quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:37 schreef Disana het volgende:
'Optimisten welkom.' Meteen valt het helemaal stil.
Wel effectief.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal beschermen Turken hun gelaat met een goede snor.
Een borstelwenkbrauw fungeert als petje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal beschermen Turken hun gelaat met een goede snor.
Boeiend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb aan de hand van m'n huidtypetest, de UB-kracht van de zo'n vandaag, en de factor van m'n zonnebrandcrème uitgerekend hoeveel minuten ik in de zon mocht. Daar netjes binnen gebleven en toen douchen en beetje after sun opgesmeerd. Nu rest van de dag parasolletje.
Maar afgelopen anderhalve week wel al twee keer licht verbrand, ik had het beter wat eerder zo kunnen aanpakken.
Lijkt me alleen wel jammer dat je dan niet onbekommerd op een terras of het strand kunt gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb aan de hand van m'n huidtype, de UV-kracht van de zon vandaag, en de factor van m'n zonnebrandcrème uitgerekend hoeveel minuten ik in de zon mocht. Daar netjes binnen gebleven en toen douchen en beetje after sun opgesmeerd. Nu rest van de dag parasolletje.
Maar afgelopen anderhalve week wel al twee keer licht verbrand, ik had het beter wat eerder zo kunnen aanpakken.
Voor een Turk ben ik relatief best wit hoor en vaak genoeg verbrand. Jaja mensen, ook getinte mensen kunnen verbranden als hun huid went aan Nederland.quote:
/carequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Veel te warm alweer overigens. Gister was het mooi, hier kan ik met mijn arische genenset weinig mee. Nu maar weer even op mijn zolderkamer schuilen en over een uurtje even bij die Giro kijken.
Maar dat kan toch juist wel? Alleen de rest van vandaag niet echt meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wel jammer dat je dan niet onbekommerd op een terras of het strand kunt gaan zitten.
Weet ik niet, geen idee hoe lang dat mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch juist wel? Alleen de rest van vandaag niet echt meer.
Wel goed insmeren dan he Kosmo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Voor een Turk ben ik relatief best wit hoor en vaak genoeg verbrand. Jaja mensen, ook getinte mensen kunnen verbranden als hun huid went aan Nederland.
Ze hebben een crush op je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Net twee giechelmeisjes die aan mij vragen waar ze moeten zitten als ze een tweede klas kaartje hebben en of deze trein langs Rozendaal gaat.
Ze giechelen nog steeds.
Klopt, ik ben drie keer verbrand. Meer is beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb aan de hand van m'n huidtype, de UV-kracht van de zon vandaag, en de factor van m'n zonnebrandcrème uitgerekend hoeveel minuten ik in de zon mocht. Daar netjes binnen gebleven en toen douchen en beetje after sun opgesmeerd. Nu rest van de dag parasolletje.
Lang zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen idee hoe lang dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |