SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You sound reasonable...Time to up my medication.
even de keuken in danquote:
*KGRRKSRKRSRKKKK*quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
even de keuken in dan![]()
Ik heb koffie nodigweet alleen niet of ik nog gemalen koffie heb en ik ga nu geen koffie malen
Of slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt Knokkels verdacht stil
* Elfletterig vermoedt dat Knokkels koffie aan het zetten is
Checkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt Knokkels verdacht stil
* Elfletterig vermoedt dat Knokkels koffie aan het zetten is
Nah, ik blijf tot het bittere eindquote:
quote:
Goed nummerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals al uit de tekst blijkt, is dit nummer gebaseerd op klassieke muziek van Beethoven
De man is - en dat meen ik oprecht - een onontdekt genie. Fantastische artiest. En qua stijl ook enorm veelzijdig.quote:
Ik zie toch echt een uurquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen hoef je nog maar minder dan een halfuur, Knokkels
Ik opper Griegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef Rafeiro het volgende:
Als hij zo ook nog met Mahler komt word ik gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |