Welke chinese webshop zou jij aanraden?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Ja. Zou alleen niet bij gearbest bestellen. Die hebben echt een kut klantenservice
Banggood. Of AliExpress bij een seller met goede ratingquote:Op maandag 6 juni 2016 09:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke chinese webshop zou jij aanraden?
die heeft maar 5 Mp. Dat is niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef poesjes het volgende:
Je zou voor een GoPro Hero kunnen gaan, die is niet duurder dan de alternatieven en wel even goed.
Het is een action cam natuurlijk, dan ben je meestal zeer blij met een behuizing eromheen, ik heb mijn GoPro nog nooit zonder gebruikt. Maakt hem ook veel te kwetsbaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:53 schreef Saninl het volgende:
Paar vragen na een klein uurtje spelen;
-Ik zie dat bijna alle accessoires werken als de camera in de waterdichte case zitten. Is het dus zo dat je het apparaat eigenlijk bijna nooit 'naakt' gebruikt?
Formatteer de card in de cameraquote:-Bij het aanzetten van het apparaat krijg ik de melding dat 'Custer size wrong, format error'. Ik heb al geprobeerd de SD kaart te formatteren op Fat32 en ExFat. Maar niets helpt? Komt dit misschien doordat ik een Mac gebruik ipv een PC met Windows?
Als je die op 4 seconden zet, neem je met snapshot filmpjes van 4 seconden opquote:Qua functies, wat is;
-Video snapshot timer?
Omdat je soms helemaal niet wil dat dit ding een correctie uitvoert.quote:-Waarom zou je de gyro NIET aanzetten? (waarom die optie?)
Wide Dynamic Range, (will je meer weten, dan staat google tot je beschikking)quote:-wdr?
Field of view, (will je meer weten, dan staat google tot je beschikking)quote:-fov?
Je vrouw blij makenquote:-G-sensor, wat kan ik daarmee?
Ik weet dat mannen allergisch zijn voor handleidingen, maar als je al deze dingen moet vragen, zou ik als ik jou was toch even gaan lezenquote:![]()
Begrijpelijk, hij is zonder ook vrij fragiel inderdaad. Dit betekent wel dat de kwaliteit van het geluid drastisch achteruit gaat. Maar dat is inderdaad minder erg dan dat het hele apparaat kapot zou gaanquote:Op zondag 19 juni 2016 17:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is een action cam natuurlijk, dan ben je meestal zeer blij met een behuizing eromheen, ik heb mijn GoPro nog nooit zonder gebruikt. Maakt hem ook veel te kwetsbaar.
Thnx, did that; workedquote:[..]
Formatteer de card in de camera
Wanneer zou je zo'n ontzettend schokkerig beeld prefereren boven het vloeiende?quote:[..]
Als je die op 4 seconden zet, neem je met snapshot filmpjes van 4 seconden op
[..]
Omdat je soms helemaal niet wil dat dit ding een correctie uitvoert.
Thnxquote:[..]
Wide Dynamic Range, (will je meer weten, dan staat google tot je beschikking)
Thnxquote:[..]
Field of view, (will je meer weten, dan staat google tot je beschikking)
Yep! Ik ga ook zeker meer lezen over de camera, maar toch heel erg bedankt voor alle antwoorden tot nu toequote:[..]
Je vrouw blij makenmaar je kunt er ook mee instellen bij wat voor kracht van een shock de camera de opname moet wegschrijven op de card.
[quote]
held
. Dit kan dus handig zijn mocht ik het apparaat ooit ga gebruiken als dashcam.
[..]
Ik weet dat mannen allergisch zijn voor handleidingen, maar als je al deze dingen moet vragen, zou ik als ik jou was toch even gaan lezen
Thnx! Prima leesvoerquote:Op zondag 19 juni 2016 22:11 schreef elinx het volgende:
DashcamTalk geeft veel nuttige informatie, ook over andere actioncams.
Maak even wat testfilmpjes voor jezelf.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:43 schreef Saninl het volgende:
Thnx Na wat lezen ben ik er helaas nog niet uit waarom ik hem op 'narrow' zou zetten ipv op 'wide'. Het enige dat ik kan bedenken is dat het beeld dan wordt uitgerekt? Anders zou je altijd wel breed willen filmen toch...
Het ontwerp van een camera is altijd een compromis tussen onmogelijkheden.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:43 schreef Saninl het volgende:....................Begrijpelijk, hij is zonder ook vrij fragiel inderdaad. Dit betekent wel dat de kwaliteit van het geluid drastisch achteruit gaat. Maar dat is inderdaad minder erg dan dat het hele apparaat kapot zou gaan.............
.............................
Wanneer zou je zo'n ontzettend schokkerig beeld prefereren boven het vloeiende?
..................
Thnx[sub]Na wat lezen ben ik er helaas nog niet uit waarom ik hem op 'narrow' zou zetten ipv op 'wide'. Het enige dat ik kan bedenken is dat het beeld dan wordt uitgerekt? Anders zou je altijd wel breed willen filmen toch................................
De Git2 maakt gebruik van een gyro om de bewegingen van de camera te registreren, de stabilisatie (cq beeldcorrectie) is daarom niet alleen softwarematig.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:04 schreef Mano_ het volgende:
Softwarematige stabilisatie is vaak ook behoorlijk ruk. ...................
Als je ziet hoeveel dat van je PC vraagt snap je waarom het op z'n best matig is op de camera's zelf.
Met de laatste firmware updates va. v1.3 wel ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:21 schreef Chr1st1aan het volgende:................
De SJ5000X met de laatste firmware bied toch net zulke goede stabilisatie aan?
Volgens mij komt de naam Denver alleen in Nederland uit. Waarschijnlijk heeft deze camera ook een internationale naam. Als je daarachter kan komen dan zou je er veel meer over te weten kunnen komen. Nu ben je afhankelijk van de reviews in Nederland.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:14 schreef DJMO het volgende:
kan iemand mij vertellen of dit een beetje kwalitatief is tov de prijs? https://www.bol.com/nl/p/(...)fi/9200000039502587/
Ik heb de gok maar gewoon genomen (stuk ongeduld dat ik benquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:52 schreef elinx het volgende:
[..]
Volgens mij komt de naam Denver alleen in Nederland uit. Waarschijnlijk heeft deze camera ook een internationale naam. Als je daarachter kan komen dan zou je er veel meer over te weten kunnen komen. Nu ben je afhankelijk van de reviews in Nederland.
Ik denk dat er weinig op aan te merken zal zijn. De youtube resultaten zien er ook goed uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef DJMO het volgende:...........
Ik heb de gok maar gewoon genomen .............. Hele korte testopname gemaakt, en die zag er toch wel vrij scherp uit. ...................
Toen ik in de instellingen zat te snuffelen, kon ik wel kiezen voor stabilistatie iig. Dus dat is ws al een pro?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:14 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig op aan te merken zal zijn. De youtube resultaten zien er ook goed uit.
Persoonlijk zou ik geen actioncam zonder stabilisatie meer aanschaffen. Vooral om de tijd die het bespaart tijdens de montage.
Ik denk dat het alleen om digitale stabilisatie gaat en dat zal niet zo veel verschil maken met niet gestabiliseerd beeld. Bij gyro stabilisatie wordt de beweging van de camera zelf gecorrigeerd, waardoor je een heel rustig beeld krijgt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:16 schreef DJMO het volgende:...........
Toen ik in de instellingen zat te snuffelen, kon ik wel kiezen voor stabilistatie iig. ..........
Ik heb het zelf niet gecontroleerd, maar volgens deze site past de Git2 in een Gopro waterproof housing en zijn ook de filters daarvoor toepasbaar. Hier wordt er eea over geschreven.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:56 schreef Farenji het volgende:
.......... Zijn er gopro alternatieven die volledig compatible zijn met lensfilters voor gopro?
Ah kijk, die git2 lijkt dan wel een goede kandidaat. Dank!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gecontroleerd, maar volgens deze site past de Git2 in een Gopro waterproof housing en zijn ook de filters daarvoor toepasbaar. Hier wordt er eea over geschreven.
Op eerder genoemde site wordt vermeld dat ook de Firefly 6s in een originele Gopro behuizing past.
De Eken H9 hoef je niet aan te schaffen om het risico op een fake te voorkomenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef elinx het volgende:
Ik had nog niet eerder van de Eken H9 gehoord, dus de eens gezocht naar reviews.
Als je niet teveel geld wilt uitgeven, is wat je voor die prijs krijgt volgens mij een prima keuze.
Ik zou deze nog eerder aanschaffen dan bv een SJxxxx, omdat daarvan een flink aantal fakes zijn verschenen, die onder de maat presteren.
Dat is vervelend en is eerder het geval geweest met de SJ1000 en SJ4000. Maar die waren op dat moment de "Gopro"killers, zoals de Git2 (en SJ5000x Elite) op dit moment is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:04 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
De Eken H9 hoef je niet aan te schaffen om het risico op een fake te voorkomen![]()
DIG / Eken H9 of toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |