Omdat jij net Bridget op Net5 hebt gekeken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik daar niet ben dan?
Nietes, ik was gewoon rellen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij net Bridget op Net5 hebt gekeken.
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeker met killerheels gelopen daar. 👠
Nee, ik kwam er met de bus langs...en ik had platte sandalen aan.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt met je benen wijd voor de spiegel gezeten?
Reed hij daar ook rondjes?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kwam er met de bus langs...en ik had platte sandalen aan.
De hele route is een rondje...dat vond ik dan weer raar.quote:
Thank God dat je het topic komt redden, d4v1d had hem weer gesloopt.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
De hele route is een rondje...dat vond ik dan weer raar.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thank God dat je het topic komt redden, d4v1d had hem weer gesloopt.
Ik ben er tot mijn oven piept...wat nog 15 min duurt ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thank God dat je het topic komt redden, d4v1d had hem weer gesloopt.
Wat ben je aan het bakken?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er tot mijn oven piept...wat nog 15 min duurt ofzo.
Een lasagnaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er tot mijn oven piept...wat nog 15 min duurt ofzo.
quote:
Ja, deze keer een normale. Had pas eentje gemaakt met courgette ipv pastabladen en mozarella ipv bechamelsaus. Dat was wel een topshow.quote:
Dat klinkt zeker goed.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had vanavond raviolli gevuld met geitenkaas, was eigenlijk ook best een topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |