quote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben echt even te debiel chagrijnig.
Tot ooit.
Nou nou nou, Raf.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
Tot ooit.
quote:
Last vd stroomstoring?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
Tot ooit.
Had ik met een buurman; de stortbak was defect en ik ging het lijmen bij hem. Staan we in de bouwmarkt bij de kassa in de rij, zegt-ie hardop: "Hoe lang duurt het voordat de lijm droog is? Ja maakt niet uit of het lang duurt hoor, dan plas ik wel gewoon in de tuin. Dat doe ik wel vaker."quote:
Ah, daar de plantjes water geven dus!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben bij mijn ouders op het ogenblik.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik met een buurman; de stortbak was defect en ik ging het lijmen bij hem. Staan we in de bouwmarkt bij de kassa in de rij, zegt-ie hardop: "Hoe lang duurt het voordat de lijm droog is? Ja maakt niet uit of het lang duurt hoor, dan plas ik wel gewoon in de tuin. Dat doe ik wel vaker."![]()
![]()
![]()
Ja. Ik hoef vanavond de samenvattingen ff niet te zienquote:
Ahhh niet gezien, en je las net hier dat over 0-1, of wat het ook was?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef vanavond de samenvattingen ff niet te zien
Hahaha!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik met een buurman; de stortbak was defect en ik ging het lijmen bij hem. Staan we in de bouwmarkt bij de kassa in de rij, zegt-ie hardop: "Hoe lang duurt het voordat de lijm droog is? Ja maakt niet uit of het lang duurt hoor, dan plas ik wel gewoon in de tuin. Dat doe ik wel vaker."![]()
![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha!Zo'n grote tuin is een zegen om eens flink je territorium af te bakenen.
TV staat nu ook uit hier.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef vanavond de samenvattingen ff niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |