abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2016 @ 18:36:01 #151
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163490499
Skull-splitter werkt voor WB
  zondag 3 juli 2016 @ 18:42:29 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163490622
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:36 schreef KingRadler het volgende:
Skull-splitter werkt voor WB
Nog effe.

Ik kan alleen de meest gehoorde kritiek niet handelen omdat er verweten wordt dat het niet logisch is terwijl alles gewoon in de film zat...

Als ik met een dergelijke gekleurde bril kijk kan ik nagenoeg elke superheldenfilm tot op het bot afzeiken maar dat doe ik liever niet. Dat zou me geveel plezier afnemen.

En dan terug blijven komen om te klagen, tjah...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 3 juli 2016 @ 20:34:56 #153
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_163493578
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.

Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
Er is een verschil tussen snappen wat de regisseur probeerde over te brengen en het daadwerkelijk hebben gezien in de film. Iedereen snapt ook wel wat er met de Martha-scene bedoeld werd. Dit neemt helaas niet weg hoe het voor sommigen overkwam (ook voor mij kwam het over als "Did we just become best friends?!", zelfs in de overduidelijk veel betere Extended Edition). Je gaf ook aan al eerder te weten dat het om een morele strijd ging. Hier heb je niet helemaal gelijk in. Tourlijk was het zo dat Bats en Supes eerst flink met elkaar in de clinch lagen vanwege morele verschillen, maar toen kwam Lex Luthor en blackmailde beide mannen. DIT, en dit alleen is de reden waarom onze 2 helden met elkaar op de vuist gingen. Als Martha Kent niet in gevaar was, was Superman niet over de rooie gegaan.

Er zijn mensen die deze film meteen geweldig vonden, zoals jij. Dit is heel goed. Er zijn mensen die hem iets minder vonden, wel de intentie snapten maar het heel irritant vonden dat ie niet goed werd overgebracht. Dit is waar de meeste frustratie bij komt kijken bij de meeste mensen: Het feit dat de bioscoopversie van de film zoveel kansen had om het goed te doen, maar het steeds net niet wist te raken. Jij zag door de fouten heen en snapte de intentie. Helaas is de intentie niet relevant als het doel totaal niet wordt bereikt.

Als ik je wil laten schrikken maar je ondertussen per ongeluk een bloedneus sla, maakt het dan nog uit dat ik het goed bedoelde? Nee, want jij hebt pijn en je bent boos, en dan heb je nog gelijk ook. Dat is wat hier ook gebeurde. Dat jij dan snapt dat het als grapje bedoelt was is leuk voor jou, maar jij hebt er verder geen hol aan.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  maandag 4 juli 2016 @ 00:13:24 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163501502
Ok, dus de ene vind de scene briljant omdat hij begrijpt hoe hij in elkaar steekt en dat een hele mooie insteek vindt. De ander vind het niets omdat het te simpel is en te zwak opgezet.
Allebei willen geen duimbreed toegeven dat de ander gewoon een andere mening heeft en ze het daar niet eens over gaan worden.

Discussie klaar en vertel nog eens wat nieuws leuks over de film.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 juli 2016 @ 00:35:57 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163501972
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Komakie het volgende:

Discussie klaar en vertel nog eens wat nieuws leuks over de film.
Hij draait niet meer in de bioscoop.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin maandag 4 juli 2016 @ 08:16:32 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_163503823
Maar is wel begin augustus op BRD verkrijgbaar. :9

Ik sluit me overigens aan bij Skull-Splitter. Ik vond het Martha-moment prachtig. Vooral omdat je Bruce ziet beseffen dat het monster waar hij zo'n strijd tegen aan het voeren is, eigenlijk ook gewoon een jongen met een moeder is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_163504056
Ik vind Amy Adams echt woest lekker in die badkuip
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163504234
Ik vond het een van de domste films die ik ooit heb gezien.
Not my cup of tea.

Slecht verhaal, vol met onlogische scène-overgangen. Slecht geacteerd. Totaal over the top en ongeloofwaardig.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_163506091
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Amy Adams echt woest lekker in die badkuip
Ze is te chubby nu

pi_163506106
pi_163508614
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ze is te chubby nu

[ afbeelding ]
nIET waar ze is een babe
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163514642
Tja weet ik veel,

Ben zijn ass zit ook in de ultimate edition, en deze keer geen cgi penis
  maandag 4 juli 2016 @ 20:51:28 #163
12888 Skull-splitter
pi_163520248
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:16 schreef Breuls het volgende:
Maar is wel begin augustus op BRD verkrijgbaar. :9

Ik sluit me overigens aan bij Skull-Splitter. Ik vond het Martha-moment prachtig. Vooral omdat je Bruce ziet beseffen dat het monster waar hij zo'n strijd tegen aan het voeren is, eigenlijk ook gewoon een jongen met een moeder is.
Ik vond de laatste keer ook mooi om te zien dat Superman langzaam het besef kreeg dat hij wellicht te braaf is en Batman juist dat hij door begon te schieten in zijn woede.

A beautiful lie begint het dan ook mee.

Keerzijden van dezelfde medaille.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:56:47 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163529539
Gisteren de ultimate edition gezien en hij is inderdaad wel wat beter dan de bioscoop versie, maar ik ben nog niet zo positief als velen anderen.
Ik vond het al een interessante film en er zit wel wat meer lijn in de film, maar ik vind het eerste deel toch nog wel vaak "van-de-hak-op-de-tak". Ze hebben gewoon te veel in een te korte tijd in de film gestopt. Nu zit daar wel wat meer lijn in, maar ik heb toch nog wel regelmatig zo'n idee dat een scene te kort duurt en te nietszeggend is terwijl hij wel toe moet voegen aan het verhaal.

Dan nog kan ik me wel vinden in de standpunten van Skull-Splitter. Het Martha moment was misschien wat te makkelijk en ongeloofwaardig, maar ik merk van veel mensen (niet alleen mensen hier, maar ook veel recensenten) dat de comic geschiedenis van Superman en Batman hun niet bekend is en ze daarom bepaalde dingen ook niet snappen of hun opvalt.

Zoals The Flash die heel even langs komt en duidelijk een referentie geeft naar de Justice League film of het Omega teken wat aangeeft dat Darkseid waarschijnlijk in de Justice League film zit.
Als je geen redelijke voorkennis hebt van de Justice League helden snap ik dat het nergens op lijkt te slaan als ineens een of andere gast langs komt die even zegt dat Louise de sleutel is tot alles en dat hij te vroeg is.

Wil niet zeggen dat ik ze dat kwalijk neem. Ik vind het een gebrek van Zack dat hij dit soort dingen niet begrijpelijker heeft gemaakt voor de gemiddelde bioscoop publiek en dit soort scenes nu gewoon totaal onzinnig lijken voor de film.

Dan nog vind ik het een prima film, maar hij had veel beter gekund, ook na het zien van de extended versie. Voor een comic fan komen sommige dingen onlogisch en matig over, dan kan ik goed begrijpen dat een niet comic fan van nog meer dingen denkt dat ze onlogisch zijn en het dus een zaadfilm vindt en dat vind ik een serieuze tekortkoming van Zack Schnyder. Als hij dat niet oplost zal hij een hele dobber krijgen om van Justice League een succes te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Komakie op 05-07-2016 10:02:58 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 5 juli 2016 @ 10:33:44 #165
12888 Skull-splitter
pi_163530084
Ik denk ook dat de scriptschrijver hierin enige blaam treft, al vond ik het weglaten van informatie nergens storend. Verfrissend juist na al die uitleggerige Marvel-films waar je alleen passief van wordt.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:01:34 #166
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163530573
Vonden jullie de rol invulling verder allemaal wel goed ?
Lex Luthor kwam bij mij over als een soort Joker ''light'' en Batman was meer de ''Comedian van Watchmen'' gemixed met een beetje Wolverine dan dat hij Batman was. Zo boos kwaad en agressief in zijn methodes. Dat brandmerken in de wetenschap dat dat die gasten vermoord werden in de gevangenis is toch niks voor Batman ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:09:25 #167
12888 Skull-splitter
pi_163530727
Eisenberg deed even raar als Hackman en daarmee vond ik het wel mooi gedaan. Ook die behoudende kant die af en toe doorbroken word door de waanzin van binnen (intimidatie congreslid en speech bibliotheek bijvoorbeeld) en pure manipulatie vond ik goed gedaan.

En als aan het eind hij alle kennis van het verkenningsschip heeft opgedaan dan zie je ook dat hij veel duisterder is geworden.

Nee, ik heb juist van hem genoten.

Batman vond ik prima, dat hij grover dan ooit was vond ik ook prima want uitgelegd in de film dat hij agressiever te werk gaat sinds Metropolis.
Wel deel ik de mening dat het gevecht in het visioen beter had kunnen zijn terwijl dat laatste gevecht bijna puur briljance is.
Affleck is de laatste sowieso flink aan zijn reputatie aan het bouwen en acteert nu meer dan dat hij teksten slechts opdreunt.

De invulling van Alfred als een cynische doch loyale vriend vond ik dan weer wel heel tof en verdient in Afflecks The Batman meer belichting in mijn ogen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:07:00 #168
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_163533118
dit zou ik graag willen zien in de toekomst:

Joker meets Luther

dinsdag 5 juli 2016 @ 13:13:18 #169
12888 Skull-splitter
pi_163533276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:07 schreef KingRadler het volgende:
dit zou ik graag willen zien in de toekomst:

Joker meets Luther

[ afbeelding ]
Dat gaat vast wel gebeuren :D
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:10:35 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163534629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk ook dat de scriptschrijver hierin enige blaam treft, al vond ik het weglaten van informatie nergens storend. Verfrissend juist na al die uitleggerige Marvel-films waar je alleen passief van wordt.
Te veel uitleg kan ook storend zijn, maar het is dan wel voor iedereen duidelijk. Het gedeelte met The Flash snapt een niet comic fan geen hol van. Daar ben ik van overtuigd. Sowieso zie ik de toegevoegde waarde aan de film niet zo en kijk ik niet erg uit naar The Flash als ik zie hoe hij gecast is.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:18:15 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163534780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie de rol invulling verder allemaal wel goed ?
Lex Luthor kwam bij mij over als een soort Joker ''light'' en Batman was meer de ''Comedian van Watchmen'' gemixed met een beetje Wolverine dan dat hij Batman was. Zo boos kwaad en agressief in zijn methodes. Dat brandmerken in de wetenschap dat dat die gasten vermoord werden in de gevangenis is toch niks voor Batman ?
Ik zie Luthor meestal het liefst als een wat stoerdere grote vent zoals het plaatje hierboven, maar deze Luthor gaf wel wat tegenwicht aan de serieuze. brommende Superman en Batman. Als je zo'n Luthor als in het plaatje krijgt, krijg je te veel karakters met vergelijkbare karakters.

Batman is juist neergezet zoals Batman is. Of in ieder geval zoals hij in de comics is. Veel meer dan in de eerdere Batman films. Het hele verhaal is los gebaseerd op The Dark Knight Returns en daar is Bruce Wayne ook een verbitterde oude man en Batman ook een veel grotere ass dan wanneer hij nog wat jonger is.

Van dat brandmerken was ik ook niet zo'n fan en vooral het vele schieten en bad guys killen in de achtervolging met de Batmobile is niet mijn ding. Batman killt niet. Daarin onderscheidt hij zichzelf van misdadigers en in deze film is dat dus niet van toepassing.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:28:31 #172
12888 Skull-splitter
pi_163536078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Te veel uitleg kan ook storend zijn, maar het is dan wel voor iedereen duidelijk. Het gedeelte met The Flash snapt een niet comic fan geen hol van. Daar ben ik van overtuigd. Sowieso zie ik de toegevoegde waarde aan de film niet zo en kijk ik niet erg uit naar The Flash als ik zie hoe hij gecast is.
De waarde van dat moment zal pas zichtbaar worden als het geheel afgerond is, thans, de JL-arc. Ik moet het allemaal bezien maar vind het wel een toffe toevoeging als hint net als de visioen-Batman met die Parademons.
pi_163536650
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd te worden.

De extended cut was beter maar zo goed als sommige beweren is hij ook weer niet.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:20:18 #174
12888 Skull-splitter
pi_163536970
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd te worden.

De extended cut was beter maar zo goed als sommige beweren is hij ook weer niet.
Als een film gemengde reacties oproept dan is dat iets anders dan verdedigd worden.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:22:31 #175
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163537014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd gebashed te worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')