abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161994211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof jij geen zin hebt om mij tegen te komen in BF4 :P Kan het niet gewoon noobiness zijn? Heb het nu anderhalve maand maar ik denk dat ik alle benoemde punten zo af en toe wel eens doe :P
Daar ben ik zelfs te noobiness voor. :') Die keren dat ik COD online speelde (TDM) was ik vooral bezig de poppetjes met een rode tekst boven hun hoofd neer te schieten. Niet dat ik er goed in was. Meestal haalde ik maar iets van 6 kills. :')
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 7 mei 2016 @ 20:49:11 #252
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161994266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar ben ik zelfs te noobiness voor. :') Die keren dat ik COD online speelde (TDM) was ik vooral bezig de poppetjes met een rode tekst boven hun hoofd neer te schieten. Niet dat ik er goed in was. Meestal haalde ik maar iets van 6 kills. :')
Dat is toch ook de bedoeling? :D

Mij lukte het ook niet, en ik ben gestopt met spelen toen ik een magazijn op iemand leeg schoot en de tegenstander zich daarna omdraaide om mij af te maken met een melee attack. Na een paar keer ben je het wel zat.

Verder ben ik bijna 30 en ben ik er nog niet of dat mijn reactievermogen echt naar beneden aan het gaan is of dat ik gewoon niet zoveel zin meer heb om alles te geven om een spelletje te winnen. :P

CoD:BO3 zombie mode is wel cool though.
pi_161995765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Mij lukte het ook niet, en ik ben gestopt met spelen toen ik een magazijn op iemand leeg schoot en de tegenstander zich daarna omdraaide om mij af te maken met een melee attack. Na een paar keer ben je het wel zat.

Verder ben ik bijna 30 en ben ik er nog niet of dat mijn reactievermogen echt naar beneden aan het gaan is of dat ik gewoon niet zoveel zin meer heb om alles te geven om een spelletje te winnen. :P

Rainbow Six jonguh.
Dat is Call of Duty voor debielen en bejaarden (heb er al 400 uur inzitten)
Hell To The Liars
pi_161995783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik ben zelf inmiddels 31 dus misschien dat mijn reactievermogen ook steeds minder wordt. Sowieso heb ik tegenwoordig minder tijd om te gamen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:52:53 #255
440653 BarryOSeven
pi_161995900
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Rainbow Six jonguh.
Die heb ik ook en is inderdaad awesome. Alleen zijn er wat games voor deze in de kijker gekomen en ligt R6 al een tijdje in de la. Binnenkort maar weer eens opstarten want hij is inderdaad awesome. (en bejaardeproof inderdaad)
pi_161996295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die heb ik ook en is inderdaad awesome. Alleen zijn er wat games voor deze in de kijker gekomen en ligt R6 al een tijdje in de la. Binnenkort maar weer eens opstarten want hij is inderdaad awesome. (en bejaardeproof inderdaad)
Het mooie vind ik dat je met slim spelen die 15 jarigen echt op hun klote kan geven dmv tactiek.

In mijn 'team' zit bv Fylaxx en dan zie je echt zoveel verschil hoe het spel gespeeld wordt en dat is leuk.
Hell To The Liars
  zaterdag 7 mei 2016 @ 22:09:31 #257
440653 BarryOSeven
pi_161996358
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:07 schreef Droopie het volgende:

[..]

Het mooie vind ik dat je met slim spelen die 15 jarigen echt op hun klote kan geven dmv tactiek.
De Overwatch beta is nu ook bezig die heeft ook van die foefjes.

Mooiste was dat ik met dat spook die kan teleporteren wat lui ging lokken naar een deur. Toen ze voor de deur stonden en ze zeker wisten dat ik links stond, teleporteerde ik naar de andere kant van de deur en nadat ze allemaal binnenstormden knalde het hele team in een klap in de rug af.

Zo mooi heb ik het ook niet meer gehad, maar dat soort gameplay houd ik van.
  zondag 8 mei 2016 @ 00:58:25 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162000669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof jij geen zin hebt om mij tegen te komen in BF4 :P Kan het niet gewoon noobiness zijn? Heb het nu anderhalve maand maar ik denk dat ik alle benoemde punten zo af en toe wel eens doe :P
Haha newbheid natuurlijk ook deels. Maar meer de mindset van "ik ben overgestapt van ARena shooter naar BF " :P . Als je COD gewend bent of zelfs goed in bent en je stapt over maar BF dan kun je niet 1 op 1 hetzelfde doen.

Ik merk vaak dat BF als een COD met vehicles wordt gezien. De grootste misvatting die er is. In BF 4 is het leuk om een goed K/D ratio te hebben maar ook met een negatief ratio kun je top player zijn. Het gaat om je bijdrage aan het team. Healen/Ammo bijwerken, flags cappen, vehic repairs. Kills zijn van secundair of zelfs tertiair belang.

Als je noobiness in Battlefield tentoonspreidt maar de essentie wel begrijpt dan ergert niemand zich aan je. Krijg je respect voor :) Kijk, straks in BF 1 ben ik ook weer noob maar begrijp wel wat er moet gebeuren snap je :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 8 mei 2016 @ 01:01:36 #259
46494 Morrigan
||||||||
pi_162000725
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Rainbow Six jonguh.
Is die voor de PS4 goed? De laatste Rainbow Six die ik gespeeld heb was voor de GameCube. :o
  zondag 8 mei 2016 @ 01:04:27 #260
46494 Morrigan
||||||||
pi_162000776
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haha newbheid natuurlijk ook deels. Maar meer de mindset van "ik ben overgestapt van ARena shooter naar BF " :P . Als je COD gewend bent of zelfs goed in bent en je stapt over maar BF dan kun je niet 1 op 1 hetzelfde doen.

Ik merk vaak dat BF als een COD met vehicles wordt gezien. De grootste misvatting die er is. In BF 4 is het leuk om een goed K/D ratio te hebben maar ook met een negatief ratio kun je top player zijn. Het gaat om je bijdrage aan het team. Healen/Ammo bijwerken, flags cappen, vehic repairs. Kills zijn van secundair of zelfs tertiair belang.

Als je noobiness in Battlefield tentoonspreidt maar de essentie wel begrijpt dan ergert niemand zich aan je. Krijg je respect voor :) Kijk, straks in BF 1 ben ik ook weer noob maar begrijp wel wat er moet gebeuren snap je :)
Dat is ook een reden waarom ik zombies leuker vind dan TDM. Voelt meer als teamwork.
  zondag 8 mei 2016 @ 01:16:39 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162000937
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is ook een reden waarom ik zombies leuker vind dan TDM. Voelt meer als teamwork.
Juist. Dat teamwork element is het ook juist. "Vroeger" toen ik nog een tiener was vond ik lekker knallen en denken dat je goed bent heerlijk. Maar daar haal ik nu geen satisfaction meer uit :P

Battlefield lijkt een simpele FPS shooter en dat kan het ook voor je zijn. Maar ik haal meer entertainment uit het teamwerk nu ik wat ouder word voor gamebegrippen :P merk dat er meer "ouderen" battlefield spelen en dat is vast geen toeval :)

sowieso speel ik alleen nog maar Battlefield of van die ingewikkelde paradox spellen :') oppervlakkig geknal of zoiets haal ik niets meer uit tegenwoordig.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_162000939
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Is die voor de PS4 goed? De laatste Rainbow Six die ik gespeeld heb was voor de GameCube. :o
of die goed is..spel van 2015 voor mij, mede door een leuke groep met wie ik speel
Hell To The Liars
  zondag 8 mei 2016 @ 01:34:18 #263
46494 Morrigan
||||||||
pi_162001106
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Juist. Dat teamwork element is het ook juist. "Vroeger" toen ik nog een tiener was vond ik lekker knallen en denken dat je goed bent heerlijk. Maar daar haal ik nu geen satisfaction meer uit :P

Battlefield lijkt een simpele FPS shooter en dat kan het ook voor je zijn. Maar ik haal meer entertainment uit het teamwerk nu ik wat ouder word voor gamebegrippen :P merk dat er meer "ouderen" battlefield spelen en dat is vast geen toeval :)

sowieso speel ik alleen nog maar Battlefield of van die ingewikkelde paradox spellen :') oppervlakkig geknal of zoiets haal ik niets meer uit tegenwoordig.
Maar doe je ook aan voice-chat? Ik ben daar te verlegen voor. :o
pi_162001582
Ik doe sowieso niet aan voice chat (behalve met vrienden) want ik haat mensen.
Conscience do cost.
  zondag 8 mei 2016 @ 07:52:29 #265
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_162002277
Ben ik de enige die meer over de eerste wereldoorlog wilt lezen na die trailer?

:X
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_162002306

In kleur, makkelijk behapbaar maar prachtig verteld (de ww2 variant overigens ook)

Destijds gekeken en dan pas Realiseer je je eigenlijk hoe weinig dit aan bod is gekomen.

Waar in ww2 de gruweldaden vooral voorkwamen/plaatsvonden op de burgerbevolking is dat bij ww1 vooral bij de lage rank soldaat.
De eerste episode is vooral aanloop en politieke gebeurtenissen vooraf, maar vanaf deel 2 zie je meer van de oorlog zelf
Built for Speed
pi_162002695
Al bekend dat je met Hitler kan spelen?
  zondag 8 mei 2016 @ 10:36:46 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162003812
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar doe je ook aan voice-chat? Ik ben daar te verlegen voor. :o
Ja daar moet je even doorheen :P
  zondag 8 mei 2016 @ 10:37:46 #269
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_162003820
Hopelijk wordt dit weer eens een goede.

Laatste goede game was Bad Company 2.
  zondag 8 mei 2016 @ 10:38:41 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162003828
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 08:01 schreef HansvanOchten het volgende:

In kleur, makkelijk behapbaar maar prachtig verteld (de ww2 variant overigens ook)

Destijds gekeken en dan pas Realiseer je je eigenlijk hoe weinig dit aan bod is gekomen.

Waar in ww2 de gruweldaden vooral voorkwamen/plaatsvonden op de burgerbevolking is dat bij ww1 vooral bij de lage rank soldaat.
De eerste episode is vooral aanloop en politieke gebeurtenissen vooraf, maar vanaf deel 2 zie je meer van de oorlog zelf
Toevallig gisteren gekeken. Prachtige miniserie. Ik kan deze iedereen aanraden idd, in goed Engels verteld met ingekleurde beelden.
pi_162003877
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 09:00 schreef Doublepain het volgende:
Al bekend dat je met Hitler kan spelen?
Van die 'Hero's' net zoals in battlefront.

Smoke grenades all over the place
pi_162004153
Hopen dat er onderzeeërs in komen. Lekker kat en muis spel spelen met destroyers. Dat mis ik sinds BF1942.
pi_162004587
Goh ik riep jaren geleden nog dat ze een game moesten maken met wo1 als thema.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 8 mei 2016 @ 11:33:14 #274
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_162004686
In verband met de festiviteiten kun je eerdere titels van de franchise nu met korting kopen.
pi_162010885
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef HSG het volgende:
Goh ik riep jaren geleden nog dat ze een game moesten maken met wo1 als thema.
Fantastisch man! Gefeliciteerd. Mag ik jou nu aanraken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2016 16:04:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')