Het zegt alles over zijn overtuigingen. Doodzonde.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Typerend dat je ze op die manier typeert.
Je zou maar eens een impuls onderdrukken :$quote:Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel tijd hij er aan kwijt is per dag
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb me een paar jasr geleden toen ik het even kwijt was regelmatig geïdentificeerd met Testament.Nu soms nog, als ik denk: 'Het is niks, het was niks en het wordt nooit wat.'
Dat doe ik dagelijks als ik naar mijn collega kijk....quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zou maar eens een impuls onderdrukken :$
Elke keer als ik jou zie posten doe ik dat.quote:
Lukt dat?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks als ik naar mijn collega kijk....
Ik vind Ik Denk Nooit Meer Aan Jou zo mooi van hen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten doe ik dat.
Lukt dat?quote:
Tot nu toe wel. Maar moet eerlijk zeggen dat er meerdere fantasien door m'n hoofd gaan dagelijksquote:
My kinda musicquote:Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Ik Denk Nooit Meer Aan Jou zo mooi van hen.
Ik ben heftig aan het masturberen terwijl ik aan jou denk, dus nee, niet echt.quote:
En die vriendjes denken van jou: heb je weer zo'n hippe kiter met mooiboykop.quote:
Lang verhaal kort: alle mannen zijn zo onzeker als de pest.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die vriendjes denken van jou: heb je weer zo'n hippe kiter met mooiboykop.
Raar, maar het zal vast goedbedoeld zijn :$quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben heftig aan het masturberen terwijl ik aan jou denk, dus nee, niet echt.
Dat was het zeker. Zeker niet iedereen voldoet om een rol te spelen in mijn masturbatiefantasietjes.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: alle mannen zijn zo onzeker als de pest.
Ik bind je goed vast, hoef/kan je ook niks doen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Hard gewerkt, moet ik nog douchen en neuken ook
Dan stel ik t op prijs voor deze keerquote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Zeker niet iedereen voldoet om een rol te spelen in mijn masturbatiefantasietjes.
Opwindend om te horen.quote:
Dat klinkt dan wel weer goed. Als m'n teen maar los mag blijvenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bind je goed vast, hoef/kan je ook niks doen.
Die wilde ik juist in mijn anus stoppen vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt dan wel weer goed. Als m'n teen maar los mag blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |