Linkse mensen die inhoudelijk geen weerwoord hebben jegens rechtse intellectuelen als Baudet en hem dan maar gaan beledigen uit frustratie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een zelfingenomen landverrader is dat
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een zelfingenomen landverrader is dat
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Linkse mensen die inhoudelijk geen weerwoord hebben jegens rechtse intellectuelen als Baudet en hem dan maar gaan beledigen uit frustratie.
Ik vind dat ie enorm stinkt. Alles behalve fris. Een smerige egotripper is het.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef Impressme het volgende:
Hij heeft in ieder geval een passie en daar ontbreekt het maar al te vaak aan (9-5 mentaliteit). Of je het er mee eens bent of niet, hij is verfrissend....op zijn minst.
Ja, dat had ik al door.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind dat ie enorm stinkt. Alles behalve fris. Een smerige egotripper is het.
Tu te foutre dans le cul avec une baguette avec du fromagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Vind hem maar een arrogant Frans flikkertje. Dat ie ooit met z'n anus op een stokbrood mag vallen.
Verkracht de democratie? In dit land hebben we bepaalde wetten en regels met elkaar afgesproken en Baudet maakt gebruik van zijn recht. Onwenselijk? Dan verander je de wet maar weer maar de democratie zal dan niet toenemen. Politici en journalisten die de lieden van samenwerkingsverband tussen de website GeenStijl, het Burgercomité EU en het Forum voor Democratie proberen/probeerden zwart te maken falen/faalden jammerlijk doordat er al enige jaren een internetrevolutie plaats vind en veel informatie gewoon voorhanden is. Het is de politiek en het verlengde hiervan; de media en de journalistiek die allen slecht geinformeerd zijn en gezamenlijk campagne voeren voor dubieuze doeleinden en twijfelachtige tijdelijke eigenbelangen. De hypocrisie wordt langzaam ontmaskerd juist door 'verzetshelden' als Baudet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.
Maar voor verdere inhoudelijke kritiek nodig ik je uit in POL.
Hier in KLB wou ik nog even melden dat ik hem een vleugelneuker vind
[ afbeelding ]
Ik bevestig dat ik de mening van Gutmensch begrijp en erken als zijnde zijn mening. Niet meer, niet minder.quote:
Juist ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:05 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik bevestig dat ik de mening van Gutmensch begrijp en erken als zijnde zijn mening. Niet meer, niet minder.
Zo grappig is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Hahaha zoveel butthurt nog over dat referendum. Democratie, is democratie. Als het volk op iets doms stemt, of voor iets doms stemt, is dat nog steeds democratie
Haha mad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.
Maar voor verdere inhoudelijke kritiek nodig ik je uit in POL.
Hier in KLB wou ik nog even melden dat ik hem een vleugelneuker vind
[ afbeelding ]
Je kunt er maar beter om lachen, zeg ik maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet.
Zodat de regering weer haar kont kan afvegen met onze meningquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha mad.
Reken maar dat er meer referenda aan zitten te komen. Het volgende doelwit wordt TTIP waar we met z'n allen tegen gaan stemmen.
Dit issue wordt als problematisch ervaren in heel Europa.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Zodat de regering weer haar kont kan afvegen met onze mening
DL?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit issue wordt als problematisch ervaren in heel Europa.
Kijk bijv DL. Kan echt niet worden genegeerd. Dan komt er volksgericht.
Terug naar zijn eigen land.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vraag me wel af of we Thierry Baudet wel als Nederlander mogen beschouwen. Gezien zijn achternaam is het waarschijnlijk een nazaat van de Franse Hugenoten. Vermaledijde vluchtelingen dus. Maar dat niet alleen. Zijn voornaam Thierry is ook alles behalve Nederlands, maar Frans. Dus zijn voorouders hebben zich ook niet gelijk aangepast aan de Nederlandse normen en waarden (en namen). Waarom moeten wij zo'n iemand dulden in ons Vaderland?
Want een Europese staat is echt fantastisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:21 schreef Donnis het volgende:
Thierry Baudet ziet heel slim dat er te scoren valt bij ongeschoold volk dat bang is voor de EU. Wekelijks wat wartaal uitkramen aangedikt met een bekakt accent en het plebs denkt ook weer ergens anders verstand van te hebben.
Serieus, ga in BNW spoken. Minderwaardige malloot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
Strijder tegen de gaande genocide jegens de blanke Europeaan en zijn culturen.
Verkloten? Wees blijf dat wij het "Nederlandsche Volk" waarschuwen voor deze 5e colonne francofielen die ons land naar de vermaledijde sansculotten wil overleveren. Te wapen!!!!! Tegen de Gallicering van ons dierbare vaderland. We laten ons niet weer door die Fransozen overmeesteren. Er zijn wegkijkers genoeg. De islamisering is geen probleem, en is slechts een dekmantel om het ware probleem te verdoezelen. Holland!!!! Let op uw Saeck!!! Te wapen!!!! Tegen den vermadeledijden Fransoos!!!!!quote:
In plaats van dat ik je weer zalen laten afdruipen? Mocht je willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Serieus, ga in BNW spoken. Minderwaardige malloot.
Ik was mijn blanke vriendin aan het neuken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
In plaats van dat ik je weer zalen laten afdruipen? Mocht je willen.
Ah, de aap komt uit de mouw; meneer is niet blank. Voel je je soms bedreigt door de ontwakende voormalig slavendrijver, de meester van de heersende en superieure culturen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mijn blanke vriendin aan het neuken.
Leuke adhominem die je racistische inborst verraadt. En je trauma met vriendinnen en negers.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw; meneer is niet blank. Voel je je soms bedreigt door de ontwakende voormalig slavendrijver, de creatuur van de heersende en superieure culturen?
De adhominem is een drogreden, een onjuist argument. Ik beargumenteer hier echter helemaal niets. Ik vermoed dat je bedoelt dat mijn door jou vermoedde racistische inborst waakzaamheid jegens de blanke mens rechtvaardigt? Dat zou kunnen kloppen, maar dat is niet het geval. De weerzin jegens genocide van de ene groep het een komt niet voort uit weerzin jegens de ander. Was het maar zo simpel. 'Wil je de blanke niet zien verdwijnen? Dan ben je tegen al dat wat niet blank is!' Nah. Zulke retoriek had jij toch zeker niet gehanteerd wanneer we de neger aan genocide onderhevig geraakt zou zijn. Nee, jij bent stiekem bang voor de blanke mens door de hantering van een simplistisch beeld; de blanke mens is eng wanneer ik hem niet onderdruk middels 'jij bent racist'-retoriek . Maar het gaat verder dan dat, stiekem wil je de rollen omgedraaid zien. O.a. bevestigt door de denigrerende opmerking jegens je vriendin. Een opmerking die mij zou raken, ware het niet dat ik blanke meiden uitgewoond heb zien worden door o.a. paarden, honden en schapen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leuke adhominem die je racistische inborst verraadt. En je trauma met vriendinnen en negers.
De familie is van beide kanten al sinds de 14e eeuw in dezelfde Nederlandse provincie te vinden. Inheemser kan bijna niet.
En nu je rant structureren. Wederom veel termen en weinig zinnigs.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De adhominem is een drogreden, een onjuist argument. Ik beargumenteer hier echter helemaal niets. Ik vermoed dat je bedoelt dat mijn door jou vermoedde racistische inborst waakzaamheid jegens de blanke mens rechtvaardigt? Dat zou kunnen kloppen, maar dat is niet het geval. De weerzin jegens genocide van de ene groep het een komt niet voort uit weerzin jegens de ander. Was het maar zo simpel. 'Wil je de blanke niet zien verdwijnen? Dan ben je tegen al dat wat niet blank is!' Nah. Zulke retoriek had jij toch zeker niet gehanteerd wanneer we de neger aan genocide onderhevig geraakt zou zijn. Nee, jij bent stiekem bang voor de blanke mens door de hantering van een simplistisch beeld; de blanke mens is eng wanneer ik hem niet onderdruk middels 'jij bent racist'-retoriek . Maar het gaat verder dan dat, stiekem wil je de rollen omgedraaid zien. O.a. bevestigt door de denigrerende opmerking jegens je vriendin. Een opmerking die mij zou raken, ware het niet dat ik blanke meiden uitgewoond heb zien worden door o.a. paarden, honden en schapen.
Heb jij ooit een zin gezien zonder termen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu je rant structureren. Wederom veel termen en weinig zinnigs.
Ik heb geen idee wat voor een gefaalde genen al sinds anno 1400 getolereerd worden in Nederland. Durf je het onderhand al te zeggen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
Neem je nu overigens nog steeds aan dat ik zwart ben?
Als je dit zelf al niet weet te berederen ga ik het niet zeggen ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb geen idee wat voor een gefaalde genen al sinds anno 1400 getolereerd worden in Nederland. Durf je het onderhand al te zeggen?
Als ik een tijdmachine had zou ik al mijn geld ervoor willen verwedden dat wij rond 2200 perfect samenwerken in Europa. We zitten nu in de opbouwfase en de huidige EU is een gedrocht, maar door dom populistisch er tegenaan te schoppen gaan we niks oplossen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:26 schreef SR4 het volgende:
[..]
Want een Europese staat is echt fantastisch?
Man up.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dit zelf al niet weet te berederen ga ik het niet zeggen ook.
Net een dolle hond.
Ja, of gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als ik een tijdmachine had zou ik al mijn geld ervoor willen verwedden dat wij rond 2200 perfect samenwerken in Europa. We zitten nu in de opbouwfase en de huidige EU is een gedrocht, maar door dom populistisch er tegenaan te schoppen gaan we niks oplossen.
Het lijkt me dus beter er met zijn allen alvast keihard aan te werken zodat we het al rond 2050 geregeld hebben. Daarvoor moet er natuurlijk wel heel veel veranderen, zoals een gekozen Europese president etc.
In 2200 bestaat de mens zoals wij die nu kennen dat ook niet meer. 0,0 kans op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als ik een tijdmachine had zou ik al mijn geld ervoor willen verwedden dat wij rond 2200 perfect samenwerken in Europa. We zitten nu in de opbouwfase en de huidige EU is een gedrocht, maar door dom populistisch er tegenaan te schoppen gaan we niks oplossen.
Het lijkt me dus beter er met zijn allen alvast keihard aan te werken zodat we het al rond 2050 geregeld hebben. Daarvoor moet er natuurlijk wel heel veel veranderen, zoals een gekozen Europese president etc.
Tsja we hadden ook in een grot kunnen blijven leven en de hele dag naar bessen zoeken maar je wil toch vooruit als mensheid. Wil je overleven in de wereldeconomie zal je een daadkrachtig machtsblok moeten vormen tegenover Amerika en Azië en later nog Afrika.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet.
Meerde groepen mensen met verschillende talen en culturen in één staat proppen is vragen om ellende.
maar ja, tegen die tijd na ik me naturaliseren als Kosovaar of Albanees en ga ik voor weinig geld daar wonen![]()
![]()
Dat zou jij wel willen hè...quote:
Doemdenken is dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In 2200 bestaat de mens zoals wij die nu kennen dat ook niet meer. 0,0 kans op.
Want het is óf de hele dag in een grot leven, óf de nationale soevereiniteit uit handen gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tsja we hadden ook in een grot kunnen blijven leven en de hele dag naar bessen zoeken maar je wil toch vooruit als mensheid. Wil je overleven in de wereldeconomie zal je een daadkrachtig machtsblok moeten vormen tegenover Amerika en Azië en later nog Afrika.
Hyperbooltje tochhhhhhh.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:22 schreef SR4 het volgende:
[..]
Want het is óf de hele dag in een grot leven, óf de nationale soevereiniteit uit handen geven
Doe dan niet zo panisch en schmink je zwart tijdens Sinterklaas man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blank natuurlijk achterlijke mongool.
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:26 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hyperbooltje tochhhhhhh.
De nationale soevereiniteit geef je echt niet uit handen hoor, in Amerika hebben staten ook nog veel te zeggen. De EU moet landen vooral economisch, militair en qua immigratie gaan verbinden.
Heb je je al eens verdiept hoe Het Koninkrijk der Nederlanden is ontstaan. Namelijk uit een "Republiek der 7 verenigde Nederlanden'"....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet.
Meerde groepen mensen met verschillende talen en culturen in één staat proppen is vragen om ellende.
En dat doe je door jezelf op te heffen en te laten vervangen door middeleeuwse barbaren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tsja we hadden ook in een grot kunnen blijven leven en de hele dag naar bessen zoeken maar je wil toch vooruit als mensheid. Wil je overleven in de wereldeconomie zal je een daadkrachtig machtsblok moeten vormen tegenover Amerika en Azië en later nog Afrika.
Hoeveel heb jij er eigenlijk verwerkt voor de katholieke zaak?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
En hoeveel kinders hebben onze strijders voor een blank Europa zelf reeds verwekt?
Die stonden qua taal en cultuur dichter bij elkaar dan Nederland en Hongarije.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Heb je je al eens verdiept hoe Het Koninkrijk der Nederlanden is ontstaan. Namelijk uit een "Republiek der 7 verenigde Nederlanden'"....
..... en waar bestonden die voorheen uit....
Uit het Bisdom Utrecht, verdeeld tussen het Nedersticht (Utrecht) en het Oversticht (Overijssel), het hertogdom Gelre en Brabant, het Graafschap Holland.
Kortom....
alle differentiatie die we thans nog steeds bespeuren binnen Europa, was ook eeuwenlang het geval binnen Nederland. Dus het is allemaal één pot nat.
Juist, de culturele, religieuze en etnische verschillen tussen Utrecht en Overijssel waren net zo groot als die tussen de islamist en seculiere westerling vandaag de dag is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Heb je je al eens verdiept hoe Het Koninkrijk der Nederlanden is ontstaan. Namelijk uit een "Republiek der 7 verenigde Nederlanden'"....
..... en waar bestonden die voorheen uit....
Uit het Bisdom Utrecht, verdeeld tussen het Nedersticht (Utrecht) en het Oversticht (Overijssel), het hertogdom Gelre en Brabant, het Graafschap Holland.
Kortom....
alle differentiatie die we thans nog steeds bespeuren binnen Europa, was ook eeuwenlang het geval binnen Nederland. Dus het is allemaal één pot nat.
Geen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er eigenlijk verwerkt voor de katholieke zaak?
Wat bedoel je met middeleeuwse barbaren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dat doe je door jezelf op te heffen en te laten vervangen door middeleeuwse barbaren?
Zeker... daarom Brabant onafhankelijk of bij België; die tirannie van d'n Ollander heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist, de culturele, religieuze en etnische verschillen tussen Utrecht en Overijssel waren net zo groot als die tussen de islamist en seculiere westerling vandaag de dag is.
Mooie foto's. Wie zijn dat? En wat nou?.....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met middeleeuwse barbaren? Volgens mij zei ik het volgende; ''...tussen de islamist en seculiere westerling...''.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat bedoel je met middeleeuwse barbaren?
Bedoel je de Christenen, die onlangs Els Borst hebben vermoord vanwege haar seculiere standpunt mbt abortus en euthanasie. O nee, dat was een "verward persoon". Kijk..... Mohammed Boujerie, die Theo van Gogh vermoorde, dat was een helder figuur, die representatief was voor de moslim-gemeenschap. Tsja, voor Christenen gelden anderen graadmeters dan voor moslims...
En.... vandaag de dag gaan Utrechtenaren en Overijsselaren gezamelijk de bevrijdingsfestivals bezoeken en zijn er nauwelijks nog verschillen (even een traantje wegpinken). En dus zal dat over een tijdje ook tussen moslims en niet-moslims het geval zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist, de culturele, religieuze en etnische verschillen tussen Utrecht en Overijssel waren net zo groot als die tussen de islamist en seculiere westerling vandaag de dag is.
Het zal nog een vrij lange tijd duren voordat seculiere Europeanen het eens gaan worden met extremistische moslims die de Sharia willen invoeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En.... vandaag de dag gaan Utrechtenaren en Overijsselaren gezamelijk de bevrijdingsfestivals bezoeken en zijn er nauwelijks nog verschillen (even een traantje wegpinken). En dus zal dat over een tijdje ook tussen moslims en niet-moslims het geval zijn.
In de 70 er jaren was het oorlog met de Molukkers. Daar hoor je ook niemand meer over. Loosen up please. Elke keer dat waanidee dat de huidige tijd met de huidige "vijandigheid" en problemen zo'n beetje van alle tijden is en van alle tijden zal zijn, is zo'n gigantisch onvermogen om alles in historische perspectief te zien. Het is om moedeloos van te worden.....
Het Westen heeft de wereld overleefd ondanks het vergif van het katholicisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prat gaan op de Westerse cultuur en spugen op het Katholicisme...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het Westen heeft de wereld overleefd ondanks het vergif van het katholicisme.
Wat waren de religieuze, culturele (incluis taal) en etnische verschillen tussen Utrechtenaren en Overijsselaren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En.... vandaag de dag gaan Utrechtenaren en Overijsselaren gezamelijk de bevrijdingsfestivals bezoeken en zijn er nauwelijks nog verschillen (even een traantje wegpinken). En dus zal dat over een tijdje ook tussen moslims en niet-moslims het geval zijn.
In de 70 er jaren was het oorlog met de Molukkers. Daar hoor je ook niemand meer over. Loosen up please. Elke keer dat waanidee dat de huidige tijd met de huidige "vijandigheid" en problemen zo'n beetje van alle tijden is en van alle tijden zal zijn, is zo'n gigantisch onvermogen om alles in historische perspectief te zien. Het is om moedeloos van te worden.....
En vroeger dacht men dat het nog vrij lange tijd zou duren voordat Utrechtenaren en Overijsselaren het eens gaan worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het zal nog een vrij lange tijd duren voordat seculiere Europeanen het eens gaan worden met extremistische moslims die de Sharia willen invoeren.
Ik spuug op elke religie, maar de Papen hebben onze Europese cultuur wel behoorlijk gevormd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prat gaan op de Westerse cultuur en spugen op het Katholicisme...![]()
![]()
![]()
![]()
Precies. Gaat niet eens over de theologie; eerder over kunst, cultuur, esthetiek en filosofie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik spuug op elke religie, maar de Papen hebben onze Europese cultuur wel behoorlijk gevormd.
Exact. De hamvraag is dus; welke aspecten van de Arabische cultuur en islamitische religie (welke ook op enige wijze culturele eigenschappen voortbrengt) wil jij in onze samenleving verankert zien worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies. Gaat niet eens over de theologie; eerder over kunst, cultuur, esthetiek en filosofie.
Het lijkt mij dan ook heel verstandig om niet te ageren tegen de opkomst van racistische nazi's. Zie wat daar wel niet is uitgekomen; het harmonieuze en welvarende westen van de laatste decennia en de geboorte van een hele hoop mensen die anders niet geboren zouden zijn. Zie, alles verloopt zoals het verloopt; geen reden tot politieke bemoeienis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En vroeger dacht men dat het nog vrij lange tijd zou duren voordat Utrechtenaren en Overijsselaren het eens gaan worden.
Mensen hebben altijd de neiging om de huidige tijd met de huidige problemen heel bijzonder te vinden en "van alle tijden" zowel in het verleden als in de toekomst.
En elke keer blijkt dit niet zo te zijn.
Aan het eind van de 20e eeuw was er eens een enquete onder de Britse bevolking met de vraag wat de belangrijkste gebeurtenis was uit de 20e eeuw.
Zo'n dikke 20% gaf aan: De dood van princess Diana.![]()
Tsja 1997.....
Als in 1903 een prinses met een koets of automobiel tegen een obstakel had aangereden was de belangrijkheid ongetwijfeld lager geweest. So be it.
Deze samenleving? Met diens decadente individualisme? Alsof dat überhaupt nog iets uitmaakt man. Je bent er zelf toonbeeld van; gezeik over 'onze cultuur' maar wellicht het grootste fundament ervan, het Katholicisme, daar kots je op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Exact. De hamvraag is dus; welke aspecten van de Arabische cultuur en islamitische religie (welke ook op enige wijze culturele eigenschappen voortbrengt) wil jij in onze samenleving verankert zien worden?
Nee, klopt. We hebben dit al een keer besproken. Pedoculturen scheppen collectiviteit welke als bescherming dient jegens buitenlandse mogendheden en vreemde religieuze pedosektes. Ik zou de collectiviteit echter liever terug zien in de vorm van nationalisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of de grote Sobieski; nog een keer een katholieke vorst die Europa beschermde tegen de overheersing door de islamieten.
[ afbeelding ]
Ach nee man, loop niet té veel mee met die rechts-conservatieve denktankpropa...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
In 2200 bestaat de mens zoals wij die nu kennen dat ook niet meer. 0,0 kans op.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, klopt. We hebben dit al een keer besproken. Pedoculturen scheppen collectiviteit welke als bescherming dient jegens buitenlandse mogendheden en vreemde religieuze pedosektes. Ik zou de collectiviteit echter liever terug zien in de vorm van nationalisme.
Ik heb het niet meer over raciale vergankelijkheid of vervanging, maar over de (bio/genetische)technologie die de fundamenten van wat de mens is voorgoed zal veranderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach nee man, loop niet té veel mee met die rechts-conservatieve denktankpropa...
Zo'n vaart zal het nou ook weer niet lopen. Van nature hebben mensen sowieso meer de neiging te vallen op lieden binnen dezelfde genetische sfeer. Blank valt doorgaans op blank, negroïde doorgaans op negroïde (al zijn er ook heeeeel veel negroïden zeer dol op blankroïden). Dat houdt zichzelf wel in stand.
Het Katholicisme is geboren uit pre-christelijke overtuigingen. Doen alsof het Katholicisme op een of andere wijze de oorsprong is van de nu nog overgebleven, door mij geliefde, eigenschappen is een gotspe. Ik wil je alleen tegemoet komen in de stelling dat het katholicisme heeft geholpen in het scheppen van een identiteit die sterk genoeg bleek islamitische -en andere- invasies af te slaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze samenleving? Met diens decadente individualisme? Alsof dat überhaupt nog iets uitmaakt man. Je bent er zelf toonbeeld van; gezeik over 'onze cultuur' maar wellicht het grootste fundament ervan, het Katholicisme, daar kots je op.
Euhm okequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh dat klopt, het is namelijk ontstaan uit het Jodendom.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het Katholicisme is geboren uit pre-christelijke overtuigingen. Doen alsof het Katholicisme op een of andere wijze de oorsprong is van de nu nog overgebleven, door mij geliefde, eigenschappen is een gotspe. Ik wil je alleen tegemoet komen in de stelling dat het katholicisme heeft geholpen in het scheppen van een identiteit die sterk genoeg bleek islamitische -en andere- invasies af te slaan.
Je moeder ruikt poep.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhm oke![]()
Ga leren ofzo, want je praat poep.
Vertel daar eens wat meer over dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer over raciale vergankelijkheid of vervanging, maar over de (bio/genetische)technologie die de fundamenten van wat de mens is voorgoed zal veranderen.
Intelligentsia is weer aanwezig. roflquote:Op zondag 8 mei 2016 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je moeder ruikt poep.
In je luier.
Ga huilen.
En ze komt.
Omdat ik haar neuk.
Vandaag te leren in college bij EttovanBelgie; de wereld begon bij de joden.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat klopt, het is namelijk ontstaan uit het Jodendom.
Maar ben wel benieuwd wat die geliefde eigenschappen van jou zijn.
Ja die kant lijkt het echt op te gaanquote:Op zondag 8 mei 2016 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Figuren als Fortuyn, Wilders en Baudet staan kansloos aan de zijlijn en ze weten het. Daarom gaan ze ook steeds harder roepen met steeds minder effect. Europa en EU zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Baudet heeft wat betreft één ding in ieder geval groot gelijk; het word een Amerikaans model met staten die geheel samenwerken. En dat is een briljant iets. Problemen worden collectief opgelost en dat zal de positie van Europa en de lidstaten alleen maar sterker doen maken op mondiaal niveau.
quote:
Geef eens antwoord, strijder van het avondland.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vandaag te leren in college bij EttovanBelgie; de wereld begon bij de joden.
https://www.google.nl/web(...)TF-8#q=transhumanismquote:Op zondag 8 mei 2016 00:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over dan.
Waarom? Totaal geen relevantie.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Liever Turks dan paaps, Lelijknap.
Deal with that.
quote:
Och jee, dat... Eugenetica zeg ik je!quote:Op zondag 8 mei 2016 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)TF-8#q=transhumanism
https://www.google.nl/web(...)=genetic+engineering
https://www.google.nl/web(...)netic%20modification
https://www.google.nl/web(...)TF-8#q=biotechnology
https://www.google.nl/web(...)rain%20to%20computer
https://www.google.nl/web(...)botization+of+humans
Relevantie... voor wat? Jouw idee over wat Westerse cultuur betekent?quote:
Al veelvoudig gedaan. Had je maar op moeten letten i.p.v. te vluchten.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, strijder van het avondland.
Nou, nou... er is een hoop vergiftigd... Zeg ons, Redder des Vaderlands en de schone, blonde godin Europa: wat is de westerse cultuur?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef LelijKnap het volgende:
Waar blijft Twentsche_Ros eigenlijk? Naarstig opzoek naar een mogelijke negatie van het gegeven dat de islam tiental landen eeuwenlang heeft vergiftigd?
Die van nu, die van voorheen, die ik voor ogen heb met nu en voorheen aanwezige aspecten die ik lief heb?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nou... er is een hoop vergiftigd... Zeg ons, Redder des Vaderlands en de schone, blonde godin Europa: wat is de westerse cultuur?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef LelijKnap het volgende:
Antwoord nou maar, dan weten we of we wel of geen landverraders zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die van nu, die van voorheen, die ik voor ogen heb met nu en voorheen aanwezige aspecten die ik lief heb?
Je zal je vraag nader moeten specificeren wil je dat ik je met een even onzinnig antwoord kan pareren.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Antwoord nou maar, dan weten we of we wel of geen landverraders zijn.
Prachtig hoe hard jij uit je dak gaat als ik blanke vrouwen met seks verbind.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
Oh jeej, daar is onze blanke allochtoon weer.
Oh, de Westerse Cultuur is geen monolithisch gegeven? Frappant.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je zal je vraag nader moeten specificeren wil je dat ik je met een even onzinnig antwoord kan pareren.
Als je claimt een genuanceerd wereldbeeld er op na te houden terwijl je moord en brand schreeuwt over white genocide dan ben je goed ver heen.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou me trouwens weinig de wenkbrauwen doen fronsen als Lelijknap werkelijk denkt dat Geenstijl het summum van onze westerse cultuur is.
idd jaquote:Op zondag 8 mei 2016 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je claimt een genuanceerd wereldbeeld er op na te houden terwijl je moord en brand schreeuwt over white genocide dan ben je goed ver heen.
Ik moet denken aan:quote:
Wat in deze wereld is dat wel? Is dat werkelijk het punt waarnaar je me trachtte toe te werken? Nee, dat kan niet. Jij, Etto, hebt wel meer toe te voegen dan dat.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, de Westerse Cultuur is geen monolithisch gegeven? Frappant.
Beste film aller tijden...quote:
Nou wat zeur je dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat in deze wereld is dat wel? Is dat werkelijk het punt waarnaar je me trachtte toe te werken? Nee, dat kan niet. Jij, Etto, hebt wel meer toe te voegen dan dat.
Als jij het katholicisme vertegenwoordigt dan begrijp ik wel dat Europa tal van islamitische invasies heeft kunnen afslaan. De Chinese muur verbleekt erbij.quote:
Ik ben vrij trots op mijn wortels ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als jij het katholicisme vertegenwoordigt dan begrijp ik wel dat Europa tal van islamitische invasies heeft kunnen afslaan. De Chinese muur verbleekt erbij.
Ja, dat kan ook niet anders wanneer je zo een sterke muur bent.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben vrij trots op mijn wortels ja.
Traditie, katholieken houden dat namelijk wel in ere. Oosters-Orthodoxen ook trouwens.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook niet anders wanneer je zo een sterke muur bent.
Nogmaals, het is natuurlijk een conflict. Als de democratische, humanistische, liberalistische en oud-Griekse, culturele eigenschappen niet kunnen overleven in deze wereld door de aanwezigheid van collectivistische pedosektes zoals de islam, het katholicisme, christendom, et cetera, dan is dat een zeer spijtige conclusie, maar geen die spreekt in het voordeel van het katholicisme. As Europa het katholicisme (pedosekte 1) nodig heeft gehad om niet gedomineerd te worden door de islam (pedosekte 2), zodoende kon overleven en kon ontpoppen tot wat Europa de laatste eeuwen (en voornamelijk de laatste decennia) voorstelde (het Europa gebaseerd op oud-Griekse, verlichtingsidealen/liberalisme), om bij verval van bescherming door gebrek aan collectiviteit, alsnog overgenomen te worden door de tweede pedosekte, dan mag de enige conclusie zijn dat Europa bestemd is om in miserie te verkeren.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sorry hoor, maar wanneer iemand het eeuwenlange bindmiddel van de Westerse cultuur, samenleving en identiteit wegzet als 'vergiftiging' kan ik niet serieus blijven.
Dat jij je hier nog durft te vertonenquote:
Pedosekte...quote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nogmaals, het is natuurlijk een conflict. Als de democratische, humanistische, liberalistische en oud-Griekse, culturele eigenschappen niet kunnen overleven in deze wereld door de aanwezigheid van collectivistische pedosektes zoals de islam, het katholicisme, christendom, et cetera, dan is dat een zeer spijtige conclusie, maar geen die spreekt in het voordeel van het katholicisme. As Europa het katholicisme (pedosekte 1) nodig heeft gehad om niet gedomineerd te worden door de islam (pedosekte 2), zodoende kon overleven en kon ontpoppen tot wat Europa de laatste eeuwen (en voornamelijk de laatste decennia) voorstelde (het Europa gebaseerd op oud-Griekse, verlichtingsidealen/liberalisme), om bij verval van bescherming door gebrek aan collectiviteit, alsnog overgenomen te worden door de tweede pedosekte, dan mag de enige conclusie zijn dat Europa bestemd is om in miserie te verkeren.
Ah, ja, misschien moet je anders de affaire tussen Galileo en de katholieke malloten eens naar voren brengen zijnde de intellectuele pedo-propagandist.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou je eens aan dat PVV volk moeten vragen, of ze überhaupt ooit gehoord hebben van De Illias, De Stad Gods, De Goddelijke Komedie, De Lof der Zotheid of andere fenomenale werken van literair vakmanschap die onze cultuur hebben gevormd.
Maar goed, voor dat volk is 'cultuur' natuurlijk vooral kunnen zeiken over Marokkanen. En, wanneer het niet over gekleurd buitenlands spul gaat, een linkse hobby.
![]()
![]()
Lager dan laag, maar ik ken je langer dan vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, misschien moet je aders de affaire tussen Galileo en de katholieke malloten eens naar voren brengen zijnde de intellectuele pedo-propagandist.
In tijd van oorlog, waarin we momenteel verkeren ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Democratisch en humanistisch...
Was jij niet voor de doodstraf?
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In tijd van oorlog, waarin we momenteel verkeren ja.
Ah, ja, een van die nadelen van het absolutistische denken van de man op z'n knieën. Laten we die herinnering snel op de brandstapel gooienquote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lager dan laag, maar ik ken je langer dan vandaag.
En dat moet het boegbeeld van Europa zijn.
Zoals jij graag met Kuzu zou doen?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, een van die nadelen van het absolutistische denken van de man op z'n knieën. Laten we die snel op de brandstapel gooien
Van wat ik er nu van lees was het een afvallige die nog een beetje -ongetwijfeld gedwongen- in de kast zat. Potentieel verkwanselt. Is dat werkelijk hetgeen je wilt benadrukken?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Lees anders even het magistrale epistel van Sebastianus Castellio...
Je kende hem dus niet eens?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Van wat ik er nu van lees was het een afvallige die nog een beetje -ongetwijfeld gedwongen- in de kast zat.
Kuzu is een vijand van de Nederlandse staat. Dus jazeker.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals jij graag met Kuzu zou doen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kuzu is een vijand van de Nederlandse staat. Dus jazeker.
Zitten we nu opeens in de tweede van de middelbare school?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kende hem dus niet eens?
Typisch...
Castellio niet kennen als zelfbenoemde voorvechter van de Europese waarden...quote:Op zondag 8 mei 2016 00:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zitten we nu opeens in de tweede van de middelbare school?
"Lof der Zotheid" combineren met de katholieke deugden....quote:Op zondag 8 mei 2016 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou je eens aan dat PVV volk moeten vragen, of ze überhaupt ooit gehoord hebben van De Illias, De Stad Gods, De Goddelijke Komedie, De Lof der Zotheid of andere fenomenale werken van literair vakmanschap die onze cultuur hebben gevormd.
Maar goed, voor dat volk is 'cultuur' natuurlijk vooral kunnen zeiken over Marokkanen. En, wanneer het niet over gekleurd buitenlands spul gaat, een linkse hobby.
![]()
![]()
Blijkbaar ontgaat jou het belang van intentie (volgend uit een bepaald moraal behorend tot een bepaalde cultuur met bepaalde gewenste eigenschappen die beschermt dienen te worden).quote:
Erasmus is altijd katholiek gebleven.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"Lof der Zotheid" combineren met de katholieke deugden....
Erasmus was juist een humanist die zich onderscheidde van de kerk.
Katholieken suggereren "streng in de leer" en "rekkelijk in de geest" te zijn. So be it.
Maar het is wel aan de reformatie van "de republiek" te danken dat humanisten als Spinoza en Adriaan Koerbagh hun woord konden doen, en zowel de wereldlijke en kerkelijk autoriteit konden bekritiseren. En zeker niet de papen uit de Zuidelijke Nederlanden, waar jij zo dol op schijnt te zijn.. Natuurlijk deugden de Calvinisten en Lutheranen ook niet. Uiteindelijk was Luther een overtuigd antisemiet. Maar het "braaf mee blijven lopen met de Roomse Moederkerk" heeft ook geen nieuwe inzichten gebracht. Tenminste niet in 1e instantie. Wellicht wél eind 18e eeuw, toen de Franse revolutie haar intrede deed.
Dat zei Torquemada waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Blijkbaar ontgaat jou het belang van intentie (volgend uit een bepaald moraal behorend tot een bepaalde cultuur met bepaalde gewenste eigenschappen die beschermt dienen te worden).
Jemig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Verkracht de democratie? In dit land hebben we bepaalde wetten en regels met elkaar afgesproken en Baudet maakt gebruik van zijn recht. Onwenselijk? Dan verander je de wet maar weer maar de democratie zal dan niet toenemen. Politici en journalisten die de lieden van samenwerkingsverband tussen de website GeenStijl, het Burgercomité EU en het Forum voor Democratie proberen/probeerden zwart te maken falen/faalden jammerlijk doordat er al enige jaren een internetrevolutie plaats vind en veel informatie gewoon voorhanden is. Het is de politiek en het verlengde hiervan; de media en de journalistiek die allen slecht geinformeerd zijn en gezamenlijk campagne voeren voor dubieuze doeleinden en twijfelachtige tijdelijke eigenbelangen. De hypocrisie wordt langzaam ontmaskerd juist door 'verzetshelden' als Baudet.
Ah, de witte vlag.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:
Goed, Etto heeft z'n compensatiemomentje weer nodig. Kom je terug wanneer je -zonder namedropping- nog wat aan inhoud toe te voegen hebt? Bijvoorbeeld middels argumentatie op basis van een bepaalde vorm van logica welke ver voor en volledig onafhankelijk van de opkomst van jouw geliefde pedocult de Europese cultuur begon te vormen.
Alsof dat alleen cultuur isquote:Op zondag 8 mei 2016 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
Oh nu is het het hele christendom?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, vele filosofen hebben moeten lijden onder de -geestelijke- onderdrukking van het christendom en haar afsplitsingen en waren daardoor beperkt geraakt in de mogelijkheid interessante filosofieën te ontwikkelen.
Jouw denigrerende toontje staat mij niet aanquote:Op zondag 8 mei 2016 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat nog meer, lieve Ali... noem er eens wat.
Joh, serieus?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:54 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Jouw denigrerende toontje staat mij niet aan
Je weet heel goed dat literatuur en muziek slechts een deel van cultuur is, maar niet alles omvat..
Tuurlijk ooit gehoord van calvijn..quote:Op zondag 8 mei 2016 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nu is het het hele christendom?
Nogal ja. Geen liefhebber van.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:54 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Tuurlijk ooit gehoord van calvijn..
Waarom kom je dan altijd met die eeuwige literatuur aanzetten in dicusies al dit.quote:
Eeuwige literatuur? Ga je me quoten?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:55 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Waarom kom je dan altijd met die eeuwige literatuur aanzetten in dicusies al dit.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:55 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Waarom kom je dan altijd met die eeuwige literatuur aanzetten in discussies al dit.
Je beschiet mij met losse flodders, ik geef je een kans om jezelf te herpakken, te bevoorraden met inhoud, en ziet daarin een witte vlag? En dat na al de voorgaande keren ik jou heb moet laten afdruipen. Deze mate van zelfkastijding is zelfs een non onwaardig.quote:
Ja, leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je beschiet mij met losse flodders, ik geef je een kans om jezelf te herpakken, te bevoorraden met inhoud, en ziet daarin een witte vlag? En dat na al de voorgaande keren ik jou heb moet laten afdruipen. Deze mate van zelfkastijding is zelfs een non onwaardig.
Nee, dat is mijn huid. Arisch tot op het bot.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen maar wit in deze post. Zal het een vlag zijn?
Belgen en arisch zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn huid. Arisch tot op het bot.
Overledene :quote:
Jullie bleven elkaar gewoon onder vuur nemen zonder dat er zichtbare terreinwinst geboekt is.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Overledene :
Twente nog iets
Gewonden:
Etto (overleefd het waarschijnlijk wel mits hij genoeg namen blijft strooien)
PTSD:
LelijKnap
Pleur er dan maar een nuke op.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jullie bleven elkaar gewoon onder vuur nemen zonder dat er zichtbare terreinwinst geboekt is.
Er schijnt een planeet te zijn die Europa heet en zeeer waarschijnlijk bewoonbaar is. Misschien kunnen we het daar nogmaals proberen.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja. Europa onbewoonbaar maken.
Lijkt me een leuk enkeltje voor Thierry.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er schijnt een planeet te zijn die Europa heet en zeeer waarschijnlijk bewoonbaar is. Misschien kunnen we het daar nogmaals proberen.
Gooi er twee rasblanke vrouwen bij en ik ga mee.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk enkeltje voor Thierry.
Waar moeten die vluchtelingen dan naar toe? Wie organiseert dan de collecte voor de "waterputten in Burkina Fasso"? Wie zorgt er voor de hoognodige miljoenen voor "Serious Request"?quote:Op zondag 8 mei 2016 01:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja. Europa onbewoonbaar maken.
Europa heeft toch geen monopolie op liefdadigheid?quote:Op zondag 8 mei 2016 01:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar moeten die vluchtelingen dan naar toe? Wie organiseert dan de collecte voor de "waterputten in Burkina Fasso"? Wie zorgt er voor de hoognodige miljoenen voor "Serious Request"?
Als ik in Zeeland zou wonen, en 1953 herhaalt zich, verwacht ik weinig van Mali....quote:Op zondag 8 mei 2016 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Europa heeft toch geen monopolie op liefdadigheid?
Noem je ook een land zeg. Zeeland ...quote:Op zondag 8 mei 2016 02:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Als ik in Zeeland zou wonen, en 1953 herhaalt zich, verwacht ik weinig van Mali....
knap?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |