Nog effe.quote:
Er is een verschil tussen snappen wat de regisseur probeerde over te brengen en het daadwerkelijk hebben gezien in de film. Iedereen snapt ook wel wat er met de Martha-scene bedoeld werd. Dit neemt helaas niet weg hoe het voor sommigen overkwam (ook voor mij kwam het over als "Did we just become best friends?!", zelfs in de overduidelijk veel betere Extended Edition). Je gaf ook aan al eerder te weten dat het om een morele strijd ging. Hier heb je niet helemaal gelijk in. Tourlijk was het zo dat Bats en Supes eerst flink met elkaar in de clinch lagen vanwege morele verschillen, maar toen kwam Lex Luthor en blackmailde beide mannen. DIT, en dit alleen is de reden waarom onze 2 helden met elkaar op de vuist gingen. Als Martha Kent niet in gevaar was, was Superman niet over de rooie gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je op die eerste zin blijft zitten heb je mijn reactie hierboven domweg niet gelezen.
Dat jij (en vele anderen) er alleen "both our mom's are Martha, let's be besties" uithaalt om over te vallen is niet het probleem van de film.
Hij draait niet meer in de bioscoop.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Komakie het volgende:
Discussie klaar en vertel nog eens wat nieuws leuks over de film.
Ze is te chubby nuquote:Op maandag 4 juli 2016 08:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Amy Adams echt woest lekker in die badkuip
Ik vond de laatste keer ook mooi om te zien dat Superman langzaam het besef kreeg dat hij wellicht te braaf is en Batman juist dat hij door begon te schieten in zijn woede.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:16 schreef Breuls het volgende:
Maar is wel begin augustus op BRD verkrijgbaar.
Ik sluit me overigens aan bij Skull-Splitter. Ik vond het Martha-moment prachtig. Vooral omdat je Bruce ziet beseffen dat het monster waar hij zo'n strijd tegen aan het voeren is, eigenlijk ook gewoon een jongen met een moeder is.
Dat gaat vast wel gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:07 schreef KingRadler het volgende:
dit zou ik graag willen zien in de toekomst:
Joker meets Luther
[ afbeelding ]
Te veel uitleg kan ook storend zijn, maar het is dan wel voor iedereen duidelijk. Het gedeelte met The Flash snapt een niet comic fan geen hol van. Daar ben ik van overtuigd. Sowieso zie ik de toegevoegde waarde aan de film niet zo en kijk ik niet erg uit naar The Flash als ik zie hoe hij gecast is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk ook dat de scriptschrijver hierin enige blaam treft, al vond ik het weglaten van informatie nergens storend. Verfrissend juist na al die uitleggerige Marvel-films waar je alleen passief van wordt.
Ik zie Luthor meestal het liefst als een wat stoerdere grote vent zoals het plaatje hierboven, maar deze Luthor gaf wel wat tegenwicht aan de serieuze. brommende Superman en Batman. Als je zo'n Luthor als in het plaatje krijgt, krijg je te veel karakters met vergelijkbare karakters.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie de rol invulling verder allemaal wel goed ?
Lex Luthor kwam bij mij over als een soort Joker ''light'' en Batman was meer de ''Comedian van Watchmen'' gemixed met een beetje Wolverine dan dat hij Batman was. Zo boos kwaad en agressief in zijn methodes. Dat brandmerken in de wetenschap dat dat die gasten vermoord werden in de gevangenis is toch niks voor Batman ?
De waarde van dat moment zal pas zichtbaar worden als het geheel afgerond is, thans, de JL-arc. Ik moet het allemaal bezien maar vind het wel een toffe toevoeging als hint net als de visioen-Batman met die Parademons.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Te veel uitleg kan ook storend zijn, maar het is dan wel voor iedereen duidelijk. Het gedeelte met The Flash snapt een niet comic fan geen hol van. Daar ben ik van overtuigd. Sowieso zie ik de toegevoegde waarde aan de film niet zo en kijk ik niet erg uit naar The Flash als ik zie hoe hij gecast is.
Als een film gemengde reacties oproept dan is dat iets anders dan verdedigd worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd te worden.
De extended cut was beter maar zo goed als sommige beweren is hij ook weer niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Michie_ het volgende:
Als een film echt goed is dan hoeft hij niet voortdurend verdedigd gebashed te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |