je kan je op combat focussen, dus dan doe je gewoon de mainquest (met een geel tekentje ervoor in je questlijst) en blackspirit quests (zwart ding met rode ogen ofzo).
Voor quests krijg je vaak ook contribution points, die heb je weer nodig om workers te huren> die kunnen items verzamelen voor je. En met die punten kan je ook in nodes investeren, dat is een soort connectie tussen plekken, bijvoorbeeld om een werker uit een bepaalde stad ergens naartoe te sturen moet je nodes hebben naar die plek vanuit die stad.
En je hebt energy, hiervan krijg je 1 per 3 minuten en hiermee kan je gatheren/alchemy trainen/hunten/farmen/cooking trainen
Energycap verhoog je door 'knowledge' te krijgen, dat zie je weer als je op h drukt. Dit krijg je door bv plekken te ontdekken/bepaald aantal monsters te killen totdat je knowledge over ze hebt (dit kan na 1 killen maar ook pas na 30) en dat zie je weer als je bv kan zien dat hun hp afneemt als je ze hit. Als je geen knowledge over ze hebt kan je dat niet zien.
En met o bij je questlijst kan je volgen smij ook het type quests aanzetten dat je te zien krijgt, volgens mij staat standaard niet alles aan, wat opzich wel handig is als je alles wil ontdekken.
En elke skill heeft weer z'n eigen dingen die ook best diep kunnen gaan en waarvoor guides lezen zeker ook helpt.
Maar het komt er echt op neer wat je zelf wil doen, energy/contributioncap verhogen hoeft bijvoorbeeld niet, combat focussen hoeft ook niet, focussen op skills of op een bepaalde skill hoeft ook niet speciaal. Echt gewoon doen wat je leuk vindt.
Ik focus mij bijvoorbeeld op training (paarden trainen, betere paarden krijgen en dergelijke) en op alchemy. En binnenkort ga ik mij wat meer op combat focussen zodat ik langzaam richting pvp en eindbazen enzo kan gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door poker4lifee op 26-05-2016 17:35:46 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'