Ceuta/Melilla?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Dankje! Ik vond jou ook sterk spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
hallo paxcon!Je was erg goed met haxball vandaag.
(op enkele incidentjes na)
gebeurt*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
(dit soort dingen gebeuren in Nederland ook)
Melilla is wel tof.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Yup.
Dat hek kan hoger.
[ afbeelding ]
Oei, nu moet Tagliano zich vernederd voelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)is-zijn-te-voorkomen
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem hou ik er wel van door Pax vernederd te wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, nu moet Tagliano zich vernederd voelen.
Wel mooi hoe spanje altijd zeikt over Gibraltar maar ze zelf ook twee apenrotsen hebben.quote:
Hier kom ik in de DM nog een keer op terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem hou ik er wel van door Pax vernederd te worden
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem hou ik er wel van door Pax vernederd te worden
Doe maar zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier kom ik in de DM nog een keer op terug
12 jaar gevangenschap zou jou ook geen goed doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
12 jaar in gevangenschap heeft deze meneer geen goed gedaan.
Wel tijd om een boek te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
12 jaar gevangenschap zou jou ook geen goed doen.
Calma calma.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind hem wel erg licht ontvlambaar, als hij zo in de rechtbank deed, zou hem ook veroordelen.
Ik zou ook lichtelijk mad zijn als ik hiervan beschuldigd word maar niks gedaan hebquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind hem wel erg licht ontvlambaar, als hij zo in de rechtbank deed, zou hem ook veroordelen.
Ik hoop niet dat jij net zo'n prutsarts bent als dat je rechter zou zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
dom praat niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Peter komt maandag langs als expert, kan hij zonder weerwoord hem even fileren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Petertje heeft geblunderd door niet op deze zaak te zitten
huh, kijk je pauw überhaupt ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Peter komt maandag langs als expert, kan hij zonder weerwoord hem even fileren.
Mwah het zijn toch vooral Hollanders die in een boom skiën. Daar hoef ik niet zuinig mee om te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij net zo'n prutsarts bent als dat je rechter zou zijn.
Hij moet eens kappen met internetoplichtertjes aan te pakken en weer zich weer met dit soort dingen bezig houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Petertje heeft geblunderd door niet op deze zaak te zitten
Peter pakt de kruimeldieven, hij wil ook gewoon veilig thuis zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij moet eens kappen met internetoplichtertjes aan te pakken en weer zich weer met dit soort dingen bezig houden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Peter pakt de kruimeldieven, hij wil ook gewoon veilig thuis zitten.
Met zijn familie, en de buren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie niet klapt gaat naar een werkkamp.
Nu ga je wel ver hoor, NK is beter dan dat.quote:
Prima idee, KingRoland.quote:
Beste game ever.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, Verbeet. Ik ga maar rollercoaster tycoon spelen.
Dat wisten wij in het vorige topic al en er is al een topic op VBL, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Voetballer (26) zakt live op tv in elkaar en overlijdt
Dit heeft al in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Voetballer (26) zakt live op tv in elkaar en overlijdt
Ik Theme Hospital.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, Verbeet. Ik ga maar rollercoaster tycoon spelen.
Niet haar inbuskruis?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Maxima heeft haar cheile SS-pakje ook weer aan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beste game ever.
[ afbeelding ]
Dat is democratie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zou maar een krans leggen als je vader bij de SS zat en opa bij de SA.
Toch ook regelmatig wel na Pauw. Deze week niet één keer meen ikquote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ook regelmatig wel na Pauw. Deze week niet één keer meen ik
Ik zie het jaquote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Connie Palmen staat live te overlijden op 2.
Zou jij mond-op-mond-beademing doen bij Connie?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Connie Palmen staat live te overlijden op 2.
Specularium is toch allang uit de kast gekomen als necrofiel?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij mond-op-mond-beademing doen bij Connie?
Misschien als we daarna nog een sherry bij haar thuis gaan drinken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou ze er over 30 jaar uitzien?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien als we daarna nog een sherry bij haar thuis gaan drinken.
Mond op mond is niet nodig.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:EmbassyCat twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:00:48New home! I've arrived! https://t.co/N7PeuSti4I reageer retweet
wow liefquote:Op maandag 9 mei 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Belangrijker nieuws Assange heeft een poesje.[ afbeelding ]twitter:EmbassyCat twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:00:48New home! I've arrived! https://t.co/N7PeuSti4I reageer retweet
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Belangrijker nieuws Assange heeft een poesje.[ afbeelding ]twitter:EmbassyCat twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:00:48New home! I've arrived! https://t.co/N7PeuSti4I reageer retweet
Je bent zelf liefquote:
Dat vind ik dan weer lief van jouquote:Op maandag 9 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf lief
Al had je wel in het Matchwinner topic aanwezig mogen zijn
Topic was weer uiterst gezelligquote:Op maandag 9 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer lief van jou
Matchwinner vind ik een beetje saai
Noem jij nu users als hafc, LR, Pascalus en Coco betweters?quote:
Over vrienden zou ik zoiets nooit zeggenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem jij nu users als hafc, LR, Pascalus en Coco betweters?
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik not dun.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, dat waren de aanwezigenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over vrienden zou ik zoiets nooit zeggen
Klinkt gewoon beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Waarom heb ik dit onthouden als abject en infaam en niet andersom
Ik hoor het u zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Vergeet het "Teleologisch" niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
teleologische interpretatie?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vergeet het "Teleologisch" niet.
Niet geheel onbegrijpelijk als je een tijd onterecht vast zatquote:
En niet zo'n beetje tijd ookquote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet geheel onbegrijpelijk als je een tijd onterecht vast zat
quote:
Leuk, maar niet hier.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn Ambrograpje landt niet helemaal merk ik
Meer iets voor Kerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer iets voor KerstIk had de spoiler nodig helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken Ambrosius niet zo goed.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn Ambrograpje landt niet helemaal merk ik
Heb je vrijdag ook gekeken? Zo niet ,dan kijktip.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fijn om te weten dat BZ je dus gewoon laat stikken.
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer iets voor KerstIk had ook de spoiler nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nee, zal hem eens terugkijken.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vrijdag ook gekeken? Zo niet ,dan kijktip.
Hopelijk zichzelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Jan Slagter gaat straks iemand aan tafel doodmaken.
Die begint naarmate hij langer zijn mond moet houden steeds bozer te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Jan Slagter gaat straks iemand aan tafel doodmaken.
Ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2016 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet echt nuchter en geconcentreerd vandaag.
Pooier.quote:
Uitbater van www.spanishstreetmeat.comquote:
Geen wonder dat hij en Derksen maatjes zijn.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Uitbater van www.spanishstreetmeat.com
quote:Deze site is niet bereikbaar
Het DNS-adres van de server van www.spanishstreetmeat.com kan niet worden gevonden.
Geen wonder, hij zat in de nor.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Ga je kerncentrales land op orde brengen, België.
Uh uh! Zionisten hé, Zionisten. En het is een tweet!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weer zo'n gekkie met een diepgegronde jodenhaat.
Inderdaad een veel interessanter onderwerp.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over Victory Day hebben?
[ afbeelding ]
Had Pauw mooi een paar Russinnen kunnen uitnodigen om mee te nemen naar de woonboot.
Stamp Stamp Stamp.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad een veel interessanter onderwerp.
[ afbeelding ]
Red Alert muziekje eronder en gaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Stamp Stamp Stamp.
[ afbeelding ]
Deze Belg gebruikt dezelfde goedkope retoriek als ons aller PSVCL. Vandaar mijn vergelijking.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet. Die is hooguit 12 ofzo
Ik denk alleen niet dat PSVCL meer dan twee zinnen achter elkaar kan gaan zeggen voordat hij gaat kwijlenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze Belg gebruikt dezelfde goedkope retoriek als ons aller PSVCL. Vandaar mijn vergelijking.
Hoe laat begint morgen het ESF?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:36 schreef Specularium het volgende:
Lekker belangrijk, de Toppers gaan gewoon door!
Racisme!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso zou iets rustiger en minder agressief praten fijn zijn
Grootste topic ooit ieder jaar op Fok en forum admin weet dat niet.quote:
Ik zou nog even wachten, zeker jouw standpunten kennendequote:Op maandag 9 mei 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kijk ook eventjes mee, voor ik naar mijn werk vertrek.
Ben je positief?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, zeker jouw standpunten kennende
Over mijn standpunten.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik over die vent aan tafel? Nee niet echt
Ik kan ze wel begrijpen, maar ik ben ietwat genuanceerderquote:
Ik ook, maar niet op een forum. En zeker niet op Fok!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan ze wel begrijpen, maar ik ben ietwat genuanceerder
Ouwe zuiger ben je dusquote:Op maandag 9 mei 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op een forum. En zeker niet op Fok!
Met wie ?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo'n parade zou Nederland iedere 5 mei moeten organiseren.
Ik deed een poging tot een woordgrap, maar dat is al de derde die niet lukt in dit topic alleen alquote:Op maandag 9 mei 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon trollen noemen.
De twee f-16's en dertien soldaten die *PANG PANG* roepenquote:
Vorig jaar vlogen er nog tanks in de fik. Keer wat anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoeren roepen en dan komen er gewoon een paar honderd sletten aan marcheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |