blauwe bessenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zal ik eens voor lekkers gaan halen voor morgen?
wat is er morgen?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kip.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woowquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, ja ik denk ook maximaal.. En true Sofje, denk dat ik dat wel ga doen. Maar is nog best duur, 35 euro ongeveer. Hoe duur zijn benen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woow
eierkoekenquote:
geen idee mehhhquote:
nog keerquote:
Ja, of bij chineesje. Nouja, brazilian bij chineesje mwehhh.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee mehhh
misschien even doorzoeken, denk wel dat het goedkoper kan
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemollerquote:Op zondag 8 mei 2016 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga bikini![]()
Moet ook nog bij kopen voor vakantie, vind mooie passende bikini kopen wel echt lastig
Wauwww, wat tofquote:Op zondag 8 mei 2016 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemoller
Ga je nog ESF kijken?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Crack_ het volgende:
Kan niet wachten tot ik mn punten terug heb. En zin in zwemmen omg.
Jaquote:
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ikquote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jahij zit ook echt mooi, dus misschien kun je daar ook wel eentje vinden. Maarja, wel wat prijziger in tegenstelling tot h&m ofzo
Ohh echtquote:
Ik ookquote:
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
In het water gaat het wel, maar vooral het moment van aantrekken en laten zien. Tering ey. Laatste drie keer dat ik zou gaan zwemmen lukte het met gewoon niet, dus ging zwemmen steeds niet door, door mij
. MAAR WIL ZWEMMEN
In een zwembad al helemaal, met dat afschuwelijke licht.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar bij mij ligt het er ook wel aan waar het is. Bij een gesloten iets (zwembad oid) vind ik het 'enger' dan bij zee ofzoiets. Heb je dat ook?
WHYquote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.
ja dat verbranden wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan ben je minder naakt en verbrand je minder snel.
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang meequote:Op zondag 8 mei 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ik. Maar die hebben ze bijna nooit bij de h&m.. Dus dan ga ik wel hunkie. Ook omdat je toch echt meeega lang doet met een bikini
.
Maar moet ook kleurtje voordat ik ga, ben nu zo wit. Jij dan?
[..]
Ohh echt![]()
ja ga wel kijken maar moet zondag werken, dat is wel jammer
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang mee
neuh, ik vind het niet echt erg dat ik wit ben. Ik ga sowieso niet onder ze zonnebank en zelf doen is paar jaar geleden soms wel gelukt, maar laatste keer kreeg ik opmerking dat ik toch wel beetje oranje was LOL![]()
!! en het stinkt en het is ook best moeilijk. en je wilt snel al nog een keer doen waardoor je te oranje wordt
whut, hoezo?quote:
Ja, dat ging een beetje verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.
En mja, ik ben niet wit ik ben bleek. Nee, bij mij is het echt té wit, ben witter dan oranje mensen
[..]
whut, hoezo?
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keerquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat ging een beetje verkeerd![]()
Ik ben ook wel wit, maar niet te wit ofzo
Hoe zou jij dan bruin willen worden voor je vakantie dan?
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochquote:Op zondag 8 mei 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keer
Shit, ja goede vraagmaar vakantie is wel pas 18 augustus?!
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 gradenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochnouja, niet als hoofddoel bruin worden, maar mensen snappen wel dat je nog niet bruin bent dan toch
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 graden
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juniquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juni. Dan moet ik iedere dag naar school + minimaal 1 volle dag in het weekend werken
.
Maar kan me echt niet voorstellen dat ik iedere dag verplichte les zou hebben.. Het is namelijk alsnog zelfstudie achter pc. Wageningen is er wel van om dat soort dingen soms te verplichten op school te maken, maar vijf dagen?!quote:
Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?quote:
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?
Dat moet al iedere weekquote:Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.
DOEGGIE, i kheb duitsie bolletjequote:Op zondag 8 mei 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, even lekker door zonnetje fietsen en wat broodjes halen voor morgen. :8
Ik laat jullie achter met een van mijn favoriete liedjes van de laatste tijd.
Nicequote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Picsquote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Viespeuk.quote:
Die kunnen ook heel stijlvol zijn hoorquote:
Ja wel tofquote:
Ohh, nou ook gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel tofben niet op festival terrikn geweest hoor, vond ik niet zo leuk qua muziek enzo maar gewoon met wat drank op malieveld gechillt in jet zonnetje
![]()
Jouw weekendje kamperen?
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou ook gezellig.
Ja was heel leuk. Wel heel koud gehad eerste nacht, maar had mijzelf goed ingepakt en toen overleefd
. En gisteren van Movie Park Germany teruggereden naar huis, dat was ook wel even lekker.. om zo door te kunnen rijden
.
Haha, neequote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Een zus, (pleeg)broer en broertje. Die waren er allemaal donderdag en mijn broer bleef ook slapen
. En donderdag was mn kleine neefje er ook en mn zus haar man enzo
dus gezellig
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt gezelligMet z'n alle in zo'n familietent ook?
Ah ja tof tof.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ook.
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net als de eindsprint langs je heen zoeft slaat je camera af
Wel mooi hoor, die Giro
Ja ik ook, ging om foto's. Ik 15 keer achter elkaar klikken blijft de spiegel in eens open staanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald worden
Vroeger sliep ik wel met mn zusje in tentje hoor, was veel gezelligerquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja tof tof.
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Omdat je snurkte zeker?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Hey VA. Leuk weekend gehad?quote:
quote:
Hola chicaquote:
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
Ik vond in een tentje slapen echt kut. Veel te klein.
Kocht ik niet, deden mijn ouders.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassen
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, dat kwam pas toen ik fattie werd
Nee als je jong bent is dat toch veel leuker dan bij je ouders in de caravan
Heb je Ajax nog gezien Neeltje?
Wanneer afspreken G?quote:
PSV kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.quote:
Naja 1-1 tegen de graafschap in een finale wedstrijd zegt inderdaad al genoegquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Vergeet de aanhangers van elke provincieclub nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |