Ik denk dat er aan het einde van een series een piek spanning komt die alle hardware opblaast?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef Tamabralski het volgende:
The Machine was Samaritan toch redelijk slim af. Een paar miljard vs '0' in een simulatie geloof ik dan niet zo.
Van aflevering 5 niet? Oh ik vond juist van wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef Flitskikker het volgende:
Leuke afleveringTwist kwam echter niet als een verrassing
Klopt. Ik vond hem wel érg spontaan uit de serie geschreven dan. Zo'n grote rol en speler in de vorige seizoenen en dan opeens op de achtergrond omgekomen bij een schietpartij die nooit in beeld is geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Van aflevering 5 niet? Oh ik vond juist van wel.
Ben ook heel benieuwd waarom hij er nog is en wat die verder in het verhaal gaat doen.
Zoiets ja. Ook omdat Finch bijna letterlijk zei dat the machine zijn eigen upgrades uit moet voeren om te winnen en hij zich er niet in mengt. Ben benieuwd hoe dat zich uitspeelt. Leuk snel seizoen tot nu toe overigens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan het einde van een series een piek spanning komt die alle hardware opblaast?
Andere optie, the machine leert van de mislukte pogingen en gaat zich beter bewapenen om wel te kunnen winnen.
Morgen nog 2quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef Molurus het volgende:
Jeuh, nieuwe aflevering.
* Molurus gaat er eens goed voor zitten
Haha, die scene had ik ook nog eens herbekeken, vond ik echt prachtig gedaan.quote:
idd je ziet ze allemaal gewoon denken 'had ik maar een trouwerij'quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die scene had ik ook nog eens herbekeken, vond ik echt prachtig gedaan.
Spoilers!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig geacteerd, die scenes met Root en Shaw. Shaw dacht een uitweg te hebben door zichzelf weer neer te schieten, maar Samaritan had niet kunnen voorspellen dat Root hetzelfde zou doen
.
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Spoilers!
Ik moet de aflevering nog zien.
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.
Geen idee, vraag het aan CBSquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?
hebben ze haast ofzo? of is het net zoals house of cards een bingeserie geworden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het aan CBS. Waardeloze zender.
watch or be watchedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:53 schreef Fir3fly het volgende:
https://twitter.com/PersonInterest/status/737713720336388097
???quote:
Welke aflevering bedoel je? E9 of E10?quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:05 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk de aflevering maar. Ik heb er geen woorden voor.
10.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welke aflevering bedoel je? E9 of E10?
oeh ik moet 9 nog afkijken. We zullen zienquote:
Tsja......quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:05 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk de aflevering maar. Ik heb er geen woorden voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Andere series gingen dit tv-seizoen voor waardoor CBS niet veel anders kon dan het achter in bij elkaar te proppen zodat ze het af hebben voordat de zomer planning begint.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?
Klopt, na uitzending van een aflevering is het topic openen op eigen risico.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.
Oke, bedankt voor de uitleg! Vind het zelf niet zo erg om dit even te bingen maar daarna is er niks meer voor mij wat ik leuk vind geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Andere series gingen dit tv-seizoen voor waardoor CBS niet veel anders kon dan het achter in bij elkaar te proppen zodat ze het af hebben voordat de zomer planning begint.
Mr. Reese zei dat ie te oud werd voor zijn rol?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:55 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet wie er dood gaat, maar ik baal nu al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |