Lijkt mij dat de tijd van recreatief autorijden als je weinig geld hebt wel voorbij is.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MrBradge heeft geen woonwerk-verkeer...dan begrijp ik echt niet dat je 25k/jaar rijdt, zeker als je krap bij kas zit.
Volwassen vader heb jijquote:Op zondag 8 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Hij moet vrachtwagenchauffeur worden, dat lijkt een beetje op koerieren wat hij graag wilt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:28 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, die baan, dat is een gevoelig punt bij Braddie![]()
Slopen en exporteren lijkt ook zo op elkaar, het geeft niks dat je in de war bent.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:21 schreef VTwelve het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gehoord? Ik heb vorig jaar nog een auto geëxporteerd.
Tijdens het rijden gaat het niet veel anders, oh enne ik had je PM niet gezien.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:26 schreef vannelle het volgende:
Hier hebben we natuurlijk geen ene fuck aan.
Schakelen bij stilstand en dan ook nog eens zonder draaiende motor is geen vergelijk met hoe het tijdens het rijden gaat.
En ik heb je een pm gestuurd, ik wil je best helpen maar als je er voor kiest om te blijven klagen en geen antwoord te geven dan bekijk je het maar.
Toch twijfel ik of de olie het verschil maakt. Denk zelf van niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tijdens het rijden gaat het niet veel anders, oh enne ik had je PM niet gezien.
Zucht...quote:Op maandag 9 mei 2016 03:03 schreef MrBradge het volgende:
Als ik een auto koop van 300 euro, dan is een reparatie van 300-400 euro een flinke klap geld in verhouding.
Als ik een auto koop van 1000-1500 euro veranderd dat natuurlijk niks aan het bedrag, maar is het in verhouding een heel stuk minder geld. En ik vind het makkelijker om die 300 euro uit te geven aan een auto van 1000+ Dan eentje die mij ook maar 300 euro kostte.
En dat geld heeft Braddie niet!quote:Op maandag 9 mei 2016 08:13 schreef Catch22- het volgende:
Daarbij kost een auto jaarlijks geld aan onderhoud. Of hij nou 300 of 5000 euro kost.
Nee maar hij krijgt natuurlijk maandelijkse sponsoring van de overheid dus dat betalen we met zijn allen.quote:
Is geen vetpot, schijnbaar niet voldoende om een auto van te onderhouden.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee maar hij krijgt natuurlijk maandelijkse sponsoring van de overheid dus dat betalen we met zijn allen.
Dat noemde ik ook al en is zeker de moeite waard om te checken.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef FransDeens het volgende:
Ik gok dat het probleem in de schakelstangen zit en niet in de bak.
Hoe komt die bak dan zonder oliequote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef FransDeens het volgende:
Ik gok dat het probleem in de schakelstangen zit en niet in de bak.
Je hebt voor 300 euro een auto gekocht die technisch in goede staat is. De bak is waarschijnlijk naar de klote, maar als je die vervangt weet je dat de rest ook nog prima is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een 2ehands bak voor een Twingo Phase I is 175-300 euro ongeveer, dan weet je dus nog niet wat je koopt.
Een nieuwe bak (Althans, nieuw.. Gereviseerd) voor een Twingo Phase I zit volgens de leverancier waar mijn vader altijd onderdelen haalt op de 600 euro.
Ik ga geen 2ehands onderdelen kopen van dat kaliber. Zal je net zien, betaal ik 200 euro voor zo`n bak, en dan heb ik 2 maanden later weer problemen, dat word hem gewoon niet.
Dan koop ik voor de prijs van een nieuwe bak liever een andere auto.
Vind het helemaal niet erg om onderhoud in een auto te steken, maar ik ga niet 2x de aanschafwaarde in 1x aftikken..
Je staat met je hoofd op Autoweek en Fok, waarschijnlijk is je real life naam ook makkelijk te achterhalen, en dan ga je op een openbaar forum openlijk je vaders expertise in twijfel trekken, nota bene terwijl hij een gediplomeerd automonteur is en jou gratis helpt. Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Godsakker, ashoezen en keerringen hebben geen ene moer te maken met de werking van je versnellingsbak.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga er woensdag achterkomen wat er precies aan de hand is. Heb ff een lijstje gemaakt met wat 'ie moet checken.
Ashoezen.
Keerringen.
Schakelstang.
En eventueel de koppeling, al is die voor 99% zeker nog gewoon goed.
En als dat allemaal goed is en er is verder ook geen kleine lekkage ergens. Dan word er gewoon olie in de bak gegooid en gaan we weer karren.
En als het tóch in de bak zit sja, weetje.. Dan haal ik maar een ruilbak als dat kan voor een paar tientjes > hooguit een euro of 100-150.
Heeft je papa dit bedacht?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga er woensdag achterkomen wat er precies aan de hand is. Heb ff een lijstje gemaakt met wat 'ie moet checken.
Ashoezen.
Keerringen.
Schakelstang.
En eventueel de koppeling, al is die voor 99% zeker nog gewoon goed.
En als dat allemaal goed is en er is verder ook geen kleine lekkage ergens. Dan word er gewoon olie in de bak gegooid en gaan we weer karren.
En als het tóch in de bak zit sja, weetje.. Dan haal ik maar een ruilbak als dat kan voor een paar tientjes > hooguit een euro of 100-150.
Nee m`n pa wil niet alsnog helpen, is een oom..quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godsakker, ashoezen en keerringen hebben geen ene moer te maken met de werking van je versnellingsbak.
Heb je überhaupt wel een klein beetje een idee van wat er aan de hand is?
En ik begrijp dat je pa alsnog wil helpen, dat vind ik dan wel weer tof.
Keerringen zouden een oorzaak kunnen zijn van een lekkage, ashoezen hoeven alleen het vet vet van de homokineet binnen te houden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee m`n pa wil niet alsnog helpen, is een oom..
En, hebben niks te maken met de werking van de bak?
lk las dit op autoweek en dit zou ook met een lekkage te maken kunnen hebben?
Nouja, zelfs al draait ie weer bij dan hoef ik van hem geen hulp meer, ben de eerst komende par maanden wel klaar met m`n vader.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Keerringen zouden een oorzaak kunnen zijn van een lekkage, ashoezen hoeven alleen het vet vet van de homokineet binnen te houden.
Wel goed dat er naar gekeken wordt maar die hoezen hebben niks met lekkage te maken.
Fijn dat je oom wil helpen als je pa echt niet meer wil.
Ook ik heb via pm hulp aangeboden maar dat wordt dan onder aanwijzingen sleutelen, mijn lijf wil niet meer.
Maar je zit niet zonder iig.
Renault heeft bakken waar de binneste ashoezen de afdichtingen van de bak zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godsakker, ashoezen en keerringen hebben geen ene moer te maken met de werking van je versnellingsbak.
Heb je überhaupt wel een klein beetje een idee van wat er aan de hand is?
En ik begrijp dat je pa alsnog wil helpen, dat vind ik dan wel weer tof.
Dat wist ik niet dus ga uit mezelf wel ff in het schaamhoekje zitten.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Renault heeft bakken waar de binneste ashoezen de afdichtingen van de bak zijn.
Op de andere forum is het topic ook al dicht. Maarja dat komt ook omdat ze soms een beetje zuur zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:38 schreef VTwelve het volgende:
Ben bang dat dit topic geen vervolg heeft. TS is geband.
Waarom nu weerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:38 schreef VTwelve het volgende:
Ben bang dat dit topic geen vervolg heeft. TS is geband.
hij is al unbandedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:38 schreef VTwelve het volgende:
Ben bang dat dit topic geen vervolg heeft. TS is geband.
Niemand het met mij eens?quote:Op maandag 9 mei 2016 16:37 schreef Taks999 het volgende:
Volgensmij haal je je een hoop problemen op de hals wat helemaal geen problemen zijn.
Je weet de historie van die auto niet. Misschien heeft die Twingo door de jaren heen de bakolie eruit gezweet en opgegeven moment zit je met te weinig olie in je versnellingsbak.
Gooi die bak vol met de juiste (en goede) hoeveelheid bakolie en kijk hoe het dan rijdt. Het is echt niet zo dat het gelijk stuk is met te weinig olie.
Tuurlijk slijt alles dan gigantisch snel, maar dat betekent niet dat je direct naar een vervangende versnellingsbak moet kijken.
Ik wel, is een stuk goedkoper en als het probleem dan is opgelost maakt het ook geen reet uit.quote:
Ach man, je kan echt prima rijden voor 300 euro als je maar (En nu praat ik iedereen na) Goed onderhoud laat plegen / pleegt aan je auto.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Beetjegek het volgende:
Wie denkt er nou voor 300 euro dan ook kostenloos te kunnen rijden...Autorijden is niet voor niks Neerlandsch 1-na duurste hobby (een huis is t duurst)... Ga eerst maar eens fatsoenlijk werk regelen ipv voor een duppie in allerlei probleembakken willen rijden die achteraf steeds meer geld kosten.
![]()
![]()
![]()
Hij kan niet werken want zieligquote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Beetjegek het volgende:
Wie denkt er nou voor 300 euro dan ook kostenloos te kunnen rijden...Autorijden is niet voor niks Neerlandsch 1-na duurste hobby (een huis is t duurst)... Ga eerst maar eens fatsoenlijk werk regelen ipv voor een duppie in allerlei probleembakken willen rijden die achteraf steeds meer geld kosten.
![]()
![]()
![]()
Mja,kan het hier totaal niet meer oneens zijn..heb het de laatste jaren ook zo gedaan,je koopt ze met verse APK,hopen dat ie de volgende haalt,zo niet een ander kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een auto van 300 Euro daar gooi je olie en benzine in wanneer nodig , verder rijden totdat ie instort, sloop bellen en de volgende kopen.
Mja, als je in de positie bent wanneer dat makkelijker is dan een reparatie uitvoeren kan dat prima inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een auto van 300 Euro daar gooi je olie en benzine in wanneer nodig , verder rijden totdat ie instort, sloop bellen en de volgende kopen.
Heb je pech heb je er 3 per jaar nodig, met wat geluk haalt ie een jaar en met veel geluk 2 jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,kan het hier totaal niet meer oneens zijn..heb het de laatste jaren ook zo gedaan,je koopt ze met verse APK,hopen dat ie de volgende haalt,zo niet een ander kopen.
(maar goed,ik had toen makkelijk lullen met 12km woon/werk verkeer per dag)
Ach deze TS heeft het nog makkelijker. Hij heeft de auto alleen voor de leuk, immers geen werk dus geen woon werkverkeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,kan het hier totaal niet meer oneens zijn..heb het de laatste jaren ook zo gedaan,je koopt ze met verse APK,hopen dat ie de volgende haalt,zo niet een ander kopen.
(maar goed,ik had toen makkelijk lullen met 12km woon/werk verkeer per dag)
Kerel,ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
kan ook iets simpels zijn natuurlijk.
Hoop het ook voor mezelfquote:
Vraagje,ik heb niet alles doorgelezen...de Twingo,heb je die alleen gekocht of was daar iemand bij met wat kennis?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoop het ook voor mezelfGa het meemaken.
Ik verwacht eigenlijk niet dat het iets heel ingewikkelds is, maar goed, het sporadisch blokkeren van 1 en 2 met zowel draaiende motor, als stilstaand is toch best maf.
Die heb ik alleen gekocht en hij is een poos bij een garage in onderhoud geweest en de auto was bij mij ook al redelijk bekend (Was van een vriend van mij) En kwam over als een vrij goed rijdende (en sturende) auto zonder gebreken op dat moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Vraagje,ik heb niet alles doorgelezen...de Twingo,heb je die alleen gekocht of was daar iemand bij met wat kennis?
Okee,het blijft altijd een gok met budget auto's,zelfs je pa kan kan sommige zaken niet voorzien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die heb ik alleen gekocht en hij is een poos bij een garage in onderhoud geweest en de auto was bij mij ook al redelijk bekend (Was van een vriend van mij) En kwam over als een vrij goed rijdende (en sturende) auto zonder gebreken op dat moment.
Klopt zeer zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Okee,het blijft altijd een gok met budget auto's,zelfs je pa kan kan sommige zaken niet voorzien.
In het geval dat het niet gaat lukken met de Twingo en je een nieuwe auto gaat aanschaffen,lees je in over de zwakke punten op forums,bladen enz, en neem iemand mee met basis technische kennis betreffende auto's om mee te gaan kijken.
Is never nooit een garantie maar je kunt al wat uitsluiten.
Betreffende je aanvulling op je vorige post..vorige eigenaren maakt niet heel veel uit,simpel iets..en dit is echt waar,afgelopen zaterdag een auto erbij gekocht,ik weet dat ie 9 of 11 eigenaren gehad heeft (moet ik even opzoeken). Het is een 98-er met meer als 350.000 op de klok. Ik heb toevallig zelf wat kennis met het betreffende model dus ik kan bepaalde zaken uitsluiten,dat zou je ook moeten uitzoeken als je weet wat je wilt hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker.
Mocht het niet gaan lukken met deze auto dan neem ik iemand mee die er wat meer verstand van heeft. (Al zal ik dan voorlopig even in een Ford Ka blijven rijden, van moeders, en sparen tot ik wat luxers en groters kan betalen* )
* Ik doel hiermee niet op een S-Klasse of E-Klasse.
Maar bijvoorbeeld een Luxe 306 met Airco en Elektrische ramen, dat zou wel fijn zijn
Ja precies, als je maar weet wat je wilt hebben maakt een auto met hoge KM stand en veel eigenaren niet uit lijkt mij... Zeker een hoge KM stand lijkt mij eerder aantrekkelijker dan een lage, want hoge stand = veel snelweg dus is de motor vaak goed warm geworden en bij alleen maar stadsritjes komt zo`n blok natuurlijk niet lekker op temperatuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Charged het volgende:
[..]
Betreffende je aanvulling op je vorige post..vorige eigenaren maakt niet heel veel uit,simpel iets..en dit is echt waar,afgelopen zaterdag een auto erbij gekocht,ik weet dat ie 9 of 11 eigenaren gehad heeft (moet ik even opzoeken). Het is een 98-er met meer als 350.000 op de klok. Ik heb toevallig zelf wat kennis met het betreffende model dus ik kan bepaalde zaken uitsluiten,dat zou je ook moeten uitzoeken als je weet wat je wilt hebben.
Daihatsu Charadequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies, als je maar weet wat je wilt hebben maakt een auto met hoge KM stand en veel eigenaren niet uit lijkt mij... Zeker een hoge KM stand lijkt mij eerder aantrekkelijker dan een lage, want hoge stand = veel snelweg dus is de motor vaak goed warm geworden en bij alleen maar stadsritjes komt zo`n blok natuurlijk niet lekker op temperatuur.
Punt is dat ik niet echt weet wat ik wil.
Als de Twingo het niet haalt zijn mijn eisen:
< 1050 kg.
- Airco
- Elektrische Ramen
- Stuurbekrachtiging
- Hatchback.
< 1500 euro
Kijk eens braad: https://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/clio/15049235quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies, als je maar weet wat je wilt hebben maakt een auto met hoge KM stand en veel eigenaren niet uit lijkt mij... Zeker een hoge KM stand lijkt mij eerder aantrekkelijker dan een lage, want hoge stand = veel snelweg dus is de motor vaak goed warm geworden en bij alleen maar stadsritjes komt zo`n blok natuurlijk niet lekker op temperatuur.
Punt is dat ik niet echt weet wat ik wil.
Als de Twingo het niet haalt zijn mijn eisen:
< 1050 kg.
- Airco
- Elektrische Ramen
- Stuurbekrachtiging
- Hatchback.
< 1500 euro
- Minimaal B-Segmenter.
- Minimaal 1998.
161 K noem ik niet weinig voor een twingoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die heb ik alleen gekocht en hij is een poos bij een garage in onderhoud geweest en de auto was bij mij ook al redelijk bekend (Was van een vriend van mij) En kwam over als een vrij goed rijdende (en sturende) auto zonder gebreken op dat moment.
* Auto is ook van 1999 tot 2009 bij de dealer onderhouden geweest en heeft een tectyl behandeling gehad een x aantal jaar geleden. Nou zegt dit niet heel veel.
Maar dit i.c.m ook de redelijk lage km stand voor een Twingo in deze prijs (Kocht hem met 161 k op de klok) Zegt toch ook wel iets over hoe er mee om is gegaan lijkt mij?
Nou heeft de auto een aantal eigenaren gehad (Ik ben de 5e) Maar door de 1e is de auto perfect onderhouden gebleven, de 2e heeft de auto ook keurig onderhouden.. De 3e deed eigenlijk niks anders dan de olie bijvullen en tanken en zo nu en dan een beurtje. De 4e eigenaar had de auto 62 dagen (Had hem van z`n moeder overgenomen, auto is daar in de familie gebleven) En heeft er niets mee gedaan behalve ritjes van +- 200 kilometer 1x per week en getankt.
Ach, voor die prijs is het een relatief lage kilometerstand.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
161 K noem ik niet weinig voor een twingo
Voor een auto van dit geld relatief gezien welquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
161 K noem ik niet weinig voor een twingo
nouja die kleine hatch zijn gemaakt om goedkoop te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor een auto van dit geld relatief gezien wel
Blijft heel vreemd:quote:We hebben met die auto gereden en hij schakelt en koppelt gewoon goed, dan moet je een automaat kopen of deze auto verkopen, een auto schakelt namelijk altijd normaal als je het met beleid doet, en als 'ie niet helemaal lekker in z`n 1 of 2 gaat moet je hem ff iets verder naar links houden die pook
kan best dat het af en toe niet wil, af en toe wel. Ligt niet per se aan jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
Even een copy paste van het autoweek forum:
vanochtend naar de garage geweest en die zeiden
[..]
Blijft heel vreemd:
Iedereen zegt hetzelfde, er is niks met de bak, niks met de koppeling, dus met andere woorden, de hele wereld heeft er verstand van en ik (Die al bijna 10,000 km in die auto heeft gereden in 6 maanden tijd) Is gek omdat die auto opeens anders is gaan schakelen.
Sterker nog: Vanmiddag nadat 'ie daar bij de garage was, stukje gereden, ik kom van een rotonde af, schakel van 3 naar 2 en dat ging niet, ook terug naar 3 ging niet, dus gevarenlichten aan, auto aan de kant gezet en na een minuut de auto via z`n 2 naar z`n 1 gekregen en weer wezen rijden, terug naar de garage. Daar werd gezegd dat ze hoofdpijn van mij kregen omdat er écht niets aan de hand was en die auto gewoon goed rijd/schakelt
Ben vanmiddag naar een auto onderdelenzaak geweest en heb gevraagd om een nieuwe schakelstang, niet meer te bestellen.. Moet ik dus van de sloop halen, vind ik een beetje riskant, maar ach, wat moet dat moet.
Ik wil het wel fixen, maar ik kan niet onderbouwen wáárom ik het wil laten maken omdat als ik er iemand anders in laat rijden ze het niet / amper merken en het gewoon onder het kopje "normale slijtage" of nog leuker " Je moet anders schakelen " (Hand anders houden, pook verder naar links, minder toeren maken ) Laten vallen.
Olie is aangevuld tot wat het zou moeten zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:30 schreef delano.888 het volgende:
Is de olie nou ondertussen uberhaubt wel aangevuld tot het niveau wat het zou moeten zijn of zit er nog steeds 1 liter in?
Kijken of de bak lekt dan en voorlopig doorrijden tot ie niet meer werkt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Olie is aangevuld tot wat het zou moeten zijn
Bak lekt niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijken of de bak lekt dan en voorlopig doorrijden tot ie niet meer werkt.
Dus er is niets mis met de bak?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bak lekt niet.
We hebben de auto op de brug gehad en bak helemaal nagelopen op lekkages, en die waren niet te vinden.
Dus die paar missende liters waren er al heel lang uit? En dat vind de garage absoluut geen reden voor zorgen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bak lekt niet.
We hebben de auto op de brug gehad en bak helemaal nagelopen op lekkages, en die waren niet te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |