ik zei het godverdomme toch zo'n kut cinematic trailerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
Een kwartier van mijn leven voor die 30 seconden, FUCK YOU DICE
Hij was wel mooi, in tegenstelling tot die kutte van CoD.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei het godverdomme toch zo'n kut cinematic trailer
ik ga hard hoor met die modern warfare 1 remasterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij was wel mooi, in tegenstelling tot die kutte van CoD.
Ik heb MW1 nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga hard hoor met die modern warfare 1 remaster
Als ik het koop dan gewoon voor de Xbox zodat ik een smoesje heb om niet tegen je te hoeven spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken alle maps nog dus durf wel een 1v1 met je aan
godverdommequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik het koop dan gewoon voor de Xbox zodat ik een smoesje heb om niet tegen je te hoeven spelen.
Of op de Wii U... Oh wacht.quote:
Moet die wel beter verkopen dan de Wii U want anders kijk ik wel uit.quote:
Ik en andere coole mensen die houden van leuke Nintendo spelletjes.quote:
Wel logisch toch als je forever alone bent en toch nooit split screen gaat doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het gekocht voor super smash bros
en toen had ik super smash bros op de 3ds gekocht
het krijgt tenminste gelijk een nieuwe Zelda wat de Wii U nooit heeft gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet die wel beter verkopen dan de Wii U want anders kijk ik wel uit.
lijkt me srs geen waardevolle toevoeging aan je consoles. Welke games heb je er allemaal voor?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik en andere coole mensen die houden van leuke Nintendo spelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |