quote:In Geer & Goor: Zoeken een hobby! zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te (her)ontdekken.
Na Effe geen cent te makken en Waarheen, waarvoor? zijn Gerard Joling en Gordon terug met Geer & Goor: Zoeken een hobby!. In dit programma zet het divaduo zich opnieuw in voor eenzame ouderen. Dit doen ze door een leuk tijdverdrijf voor hen te zoeken. Samen helpen ze de senioren om een nieuwe hobby te ontdekken of een oude vrijetijdsbesteding nieuw leven in te blazen.
Kleien en aquajoggen
Op deze manier hopen ze dat de eenzame ouderen weer onder de mensen komen. Natuurlijk gaat alles op z’n Geers en Goors. De twee reizen per luxe camper het hele land door en zijn dag en nacht tot elkaar veroordeeld. Uiteraard kijkt het hulpvaardige stel niet vanaf te zijlijn toe bij het ontdekken van de hobby’s. Of het nu gaat om kleien of aquajoggen: de mannen doen actief mee.
Groot probleem
Eenzaamheid is onder ouderen in Nederland een groot probleem. Meer dan een miljoen 55-plussers voelt zich alleen, van wie meer dan 200.000 in extreme mate. Corina Gielbert, algemeen directeur van het Nationaal Ouderenfonds, is blij dat Gerard Joling en Gordon zich al een tijd inzetten om hier iets aan te doen. "Voor een enorm publiek hebben zij eenzaamheidsproblematiek onder ouderen op de kaart gezet. Door het programma en de betrokkenheid van de mannen zijn veel scholen, bedrijven en clubs in actie gekomen om geld op te halen voor het Ouderenfonds. Duizenden ouderen hebben we hiermee kunnen helpen."
Volgens mij is het net een schoolreisje in zo'n bejaardentehuis. Mijn opa werd ook achterna gezeten.quote:
Overschot aan vrouwen in die oorden. Luilekkerland voor mannenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Volgens mij is het net een schoolreisje in zo'n bejaardentehuis. Mijn opa werd ook achterna gezeten.
Weet niet of het zo lekker is.. Als je pen0r niet meer meewerkt. Heb je eindelijk heel veel sjans...quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overschot aan vrouwen in die oorden. Luilekkerland voor mannen
gewoon biafra nemenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo lekker is.. Als je pen0r niet meer meewerkt. Heb je eindelijk heel veel sjans...
De ironie.
Dat is ook weer waar. Maar ok, laten we het dan maar houden op nog wat gezelligheid aan elkaar te hebben, is ook belangrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo lekker is.. Als je pen0r niet meer meewerkt. Heb je eindelijk heel veel sjans...
De ironie.
Yes.quote:
Dat is heel goed te begrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
ik werd gisteren geowned in fifa door iemand met Bolasie in zijn team
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef franklop het volgende:
HEeft een hekel aan vrouwen, maar misschien dat hij op jullie ook reageert
Ik ben opgehouden naar die soap te kijken toen bizarre en onrealistische dingen geburde in de serie. Zoals een dode Ludo en een Ludo die opstaat uit de doodquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef Specularium het volgende:
Zo krijg ik ook nog mee dat GTST 25 jaar later nog steeds over precies hetzelfde gaat.
Als het goed genoeg is voor Jezus, is het ook goed genoeg voor Ludo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden naar die soap te kijken toen bizarre en onrealistische dingen geburde in de serie. Zoals een dode Ludo en een Ludo die opstaat uit de dood
Ze zijn in Den Haagquote:
heb het even gemist.. in welke wijk / straat zijn ze nu?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, bij deze flat woon ik vlakbij
Ze is best aardig vitaal. Ik snap niet waarom ze zelf haar eentje vaker douchtquote:
Vlakbij de Uithof. Daarachterquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb het even gemist.. in welke wijk / straat zijn ze nu?
Ook uit DHquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kwam de eerste mevrouw vandaan? Dit heb ik gemist.
ze had het over dat de gemeente Rijswijk geen scootmobiel aan haar wil verstrekken, dus ik denk Rijswijk?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kwam de eerste mevrouw vandaan? Dit heb ik gemist.
Aaah ja okquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vlakbij de Uithof. Daarachter
ah okequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze had het over dat de gemeente Rijswijk geen scootmobiel aan haar wil verstrekken, dus ik denk Rijswijk?
omg daar woon ik best wel dichtbijquote:
Ik denk dat ze zelf wel een washandje pakt om over haar gezicht/armen/benen te schrobben, maar maar 2x een volledige douchebeurt p/w is wel heel karig.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze is best aardig vitaal. Ik snap niet waarom ze zelf haar eentje vaker doucht
Den haag. Alleen moet ze haar scootmobiel inleveren bij de gemeente Amersfoortquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze had het over dat de gemeente Rijswijk geen scootmobiel aan haar wil verstrekken, dus ik denk Rijswijk?
Hé buurman!quote:
jaquote:
Ik ben een leeuwarderquote:
Nee, ik woon in Rotterdam.quote:
ah ok, maar wel dichtbij dusquote:
Yup. Ze waren al eens in Rotterdam dus ik heb mijn portie ouwe knarren al gehad.quote:
Vind ik welquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:47 schreef franklop het volgende:
ik werk 2 dagen in de week in Den Haag, telt dat ook?
Wmb wel. Waar in Den Haag?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:47 schreef franklop het volgende:
ik werk 2 dagen in de week in Den Haag, telt dat ook?
vlakbij het stadion waar jouw usernaam vaak gescandeerd wordtquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wmb wel. Waar in Den Haag?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
vlakbij het stadion waar jouw usernaam vaak gescandeerd wordt
Ja.quote:
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn in de woonwijk van mij en MissJ![]()
je zat zeker weer te poepenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal niets van de opnames gemerkt .
Leuk, maar niet hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja, nee geeft niet...quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry Haags maar schoot in de lach
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry Haags maar schoot in de lach
echt hequote:
mweh beetje saaitjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef Zelfscanner het volgende:
2 pagina's maar hier. Niks gemist dus?
Zijn niet veel users aanwezig vanavond. Helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef Zelfscanner het volgende:
2 pagina's maar hier. Niks gemist dus?
quote:
Ik ga toch naar de aldi.voor de boodschappen. Als aldi iets niet heeft an ga ik naar de lidl. Maar ja beide suppers liggen binnen een straal 5 meter bij elkaarquote:
Volgens mij gaan ze straks voetballen met 'm.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:56 schreef franklop het volgende:
Ze gaan toch ook wel iets leuks met hem doen toch
Dat is met een andere man dusquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze straks voetballen met 'm.
Ik zie het nu ook ja.quote:
sommige zijn net iets te hardquote:
bij die ho ho ho moet ik weer denken aan:quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
sommige zijn net iets te hard
Ho ho ho
probeerde een tegenstander bij ons ook in de kampioenswedstrijd. Scheids had het gelijk doorquote:
Volgens mij is het een herhaling, maar evengoed hilarisch.quote:
egniequote:Op donderdag 26 mei 2016 21:12 schreef tralalala het volgende:
Zijn er echt mensen die vrijwillig naar dat gebitprogramma kijken?
Hell noquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:12 schreef tralalala het volgende:
Zijn er echt mensen die vrijwillig naar dat gebitprogramma kijken?
Ja man man man wat een ramp vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
Dat GTST is toch wel tenenkrommend slecht zeg
Niet alleen vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja man man man wat een ramp vandaag
Vast niet toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:34 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze echt in de camper slapen? Geloof er geen kut van eigenlijk.
Ja inderdaad. HEt is toch wel vreemd dat niemand anders haar op mogelijkheden van die dingen doen wijst..quote:
Die zit in Amerika op uitnodiging van een gast die paar weken terug aanwezig was in zijn showquote:
Yo he, yo hoquote:
Ik vind dat plaatje met de zeven dwergen in de F1 sc wel grappigquote:
Ik zie 'm nu pas, maar hij is leukquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje met de zeven dwergen in de F1 sc wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |