet echt anders met of zonder.
Kaneel toch? Of kom jij alleen bij hem?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar faxie, jij hebt wel katjes, in mijn huis komt nooit iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |