De beste man is gelovig, dus een religiegekjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mijn gok wie de vice-president van Trump wordt: Ben Carson. Waarom?
- religiegekje (meer stemmen religiegekjes)
- minderheid (meer stemmen van minderheden)
- geen establishmentkandidaat waardoor het impeachen lastiger wordt voor de Republikeinse partij.
Nee, hij is een religiegekje omdat hij religieus is, niet omdat hij gelovig is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De beste man is gelovig, dus een religiegekje
Nee. Omdat Trump geen VP duldt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, hij is een religiegekje omdat hij religieus is, niet omdat hij gelovig is.
Er is een groot verschil tussen gelovig zijn en religieus zijn. Dat doet er allemaal weinig toe, ga liever in op de inhoud. Ben je het ermee eens dat hij een logische VPK voor Trump zou zijn? Zo nee, waarom niet en wie wordt volgens jou zijn VPK?
Hier kan zelfs Hillary zich niet onderuit flipfloppen (ze heeft het wel geprobeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 03:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Net op CNN - vrijwel alle Democratische kiezers n de mijn gebieden gaan voor Trump kiezen.
Hillary heeft het totaal verpest met haar uitspraken over de miners....
Bernie is hier heel erg duidelijk over geweest: "Ik bepaal niet waarop zij stemmen, zo'n beweging is dit niet. Als jij wil dat zij op jou stemmen dan zal jij hen goede redenen moeten geven om voor jou te kiezen, jij zal hun stem moeten verdienen."quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het allemaal veel afhangt van Bernie's eigen opstelling naderhand.
Jij hebt nog niet in de gaten dat dit geen normale verkiezingen zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef OMG het volgende:
Niet-swing states die plotseling nog harder swingen dan daadwerkelijke swing states. Toe maar.
Ik lees alleen heel erg hypothetische situaties en je eigen mening in je posts, maar zie het eigenlijk nergens terug in cijfers of wat dan ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet in de gaten dat dit geen normale verkiezingen zijn?![]()
Ik volg de progressieve mensen, neem rustig van mij aan dat er een brede consensus onder hen is dat ze met de swingstates geen risico willen nemen terwijl ze in de niet-swingstates een duidelijk signaal willen geven. Ik stel niet dat ze hierdoor staten gaat verliezen die normaal zeker zijn, ik geef aan dat het risico bestaat dat teveel mensen zo handelen terwijl de Republikeinen wel trouw op hun kandidaat stemmen en dat Hillary hierdoor staten die normaal gesproken zeker naar een Democraat gaan zou kunnen verliezen.
Daarom wat die Dilbert tekenaar ook schreef. Het enige dat Trump hoeft te doen is zelf populairder te worden dan Hillary door er voor te zorgen dat zij (nog) minder populair gaat worden. En anderen minder populair maken is wat Trump al sinds de start van de primaries aan het doen is en hem aardig lukt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:23 schreef antiderivative het volgende:
Reuters:
The U.S. presidential election may turn out to be one of the world's biggest un-popularity contests
"This phenomenon is called negative partisanship," Sabato said. "If we were trying to maximize the effect, we couldn't have found better nominees than Trump and Clinton."
About 47 percent of Trump supporters said they backed him primarily because they don't want Clinton to win. Another 43 percent said their primary motivation was a liking for Trump's political positions, while 6 percent said they liked him personally.
Similar responses prevailed among Clinton supporters.
About 46 percent said they would vote for her mostly because they don’t want to see a Trump presidency, while 40 percent said they agreed with her political positions, and 11 percent said they liked her personally.
Tja en de partij is nu gewoon het speeltje van Trumptwitter:Morning_Joe twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 14:49:13.@SenBobCorker on @realDonaldTrump and the GOP: Let this play out https://t.co/ptXnIfkQ6J reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 14:08:37Paul Ryan said that I inherited something very special, the Republican Party. Wrong, I didn't inherit it, I won it with millions of voters! reageer retweet
De cijfers geven ook aan dat de meeste West Virginia voters Democraat zijn en toch gaven gisteren de meeste Democratische miners aan Trump te kiezen, PUUR om de uitspraken van Hillary en Obama om de mijnen op te doeken vanwege overgang naar Groene Energie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik lees alleen heel erg hypothetische situaties en je eigen mening in je posts, maar zie het eigenlijk nergens terug in cijfers of wat dan ook.
Hij heeft de meeste stemmen en mensen naar de stembus gebracht sinds eeuwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daarom wat die Dilbert tekenaar ook schreef. Het enige dat Trump hoeft te doen is zelf populairder te worden dan Hillary door er voor te zorgen dat zij (nog) minder populair gaat worden. En anderen minder populair maken is wat Trump al sinds de start van de primaries aan het doen is en hem aardig lukt.
Weer een republikein die het wel ziet zittenTja en de partij is nu gewoon het speeltje van Trumptwitter:Morning_Joe twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 14:49:13.@SenBobCorker on @realDonaldTrump and the GOP: Let this play out https://t.co/ptXnIfkQ6J reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 14:08:37Paul Ryan said that I inherited something very special, the Republican Party. Wrong, I didn't inherit it, I won it with millions of voters! reageer retweet
In dat overzicht is te zien dat het vorige record uit 2008 dateert, toen de voorverkiezingen feitelijk al in maar beslist waren. In dat licht bezien vallen de cijfers wellicht weer mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hij heeft de meeste stemmen en mensen naar de stembus gebracht sinds eeuwen.
Best wel een prestatie voor een outsider....
...
https://www.washingtonpos(...)e-people-are-voting/
Wat voor effect gaat dat op CA of NY hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:51 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De cijfers geven ook aan dat de meeste West Virginia voters Democraat zijn en toch gaven gisteren de meeste Democratische miners aan Trump te kiezen, PUUR om de uitspraken van Hillary en Obama om de mijnen op te doeken vanwege overgang naar Groene Energie.
Dat de cijfertjes geen garantie bieden voor de toekomst aangezien mensen kunnen flip floppen al zijn ze democraat of republikein.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat voor effect gaat dat op CA of NY hebben?
Daarnaast kan ik een omgekeerde Bram op zoiets loslaten; Hillary legt uit, iedereen stemt netjes democrat, want de belofte van Trump om banen terug te halen is gebeurt toch niet. Zoals met het hele idee van banen terughalen het geval is.
Als het tussen trump en Clinton gaat, schat ik dat Trump president wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat de cijfertjes geen garantie bieden voor de toekomst aangezien mensen kunnen flip floppen al zijn ze democraat of republikein.
Dus die "zekere" overwinning van Clinton is wat mij betreft nog lang niet zeker.....
Alles kan gebeuren....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het tussen trump en Clinton gaat, schat ik dat Trump president wordt
quote:In an interview Thursday on CNBC, Donald Trump broke with tired clichés about the evils of federal debt accumulation. "I am the king of debt," he said. "I love debt. I love playing with it."
But he replaced fearmongering about debt with an even more alarming notion — a bankruptcy of the United States federal government that would incinerate the world economy.
"I would borrow, knowing that if the economy crashed, you could make a deal," Trump said. "And if the economy was good, it was good. So therefore, you can't lose."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |