Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en m'n ma hoorde ook geen gemauw ofzo dus dar is wel zorgelijk
En ik zou zondag een week op ze passenword er zo moe van
tjacka?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef JanCees het volgende:
Kwam gister m'n achterneef tegen
Echt genant
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
of gewoon iedereen zwartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneefquote:
Ik zou dan een rokje moeten gaan kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Nou ja, mocht ze weer d'r poot gebroken hebben ofzo bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn bejaard van binnenmaar jong van buiten
[..]
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.
Net als de regenboog.
ga je voor de Giro werken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
Ga dat kassameisje bangenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneef
Misschien het balkon anders kattenproof maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, mocht ze weer d'r poot gebroken hebben ofzo bedoel ik
Anders verdrietig ja, dar spreekt voor zich
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"quote:
Ik heb Opso lief zoals een mentor zijn pupil liefheeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel jurkjes, maar geen rokjes.quote:
ahwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb Opso lief zoals een mentor zijn pupil liefheeft.Om bij haar te komen moet je eerst langs mij vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nah, denk het niet, ik kan gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw
wordt het nu awkward als je haar weer irl ziet?
Oei, awkward. Wat een bitch, ze weet niet wat ze mist. Een grote rl teddybeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik wil best wel wat gaan drinken maar ik heb het idee dat je het als een afspraakje ziet"![]()
![]()
Tsja, of ze weet precies wat ze mistquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, awkward. Wat een bitch, ze weet niet wat ze mist. Een grote rl teddybeer.
* Drug passeert VoornaamAchternaam.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om bij haar te komen moet je eerst langs mij vriend
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien het balkon anders kattenproof maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |