maar battlefield en cod zijn totaal verschillende spellen met verschillende communities dus waarom danquote:
super mario maker is the shit, yoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt me srs geen waardevolle toevoeging aan je consoles. Welke games heb je er allemaal voor?
nooit echt zo into newgen mario geweest. Weetniet wrm, blijf mss te veel hangen in oldschool marioquote:
Wat is er zo goed aan deze trailer dan? Waarschijnlijk wordt er weer een halve game afgeleverd waarbij de start zo stroef verloopt dat er weer gratis DLC's uitgedeeld moeten worden om de meute tevreden te houden. Door mensen zoals jij speel ik kutgames.quote:
super mario maker kun je oneindig veel levels downloaden die andere mensen hebben gemaakt in SMB, SMB3, SMW of NSMB stijlquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
nooit echt zo into newgen mario geweest. Weetniet wrm, blijf mss te veel hangen in oldschool mario
Overwatch beta is nu gaandequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar goed ik snap het wel, de dagen dat "skill" in shooters nog iets betekende zijn ver achter ons
Super Mario Maker, Pokken Tournament, Splatoon, Yoshi's Woolly World, Super Smash Bros, Mario Kart 8, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Captain Toad: Treasure Tracker, Pikmin 3quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt me srs geen waardevolle toevoeging aan je consoles. Welke games heb je er allemaal voor?
Klinkt wel nice dat, zou geen wii u ervoor halen thoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
super mario maker kun je oneindig veel levels downloaden die andere mensen hebben gemaakt in SMB, SMB3, SMW of NSMB stijl
vind het nog steeds raar dat ze een heel spel hebben gemaakt rondom een paar random korte puzzels uit super mario 3d worldquote:
Weet ik niet. Moet dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het nog steeds raar dat ze een heel spel hebben gemaakt rondom een paar random korte puzzels uit super mario 3d world
en waarom heb je geen super mario 3d world
toen ik het kocht dacht ik nog dat er een nieuwe Metroid zou komen en een nieuwe 3D Mario in de trant van Galaxy en een nieuwe Zeldaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Klinkt wel nice dat, zou geen wii u ervoor halen tho
verrassend zegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
maar ja Nintendo besloot lekker dat we de tyfus konden krijgen
Da's wel kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik het kocht dacht ik nog dat er een nieuwe Metroid zou komen en een nieuwe 3D Mario in de trant van Galaxy en een nieuwe Zelda
maar ja Nintendo besloot lekker dat we de tyfus konden krijgen
Ok, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet niks maar het is wel een leuk spel
Lego harry potterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet mijn playstation 1 weer zoeken, ik mis echt bepaalde games zoals harry potter, tomb raider, tekken, crash bandicoot.
hoe fucking slecht de graphics ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |