SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Aangezien het de laatste Uncharted is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
PS2 games zijn duur mattie! Final Fantasy X is alleen niet zo heel duur zo te zien!quote:
Hoeveel en wie hebben het overleeft na jouw 1e potje?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik een gigantische pleurishekel heb aan jumpscares... Ben ik wel ontzettend blij met Until Dawn zeg
Awesome game
Dat doe je goed. Of je maakt gelukkige keuzes. Waarschijnlijk eerder een combi daartussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin nu aan de laatste episode en tot nu toe is alleen Chris dood, omdat ik tijdens een QTE werd afgeleid
Echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PS2 games zijn duur mattie! Final Fantasy X is alleen niet zo heel duur zo te zien!
Uiteindelijk ook Josh nog dood en precies voor het einde nog ashley en Mike. Al was dat laatste meer omdat ik daar zin in hadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Of je maakt gelukkige keuzes. Waarschijnlijk eerder een combi daartussen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Of je maakt gelukkige keuzes. Waarschijnlijk eerder een combi daartussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Morrigan op 08-05-2016 01:32:26 ]ROBODEMONS..................|:(
Inderdaad, je hebt altijd wel dure titels tussen zitten, maar de meeste PS2 games zijn gewoon niet meer gewild. Het ziet er verouderd uit en het heeft geen retro-status voor verzamelaars.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb stapels ps2 games gekocht voor een prikkie. Of het nou marktplaats of Gamemania of een Used Products was :p.
Oke God Hand was 30 euro..
Dat is ook niet moeilijk, gezien dit de eerste 'echte' spel is..quote:Op zondag 8 mei 2016 09:14 schreef Maraca het volgende:
Tropico 5 is een bazenspelbeste gratis PS+ spel ooit
mocht ook wel eens
Hopelijk zetten ze deze trend voortquote:Op zondag 8 mei 2016 09:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk, gezien dit de eerste 'echte' spel is..
De intro van FF7 is inderdaad lang. Ik vind het zelf één van de beste spellen ooit, maar snap heel goed dat iedereen die het niet gespeeld heeft in 1997/1998 er nu niet makkelijk inkomt. Het duurt echt uren voordat je er echt inkomt (uit de stad raakt en op de world map komt).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is best vreemd, gezien het ipc het zelfde werkt, dat het 3d is merk je bijna niet op de ps1 want alles loopt over pre-renderd backgrounds.
en de battles zijn nog steeds random en turnbased daar.
Misschien moet je FF10 eens proberen, die heeft ook niet zo'n tergend lange intro als 7.
en 10 is erg story driven
Vandaag?lolquote:Op zondag 8 mei 2016 10:30 schreef DKUp het volgende:
Uncharted 4 voor ¤53,- bij de MM met gratis t-shirt
Zullen er ook echt mensen zijn die met zo'n t-shirt rond gaan lopen?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:30 schreef DKUp het volgende:
Reken daar maar niet opquote:
In huisquote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef Funkel het volgende:
[..]
Zullen er ook echt mensen zijn die met zo'n t-shirt rond gaan lopen?
Ik loop nu in mijn gele Jumbo wielrenshirt rond die je gratis bij de boodschappen kreeg. Vreselijk lelijk ding, maar hij zit, zeker bij deze temperaturen, heerlijkquote:
Mediamarkt verkoopt vanaf vandaag Uncharted?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:30 schreef DKUp het volgende:
Bij mij was ik blij dat Jessica doodging. Die verdiende het gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook Josh nog dood en precies voor het einde nog ashley en Mike. Al was dat laatste meer omdat ik daar zin in had
Net Media Markt Ekkersrijt opgebeld, maar ze hadden geen boodschap aan dat er al webshops de game verkochten. Wordt nog lang wachten tot dinsdag op mijn Special Edition.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Mediamarkt verkoopt vanaf vandaag Uncharted?
Ik heb een horror collectie voor de ps2 en de meeste van die games zijn minstens 30 euro. The Silent Hill collection, Echo night beyond, de Fatal Frames serie, Kuon etc. Rules of rose is zelfs meer dan 100 euro. Als je die al kan vinden.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb stapels ps2 games gekocht voor een prikkie. Of het nou marktplaats of Gamemania of een Used Products was :p.
Oke God Hand was 30 euro..
quote:
Dinsdagquote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Mediamarkt verkoopt vanaf vandaag Uncharted?
Buiten niet in ieder gevalquote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef Funkel het volgende:
[..]
Zullen er ook echt mensen zijn die met zo'n t-shirt rond gaan lopen?
Ik denk dat ongeveer 13 miljoen mensen Infinity Warfare gaan halenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hoop dat niemand Infinite haalt zodat Activision Cod4 remake voor 20 euro online gooit
Denk het wel hoor, over een jaar ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:48 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik denk dat ongeveer 13 miljoen mensen Infinity Warfare gaan halen
Maar die remaster gaat sowieso niet voor ¤20 komen ben ik bang
Nah, ¤20 is echt veel te weinig, over een jaar zit je pas 5-6 maanden na release, kijk wat BO3 nu nog kost. Die remaster zal wel 35-40 zijn verwacht ik. Maar dan nog zullen ze als warme broodjes gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, over een jaar ofzo.
Ja daar heb je wel een punt, 30-35 euro misschien.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:02 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nah, ¤20 is echt veel te weinig, over een jaar zit je pas 5-6 maanden na release, kijk wat BO3 nu nog kost. Die remaster zal wel 35-40 zijn verwacht ik. Maar dan nog zullen ze als warme broodjes gaan
Voor mij hetzelfde. Nu al uren aan de Beta besteed, dus ook zonder single player lijkt het me de aanschaf wel waard ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Overwatch gaat hier zeker in huis komen. Wordt de eerste game die ik in huis haal die echt alleen maar multiplayer is, maar damn. Ik vind het zo tof :-)
Favorieten hier tot nut toe Pharah, McCree en Roadhog. Windowmaker is best fijn om haar special.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:Favorieten blijven Junkrat, Reaper en Torbjorn (die is er vanavond bij gekomen).
Ja, heb al zins vrijdag. De meeste winkels hebben ze al voor het weekend binnen gekregen.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:06 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand Uncharted al kunnen kopen? Liep net langs een winkel en hij zei dat hij hem morgen pas mag verkopen MAAR als een andere winkel hem al verkocht heeft dan doet hij het ook.
Bonnetje?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, heb al zins vrijdag. De meeste winkels hebben ze al voor het weekend binnen gekregen.
quote:
Datquote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met een foto van een bonnetje willen andere retailers ook vaak tot verkoop overgaan
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met een foto van een bonnetje willen andere retailers ook vaak tot verkoop overgaan
Ow zo. Nee, dat heb ik nog nooit hoeven doen.quote:
Top man thnxquote:Op maandag 9 mei 2016 14:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
[..]
Ow zo. Nee, dat heb ik nog nooit hoeven doen.
En als je vraag was, mag ik daar een foto van, dan is dat ook nee, natuurlijk. Sorry.
Ik ga mijn eigen glazen toch niet ingooien, moet ik straks net als iedereen hier wachten tot de dag van releasequote:
Je naam staat er toch niet op?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen glazen toch niet ingooien, moet ik straks net als iedereen hier wachten tot de dag van release
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:55 schreef Juuly het volgende:
[..]
Pussy, nog niet eens foto willen maken van bonnetje
Nog niet bij de Game Mania. Ik kreeg hetzelfde te horen. Dan maar morgen halen. Is ook niet ergquote:Op maandag 9 mei 2016 14:06 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand Uncharted al kunnen kopen? Liep net langs een winkel en hij zei dat hij hem morgen pas mag verkopen MAAR als een andere winkel hem al verkocht heeft dan doet hij het ook.
Zijn er niet kleinere retailers in de buurt ofzo? Al die grote doen moeilijk, maar sommige zijn juist blij dat je naar hun winkel komt in plaats van online bestellen of de grote winkels.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nog niet bij de Game Mania. Ik kreeg hetzelfde te horen. Dan maar morgen halen. Is ook niet erg
Nee is ook geen ramp maar morgen vrij en vanavond het rijk voor mij alleen, dus ik dacht avondje gamen!quote:Op maandag 9 mei 2016 14:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nog niet bij de Game Mania. Ik kreeg hetzelfde te horen. Dan maar morgen halen. Is ook niet erg
Nee, maar ik ga ze gewoon niet naaien. Zo raar is dat toch niet als men wat voor je doet wat eigenlijk niet mag (geen idee of het ook strafbaar is trouwens)quote:Op maandag 9 mei 2016 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jij bent de enigste klant van die winkel?
Inderdaad, snap het wel, wat zijn die paar dagen nou?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ze gewoon niet naaien. Zo raar is dat toch niet als men wat voor je doet wat eigenlijk niet mag (geen idee of het ook strafbaar is trouwens)
Een uitgever zet daar vaak wel boetes op ja. Dus je kunt een firma daar behoorlijk mee naaien als de uitgever er besluit werk van te maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ze gewoon niet naaien. Zo raar is dat toch niet als men wat voor je doet wat eigenlijk niet mag (geen idee of het ook strafbaar is trouwens)
Maak je een foto zonder de naam er opquote:Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mooi dat jouw favorieten dus totaal anders zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 13:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Nu al uren aan de Beta besteed, dus ook zonder single player lijkt het me de aanschaf wel waard ook.
[..]
Favorieten hier tot nut toe Pharah, McCree en Roadhog. Windowmaker is best fijn om haar special.
Ja maar Menno wil deze superrrrr toffe game nu spelen toch.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een uitgever zet daar vaak wel boetes op ja. Dus je kunt een firma daar behoorlijk mee naaien als de uitgever er besluit werk van te maken.
Sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2016 15:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar Menno wil deze superrrrr toffe game nu spelen toch.
Als ze net nathan drake collectie hebben uitgrbracht?quote:Op maandag 9 mei 2016 16:02 schreef DKUp het volgende:
Morgen de Standaard Plus Editie kopen, ik ben echt weer toe aan Uncharted.
Ik hoopte op een collectie met alle vier de delen om te kopen
Niet op deze manierquote:Op maandag 9 mei 2016 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze net nathan drake collectie hebben uitgrbracht?
Ah joh koop ze gewoon allemaal los.quote:
Ik had ze alle 3 al op de PS3 en nu dus alle 4 op de PS4quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah joh koop ze gewoon allemaal los.
Jij als echte super fan heb het er vast wel voor over, want wie wil deze topgame nou niet!?
Normaal wel, maar ik ga even rekening houden met de nieuwe PS4. Die drie games zou ik nu toch minder tof vinden.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah joh koop ze gewoon allemaal los.
Jij als echte super fan heb het er vast wel voor over, want wie wil deze topgame nou niet!?
Gefeliciteerd dan ben jij ook een super fan.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had ze alle 3 al op de PS3 en nu dus alle 4 op de PS4
Een echte fan koopt ze allemaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik ga even rekening houden met de nieuwe PS4. Die drie games zou ik nu toch minder tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]Dat is diegene die alle games voor je jat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij nou maar spelenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef Odaiba het volgende:
Uncharted Multiplayer is online, maar krijg nog geen punten binnen, dus ik wacht wel even tot morgen.
Probeer het eens, dan zul je het snel genoeg merken of het terecht is. Ik had ook helemaal niks met RPGs, en nu ben ik helemaal gek op dat genrequote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef 7nightwing7 het volgende:
Uncharted ziet er mooi uit. Maar heb nog nooit een uncharted game gespeeld. Heb er ook niks mee eigenlijk
Ook nog nooit een Uncharted game gespeeld, maar na het lezen van al de reviews moet ik deze game wel spelen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef 7nightwing7 het volgende:
Uncharted ziet er mooi uit. Maar heb nog nooit een uncharted game gespeeld. Heb er ook niks mee eigenlijk. Dus ik zal hem ook niet gaan halen.
Nah associeer mij niet met zulke types.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is diegene die alle games voor je jat?
mij leek het ook niks maar heb goedkoop de collectie gehaald en vind ze toch wel heel erg vet. Niet echt moeilijk en heel erg lineair maar het is een soort bijna perfecte mix tussen films en games. Nu bijna deel 3 uitgespeeld en vind dat toch wel de vetste van de 3.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef 7nightwing7 het volgende:
Uncharted ziet er mooi uit. Maar heb nog nooit een uncharted game gespeeld. Heb er ook niks mee eigenlijk. Dus ik zal hem ook niet gaan halen.
Foutje?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:20 schreef CoExist het volgende:
Zojuist 2x Uncharted 4 Day 1 Edition opgehaald!
Tevens DLC codes, T-shirt, bidon en rugzak erbij gekregen. Niet slecht voor ¤53,-
Ik heb ook een Uncharted 4 topic aangemaakt.
GAM / Uncharted 4: A Thief's End
Ja ben ook toegevoegd, vbrouwer nog iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft mij toegevoegd deze avond?
Ik vind die eerste uren in Midgar juist het mooiste stuk uit het hele spel.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
De intro van FF7 is inderdaad lang. Ik vind het zelf één van de beste spellen ooit, maar snap heel goed dat iedereen die het niet gespeeld heeft in 1997/1998 er nu niet makkelijk inkomt. Het duurt echt uren voordat je er echt inkomt (uit de stad raakt en op de world map komt).
Kijk in ieder geval erg uit naar de remake, al zou het me niet verbazen als SE zelfs dit weet te verneuken.
Het zijn ook geen slechte stukken, maar ik denk dat het toch allemaal behoorlijk traag gaat voor de huidige generatie spelersquote:Op dinsdag 10 mei 2016 03:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind die eerste uren in Midgar juist het mooiste stuk uit het hele spel.
Dat ben ik, sorry ik dacht dat ik al in de OP stond maar dat is een oude PSN geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft mij toegevoegd deze avond?
Troll?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted uitgespeeld
Slecht verhaal, lekker kort ook... Miskoop van de eeuw.
Nope. Het slaat allemaal nergens op. Vooral die missie met die jeep, zó slecht uitgewerkt...quote:
Kingdom Hearts?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope. Het slaat allemaal nergens op. Vooral die missie met die jeep, zó slecht uitgewerkt...
Eerste topper voor de ps4 is KH3 me dunkt..
Ik kan me dat ook niet voorstellen, maar daardoor kun je idd zijn opmerking over Uncharted wel in perspectief zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts?![]()
Dan hebben we gelukkig een totaal andere smaak in games. Ik blijf hyped voor Uncharted 4.
Ik wil best RL en GTA met je doen. Binnenkort ook division, maar Dark Souls niet meer want ga die binnenkort verkopenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat ben ik, sorry ik dacht dat ik al in de OP stond maar dat is een oude PSN geweest.
Zijn er nog mensen die vrienden willen worden specifiek voor BF4, wellicht Overwatch en zeer zeker voor Battlefield 1? Ik speel casual en gebruik een headset. Zodra BF1 uit is ben ik van plan die vol op te gaan spelen.
Andere games die ik zoal speel zijn: UC4, BF4, GTAV, UC Collection, rocket League, TloU, PvZ GW2, The Division, Ratchet and Clank, The Witcher 3, Dark Souls 3, Bloodborne, Driveclub, Diablo3, Borderlands HC.
Haha, die heb je er altijd tussen zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gaan mensen echt met zo'n shirt rond lopen?
Nee, ik kreeg het gratisquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hoor juist van iedereen dat dat 1 van de beste actielevels ooit is in een game...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope. Het slaat allemaal nergens op. Vooral die missie met die jeep, zó slecht uitgewerkt...
Eerste topper voor de ps4 is KH3 me dunkt..
Why not?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Rocket League > alles ooit.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:14 schreef Maraca het volgende:
Tropico 5 is een bazenspelbeste gratis PS+ spel ooit
mocht ook wel eens
Dit... Die Basketbal modus is ook legendarisch goedquote:
Vaak ook gedragen door stereotype gamers met een te bleke huid, teveel gewicht, een bril met teveel vetvlekken die met een fanny pack rondstrompelen op een gamesbeurs.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Rossdale het volgende:
Van die uberfoute game T-shirtsAfschuwelijke merchandise
ze blijven maar geven, dit is ook echt het enige spel ooit waar ik cosmetische dlc koop (die ik niet eens gebruik), puur om zulke bazige shit te sponsoren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit... Die Basketbal modus is ook legendarisch goed
Omdat je er gigantisch mee voor lul loopt misschien?quote:
Doe mij Binding of Isaac maar, daarna Rocket League. Vandaag eindelijk afterbirth!quote:
Hoezo, 'ik verhef me even boven de "typische" gamer, want ik ben namelijk wél gewoon een superheld'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vaak ook gedragen door stereotype gamers met een te bleke huid, teveel gewicht, een bril met teveel vetvlekken die met een fanny pack rondstrompelen op een gamesbeurs.
Ik ga naar het kingdom hearts symfonie concert in Parijs! Dus niet hatenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kingdom Hearts?![]()
Dan hebben we gelukkig een totaal andere smaak in games. Ik blijf hyped voor Uncharted 4.
Om je daar boven verheven te voelen hoef je geen superheld te zijn hoor. Gewoon een normale gast zijn is al voldoendequote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:14 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoezo, 'ik verhef me even boven de "typische" gamer, want ik ben namelijk wél gewoon een superheld'![]()
Ik heb het idee dat jouw adoratie voor Kindom Hearts op het autistische af isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ga naar het kingdom hearts symfonie concert in Parijs! Dus niet haten
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jouw adoratie voor Kindom Hearts op het autistische af is
Het is ook een beetje appels met peren vergelijken he. Uncharted heeft de sfeer van een jaren 80 actiefilm. Over de top, voorspelbaar en lineair. Ik vind het geweldig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb dezelfde mening over de eerste drie Uncharted games. Aardige scenery, maar het verhaal heeft geen emotie en het karakter is niet likeable. Het is verder zo lineair als de pest en er zit zelden iets speciaals in qua gameplay.
Wat bijvoorbeeld The Last of Us onderscheid van Uncharted is het verhaal en de gevoelens die je krijgt bij het verhaal. Gameplaytechnisch gezien was het echt niet het beste spel ooit. Maar het verhaal in combi met de graphics maakt het tot een topper.
Daarom zit ik niet in de Uncharted hype trein, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het supergaaf vinden om een schatje te zoeken, te klimmen, te klauteren, een beetje te schieten en van lineaire maar goed in elkaar gezette gameplay te genieten.
Ja want Jack and Jones, H&M en Abercrombie printjes zijn zo geweldig.-_-quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat je er gigantisch mee voor lul loopt misschien?
Jack and Jones is net als coolcat leuk als 15 bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:34 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ja want Jack and Jones, H&M en Abercrombie printjes zijn zo geweldig.-_-
Gelukkig loop ik met Benzak, White mountaineering en Visvim rond. Maar trek gerust je gaming shirts aan, doe waar je je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:34 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ja want Jack and Jones, H&M en Abercrombie printjes zijn zo geweldig.-_-
Ja hoor, add mij maar, heb aardig wat van de games die je opnoemt en Battlefield ga ik zeer zeker wel halen !quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat ben ik, sorry ik dacht dat ik al in de OP stond maar dat is een oude PSN geweest.
Zijn er nog mensen die vrienden willen worden specifiek voor BF4, wellicht Overwatch en zeer zeker voor Battlefield 1? Ik speel casual en gebruik een headset. Zodra BF1 uit is ben ik van plan die vol op te gaan spelen.
Andere games die ik zoal speel zijn: UC4, BF4, GTAV, UC Collection, rocket League, TloU, PvZ GW2, The Division, Ratchet and Clank, The Witcher 3, Dark Souls 3, Bloodborne, Driveclub, Diablo3, Borderlands HC.
Jij vindt het karakter niet likeable, maar dat is niet voor iedereen zo. Ik ben namelijk fan van Sully én Nate.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb dezelfde mening over de eerste drie Uncharted games. Aardige scenery, maar het verhaal heeft geen emotie en het karakter is niet likeable. Het is verder zo lineair als de pest en er zit zelden iets speciaals in qua gameplay.
Wat bijvoorbeeld The Last of Us onderscheid van Uncharted is het verhaal en de gevoelens die je krijgt bij het verhaal. Gameplaytechnisch gezien was het echt niet het beste spel ooit. Maar het verhaal in combi met de graphics maakt het tot een topper.
Daarom zit ik niet in de Uncharted hype trein, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het supergaaf vinden om een schatje te zoeken, te klimmen, te klauteren, een beetje te schieten en van lineaire maar goed in elkaar gezette gameplay te genieten.
leipe boiii gespotquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik met Benzak, White mountaineering en Visvim rond. Maar trek gerust je gaming shirts aan, doe waar je je goed bij voelt.
Denk dat het mp zooi isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:31 schreef utopie het volgende:
https://store.playstation(...)EMCID=GM300000_store
Weet iemand of dit het soort van uitbreiding is zoals 'Left Behind' van The Last of Us ?
Ik zal enkel de singleplayer checken en wellicht de multiplayer eventjes (tlou mp vond ik niks aan). Dus mogelijk zou ik hem alleen voor de singleplayer uitbreiding halen. Alleen ik weet niet hoeveel uur deze singleplayer uitbreiding aan gameplay heeft. Weet iemand dit misschien ? En zijn die DLC al uit ?
25 euro heb ik er waarschijnlijk nog wel voor over. Maar als die uitbreidingen meer bedoeld zijn voor de multiplayer dan sla ik hem over.
quote:Breid je Uncharted(TM) 4: A Thief's End-ervaring uit met de Driepack-uitbreiding. Dit pakket bevat een singleplayer-uitbreiding en twee multiplayer-uitbreidingen die je meteen na de release kunt downloaden.
Ik ben wel een fan van dat soort foute shirts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Rossdale het volgende:
Van die uberfoute game T-shirtsAfschuwelijke merchandise
Nou wat ben jij een coole hipster zeg. Heel anders dan anderen. Gefeliciteerd, je hebt automatisch een supergoede kledingsmaak want je noemt merken op die 98% van de mensen niet kentquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik met Benzak, White mountaineering en Visvim rond. Maar trek gerust je gaming shirts aan, doe waar je je goed bij voelt.
Nou niet gaan haten op mijn high fasion vriend, jij bent hier degene die met merken begon te strooien, niet ik. En dat ik een speciaal sneeuwvlokje ben was al bekend, daar heb ik jouw bevestiging niet voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:52 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Nou wat ben jij een coole hipster zeg. Heel anders dan anderen. Gefeliciteerd, je hebt automatisch een supergoede kledingsmaak want je noemt merken op die 98% van de mensen niet kent
Fanny packsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vaak ook gedragen door stereotype gamers met een te bleke huid, teveel gewicht, een bril met teveel vetvlekken die met een fanny pack rondstrompelen op een gamesbeurs.
Ook mee begonnen, interessante game en een goed verhaal tot nu toe. Alleen die dialogen en controls ...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Droopie het volgende:
Heavy Rain gekocht voor 15 euro.
Ben benieuwd
JASON!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook mee begonnen, interessante game en een goed verhaal tot nu toe. Alleen die dialogen en controls ...
Pestkopquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van dat soort foute shirts.
Dat is ook zeker niet mis, ben er alleen kapot slecht in.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe mij Binding of Isaac maar, daarna Rocket League. Vandaag eindelijk afterbirth!
Vond de meest recente wel tofquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:54 schreef DKUp het volgende:
http://www.needforspeed.com/en_GB/news/under-the-hood-7
Need For Speed komt weer in 2017, in ieder geval niet meer ieder jaar
Die heb ik volgens mij wel geïnstalleerdquote:
Maar wel op dag 1 al uitgespeeld...had je niks beters te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted uitgespeeld
Had hem al eerder denk ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar wel op dag 1 al uitgespeeld...had je niks beters te doen?
Toch knap met 0 trophies.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted uitgespeeld
Maar jij vindt het een toffe game vermoed ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had hem al eerder denk ik?
Ik zit ook non stop te spelen van een uurtje of 2-3 en ben zelfs vergeten te eten
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Nee... shaun. Haha. Heb hem ooit in het nederlands gespeeld
Da's best wel een spoiler voor m als ie net begonnen is met spelenquote:
Ja. Ik heb alle disneyfilms nog op videoband hier staan. Maar ik vind ze nu minder leuk. Ik heb wel de laatste paar disney films ( zoals big hero 6, en laatst dus zootropolis ) in de bios gezien.quote:
Was vrij vandaag..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar wel op dag 1 al uitgespeeld...had je niks beters te doen?
Als je hem in een ruk uitspeelt doet de game blijkbaar toch iets goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted uitgespeeld
EA Sports is geen Genotquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze grafisch niet veranderen stop ik met FIFA en is het klaar.
FIFA 10
[ afbeelding ]
FIFA 16
[ afbeelding ]
Dat zijn kwartalen in het fiscale jaar, dat loopt van april tot april. Dus inderdaad, volgend jaar maart komt hij pas.quote:Op woensdag 11 mei 2016 05:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Mass effect al in 2016? Had deze op zijn vroegst maart volgend jaar verwacht!
Je moet geen renders vergelijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA 10
[ afbeelding ]
FIFA 16
[ afbeelding ]
beta van mirrors edge viel me zo tegen dat ik hem niet eens helemaal heb gedaan....quote:
Ik had hetzelfde. Wel erg benieuwd naar Titanfall 2quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
beta van mirrors edge viel me zo tegen dat ik hem niet eens helemaal heb gedaan....
Ben ik ook benieuwd naar, vond deel 1 heel erg tof.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Wel erg benieuwd naar Titanfall 2Niet omdat de game me zo ontzettend tof lijkt, maar gewoon benieuwd of ik gelijk had om ondanks die exclusive geen Xbone te kopen
Dat weet ik, daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, vond deel 1 heel erg tof.
Tweede deel komt ook naar PS4 hè.
precies dat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Wel erg benieuwd naar Titanfall 2Niet omdat de game me zo ontzettend tof lijkt, maar gewoon benieuwd of ik gelijk had om ondanks die exclusive geen Xbone te kopen
Ah.quote:
Ik heb de limited Edition van PES dit jaar, maar ik vind het nog net niet..quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet geen renders vergelijken natuurlijk.
Pes is qua Gameplay beter dit jaar, maar dat ter zijde
Prima.. Is eigenlijk met elke uncharted wel.. Alleen soms hebben ze het over dingen die je niet helemaal snapt danquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef MaxC het volgende:
Is het verhaal van Uncharted 4 een beetje te volgen als je eerdere delen niet hebt gespeeld?
Dit is echt onzin. Verschil tussen Fifa 16 en 15 is er inderdaad niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA 10
[ afbeelding ]
FIFA 16
[ afbeelding ]
Is dat bevestigd?quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zijn kwartalen in het fiscale jaar, dat loopt van april tot april. Dus inderdaad, volgend jaar maart komt hij pas.
Laatste kwartaal, dus feb - april 2017. Maart is dus een aardige inschattingquote:
Ik had beter FIFA 07 erbij kunnen pakken, het is allemaal hetzelfde maar elk jaar iets gepolijster, nou nou poeh he..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Verschil tussen Fifa 16 en 15 is er inderdaad niet.
Tussen Fifa 14 en 15 zit er wel een enorm grafisch verschil. Laat staan tussen Fifa 10 en 15.
Ik heb fifa 15 destijds gekocht op de ps3 en daarna ging ik bij een vriend fifa 15 spelen op de ps4. Verschil tussen de last en en next gen was echt dag en nacht. Daarna wilde ik fifa 15 niet eens meer spelen op de ps3 dus gelijk maar een ps4 gekocht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had beter FIFA 07 erbij kunnen pakken, het is allemaal hetzelfde maar elk jaar iets gepolijster, nou nou poeh he..
Dit is NBA 2K14 op de ps3
[ afbeelding ]
Dit is 2k14 op de next gen
[ afbeelding ]
Als ik 2k16 erbij haal schrik je van het verschil. Feit is dat het bij EA gewoon niet veel verschilt met voorgaande jaren, ja wat grasprietjes misschien.
De overstap destijds bij fita 07 naar de next gen was een duidelijk verschil. Maar sindsdien vind ik het niet veel veranderd afgezien van de kleine aanpassingen. Als 2K een totaal nieuwe grafische uiterlijk kan geven bij next gen moet EA dat zeker, zeker met zo'n budget.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:26 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik heb fifa 15 destijds gekocht op de ps3 en daarna ging ik bij een vriend fifa 15 spelen op de ps4. Verschil tussen de last en en next gen was echt dag en nacht. Daarna wilde ik fifa 15 niet eens meer spelen op de ps3 dus gelijk maar een ps4 gekocht.
Fifa 10 ziet er helemaal prehistorisch uit als je het naast 16 zet.
Maar tussen 15 en 16 zit er inderdaad geen visueel verschil. Ik denk dat EA het nu vooral van gameplay veranderingen moet hebben.
Mirror's Edge Catalystquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games in mei of juni?
Witcher 3: Blood & Wine.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games in mei of juni?
Misschien en die tweede hoeft ik niet.quote:
Heb ik al, maar zit nog in folie dus heb nog niks aan de DLCs.quote:
kom black desert spelen @pcquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Misschien en die tweede hoeft ik niet.
[..]
Heb ik al, maar zit nog in folie dus heb nog niks aan de DLCs.
Zijn er geen rpgs?
Moet ik zeker weer PC upgraden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom black desert spelen @pc
GAM / Black Desert
Jeeeezus hahaha wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Rainbow Six Siege, Witcher 3, Dark Souls 3, Bloodborne, Fallout 4 & Overwatch (24-05).quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:19 schreef utopie het volgende:
Ik heb zin om een nieuwe game te halen. Ik heb 100 euro PSN. In eerste instantie gereserveerd voor battlefield 1 maar dat duurt nog zo lang voor die er is.wat is een goeie game om digitaal te halen? Ik heb al: BF4, GTAV, Rocket League, The Division, Uncharted collection en UC4, TloU, Ratchet and Clank!
Van alle games die ik noem kies je die.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef utopie het volgende:
Fallout zal ik over nadenken! Zijn er nog EA games die het geld waard zijn om digitaal te halen? MLB, NHL, FIFA, UFC2, Mortal Kombat X, Street Fighter V...?
Zijn allemaal niet van EAquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef utopie het volgende:
Fallout zal ik over nadenken! Zijn er nog EA games die het geld waard zijn om digitaal te halen? MLB, Mortal Kombat X, Street Fighter V...?
Hier geen problemen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:30 schreef maniack28 het volgende:
Wat is er met die parties aan de hand? Gisteren ook al :/
Er zijn een hoop leuke games in de aanbieding op psn op het moment.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef utopie het volgende:
Fallout zal ik over nadenken! Zijn er nog EA games die het geld waard zijn om digitaal te halen? MLB, NHL, FIFA, UFC2, Mortal Kombat X, Street Fighter V...?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:30 schreef maniack28 het volgende:
Wat is er met die parties aan de hand? Gisteren ook al :/
Zo te zien ben je niet alleenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Psn is bij mij zo onstabiel als een zwangere geit in de bergen. Word steeds uit de party gezet, geen verbinding met netwerk etc. Meer mensen dit probleem ?
De heavy rain en Beyond two souls collectie voor maar 20 euro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:19 schreef utopie het volgende:
Ik heb zin om een nieuwe game te halen. Ik heb 100 euro PSN. In eerste instantie gereserveerd voor battlefield 1 maar dat duurt nog zo lang voor die er is.wat is een goeie game om digitaal te halen? Ik heb al: BF4, GTAV, Rocket League, The Division, Uncharted collection en UC4, TloU, Ratchet and Clank!
Ik vind hem eigenlijk wel pittig. Vorige drie delen kon ik makkelijk op crushing, maar deeltje vier is toch lastig op hard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:03 schreef BatWayne het volgende:
Echt geweldig om weer een nieuwe Uncharted te kunnen spelen maar ik vind hem wel een beetje makkelijk op hard. Jullie ook?
Ik dacht hetzelfde, is geen slechte game overigens, allemaal pareltjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Van alle games die ik noem kies je die.![]()
ik zal die niet digitaal halen, is momenteel ¤64,99 terwijl je die via Fok! of marktplaats voor 25/30¤ kan scoren.
heb deel 3 nog niet uitgespeeld (wel bijna) maar snap niet waarom mensen die zo veel minder vinden. Elk deel doet er wmbt weer een schepje bovenop. 3 is qua locaties en afwisseling wel het vetste. Komt misschien omdat ik ze alle 3 achter elkaar speel.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor gast gaat ff spoilen hoeveel chapters er zijn. bedankt man
5 jaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Sjemmert het volgende:
Denken jullie trouwens dat UC4 nog op ps plus komt over 1-2 jaar ? een aantal delen zijn dat namelijk wel geweest dus verwacht dat deze na een tijdje ook nog wel komt.
Ik verwacht eerder de Uncharted Collection. Uncharted 4 komt voorlopig echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Sjemmert het volgende:
Denken jullie trouwens dat UC4 nog op ps plus komt over 1-2 jaar ? een aantal delen zijn dat namelijk wel geweest dus verwacht dat deze na een tijdje ook nog wel komt.
Ja die zal idd nog wel eerder komen in een poging UC4 dan nog eens te pushen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder de Uncharted Collection. Uncharted 4 komt voorlopig echt niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:14 schreef Drankster het volgende:
Ik hoop stiekem dat AC 4: Black Flag binnenkort beschikbaar is als PS+. Wil de game graag spelen maar wil er geen geld aan uit geven.
Heb je niets leuks te ruil?quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:14 schreef Drankster het volgende:
Ik hoop stiekem dat AC 4: Black Flag binnenkort beschikbaar is als PS+. Wil de game graag spelen maar wil er geen geld aan uit geven.
kan wel leuk worden, alleen wel erg schraal dat je nauwelijks vrijheid lijkt te hebben met bouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Prison architect in de pre-order gezet. Komt begin juni uit
Zondequote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Trailer spreekt me niet aan helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Lijkt me niks aan maar lijkt wel trouw te blijven aan de games. En Fassbender is vet. Eindelijk een goede gameverfilming?
Je schijnt juist enorme gevangenissen te kunnen bouwen!quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kan wel leuk worden, alleen wel erg schraal dat je nauwelijks vrijheid lijkt te hebben met bouwen
Lijkt me supervetquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:
ja maar niet hoe je wilt, je hebt een vastgestelde plek waar je een gebouw met vastgestelde grootte op kunt bouwen, alle kamers daar binnen zijn vastgesteld, je kan zelf kiezen wat voor soort kamer het wordt en vervolgens kun je op vastgestelde plaatsen het interieur plaatsen. Er is weinig vrijheid wat dat betreft. Dat kan ik tenminste opmaken uit het ene filmpje dat ik heb gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je schijnt juist enorme gevangenissen te kunnen bouwen!
Da's de tutorial. Je kan het complete gebouw + interieur volledig zelf bepalen!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja maar niet hoe je wilt, je hebt een vastgestelde plek waar je een gebouw met vastgestelde grootte op kunt bouwen, alle kamers daar binnen zijn vastgesteld, je kan zelf kiezen wat voor soort kamer het wordt en vervolgens kun je op vastgestelde plaatsen het interieur plaatsen. Er is weinig vrijheid wat dat betreft. Dat kan ik tenminste opmaken uit het ene filmpje dat ik heb gezien.
ohquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Da's de tutorial. Je kan het complete gebouw + interieur volledig zelf bepalen!
Ha, dat ziet er echt grappig uit, zou tof zijn als dat een PS+ wordtquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Da's de tutorial. Je kan het complete gebouw + interieur volledig zelf bepalen!
Schijnt met controller zelfs beter te werken, hij loopt soepeler op de consoles (60fps) + meer content tov de PC versie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Typisch het volgende:
Ik zou die game lekker op de PC kopen. Is toch niet te doen met een controller?
Ziet er niet slecht uit, maar veel te overbewerkt en veel te veel cgiquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Lijkt me niks aan maar lijkt wel trouw te blijven aan de games. En Fassbender is vet. Eindelijk een goede gameverfilming?
met muis zal het vast beter spelen maar vind dit soort spellen altijd prima te spelen op consoles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Typisch het volgende:
Veel gemaakte fout dit. Er zijn zat spellen waarbij je dit zal denken maar totaal niet zo is in de praktijk. Diablo is ook een prachtig voorbeeld er van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Typisch het volgende:
Wat een hipsterquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout dit. Er zijn zat spellen waarbij je dit zal denken maar totaal niet zo is in de praktijk. Diablo is ook een prachtig voorbeeld er van.
Collega die bij PC zweert zag dit bij mij en was ook gelijk om.
Ben het wel van plan! Beta uurtje of 10 gespeeld denk ik en dit beviel meer dan uitstekend!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:42 schreef utopie het volgende:
Wie van jullie gaat Overwatch halen ? Ik heb mij goed vermaakt met de beta, zo'n 25 uur. Al hoewel ik mij bij anderen aansluit dat ik de prijs best duur vind voor wat je ervoor krijgt. Zo'n 30 euro had ik een mooiere prijs gevonden. Ik twijfel nog een beetje.. waarschijnlijk haal ik hem toch wel bij release
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Sjemmert het volgende:
UC4 net opgehaald bij MM ! Vanavond aan beginnen.
twitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 12-05-2016 om 21:45:15Mark your diaries: new GT Sport trailer and news will be streamed live on 19/5. Details: https://t.co/Q6bJriQxCL https://t.co/n4qAW9EX9v reageer retweet
Ziet er zeker tof uit. Eentje om te onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De steam versie krijgt super goede reviews en de alpha op de xbone lees ik goede verhalen over, ook over besturing met controller. De game schijnt ook erg diep te gaan qua micromanagement als je daar behoefte aan hebt en hij is te vergelijken met bijvoorbeeld theme hospital en dungeon keeper
Ik speel alles op de console behalve games waar je vaak en veel in menuutjes bezig bent. Is gewoon tergend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout dit. Er zijn zat spellen waarbij je dit zal denken maar totaal niet zo is in de praktijk. Diablo is ook een prachtig voorbeeld er van.
Collega die bij PC zweert zag dit bij mij en was ook gelijk om.
Nee, die komt nog wel een keer. Lijkt me wel een tof spel. Ook vanwege de nostalgie. Dus als je hem al gespeeld hebt, ben ik wel benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
Geen mensen die Doom scoren vandaag? Ik ga m vanavond halen, maar puur voor de single player. Die MP heb ik geen trek in.
Heb je ook sp gespeeld? Ik vind CoD daarin steeds meer een first person adventure in worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb gisteren voor 5 euro CoD Advanced Warfare gekocht en ik moet bekennen dat ik die best tof vind![]()
Ik vind de maps en de gameplay persoonlijk leuker dan die in BO3, die ik na een week al weer verkocht had.
Ik heb geen 4kHD tv. Is het dan nuttig om zo'n PS4k te halen? Nee toch?quote:
niemand?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand nog belangstelling bij een ¤20 PSN NL Voucher card voor ¤15 ? Stuur mij dan even een DM
Dat is nog nog niet helemaal duidelijk, volgens mij is het ook meer om games beter te laten lopen op 1080P.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb geen 4kHD tv. Is het dan nuttig om zo'n PS4k te halen? Nee toch?
Hij is nog niet eens officieel aangekondigdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Lokale Gamemania komt waarschijnlijk met een inruilactie voor de ps4k met een kleine bijbetaling. Als de prijs gunstig is, zal ik mijn ps4 inruilen.
Hoe en waar heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb gisteren voor 5 euro CoD Advanced Warfare gekocht en ik moet bekennen dat ik die best tof vind![]()
Ik vind de maps en de gameplay persoonlijk leuker dan die in BO3, die ik na een week al weer verkocht had.
Marktplaats, kost geen drol meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe en waar heb je dat gedaan?
Batman Return to Arkham en Bioshock The Collection zijn ook nog niet officieel aangekondigdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens officieel aangekondigd
DOOMquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
Geen mensen die Doom scoren vandaag? Ik ga m vanavond halen, maar puur voor de single player. Die MP heb ik geen trek in.
Ja man, gewoon nostalgie. Als t niet bevalt he'k pech gehad maar van wat ik aan gameplay video's heb gezien gaat ie me wel bevallen.quote:
Wat? Geldt dit voor elke Gamemaniaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Lokale Gamemania komt waarschijnlijk met een inruilactie voor de ps4k met een kleine bijbetaling. Als de prijs gunstig is, zal ik mijn ps4 inruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |