quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke vrouw voor je tegen vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
Ze is te oudquote:
Enige tijd al.quote:
Eén van de zoekcriteria die hij zegt te gebruiken bij het Tinderen etc. Uiteraard wordt dat hier wel in het extreme uitvergroot naar de onderste regionen.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar dat vandaan komt, dat faxie alleen jailbait zou willen?
Zegt ie dat?
Jailbait is een beetje overdreven, maar 21-24 is volgens mij wel een beetje zijn range.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar dat vandaan komt, dat faxie alleen jailbait zou willen?
Zegt ie dat?
Komt ook wel een beetje omdat hij zelf die leeftijd wiploos doorgebracht heeft denk ikquote:Op zondag 8 mei 2016 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jailbait is een beetje overdreven, maar 21-24 is volgens mij wel een beetje zijn range.
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, dat wist ik niet.
Is dat wel handig?
Mwah, fysiek kan ik me er wel wat bij voorstellen. Daadwerkelijk een relatie met een 21 jarige? Neen, bedankt.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook wel een beetje omdat hij zelf die leeftijd wiploos doorgebracht heeft denk ik
Daarom keertje eroverheen, goed voor je zelfvertrouwen en voor de kruisjes op de vliegtuigneus en als je dan toch nog aantrekkelijk en interessant gevonden wordt door die leeftijdsgroep meteen een premium exemplaartje uitzoeken en daarna weer vrolijk verder flierefluitenquote:Op zondag 8 mei 2016 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mwah, fysiek kan ik me er wel wat bij voorstellen. Daadwerkelijk een relatie met een 21 jarige? Neen, bedankt.
Leeftijdtechnisch maak ik nog een kans bij je.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, je beperkt jezelf dan ook wel onnodig.
Denk als ik zou zoeken zou ik gaan kijken van 34 tot 45 ofzo.
Niet van 34 tot 37, das dan wel n 'normale' leeftijd voor mij, maar het zijn veel minder mensen dan die extra jaren erbij. Dus ook dan zou ik m'n blikveld wat verruimen.
En de ene vent van 45 is de andere niet ook nog eens.
Niet 33?quote:Op zondag 8 mei 2016 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, je beperkt jezelf dan ook wel onnodig.
Denk als ik zou zoeken zou ik gaan kijken van 34 tot 45 ofzo.
Niet van 34 tot 37, das dan wel n 'normale' leeftijd voor mij, maar het zijn veel minder mensen dan die extra jaren erbij. Dus ook dan zou ik m'n blikveld wat verruimen.
En de ene vent van 45 is de andere niet natuurlijk.
ik denk dat ik voor de juiste vent wel ouder zou gaan, maar als zoekopdracht op tinder zou ik t niet invoerenquote:Op zondag 8 mei 2016 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leeftijdtechnisch maak ik nog een kans bij je.
Nooit prettig, zo'n mes dat subtiel toch trefzeker wordt ingebracht in je rug.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik denk dat ik voor de juiste vent wel ouder zou gaan, maar als zoekopdracht op tinder zou ik t niet invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |