jaaquote:
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Mja, ben bang dat het al te laat daarvoor is
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, factquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Ik bedoelde langs jouw bloedbrein-barièrequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen drug komt langs mij zonder dat ik er aan zit, fact
we kunnen nog altijd naar de blauwe engelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, of ze weet precies wat ze mist
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Drug het volgende:
[..]
* Drug passeert VoornaamAchternaam.
Dag vriend
Opzich welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval niet. Zijn er geen struiken of zo die haar val zouden kunnen breken?
was LMI er ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
we kunnen nog altijd naar de blauwe engel![]()
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
Nee, ik zag geen jongen met bruine krulletjes.quote:
O, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel
Heb net appje gekregen dat ze haar al heeft zien lopen dus ze is niet dood gelukkig, maar gewond weet ze niet
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik wipte daar even langs he, maar was toen om 0:15 uur ofzo dus veel te vroeg om echt actie te zien.was wel funny
[..]![]()
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
Neem aan dat katten met een gebroken pootje niet echt kunnen lopen dusquote:
Oh sorry hoor, ik kijk zoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet hosselen in het uitgaan :s Heb een keer een nummer geregeld, werd gewoon genegeerd
Bleek de zus van kassameisje te zijn, maar okay
Hele familie wijst me af :s
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik kijk zowas het vergeten
[..]
De tering, meen je dat. Echt zus van kassameisje ?!![]()
hahaha mygoddd.
Komt goed, hopelijk. Als Vlaggenroof zelfs aan de vriendinnen kan komen, dan kan jij dat ook.
ben jij een beetje verliefd op opso?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?
JC ook nietquote:
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?quote:
ik twijfelde of jc eigenlijk wel wist wie ze isquote:
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?
ik val gewoon op jongens maar okequote:
Ghehe moest wel lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde niet reageren want dan verneukte ik het topic weer
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :squote:
Wow sinds wanneer ben jij zo'n hosselaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
wow va, wat ben je toch een fijne vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Wat doe je hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
Beetje bi is niet bahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Waarom ga je dan ook op je buik slapenquote:
Oh shit, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wow va, wat ben je toch een fijne vriend
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid isquote:
Op je zij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
Met verbrande rug slapen is wel vies jaquote:
Smeer je dan ook in sukkel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
En dit jaquote:
Heb je zo'n lichte huid?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ging even voetballen zonder shirt gelijk gepakt
Mediterraans bloed.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat denk jij met brits en pools bloed
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed inquote:
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed in
Hoef geen huidkanki
Je deelt speeksel met een Katwijker, die hebben het niet zo op bruinequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.
Altijd embryohouding maar de zij is even verbrand als de rugquote:
Niet strafbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik altijd op mijn linkerzij. #eindebericht
die moeten juist links tochquote:
Wat is de embryohoudingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd embryohouding maar de zij is even verbrand als de rug
wowquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
alleen dan knies nog hoger
Ben je ook gevoelig en verlegen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
Ik hoorde ook ooit iemand zeggen dat zo'n houding eigenlijk een diep verlangen is naar warmte en geborgenheid die je misschien in je jeugd hebt gemist, of zo.quote:
Zo liggen alleen eindbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel foetus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |