wiet word ik onhelder en moe van, vind het wel chill als je tv zit te kijken maar bij hasj krijg je meer energie en meer creativiteit enzoquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hasj vind ik veel minder fijn als normale wiet btw
lekker hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd goed hè btje hasj gwn chillen
Vind hasj ook wel chill maar idd ik vind het effect niet zo geweldig. En tis ook duur, voor dat geld ben ik liever lekker stoned en sloom. Ben van me zelf al vrij druk en van hasj merk ik amper wat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiet word ik onhelder en moe van, vind het wel chill als je tv zit te kijken maar bij hasj krijg je meer energie en meer creativiteit enzo
White whidow is dat toch. Matig wietje is dat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker hoor
heb alleen nog witte weduwe morgen maar ff shoppa
ik had dat ook eerst, als je hasj met een pijpje rookt krijg je vele malen heftigere effectenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind hasj ook wel chill maar idd ik vind het effect niet zo geweldig. En tis ook duur, voor dat geld ben ik liever lekker stoned en sloom. Ben van me zelf al vrij druk en van hasj merk ik amper wat.
Ja klopt maar om actiever te worden fzo neem ik dan liever XTC. Maar ben nu wel gekapt met alle drugs.. coke was ook wel chill. Maar nu echt overal van af.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik had dat ook eerst, als je hasj met een pijpje rookt krijg je vele malen heftigere effecten
ik zou xtc niet nemen om actief te wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt maar om actiever te worden fzo neem ik dan liever XTC. Maar ben nu wel gekapt met alle drugs.. coke was ook wel chill. Maar nu echt overal van af.Bevalt me wel beter en mijn ouders ook.
Idd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van blowen gehoord
Wel kk chill weer er voor nuquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso
Niks zo fijn als in de tuin wietje roken na zo'n lekker dagje
Nou dat werd ik wel van.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zou xtc niet nemen om actief te worden
Ja man daaromquote:
Ja ken ik wel. Heb je wel een totaal ander effect nja anders klapt wel harder in. Alleen vind het gezellige jointje roken toch het leukst.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man daarom
Zag trouwens laatst iets dopes op Youtube , weet niet of jij kent.
Soort cilinders met hele sterke medicinale wiet in een kokertje dit kon je dan vaporisen/roken.
En dam in verschillende versies/sterktes
Wat zou jij doen als je kinderen aan de wiet zouden zitten. (als je kinderen zou hebben/of hebt)quote:
Kloptquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ken ik wel. Heb je wel een totaal ander effect nja anders klapt wel harder in. Alleen vind het gezellige jointje roken toch het leukst.
ik ben tegen drugsquote:
Niks mis mee aangezien wiet kinderdrugs is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je kinderen aan de wiet zouden zitten. (als je kinderen zou hebben/of hebt)
https://www.zamnesia.nl/67-vaporizersquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Kun je dat in NL kopen of weet je niet.
Ja das dus het verschil tussen het westen en noorden. Nu ben ik er van af nu maar, mijn ouders geven geen fuck als ik dronken thuis kom. Maar als ze zien dat ik heb gesmoked gaan ze weer zeuren niet dat heel erg moeilijk doen. Maar als nog.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee aangezien wiet kinderdrugs is.
Zou erger vinden als ze elk weekend dronken thuis kwamen
vond XTC ook wel heel erg gaaf btwquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Houston we have a problem.
Gaat nooit werken dan tussen ons
bij de shop waar ik normaal ga is het gewoon goeie shit hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
White whidow is dat toch. Matig wietje is dat.
gebruik je zo veel/vaak drugs danquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Houston we have a problem.
Gaat nooit werken dan tussen ons
Nog nooit gebruikt en nog nooit gerooktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ontkenningfase ugh ugh (supersof geen drugs gebruikengeloof je het zelf)
Nee is anders zijn cilinders met vloeibare wiet met een extreem hoog thc gehalte. Die klik je in een soort vaporiser en smoke je dan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
https://www.zamnesia.nl/67-vaporizers
https://www.e-njoint.com/nl/ dit bedoel je?
Je hebt wel geblowedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt en nog nooit gerookt
wanneer dan?quote:
Mwoah ben niet zo'n junkie die de hele dag wiet rookt of wiet nodig heeft.quote:
ohquote:
hahaha wat zijn vrouwen zo erg over blowen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah ben niet zo'n junkie die de hele dag wiet rookt of wiet nodig heeft.
Maar samen joint roken heeft wel wat ja. Niet dat je vrouw je gelijk paar dagen haat als je blowtje op hebt.
rook je eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah ben niet zo'n junkie die de hele dag wiet rookt of wiet nodig heeft.
Maar samen joint roken heeft wel wat ja. Niet dat je vrouw je gelijk paar dagen haat als je blowtje op hebt.
waarom ging je gisteren sigaretje doen insoquote:
eerst nog zware shagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt.
Al rook ik soms wel sigaartje in de auto
oh okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt.
Dat is dan al helemaal dom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt.
shots fired beng bengquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en jij was toen alcoholist
Dingen veranderen soms he
zin inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ging je gisteren sigaretje doen inso
Feyenoord volgend jaar kampioen hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en jij was toen alcoholist
Dingen veranderen soms he
hoe krijg je brandplekken in de auto?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is dan al helemaal dom.Als je dan bijna nooit al helemaal niet in de auto kut brandplekken enzo.
Als je stoned bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe krijg je brandplekken in de auto?
dan ben je echt wel een mongool met een gebrek aan fijne motoriek
deze is best oudquote:
Met shag wel standaard eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe krijg je brandplekken in de auto?
dan ben je echt wel een mongool met een gebrek aan fijne motoriek
Gaat best makkelijk hoor als je met zijn 4-en in een golf 3 zit. En het is donker moet je in dat peuken ding mikken. En dan ook nog stoned zijn moeilijke opgave..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoor maar zelfs dan moet je echt moeite doen om een brandplek in je auto te krijgen
Jezus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:11 schreef Fokker101 het volgende:
Gaat best makkelijk hoor als je met zijn 4-en in een golf 3 zit
gewoon leeg blikje gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat best makkelijk hoor als je met zijn 4-en in een golf 3 zit. En het is donker moet je in dat peuken ding mikken. En dan ook nog stoned zijn moeilijke opgave..
Ook wel is gedaan maar dan gaat al dat as opstapelen rond die opening en dan hoef je hem een keer te laten flikkeren maar dan heb je geen brandende as meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon leeg blikje gebruiken
echt man man man
warszawa, heel misschien nog 2 daagjes bialystok als we zin hebbenquote:
Ja, verslavingen en psychische problemen he.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Best sneu he
Goede stem
Was de clue nou dat haar ex haar kapot gemaakt had?
Ja zonde man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verslavingen en psychische problemen he.
Echt een van de beste stemmen ooit. Daar had veel geniaals uit kunnen komen.
#GENOT
Nog op de burgemeester gestemd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verslavingen en psychische problemen he.
Echt een van de beste stemmen ooit. Daar had veel geniaals uit kunnen komen.
#GENOT
27 bedoel jequote:
Nee. En geen alternatief op de lijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent van beiden geen fan? De een is een multiculti en de ander een conservatief toch
Johnson vervangen is natuurlijk wel enorm pittigquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. En geen alternatief op de lijst.
Khan zou ik nooit op stemmen.
En ik ben geen fan van Goldsmith.
Ik heb binnen de partij waarvan ik lid ben op Syed Kamall gestemd als kandidaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnson vervangen is natuurlijk wel enorm pittig
heil kamallquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb binnen de partij waarvan ik lid ben op Syed Kamall gestemd als kandidaat.
quote:Kamall attracted media attention in 2016 after being caught on camera aiming a wanker gesture at fellow MEP Guy Verhofstadt in the European Parliament
ja, ben morgen vrijwilliger bij Giro d'Italiaquote:
wat moet je doen als vrijwilligerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ben morgen vrijwilliger bij Giro d'Italia
en jij?
programmaboekjes uitdelen, mensen de weg wijzen, vragen beantwoordenquote:
omg heb je niks beters te doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
programmaboekjes uitdelen, mensen de weg wijzen, vragen beantwoorden
Echtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ben morgen vrijwilliger bij Giro d'Italia
en jij?
ben je elke dag vrijwilligerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt
Wat moet je dan zoal doen?
Ga uitslapen en dan naar Egmond met mijn zus en kameraad is bbq daar bij strandtent
ja, echtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag, zondag kan ik nietquote:
heb je geen werk dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag, zondag kan ik niet
Nee, het is alleen op vrijdag mooi weer inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hahaha ja met dit mooie weer boekjes uitdelen sorry hoor
Is toch lekker buiten, nieuwe mensen leren kennen, mooi voor op beginnend cvquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hahaha ja met dit mooie weer boekjes uitdelen sorry hoor
Ah daar zie ik het al. Nieuwe mensen ontmoeten je gaat op fix tour hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch lekker buiten, nieuwe mensen leren kennen, mooi voor op beginnend cv
Nibali.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn zou ook een goede vrijwilliger zijn.
Hij zou analyses over de wielersport kunnen doen voor geinteresseerden.
Wie wint de Giro, Stijn
Stijn zou waarschijnlijk een woedeaanval krijgen na de derde etappe en iedereen met natte sponzen bekogelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn zou ook een goede vrijwilliger zijn.
Hij zou analyses over de wielersport kunnen doen voor geinteresseerden.
Wie wint de Giro, Stijn
Insomnia volgens mij ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Amy hield wel van een borreltje.
Wie niet maatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Amy hield wel van een borreltje.
Ja is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:34 schreef Elan het volgende:
Zullen we beachvolleyballen sof
Kijken hoe je me owned
mojito welquote:
slaap lekkerquote:
Hmmmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is goed
maar dat doe je tweetal tegen tweetal he
dus of we gaan samen in een team of je moet even iemand zoeken
als je niet met mij in een team wil, kies ik inso
Hoezo is dat geen goede basis?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm
Samen in team is geen goede basis voor onze relatie
Waarom wil je bij Inso. Is hij zo goed.
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm
Samen in team is geen goede basis voor onze relatie
Waarom wil je bij Inso. Is hij zo goed.
elan en ik gaan trouwenquote:
Nou denk dat je je kapot zou ergeren aan mijn niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen goede basis?
Inso is lekker lang, kan ie alles afblokken
Oh, jammerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou denk dat je je kapot zou ergeren aan mijn niveau
Maar ik ga zo maar slapen morgen weer drukke koters pfff xx
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lia-verkeerd-gespeld!
Wat is dit eigenlijk voor blasfemisch beëlzebubiaans gebrabbel?quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Goed smeren hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 03:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch nog behoorlijk verkleurd zie ik net. Verbrand en hoofd super bruin. Armen daar in tegen amper..
Your mental age is 31quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:20 schreef supersof het volgende:
http://brightside.me/wond(...)r-mental-age-151955/
Mijn mental age is 31 lol
ben je ook een protector?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Your mental age is 31
nu vertrouw ik die test niet meer
21quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:20 schreef supersof het volgende:
http://brightside.me/wond(...)r-mental-age-151955/
Mijn mental age is 31 lol
Gelukkig ben ik gewoon nog 21 en jij bijna 31quote:
Trutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewoon nog 21 en jij bijna 31![]()
![]()
quote:
hoi jcquote:
wtfquote:
Alvast mijn testament opstellen dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf
dat is wel erg
dan ben je zo'n oud opaatje eigenlijk
ik ook nietquote:
wie ben jij nou weerquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is gewoon een zweverige test. Rood staat voor agressie, groen voor rust etc. De cijfers, 1 staat voor dominantie en 555 voor onstilbare honger of zo. Ik las dat ooit ergens, volgens mij is dat testje daarop gebaseerd.
Oh ik dacht dat je op het podium de winnaar bloemen moet geven en zoenen. Dan moet je wel een kek jurkje aanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef supersof het volgende:
moet vandaag heel de dag een lange broek aan
moet van die organisatie
toen ik belde of ik een panty en rokje aan mocht, lachte ze me half uit![]()
van opso?quote:
heh watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op het podium de winnaar bloemen moet geven en zoenen. Dan moet je wel een kek jurkje aan
Wat ben jij vroeg op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar gewoon nog 5 jaar hoor sof.
tegen die tijd loop jij inmiddels ook al tegen de 30 aan![]()
Het is sowieso onzin, wat betekent je mentale leeftijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is gewoon een zweverige test. Rood staat voor agressie, groen voor rust etc. De cijfers, 1 staat voor dominantie en 555 voor onstilbare honger of zo. Ik las dat ooit ergens, volgens mij is dat testje daarop gebaseerd.
ja ja jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar gewoon nog 5 jaar hoor sof.
tegen die tijd loop jij inmiddels ook al tegen de 30 aan![]()
ik geloof het wel, maar had het alweer weggekliktquote:
grapje grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heh wat
panty en zwart rokje staat gewoon goed en is netjes hoor
nu een lange broek aan is toch belachelijk
Werd gebeld vanuit het thuisfront. Katje is blijkbaar weer van het balkon afgesprongenquote:
We zijn bejaard van binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is sowieso onzin, wat betekent je mentale leeftijd?
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik geloof het wel, maar had het alweer weggeklikt
heb in ieder geval heel vaak groen aangeklikt
Ons seksleven past wel bij dat van iemand van 102quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn bejaard van binnenmaar jong van buiten
[..]
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.
Net als de regenboog.
Awww.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd gebeld vanuit het thuisfront. Katje is blijkbaar weer van het balkon afgesprongenIk heb het gevoel dat het dit keer niet goed af gaat lopen, mja straks naar Woerden toe om d'r mee te zoeken
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ons seksleven past wel bij dat van iemand van 102
Ja, en m'n ma hoorde ook geen gemauw ofzo dus dar is wel zorgelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Hopelijk vinden jullie haar. Is het een hoog balkon?
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit zietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grapje grapje
Ja geen idee, er zullen wel praktische redenen voor zijn.
Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en m'n ma hoorde ook geen gemauw ofzo dus dar is wel zorgelijk
En ik zou zondag een week op ze passenword er zo moe van
tjacka?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef JanCees het volgende:
Kwam gister m'n achterneef tegen
Echt genant
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
of gewoon iedereen zwartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneefquote:
Ik zou dan een rokje moeten gaan kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Nou ja, mocht ze weer d'r poot gebroken hebben ofzo bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn bejaard van binnenmaar jong van buiten
[..]
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.
Net als de regenboog.
ga je voor de Giro werken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
Ga dat kassameisje bangenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneef
Misschien het balkon anders kattenproof maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, mocht ze weer d'r poot gebroken hebben ofzo bedoel ik
Anders verdrietig ja, dar spreekt voor zich
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"quote:
Ik heb Opso lief zoals een mentor zijn pupil liefheeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel jurkjes, maar geen rokjes.quote:
ahwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb Opso lief zoals een mentor zijn pupil liefheeft.Om bij haar te komen moet je eerst langs mij vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nah, denk het niet, ik kan gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw
wordt het nu awkward als je haar weer irl ziet?
Oei, awkward. Wat een bitch, ze weet niet wat ze mist. Een grote rl teddybeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"![]()
![]()
Tsja, of ze weet precies wat ze mistquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, awkward. Wat een bitch, ze weet niet wat ze mist. Een grote rl teddybeer.
* Drug passeert VoornaamAchternaam.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om bij haar te komen moet je eerst langs mij vriend
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien het balkon anders kattenproof maken.
jaaquote:
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Mja, ben bang dat het al te laat daarvoor is
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, factquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Ik bedoelde langs jouw bloedbrein-barièrequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, fact
we kunnen nog altijd naar de blauwe engelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, of ze weet precies wat ze mist
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Opzich welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?
was LMI er ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
we kunnen nog altijd naar de blauwe engel![]()
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
Nee, ik zag geen jongen met bruine krulletjes.quote:
O, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel
Heb net appje gekregen dat ze haar al heeft zien lopen dus ze is niet dood gelukkig, maar gewond weet ze niet
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
Neem aan dat katten met een gebroken pootje niet echt kunnen lopen dusquote:
Oh sorry hoor, ik kijk zoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerd
Bleek de zus van kassameisje te zijn, maar okay
Hele familie wijst me af :s
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik kijk zowas het vergeten
[..]
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!![]()
hahaha mygoddd.
Komt goed, hopelijk. Als Vlaggenroof zelfs aan de vriendinnen kan komen, dan kan jij dat ook.
ben jij een beetje verliefd op opso?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?
JC ook nietquote:
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?quote:
ik twijfelde of jc eigenlijk wel wist wie ze isquote:
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?
ik val gewoon op jongens maar okequote:
Ghehe moest wel lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde niet reageren want dan verneukte ik het topic weer
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :squote:
Wow sinds wanneer ben jij zo'n hosselaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
wow va, wat ben je toch een fijne vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Wat doe je hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
Beetje bi is niet bahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Waarom ga je dan ook op je buik slapenquote:
Oh shit, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wow va, wat ben je toch een fijne vriend
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid isquote:
Op je zij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
Met verbrande rug slapen is wel vies jaquote:
Smeer je dan ook in sukkel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
En dit jaquote:
Heb je zo'n lichte huid?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ging even voetballen zonder shirt gelijk gepakt
Mediterraans bloed.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat denk jij met brits en pools bloed
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed inquote:
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed in
Hoef geen huidkanki
Je deelt speeksel met een Katwijker, die hebben het niet zo op bruinequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.
Altijd embryohouding maar de zij is even verbrand als de rugquote:
Niet strafbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik altijd op mijn linkerzij. #eindebericht
die moeten juist links tochquote:
Wat is de embryohoudingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd embryohouding maar de zij is even verbrand als de rug
wowquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
alleen dan knies nog hoger
Ben je ook gevoelig en verlegen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
Ik hoorde ook ooit iemand zeggen dat zo'n houding eigenlijk een diep verlangen is naar warmte en geborgenheid die je misschien in je jeugd hebt gemist, of zo.quote:
Zo liggen alleen eindbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
Gevoelige boii hier ik mis warmte en liefde om me heenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde ook ooit iemand zeggen dat zo'n houding eigenlijk een diep verlangen is naar warmte en geborgenheid die je misschien in je jeugd hebt gemist, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |