quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Topquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal even het schema uitwerken met speeltijden erbij
quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Maar De Graafschap stond vorig jaar zesde. Dus deze ploeg was ook zonder voorronde tegen de nummer 16/17 van de Eredivisie uitgekomen. Net zoals drie geleden met Go Ahead Eagles en jaren daarvoor met ADO Den Haag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Bij Emmen zagen jullie alleen de paar supporters die tegen de zon moesten inkijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
twitter:tiesto twitterde op maandag 09-05-2016 om 16:45:47I support my team @NACnl and hope they go back to the eredivisie! #BredaGelooft #SupportYourLocals #WijZijnNAC https://t.co/HWVRUn4df2 reageer retweet
Wat sneu van MVV. Als ze toch de graafschap willen aanmoedigen; lekker laten doen toch? Klote buscombi's.quote:
Go Ahead is de laatste weken erg sterk bezig. VVV heeft redelijk veel boutwedstrijden gespeeld in de laatste weken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
VVV gaat er echt niet uit ten koste van GAE.
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead is de laatste weken erg sterk bezig. VVV heeft redelijk veel boutwedstrijden gespeeld in de laatste weken.
Ik vind VVV ook een prima ploeg, alleen ben ik afgeschrikt door hun laatste chokes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.
Omdat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.
Omdat VVV wel aardig verzorgd voetbal speelt. Zit een duidelijk idee achter. En ze hebben voor JL begrippen een hele goede spits.quote:
Had het over W2..quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat VVV wel aardig verzorgd voetbal speelt. Zit een duidelijk idee achter. En ze hebben voor JL begrippen een hele goede spits.
Die club spreekt me niet echt aan.quote:
Vertel.. In wat voor opzichten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC is in elk opzicht een betere optie dan Willem II.
Wat een gelul weer van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |