quote:
Viooltjes kan je ook eten hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]Nee, viooltjes da's niks voor mij. Gisteren een vijgenboom geplant, en er hingen hongen al vijf vijgjes aan.
Yep, dat weet ik...ik deed ook wel eens eetbare blommetjes door sla, maar hou gewoon niet zo van viooltjes. Ook niet van primula's en geraniums enzo.quote:
Wel eens gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zondag 8 mei 2016 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel eens gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Wel eens gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Ah, een einde aan de werldhonger!quote:Op zondag 8 mei 2016 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]Nee, viooltjes da's niks voor mij. Gisteren een vijgenboom geplant, en er hingen hongen al vijf vijgjes aan.
[..]
Wel eens gedaan?Die zijn ook voor NA het eten.. flossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Met mintsmaak.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zijn ook voor NA het eten.. flossen
[..]
Wel eens gedaan?Kun je meten flossen tijdens het eten dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potverquote:Op zondag 8 mei 2016 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, als je een string aan hebt, heb je een flossende veter in je reet!
Hoi Foxiequote:
Je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |