Yup. Dit wordt genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:21 schreef Pap89 het volgende:
Meer skillbased, wat ik ben gaan missen na BF2
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
WWII heeft zich ook alleen in West-Europa afgespeeld
Was cynisme . Mocht het ooit WWII zijn geweest dan laten ze het nooit afspelen in de Sovjet Uniequote:
Ben je nu serieus of?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, een van de grootste tankbattles ooit vond daar plaats namelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was cynisme . Mocht het ooit WWII zijn geweest dan laten ze het nooit afspelen in de Sovjet Unie
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Westerse Amerikaanse kindjes gaan dat niet kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, een van de grootste tankbattles ooit vond daar plaats namelijk
'Murica heeft toch een einde gemaakt aan WO2 in Europa?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Westerse Amerikaanse kindjes gaan dat niet kopen.
Hopelijk toch wel wapens aanpassenquote:
Vergeet de M26 niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:27 schreef Ties02 het volgende:
Nee BF heeft geen superweapons gehad
BF3 USAS 12 met explosive rounds prepatch
Ja hoor , 3/4 van de Wehrmacht hebben zij uitgeroeid . Aldus het gemiddelde geschiedenisboek daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:26 schreef Yum-Yum het volgende:
[..]
'Murica heeft toch een einde gemaakt aan WO2 in Europa?
Hoewel de USA en UK, Rusland wel veel voorraden gaf toen ze het moeilijk haddenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja hoor , 3/4 van de Wehrmacht hebben zij uitgeroeid . Aldus het gemiddelde geschiedenisboek daar.
Omdat ze zelf te kansloos waren om zich ermee te bemoeien . USA had toen een leger die het zelfs moeilijk kon hebben met de Nederlandsequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel de USA en UK, Rusland wel veel voorraden gaf toen ze het moeilijk hadden
Zal wel E3 wordenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja hoor , 3/4 van de Wehrmacht hebben zij uitgeroeid . Aldus het gemiddelde geschiedenisboek daar.
quote:Strijdende partijen
Centralen:
Flag of the German Empire.svg Duitse Rijk
Flag of Austria-Hungary (1869-1918).svg Oostenrijk-Hongarije
Ottoman flag.svg Ottomaanse Rijk
Flag of Bulgaria.svg Bulgarije ('15-'18)
Geallieerden:
Flag of Belgium (civil).svg België
Flag of France.svg Frankrijk
Flag of Russian Empire for private use (1914–1917) 3.svg Rusland ('14-'17)
Flag of the United Kingdom.svg Verenigd Koninkrijk
State Flag of Serbia (1882-1918).svg Servië
Flag of Italy (1861-1946) crowned.svg Italië ('15-'18)
Flag of Japan.svg Japan
Flag of the United States.svg Verenigde Staten ('17-'18)
en 19 anderen
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:30 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Doet me echt denken aan de eerste Combat Flightsimulator
EA acces moet dan 18-10 wordenquote:
Dog Fightsquote:
DLC CEPTIONquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:34 schreef Fylax het volgende:
Battlefield™ 1 Early Enlister Deluxe Edition
Ga als eerste naar de frontlinies: download de Early Enlister Deluxe Edition vandaag nog en ontvang de Hellfighter, Red Baron en Lawrence of Arabia-pakketten boordevol thematische wapens en uitrustingen; vijf extra Battlepacks boordevol geweldige items; en toegang tot het volledige spel op 18 oktober, drie dagen vóór de release.
Baan je een weg door epische gevechten in krappe belegerde Franse steden en grote open ruimten in de Italiaanse Alpen, en aanschouw waanzinnige veldslagen in de Arabische zandduinen. Stort je in grootschalige veldslagen als infanterist of bestuurder van een voertuig te land, ter zee of in de lucht, en bestook de vijand vanuit een tank of motor in het veld, een dubbeldekker of een gigantisch oorlogsschip.
Ontdek een nieuwe wereld in oorlog via een avontuurlijke campagne, of doe mee aan epische multiplayergevechten met maximaal 64 spelers. Stem je tactiek en strategie af op dynamische omgevingen en totale verwoesting.
De Early Enlister Deluxe Edition bevat:
• Early Access op 18 oktober
• Hellfighter Pack
• Red Baron Pack
• Lawrence of Arabia Pack
• 5x Battlepacks
Games zo vroeg pre-orderenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:34 schreef Fylax het volgende:
Battlefield™ 1 Early Enlister Deluxe Edition
Ga als eerste naar de frontlinies: download de Early Enlister Deluxe Edition vandaag nog en ontvang de Hellfighter, Red Baron en Lawrence of Arabia-pakketten boordevol thematische wapens en uitrustingen; vijf extra Battlepacks boordevol geweldige items; en toegang tot het volledige spel op 18 oktober, drie dagen vóór de release.
Baan je een weg door epische gevechten in krappe belegerde Franse steden en grote open ruimten in de Italiaanse Alpen, en aanschouw waanzinnige veldslagen in de Arabische zandduinen. Stort je in grootschalige veldslagen als infanterist of bestuurder van een voertuig te land, ter zee of in de lucht, en bestook de vijand vanuit een tank of motor in het veld, een dubbeldekker of een gigantisch oorlogsschip.
Ontdek een nieuwe wereld in oorlog via een avontuurlijke campagne, of doe mee aan epische multiplayergevechten met maximaal 64 spelers. Stem je tactiek en strategie af op dynamische omgevingen en totale verwoesting.
De Early Enlister Deluxe Edition bevat:
• Early Access op 18 oktober
• Hellfighter Pack
• Red Baron Pack
• Lawrence of Arabia Pack
• 5x Battlepacks
Ja dat snap ik dus ook nietquote:
Krijg je dan een season pass (quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Gegevens bestelling
¤ 79,99
Aant.: 1
Stukprijs: ¤ 79,99
Battlefield™ 1 Early Enlister Deluxe Edition (Reservering)
PC-DOWNLOAD | DELUXE EDITION
Grote Game Garantie: Geldt wel
Nog niet eens vanwege de prijs ofzo, maar release is nog 5 maanden weg. 1 maand of 2 weken voor de release is tijd zatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral voor de hoofdprijs.
Gewoon zo 30-35 euro key halen jeweettogh
Lekker Engelsen op de flikker gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat de Turken er ook in zitten
Specialiteit: Gasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker Engelsen op de flikker geven
Ja dat is kut.quote:
En nog geinstalleerd ookquote:
En Battlefront.....quote:
Mwah, maar het is gewoon totaal geen battlefield game.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Pascalus het volgende:
Is Hardline zo kut dan? Heb het zelf niet gespeeld.
Ik ook niet. Alleen de beta. Als die onder de 10 euro komt wil ik hem wel proberen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Pascalus het volgende:
Is Hardline zo kut dan? Heb het zelf niet gespeeld.
Tis een leuk om te spelen zo af en toequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Mwah, maar het is gewoon totaal geen battlefield game.
quote:During the EA Play events on June 12 in Los Angeles and London, we'll reveal the first gameplay footage and let attendees try the game for themselves.
Zoals het hoort, de meerderheid krijgt zijn zin.quote:
Ben ik al jarenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:43 schreef Najieto het volgende:
WORD EEN BATTLEFIELD INSIDER
Je hebt je aangemeld voor het Battlefield Insider-programma.
Je kunt natuurlijk veel kanten op. Camos, grip kleur, gripvorm voor Meleebattle, kleur van je bayonet. Etc etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Dat er wapen customisatie is wil nog niet veel zeggen, kan gaan om verschillende scopes op een bolt action enzo, ik verwacht geen gekke dingen
Ik vond hem wel sterk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:44 schreef Coco98 het volgende:
Erg jammer van die muziek onder de trailer. Dat had de BF tune moeten zijn.
Dat is idd een minpuntjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:44 schreef Coco98 het volgende:
Morgen rond deze tijd hebben ze productiekosten er al uitquote:
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd hebben ze productiekosten er al uit
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd hebben ze productiekosten er al uit
Volgens die vent waren ze er al jaren mee bezigquote:
Premium is toch altijd los?quote:
Waarom zou je een figurine willen van een personage wat je niet eens kent, van een shooter.quote:
Dat nummer past echt totaal niet bij een WW1 game, maar ja er zal wel weer zo'n EA marketing mannetje achter zitten die de trailer gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:44 schreef Coco98 het volgende:
*stagairquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat nummer past echt totaal niet bij een WW1 game, maar ja er zal wel weer zo'n EA marketing mannetje achter zitten die de trailer gemaakt heeft.
Zou mij oo niet verbazen, marketing mannetjes weten sowieso alles te verneuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat nummer past echt totaal niet bij een WW1 game, maar ja er zal wel weer zo'n EA marketing mannetje achter zitten die de trailer gemaakt heeft.
120 euro dit keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Normaal kon je gelijk een combo kopen a 100 euro
Ah dat ja! Dus een aparte aankoop om eerder te spelen en dan nog premiumquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Normaal kon je gelijk een combo kopen a 100 euro
Zit wel extra bij, Hellfighter, Red Baron, and Lawrence of Arabia packs full of themed weapons and gearquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat ja! Dus een aparte aankoop om eerder te spelen en dan nog premium
PS4 is ie voor 10 euro. En dan komen alle 4 de ad-dons komende maanden gratis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen de beta. Als die onder de 10 euro komt wil ik hem wel proberen.
Laser pointer, 40x zoom, demperquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:54 schreef Yum-Yum het volgende:
En nu maar hopen dat de wapen modificaties in het tijdsbestek van het spel passen. Ik zie ze er voor aan om de 12 jarige ACOG en reddot kindjes tevreden te stellen met moderne mods in een oud jasje.
Nee lekker shooter op de PC spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
PS4 is ie voor 10 euro. En dan komen alle 4 de ad-dons komende maanden gratis.
De robbery add on is nu al gratis.
Zie het in oktober wel johquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zit wel extra bij, Hellfighter, Red Baron, and Lawrence of Arabia packs full of themed weapons and gear
Waar haal je deze info vandaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zit wel extra bij, Hellfighter, Red Baron, and Lawrence of Arabia packs full of themed weapons and gear
http://www.battlefield.com/buy/battlefield-1quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar haal je deze info vandaan?
Thanksquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
http://www.battlefield.com/buy/battlefield-1
Zie WaW waar je ook mods in die richting had.quote:
Haha, FOK! kleuter komt ook weer te voorschijn, vooral met die TTquote:
en camo's, heel veel camo's in allemaal gekke kleurtjes (nu voor maar 2 euro per stuk)quote:
En FLIR en IRNVquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
en camo's, heel veel camo's in allemaal gekke kleurtjes (nu voor maar 2 euro per stuk)
NOPE....quote:
Ik snap alleen de extra's niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
o Red Baron Pack containing:
§ Vehicle: Red Baron’s Triplane
§ Sidearm: Red Baron’s P08
§ Emblem: Red Baron’s Flyer Pin
o Lawrence of Arabia Pack containing:
§ Horse: Lawrence of Arabia’s Black Stallion
§ Weapon: Lawrence of Arabia’s SMLE
§ Melee: Lawrence of Arabia’s Jambiya
§ Emblem: Lawrence of Arabia’s Emblem
o New visual appearance on three of the largest vehicles in the game:
§ Frontline Camouflage Train
§ Night Raid Airship
§ Dazzle Camouflage Dreadnought
o Harlem Hellfighter Pack containing:
§ Weapon: Hellfighter Trench Shotgun
§ Siderarm: Hellfighter M1911
§ Melee: Hellfighter Bolo Knife
§ Emblem: Hellfighter Insignia
o Seven day early access to 2016 free ma
Paarden![]()
Ik kijk nog eerst ff welke extraatjes je bij Game Mania erbij krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:19 schreef Fylax het volgende:
https://store.playstation(...)mcid=EAFranchise2016 nu wel
Ik vind die hele trailer eigenlijk niet bij een WW1 game passen, maar ze zullen het wel gedaan hebben om het wat jonger publiek proberen aan te spreken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Battlefield 10.000 BC. Rijden op Raptors en voor de COD kids een Hunter 40x op je slingshot met duckweed camo op je knots.
De Amerikaanse burgeroorlog lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja wss. na veel moderne shooters, zal het nu wel ww1-ww2 tijd worden.... of zelfs eerder
Of Battlefield 1776.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De Amerikaanse burgeroorlog lijkt me wel wat.
Doet me denken aan Battlefield Europe. Dat was een geweldige MMOFPS zeg, voor het door te weinig progressie langzaam doodbloedde. Dedicated drivers zorgt er hopelijk voor dat men de wagens wat serieuzer neemt en niet om alleen even naar het front te rijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:32 schreef HansvanOchten het volgende:
Gematigd enthousiast. Erg blij dat het geen futuristische shooter is en voor het eerst een nieuwe setting van ww1.
Dat dedicated vehicle driver gedeelte vraag ik me wel af hoe dat werkt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. *Ik ga voor het vliegtuigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:32 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat dedicated vehicle driver gedeelte vraag ik me wel af hoe dat werkt.
Ja leuk dit soort gifjes altijd en dat RIP COD, infantiel gedoe.quote:
Ik snap ook niet zo goed waarom COD en Battlefield zo tegenover elkaar worden weggezet. COD brengt ieder jaar minimaal 1 uitgave waar battlefield nu al 3 jaar doet over een uitgave. Dat gedrocht hardline even buiten beschouwing gelaten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja leuk dit soort gifjes altijd en dat RIP COD, infantiel gedoe.
COD gaat sowieso toch weer veel meer verkopen, maakt niet uit wat ze uitbrengen.
Wij gaan WW1 naspelen op de console/PC....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:32 schreef Scarface150993 het volgende:
Het is maar goed dat het geen futur shooter is, er is geluisterd naar de community. Iemand moest toch wel ooit WW1 doen, we kunnen in ieder geval nu wel verwachten dat hierna sowieso wel WW2 komt.
Ja bijzonder dat wij daar straks middenin kunnen staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wij gaan WW1 naspelen op de console/PC....
En 100 jaar geleden waren ze nu nog volop aan het vechten.
[ afbeelding ]
100 jaar geleden speelde ze de gevechten van Napoleon na in theaters en zo kan je wel doorgaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wij gaan WW1 naspelen op de console/PC....
En 100 jaar geleden waren ze nu nog volop aan het vechten.
[ afbeelding ]
Als je Waterloo bedoeld idd... degene die niet aan het front zaten in 1915quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100 jaar geleden speelde ze de gevechten van Napoleon na in theaters en zo kan je wel doorgaan
Wat is dat dedicated driver dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. *Ik ga voor het vliegtuig
Dat je niet meer als een lamme tak voorwaarts kan gaan in je tank. Sowieso komt de focus weer een stuk meer op squad play te liggen, goddank.quote:
Dat hoeft niet positief te zijn. Genoeg "dedicated" drivers die vehicles alleen voor eigen gewin gebruiken. Arc shots om kd te boosten enzo...ik ben 90% infantry maar gebruik die 10% om chokepoints te doen kantelen met een tank ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat je niet meer als een lamme tak voorwaarts kan gaan in je tank. Sowieso komt de focus weer een stuk meer op squad play te liggen, goddank.
Ik interpreteerde dedicated driver meer als een onderscheid tussen chauffeur en schutter, maar het gaat kennelijk om een aparte class?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat hoeft niet positief te zijn. Genoeg "dedicated" drivers die vehicles alleen voor eigen gewin gebruiken. Arc shots om kd te boosten enzo...ik ben 90% infantry maar gebruik die 10% om chokepoints te doen kantelen met een tank ofzo.
Zou jammer zijn als je door die ene sufkut -met prioriteit op tanks- die geen objectives speelt wordt geslacht door enemy panzer
Het gaat inderdaad echt om een class. Dus wil je vliegen of in een tank? Dan kies je een specifieke class. En als het een class betreft dan is er natuurlijk een cap en als er een cap is dan zitten er incompetente spelers tussen of spelers die voor zichzelf spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik interpreteerde dedicated driver meer als een onderscheid tussen chauffeur en schutter, maar het gaat kennelijk om een aparte class?
Toch maak ik elke keer weer de fout dat ik de nieuwe CoD koop omdat ik verwacht dat het battlefield achtig is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom COD en Battlefield zo tegenover elkaar worden weggezet. COD brengt ieder jaar minimaal 1 uitgave waar battlefield nu al 3 jaar doet over een uitgave. Dat gedrocht hardline even buiten beschouwing gelaten.
COD is een arena shooter!! Totaal andere games imo.
Vroeger had je Mario vs Sonic, tegenwoordig is het CoD vs Battlefield. Nu ben ik zelf meer bekend met CoD, omdat Battlefield (zover ik weet) nooit op een Nintendo console is uitgebracht, maar Bf4 voor de PS4 vond ik wel erg vermakelijk. Sowieso kun je ook beide series leuk vinden. Het is niet dat je moet kiezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom COD en Battlefield zo tegenover elkaar worden weggezet. COD brengt ieder jaar minimaal 1 uitgave waar battlefield nu al 3 jaar doet over een uitgave. Dat gedrocht hardline even buiten beschouwing gelaten.
COD is een arena shooter!! Totaal andere games imo.
Hoe ik het denk kan dat, alleen achterinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik hoop dat ze de voertuigen iig niet hebben gedaan als in battlefront. Ik wil gewoon in een tank kunnen in en uit stappen
Dat niet er zijn gewoon wagens @spawn. Wel zijn er wat meer spannende battle pick ups zoals die flamethrower man en big ass machine gun guyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik hoop dat ze de voertuigen iig niet hebben gedaan als in battlefront. Ik wil gewoon in een tank kunnen in en uit stappen
COD nooit meer kopen als je iets als Battlefield verwacht. Trust mequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toch maak ik elke keer weer de fout dat ik de nieuwe CoD koop omdat ik verwacht dat het battlefield achtig is.
CoD black ops 3, de achterelkaar aanloop simulator. Heb het echt geprobeerd maar het is gewoon een kutspel.
Tjah zonder een waardeoordeel te geven aan de beide reeksen. Zou ik het zeker niet toejuichen als de COD kiddos bf 1 zouden opzoeken. Dat zou de gameplay niet ten goede komen. Ik merk het nu al tijdens de sales in BF 4, RPG's gebruiken in 1 vs 1 , AT mines midden op de weg vanaf je spawn, jets en scout helis gebruiken als Taxi's...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vroeger had je Mario vs Sonic, tegenwoordig is het CoD vs Battlefield. Nu ben ik zelf meer bekend met CoD, omdat Battlefield (zover ik weet) nooit op een Nintendo console is uitgebracht, maar Bf4 voor de PS4 vond ik wel erg vermakelijk. Sowieso kun je ook beide series leuk vinden. Het is niet dat je moet kiezen.
Tja, ik ben denk ik iets te autistisch voor mp.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
COD nooit meer kopen als je iets als Battlefield verwacht. Trust me
[..]
Tjah zonder een waardeoordeel te geven aan de beide reeksen. Zou ik het zeker niet toejuichen als de COD kiddos bf 1 zouden opzoeken. Dat zou de gameplay niet ten goede komen. Ik merk het nu al tijdens de sales in BF 4, RPG's gebruiken in 1 vs 1 , AT mines midden op de weg vanaf je spawn, jets en scout helis gebruiken als Taxi's...
Het is gemiddeld genomen een andere doelgroep. Laat die ook lekker bij hun eigen blijven
Dat klinkt alsof jij geen zin hebt om mij tegen te komen in BF4quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
COD nooit meer kopen als je iets als Battlefield verwacht. Trust me
[..]
Tjah zonder een waardeoordeel te geven aan de beide reeksen. Zou ik het zeker niet toejuichen als de COD kiddos bf 1 zouden opzoeken. Dat zou de gameplay niet ten goede komen. Ik merk het nu al tijdens de sales in BF 4, RPG's gebruiken in 1 vs 1 , AT mines midden op de weg vanaf je spawn, jets en scout helis gebruiken als Taxi's...
Het is gemiddeld genomen een andere doelgroep. Laat die ook lekker bij hun eigen blijven
Daar ben ik zelfs te noobiness voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij geen zin hebt om mij tegen te komen in BF4Kan het niet gewoon noobiness zijn? Heb het nu anderhalve maand maar ik denk dat ik alle benoemde punten zo af en toe wel eens doe
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar ben ik zelfs te noobiness voor.Die keren dat ik COD online speelde (TDM) was ik vooral bezig de poppetjes met een rode tekst boven hun hoofd neer te schieten. Niet dat ik er goed in was. Meestal haalde ik maar iets van 6 kills.
Rainbow Six jonguh.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling?
Mij lukte het ook niet, en ik ben gestopt met spelen toen ik een magazijn op iemand leeg schoot en de tegenstander zich daarna omdraaide om mij af te maken met een melee attack. Na een paar keer ben je het wel zat.
Verder ben ik bijna 30 en ben ik er nog niet of dat mijn reactievermogen echt naar beneden aan het gaan is of dat ik gewoon niet zoveel zin meer heb om alles te geven om een spelletje te winnen.
CoD:BO3 zombie mode is wel cool though.
Ik ben zelf inmiddels 31 dus misschien dat mijn reactievermogen ook steeds minder wordt. Sowieso heb ik tegenwoordig minder tijd om te gamen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling?
Mij lukte het ook niet, en ik ben gestopt met spelen toen ik een magazijn op iemand leeg schoot en de tegenstander zich daarna omdraaide om mij af te maken met een melee attack. Na een paar keer ben je het wel zat.
Verder ben ik bijna 30 en ben ik er nog niet of dat mijn reactievermogen echt naar beneden aan het gaan is of dat ik gewoon niet zoveel zin meer heb om alles te geven om een spelletje te winnen.
CoD:BO3 zombie mode is wel cool though.
Die heb ik ook en is inderdaad awesome. Alleen zijn er wat games voor deze in de kijker gekomen en ligt R6 al een tijdje in de la. Binnenkort maar weer eens opstarten want hij is inderdaad awesome. (en bejaardeproof inderdaad)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rainbow Six jonguh.
Dat is Call of Duty voor debielen en bejaarden (heb er al 400 uur inzitten)
Het mooie vind ik dat je met slim spelen die 15 jarigen echt op hun klote kan geven dmv tactiek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die heb ik ook en is inderdaad awesome. Alleen zijn er wat games voor deze in de kijker gekomen en ligt R6 al een tijdje in de la. Binnenkort maar weer eens opstarten want hij is inderdaad awesome. (en bejaardeproof inderdaad)
De Overwatch beta is nu ook bezig die heeft ook van die foefjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het mooie vind ik dat je met slim spelen die 15 jarigen echt op hun klote kan geven dmv tactiek.
Haha newbheid natuurlijk ook deels. Maar meer de mindset van "ik ben overgestapt van ARena shooter naar BF "quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jij geen zin hebt om mij tegen te komen in BF4Kan het niet gewoon noobiness zijn? Heb het nu anderhalve maand maar ik denk dat ik alle benoemde punten zo af en toe wel eens doe
Is die voor de PS4 goed? De laatste Rainbow Six die ik gespeeld heb was voor de GameCube.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rainbow Six jonguh.
Dat is Call of Duty voor debielen en bejaarden (heb er al 400 uur inzitten)
Dat is ook een reden waarom ik zombies leuker vind dan TDM. Voelt meer als teamwork.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha newbheid natuurlijk ook deels. Maar meer de mindset van "ik ben overgestapt van ARena shooter naar BF ". Als je COD gewend bent of zelfs goed in bent en je stapt over maar BF dan kun je niet 1 op 1 hetzelfde doen.
Ik merk vaak dat BF als een COD met vehicles wordt gezien. De grootste misvatting die er is. In BF 4 is het leuk om een goed K/D ratio te hebben maar ook met een negatief ratio kun je top player zijn. Het gaat om je bijdrage aan het team. Healen/Ammo bijwerken, flags cappen, vehic repairs. Kills zijn van secundair of zelfs tertiair belang.
Als je noobiness in Battlefield tentoonspreidt maar de essentie wel begrijpt dan ergert niemand zich aan je. Krijg je respect voorKijk, straks in BF 1 ben ik ook weer noob maar begrijp wel wat er moet gebeuren snap je
Juist. Dat teamwork element is het ook juist. "Vroeger" toen ik nog een tiener was vond ik lekker knallen en denken dat je goed bent heerlijk. Maar daar haal ik nu geen satisfaction meer uitquote:Op zondag 8 mei 2016 01:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is ook een reden waarom ik zombies leuker vind dan TDM. Voelt meer als teamwork.
of die goed is..spel van 2015 voor mij, mede door een leuke groep met wie ik speelquote:Op zondag 8 mei 2016 01:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is die voor de PS4 goed? De laatste Rainbow Six die ik gespeeld heb was voor de GameCube.
Maar doe je ook aan voice-chat? Ik ben daar te verlegen voor.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist. Dat teamwork element is het ook juist. "Vroeger" toen ik nog een tiener was vond ik lekker knallen en denken dat je goed bent heerlijk. Maar daar haal ik nu geen satisfaction meer uit
Battlefield lijkt een simpele FPS shooter en dat kan het ook voor je zijn. Maar ik haal meer entertainment uit het teamwerk nu ik wat ouder word voor gamebegrippenmerk dat er meer "ouderen" battlefield spelen en dat is vast geen toeval
sowieso speel ik alleen nog maar Battlefield of van die ingewikkelde paradox spellenoppervlakkig geknal of zoiets haal ik niets meer uit tegenwoordig.
Ja daar moet je even doorheenquote:Op zondag 8 mei 2016 01:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar doe je ook aan voice-chat? Ik ben daar te verlegen voor.
Toevallig gisteren gekeken. Prachtige miniserie. Ik kan deze iedereen aanraden idd, in goed Engels verteld met ingekleurde beelden.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:01 schreef HansvanOchten het volgende:
In kleur, makkelijk behapbaar maar prachtig verteld (de ww2 variant overigens ook)
Destijds gekeken en dan pas Realiseer je je eigenlijk hoe weinig dit aan bod is gekomen.
Waar in ww2 de gruweldaden vooral voorkwamen/plaatsvonden op de burgerbevolking is dat bij ww1 vooral bij de lage rank soldaat.
De eerste episode is vooral aanloop en politieke gebeurtenissen vooraf, maar vanaf deel 2 zie je meer van de oorlog zelf
Fantastisch man! Gefeliciteerd. Mag ik jou nu aanraken?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef HSG het volgende:
Goh ik riep jaren geleden nog dat ze een game moesten maken met wo1 als thema.
Mits ik je moeder mag neuken.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fantastisch man! Gefeliciteerd. Mag ik jou nu aanraken?
Thanks, de WOII variant al meerdere malen gekeken deze nog nietquote:Op zondag 8 mei 2016 08:01 schreef HansvanOchten het volgende:
In kleur, makkelijk behapbaar maar prachtig verteld (de ww2 variant overigens ook)
Destijds gekeken en dan pas Realiseer je je eigenlijk hoe weinig dit aan bod is gekomen.
Waar in ww2 de gruweldaden vooral voorkwamen/plaatsvonden op de burgerbevolking is dat bij ww1 vooral bij de lage rank soldaat.
De eerste episode is vooral aanloop en politieke gebeurtenissen vooraf, maar vanaf deel 2 zie je meer van de oorlog zelf
Je hebt nog niks van de game gezien. Ik zou nog even wachten met een conclusie trekken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
Battlefield Hardline was kut en een WO1 setting is niet echt interessant, waarom zou ik deze game kopen? Denk dat ik hem niet koop.
Wel de trailer, graphics waren wel mooi maar dat is geen reden om een spel te kopen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt nog niks van de game gezien. Ik zou nog even wachten met een conclusie trekken.
De korea en vietnam oorlog zijn dan eigenlijk interessanter voor een game.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja wss. na veel moderne shooters, zal het nu wel ww1-ww2 tijd worden.... of zelfs eerder
Moet jij weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wel de trailer, graphics waren wel mooi maar dat is geen reden om een spel te kopen.
Maar Battlefield 4 werkte bij na een paar maanden niet meer door één of andere glitch en Battlefield Hardline heb ik via Origin Access gespeeld en die was kut.
Ik denk dat ik nooit meer een Battlefield koop.
Mja. De battlefront praktijken waar ik me het meest aan stoorde waren destijds niet terug te zien in de (gelikte) gameplay.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef wuuht het volgende:
Ben nu wat multiplayer gameplay aan het kijken en ben aangenaam verast. Ik zie geen battlefront praktijken.
Genoeg gameplay materiaal op YouTubequote:Op maandag 13 juni 2016 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
Is die multiplayer stream van gisteren nog ergens terug te kijken ?
Je bedoelt dat je alle DLC dan krijgt? Want de rest hangt van van alles af, zoals winkel tot aan versie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoe het zit als ik hem nu al preorder, krijg ik dan alle bonusdingen ook? Of kan ik beter wachten op een "gratis deluxe upgrade"oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |