Heb kunsttof en stoffen versies op mijn AKG.quote:
Jep, de schelpen zijn de boosdoeners. Ik hang 'm om mijn nek en zet het harder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha kan ik me wel voorstellen, ja!
De band op je hoofd kun je nog wat aan doen door de koptelefoon wat naar voren, maar met name naar achteren te kantelen. Maar die oorschelpen kunnen (afhankelijk van het model) wel erg warm worden, ja.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom hier eens live draaien, ik regel je drank wel...
Daar swingen ze op Alexander Curly - Guusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dat is maar een doorsnee straatje.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar swingen ze op Alexander Curly - Guus
Ja joh, dat is midden op de dag net mooi om onwel van te worden met dit weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb kunsttof en stoffen versies op mijn AKG.
Die laatste zijn wel fijn met dit weer, maar ik had het vanmiddag toch ook wel warm met die dingen op...
Goedenavond
Ik zit er klaar voor, zonder koptelefoon
En je hebt japans rijstpapier als ramen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dat is maar een doorsnee straatje.
Woon jij bij Lucky in de buurt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennis maken met de pauper buurtbewoners...
Goedenavond
Ik zit er klaar voor, zonder koptelefoon
Eerst in de vriezer leggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb kunsttof en stoffen versies op mijn AKG.
Die laatste zijn wel fijn met dit weer, maar ik had het vanmiddag toch ook wel warm met die dingen op...
Er zijn buurten een kilometer of 20 verderop, daar wil je niet gezien worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar swingen ze op Alexander Curly - Guus
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat mijn buren ook niet meegenieten...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb ook geen koptelefoon nodig, ik heb wel oordoppen voor het geval dat het mij tegenvalt, zo dat de buurt kan doorgenieten.
Oh, dat soort buurten liggen bij mij minder dan 5km vandaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn buurten een kilometer of 20 verderop, daar wil je niet gezien worden.![]()
Ha muisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |