1.jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Hoe hard staat je muziek?
2) Staan er ramen of deuren open?
Ede komt na Tante Til, Piet!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je ook echt niet weten. Het is er eentje die vaak op staatsvakantie gaat.
Hij staat behoorlijk hard. Bij buur staat raam en deur open, en er zijn nog een aantal achterburen die buiten zitten....die hoorde ik lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Hoe hard staat je muziek?
2) Staan er ramen of deuren open?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
1.ja
2. ja maar ik heb de bel uitgeschakeld.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hij staat behoorlijk hard. Bij buur staat raam en deur open, en er zijn nog een aantal achterburen die buiten zitten....die hoorde ik lachen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hij staat behoorlijk hard. Bij buur staat raam en deur open, en er zijn nog een aantal achterburen die buiten zitten....die hoorde ik lachen.
Dat lachen kon ze nog wel eens rap vergaan als Vout daar op inhaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de bitterballen zijn uit het vet, hot stuff!
Of mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lachen kon ze nog wel eens rap vergaan als Vout daar op inhaakt.
Jij woont toch niet in Ede zelf?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weinig sirenes inderdaad vanavond tot nu.
Ik bedacht mij zo, als jij nu daar eens je speakers neerzet en wat relaxte reggae deuntjes door heen gooit. Zou het dan niet heel snel rustig worden daar?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weinig sirenes inderdaad vanavond tot nu.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedacht mij zo, als jij nu daar eens je speakers neerzet en wat relaxte reggae deuntjes door heen gooit. Zou het dan niet heel snel rustig worden daar?
Pro tip, bij Vout áltijd je vinger in de buurt van de mute knop houden gedurende de gehele uitzending. .quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ALS ZE VAN ZIJN ZIJN ZIJN ZE NIET VAN MIJN!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pro tip, bij Vout áltijd je vinger in de buurt van de mute knop houden gedurende de gehele uitzending. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |