Het instrumentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit het antwoord of het instrument?
quote:
DING DING DINGquote:
Herkennen jullie het nu wel?quote:
Rafeiro gaat door voor de magnetronquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
DING DING DING
Maar iets te laat![]()
Of op tijd, maar heb ik geen rekening gehouden met de eventueel aanwezige latency![]()
Zeus Vs Thor - Epic Rap Battles Of Historyquote:
aan het eind werd het niet te doen hoor, toen werd het freestyle ... Hierna nog 1 proberen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rafeiro gaat door voor de magnetron
Maar ik had het echt niet herkend als Kiss. Ik zat te denken aan Mike Oldfield. Die heeft veel rare, experimentele shit gedaan. Die gasten van 10cc trouwens ook. Godley & Creme solo met "Under Your Thumb", begin jaren 80... in sommige opzichten gewoon Jam & Spoon avant la lettre.
Dat zei de ID3 ook alquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeus Vs Thor - Epic Rap Battles Of History
Van mij mag / moog het hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
aan het eind werd het niet te doen hoor, toen werd het freestyle ... Hierna nog 1 proberen?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
Deze denk ik te weten. Ik zet in op Moog Cookbook
Bij mij is de aanval van de baard rond m'n 15e definitief afgeslagenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:14 schreef knokkels het volgende:
[..]38 jaar en heb er nog steeds last van
Nirvana - Smells Like Teen Spiritquote:
Oh of diequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nirvana - Smells Like Teen Spirit![]()
(Overigens hebben de Pet Shop Boys daar ooit een track op gebaseerd)
nou ja ligt er ook aan of ik veel slijm in mijn keel heb zitten, en dergelijke..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij is de aanval van de baard rond m'n 15e definitief afgeslagen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nirvana - Smells Like Teen Spirit![]()
(Overigens hebben de Pet Shop Boys daar ooit een track op gebaseerd)
1-1quote:
Als ik zwaar verkouden ben, klink ik enigszins mannelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja ligt er ook aan of ik veel slijm in mijn keel heb zitten, en dergelijke..
Ik kan echt een heel mooie diepe stem hebben. Of een donderende stem
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik zwaar verkouden ben, klink ik enigszins mannelijk![]()
quote:
Röyksopp heeft eens een nummer van Kings Of Convenience geremixt en daarin daadwerkelijk het geluid van de suizende wind in ergens op een bergtop verwerkt.quote:
Smells like Teen Spiritquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zal vast een ripoff zijn, maar die weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |