Als het nou echt te warm is en er staat geen zuchtje wind, pak een verlengsnoer en zet een ventilator voor je neus als je in de zon zitquote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nu heel even een uurtje binnen gaan zitten want het werd zo warm. Rond 2/half 3 ga ik weer terug![]()
Als je een plantenspuit gebruikt om jezelf te verkoelen, dan verbrand je juist sneller toch? Tenminste, ze zeggen dat je in het water sneller verbrand toch
Ik ben ook bang dat ik verbrand omdat het ineens zoveel zon is. Mja op dit tijdstip de zon eventjes ontwijken kan nooit kwaad volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou echt te warm is en er staat geen zuchtje wind, pak een verlengsnoer en zet een ventilator voor je neus als je in de zon zit
Oh ja, met deze zon zie je heel snel verschil, of het nou bruin of rood isquote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik verbrand omdat het ineens zoveel zon is. Mja op dit tijdstip de zon eventjes ontwijken kan nooit kwaad volgens mij![]()
En ik zag al verschil van net een uurtje dusbruin word ik wel.
Smooth latino jijquote:Op zondag 8 mei 2016 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Aan het aantal whatsapp berichtjes te zien is het boeket een minuut of 10 geleden bij mijn moeder bezorgd
Haha, maar heb serieus geen idee. Ergens rond de 30 zou ik gokkenquote:
Ook prima tochquote:Op zondag 8 mei 2016 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, maar heb serieus geen idee. Ergens rond de 30 zou ik gokken
Wat bedoel je? Golfsurfen?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:00 schreef MissMSX het volgende:
Ze durft overigens alleen met board. Heeft dat nog een speciale naam?
Geen zeil of kite ofzo. Dacht ook aan golfsurfen, maar dacht toen: alle soorten surfen gaan toch op golven?quote:
Als ik haar nog eens zie zal ik vragen of ze wil leren kiten. En zo ja, dat ik dan nog wel een mannetje weetquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen zeil of kite ofzo. Dacht ook aan golfsurfen, maar dacht toen: alle soorten surfen gaan toch op golven?
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik haar nog eens zie zal ik vragen of ze wil leren kiten. En zo ja, dat ik dan nog wel een mannetje weet
Ja, dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan ook op vlak water hoor![]()
Maar ze doet gulfsurfen dan
De rest mag je zelf doenquote:
Enjoyquote:Op zondag 8 mei 2016 14:11 schreef Californium het volgende:
Eff weer van top tot teen insmeren en dan lekker richting strand
Chillen op het strandje
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar het water![]()
Hopelijk niet teveel dagjesmensen....maar ik vrees het ergste....
Was het maar weer herfst
Daarom sla jij wel mensen aan de haak en hij niet. Hij ziet vooral die moeilijkheden.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Meer mensen. Meer vrouwen. Ik zie mogelijkheden.
Allemaal met hun opgepompte vriendje jaquote:Op zondag 8 mei 2016 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer mensen. Meer vrouwen. Ik zie mogelijkheden.
Duh! De Wet van CLquote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik kan vast wel even buiten m'n broodje opeten zonder me meteen in te hoeven smeren. VAL IK IN SLAAP GVD.
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, ik kan vast wel even buiten m'n broodje opeten zonder me meteen in te hoeven smeren. VAL IK IN SLAAP GVD.
Au! Koelen, minimaal 10 minuten onder de halflauwe douche, calendulazalf als het echt erg is.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
RedCherryquote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Zoals Boudewijn de Groot ooit al zong:quote:
Auw...quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Prachtig nummer datquote:Op zondag 8 mei 2016 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Boudewijn de Groot ooit al zong:
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zou
Dan krijg je ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan
En met je tanden in je hand sjok je weer verder over 't strand
Precies, mocht je ooit nog es een vrouw willen imponeren dan zorg je dat je dat nummer uit je hoofd én op hetzelfde tempo als Boudewijn kan zingen.quote:
Ik denk niet dat dat hier gaat werken, mensen denken dat ik keelkanker en een epilepsie-aanval heb dan...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, mocht je ooit nog es een vrouw willen imponeren dan zorg je dat je dat nummer uit je hoofd én op hetzelfde tempo als Boudewijn kan zingen.
Dan doe je het toch in het Maltees, Engels, Frans, Pools, Bulgaars, Russisch of welke nationaliteit je nu weer aan de haak slaat?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat dat hier gaat werken, mensen denken dat ik keelkanker en een epilepsie-aanval heb dan...
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je het toch in het Maltees, Engels, Frans, Pools, Bulgaars, Russisch of welke nationaliteit je nu weer aan de haak slaat?
Au contraire, veel plezier verderquote:Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor een broodnodig middagje op de sofa want de wipjes leiden niet tot het gewenste resultaat, relax en adem in, adem uit, adem in, adem uit
Ik heb me een paar jasr geleden toen ik het even kwijt was regelmatig geïdentificeerd met Testament.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, mocht je ooit nog es een vrouw willen imponeren dan zorg je dat je dat nummer uit je hoofd én op hetzelfde tempo als Boudewijn kan zingen.
Mooi nummer, maar niet het meest geschikt om naar te luisteren als je in zo'n bui bent, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef Andromache het volgende:
Ik heb me een paar jasr geleden toen ik het even kwijt was regelmatig geïdentificeerd met Testament.Nu soms nog, als ik denk: 'Het is niks, het was niks en het wordt nooit wat.'
Het zegt alles over zijn overtuigingen. Doodzonde.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Typerend dat je ze op die manier typeert.
Je zou maar eens een impuls onderdrukken :$quote:Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel tijd hij er aan kwijt is per dag
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb me een paar jasr geleden toen ik het even kwijt was regelmatig geïdentificeerd met Testament.Nu soms nog, als ik denk: 'Het is niks, het was niks en het wordt nooit wat.'
Dat doe ik dagelijks als ik naar mijn collega kijk....quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zou maar eens een impuls onderdrukken :$
Elke keer als ik jou zie posten doe ik dat.quote:
Lukt dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks als ik naar mijn collega kijk....
Ik vind Ik Denk Nooit Meer Aan Jou zo mooi van hen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten doe ik dat.
Lukt dat?quote:
Tot nu toe wel. Maar moet eerlijk zeggen dat er meerdere fantasien door m'n hoofd gaan dagelijksquote:
My kinda musicquote:Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Ik Denk Nooit Meer Aan Jou zo mooi van hen.
Ik ben heftig aan het masturberen terwijl ik aan jou denk, dus nee, niet echt.quote:
En die vriendjes denken van jou: heb je weer zo'n hippe kiter met mooiboykop.quote:
Lang verhaal kort: alle mannen zijn zo onzeker als de pest.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die vriendjes denken van jou: heb je weer zo'n hippe kiter met mooiboykop.
Raar, maar het zal vast goedbedoeld zijn :$quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben heftig aan het masturberen terwijl ik aan jou denk, dus nee, niet echt.
Dat was het zeker. Zeker niet iedereen voldoet om een rol te spelen in mijn masturbatiefantasietjes.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: alle mannen zijn zo onzeker als de pest.
Ik bind je goed vast, hoef/kan je ook niks doen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Hard gewerkt, moet ik nog douchen en neuken ook
Dan stel ik t op prijs voor deze keerquote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Zeker niet iedereen voldoet om een rol te spelen in mijn masturbatiefantasietjes.
Opwindend om te horen.quote:
Dat klinkt dan wel weer goed. Als m'n teen maar los mag blijvenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bind je goed vast, hoef/kan je ook niks doen.
Die wilde ik juist in mijn anus stoppen vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt dan wel weer goed. Als m'n teen maar los mag blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |