Linkse mensen die inhoudelijk geen weerwoord hebben jegens rechtse intellectuelen als Baudet en hem dan maar gaan beledigen uit frustratie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een zelfingenomen landverrader is dat
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een zelfingenomen landverrader is dat
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Linkse mensen die inhoudelijk geen weerwoord hebben jegens rechtse intellectuelen als Baudet en hem dan maar gaan beledigen uit frustratie.
Ik vind dat ie enorm stinkt. Alles behalve fris. Een smerige egotripper is het.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef Impressme het volgende:
Hij heeft in ieder geval een passie en daar ontbreekt het maar al te vaak aan (9-5 mentaliteit). Of je het er mee eens bent of niet, hij is verfrissend....op zijn minst.
Ja, dat had ik al door.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind dat ie enorm stinkt. Alles behalve fris. Een smerige egotripper is het.
Tu te foutre dans le cul avec une baguette avec du fromagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Vind hem maar een arrogant Frans flikkertje. Dat ie ooit met z'n anus op een stokbrood mag vallen.
Verkracht de democratie? In dit land hebben we bepaalde wetten en regels met elkaar afgesproken en Baudet maakt gebruik van zijn recht. Onwenselijk? Dan verander je de wet maar weer maar de democratie zal dan niet toenemen. Politici en journalisten die de lieden van samenwerkingsverband tussen de website GeenStijl, het Burgercomité EU en het Forum voor Democratie proberen/probeerden zwart te maken falen/faalden jammerlijk doordat er al enige jaren een internetrevolutie plaats vind en veel informatie gewoon voorhanden is. Het is de politiek en het verlengde hiervan; de media en de journalistiek die allen slecht geinformeerd zijn en gezamenlijk campagne voeren voor dubieuze doeleinden en twijfelachtige tijdelijke eigenbelangen. De hypocrisie wordt langzaam ontmaskerd juist door 'verzetshelden' als Baudet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.
Maar voor verdere inhoudelijke kritiek nodig ik je uit in POL.
Hier in KLB wou ik nog even melden dat ik hem een vleugelneuker vind
[ afbeelding ]
Ik bevestig dat ik de mening van Gutmensch begrijp en erken als zijnde zijn mening. Niet meer, niet minder.quote:
Juist ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:05 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik bevestig dat ik de mening van Gutmensch begrijp en erken als zijnde zijn mening. Niet meer, niet minder.
Zo grappig is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Hahaha zoveel butthurt nog over dat referendum. Democratie, is democratie. Als het volk op iets doms stemt, of voor iets doms stemt, is dat nog steeds democratie
Haha mad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij verkracht de democratie door misbruik te maken van het referendum.
Maar voor verdere inhoudelijke kritiek nodig ik je uit in POL.
Hier in KLB wou ik nog even melden dat ik hem een vleugelneuker vind
[ afbeelding ]
Je kunt er maar beter om lachen, zeg ik maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet.
Zodat de regering weer haar kont kan afvegen met onze meningquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha mad.
Reken maar dat er meer referenda aan zitten te komen. Het volgende doelwit wordt TTIP waar we met z'n allen tegen gaan stemmen.
Dit issue wordt als problematisch ervaren in heel Europa.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Zodat de regering weer haar kont kan afvegen met onze mening
DL?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit issue wordt als problematisch ervaren in heel Europa.
Kijk bijv DL. Kan echt niet worden genegeerd. Dan komt er volksgericht.
Terug naar zijn eigen land.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vraag me wel af of we Thierry Baudet wel als Nederlander mogen beschouwen. Gezien zijn achternaam is het waarschijnlijk een nazaat van de Franse Hugenoten. Vermaledijde vluchtelingen dus. Maar dat niet alleen. Zijn voornaam Thierry is ook alles behalve Nederlands, maar Frans. Dus zijn voorouders hebben zich ook niet gelijk aangepast aan de Nederlandse normen en waarden (en namen). Waarom moeten wij zo'n iemand dulden in ons Vaderland?
Want een Europese staat is echt fantastisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:21 schreef Donnis het volgende:
Thierry Baudet ziet heel slim dat er te scoren valt bij ongeschoold volk dat bang is voor de EU. Wekelijks wat wartaal uitkramen aangedikt met een bekakt accent en het plebs denkt ook weer ergens anders verstand van te hebben.
Serieus, ga in BNW spoken. Minderwaardige malloot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
Strijder tegen de gaande genocide jegens de blanke Europeaan en zijn culturen.
Verkloten? Wees blijf dat wij het "Nederlandsche Volk" waarschuwen voor deze 5e colonne francofielen die ons land naar de vermaledijde sansculotten wil overleveren. Te wapen!!!!! Tegen de Gallicering van ons dierbare vaderland. We laten ons niet weer door die Fransozen overmeesteren. Er zijn wegkijkers genoeg. De islamisering is geen probleem, en is slechts een dekmantel om het ware probleem te verdoezelen. Holland!!!! Let op uw Saeck!!! Te wapen!!!! Tegen den vermadeledijden Fransoos!!!!!quote:
In plaats van dat ik je weer zalen laten afdruipen? Mocht je willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Serieus, ga in BNW spoken. Minderwaardige malloot.
Ik was mijn blanke vriendin aan het neuken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
In plaats van dat ik je weer zalen laten afdruipen? Mocht je willen.
Ah, de aap komt uit de mouw; meneer is niet blank. Voel je je soms bedreigt door de ontwakende voormalig slavendrijver, de meester van de heersende en superieure culturen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mijn blanke vriendin aan het neuken.
Leuke adhominem die je racistische inborst verraadt. En je trauma met vriendinnen en negers.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw; meneer is niet blank. Voel je je soms bedreigt door de ontwakende voormalig slavendrijver, de creatuur van de heersende en superieure culturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |