Viel tegen zeker.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
Hey hey hey d4v1d!!!!! Ik heb de Singel gezien vandaag....
Je verwacht het nietquote:
Jij bent zelfs nog dikker dan mijn moeder.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En jij herkent een spekbuik als geen ander, jij bent eruit gekropen
Dat klopt denk ik welquote:Op zondag 8 mei 2016 21:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent zelfs nog dikker dan mijn moeder.
Hallo hallo!!quote:Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
Je hebt met je benen wijd voor de spiegel gezeten?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
nee.quote:
zoals die smiley he .. zo voel ik me al heel de avond :quote:
Had ik het dus weer bij het juiste eind.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoals die smiley he .. zo voel ik me al heel de avond :
Mjah. Voor een keer welquote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had ik het dus weer bij het juiste eind.
Allemaal afspraken en zo en ergens in deze week komt er ook een aannemer langs om een begin te maken aan het opknappen van mijn zijgevel die helemaal vertieft blijkt te zijn. Ik weet alleen dus nog niet welke dag en hoe het allemaal verder gaat verlopen. Het enige wat ik weet is dat het nogal een projectje gaat worden.quote:
Dat heeft de moeder van David dus ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal afspraken en zo en ergens in deze week komt er ook een aannemer langs om een begin te maken aan het opknappen van mijn voorgevel die helemaal vertieft blijkt te zijn
Boosma?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Specularium het volgende:
Arie heeft een nieuwe show.
Het maakt nu niet meer uit wat je hebt, je kunt er gewoon bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |