SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jim Caviezel as Reese
Former CIA agent presumed dead who teams up with Mr. Finch to stop violent crimes before they happen.
Michael Emerson as Mr. Finch
Mysterious billionaire genius who invented a program that can identify people about to be involved in violent crimes.
Taraji P. Henson as Detective Carter
NYPD officer who crosses paths with Reese and tries to track him down.
Kevin Chapman as Detective Fusco
Corrupt cop blackmailed by Reese into being a source inside the police department.Niet meer aanwezig in dit forum.
Spoilers!!!!quote:Op maandag 9 mei 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:
Deze serie moest wel echt op gang komen, maar ik baal nu al dat dit het laatste seizoen is.
Geweldige eerste aflevering.
En bij aflevering 3 is Sameen Shaw weer terug zie ik.![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet eens weten.quote:
Was al bekend dat ze terug zou komen toch?quote:
Klopt. Tweeling zelfs.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Was al bekend dat ze terug zou komen toch?![]()
Was iets met een zwangerschapsverlof ofzo.
Jup, ze hebben hem zo laat in het seizoen gedrukt dat ze nu dubbele afleveringen uitzenden om voor de zomerprogramering klaar te zijn.quote:
Totaal niet. Een opluchting juist.quote:
Ze hebben dat eerder geflikt paar seizoenen geleden misschienquote:
Wat was er met Root d'r kamer?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jup, ze hebben hem zo laat in het seizoen gedrukt dat ze nu dubbele afleveringen uitzenden om voor de zomerprogramering klaar te zijn.
het was toch niet echt ?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Tamabralski het volgende:
Het einde was ook wel een rare. Ik had het leuker gevonden als Reese die man gewoon doodschoot zonder reden wat het vergoeilijkt.
Huh jawel. Hij wist niet dat er een dubbele bodem was met geld. Die broer was dus wel 'verrader'. Hij schoot em wel dood om een 'hunch'quote:
je loopt een paar afleveringen achter denk ikquote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Huh jawel. Hij wist niet dat er een dubbele bodem was met geld. Die broer was dus wel 'verrader'. Hij schoot em wel dood om een 'hunch'
Volgens mij ging het meer op de grafische chips, die bevatten samen een aardige dosis rekenkracht. In het echt inderdaad te weinig voor een supercomputer maar leuk genoeg bedacht voor in de serie.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat was er met Root d'r kamer?
Ik kan gewoon niet geloven dat 300 Playstations = 1 supercomputer genoeg voor 'The Machine'. Elke Playsttion heeft maar enkele gigabytes aan ram denk ik. En vast niet snel genoeg voor zo'n AI. Ach..
Het einde was ook wel een rare. Ik had het leuker gevonden als Reese die man gewoon doodschoot zonder reden wat het vergoeilijkt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer op de grafische chips, die bevatten samen een aardige dosis rekenkracht. In het echt inderdaad te weinig voor een supercomputer maar leuk genoeg bedacht voor in de serie.
https://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_clusterquote:In November 2010 the Air Force Research Laboratory created a powerful supercomputer by connecting together 1,760 Sony PS3s which include 168 separate graphical processing units and 84 coordinating servers in a parallel array capable of performing 500 trillion floating-point operations per second (500 TFLOPS).[21] As built the Condor Cluster was the 33rd largest supercomputer in the world and would be used to analyse high definition satellite imagery.[22]
Opluchting? Het gaat straks weer van voor af aan beginnen. Het zou juist de spanning vergroten hoe de 'overgebleven' karakters het einde er aan breien.quote:
Het gaat om de cell cpu in de ps3. Het is een heel versimpelde versie van wat er in het echt mogelijk zou zijn, op zich goed aangekaart door de show.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat 300 Playstations = 1 supercomputer genoeg voor 'The Machine'. Elke Playsttion heeft maar enkele gigabytes aan ram denk ik. En vast niet snel genoeg voor zo'n AI. Ach..
Dat verbaast me op zich ook niet zo. Het ging mij meer om dat die +30 PS3's die ze daar hebben staan vrij ver van een super computer afliggen qua reken kracht.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_cluster
Kan dus wel degelijk. Uiteraard is het in de serie iets versimpeld maar het is zeker plausibel.
In de aflevering werd gezegd dat ze er sowieso 300 hadden. En ze zouden terugkomen voor meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat verbaast me op zich ook niet zo. Het ging mij meer om dat die +30 PS3's die ze daar hebben staan vrij ver van een super computer afliggen qua reken kracht.
Waar moet die rest gebleven zijn dan? Er staan er een klein aantal in die wagon maar verder zie ik ze niet. Als ze in een andere ruimte mee zouden draaien dan zou Reese die net zo goed tegen oververhitting hebben moeten beschermen wat hij niet heeft hoeven doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de aflevering werd gezegd dat ze er sowieso 300 hadden. En ze zouden terugkomen voor meer.
Geen idee, het was een flink rek.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waar moet die rest gebleven zijn dan?
Ze pushen het wel hoor. Ik kan het nog nét vrijwillig aannemen alleen om entertained te blijven.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, het was een flink rek.
Verder, wat verwacht je dan nog? Het is en blijft een TV-serie over een AI. Dat ze nog moeite doen om het enigszins plausibel te houden is alleen maar een plus.
Dat is juist wat ik aangaf. In het echt zou het veel te weinig zijn maar voor de serie vond ik het wel leuk bedacht.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, het was een flink rek.
Verder, wat verwacht je dan nog? Het is en blijft een TV-serie over een AI. Dat ze nog moeite doen om het enigszins plausibel te houden is alleen maar een plus.
Akkoord. En sowieso doet de serie het op dit gebied altijd goed, er moet natuurlijk flink gesjoemeld worden maar als men praat over encryptie en dergelijke worden toch echt de correcte begrippen gebruikt. Dit in tegenstelling tot de meeste series waar er maar gewoon wat willekeurige tech-klinkende woorden worden geroepenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik aangaf. In het echt zou het veel te weinig zijn maar voor de serie vond ik het wel leuk bedacht.
Mr. Robot heeft de lat hoog gelegd inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ze pushen het wel hoor. Ik kan het nog nét vrijwillig aannemen alleen om entertained te blijven.
Dat is echt slechtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mr. Robot heeft de lat hoog gelegd inderdaad.
Vind je? Zeer matige serie wat mij betreft. Kan absoluut niet tippen hier aan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mr. Robot heeft de lat hoog gelegd inderdaad.
Volgens mij hebben ze ook nog een Dell Chassis (of meerdere) met blades gejat in een warehouse voor extra power. Geen idee wat ze nog meer vanuit daar meegenomen hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik aangaf. In het echt zou het veel te weinig zijn maar voor de serie vond ik het wel leuk bedacht.
Ik zat tegen het einde juist steeds meer in dubio of het nou allemaal fake was of niet. Je ziet het aankomen, maar op zo'n manier dat je toch twijfelt. En dan vind ik het eigenlijk zo erg nog niet.quote:
En dan niet inzoomen op brekend glaswerk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat erger is, is dat de hereniging van Shoot (of Raw, wat is het nou?) dus ook fake was en ze nog steeds niet echt bij elkaar zijn. Als het straks echt zover is, krijgen we daar dan überhaupt iets van te zien? Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan niet inzoomen op brekend glaswerk.
Niet?quote:
Ik ook niet, maar ook niet als het buiten beeld wordt gelaten. Het gaat om dat ze nét naar elkaar toe begonnen te groeien toen Sameen werd ontvoerd, en we ze graag weer bij elkaar willen zien. Dat ze daarna flink van bil gaan hoort er wel bij natuurlijk, maar ik kijk meer voor de persoonlijke factor dan de grafische factor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet?
![]()
Ok, voor het verhaal niet relevant... maar mij zou je niet horen klagen als dat grafischer in beeld werd gebracht.
Precies. Ik was helemaal blij voor ze, en dan bleek het nep te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ik vond de 'morning after' wel schattig.
Ik denk dat er aan het einde van een series een piek spanning komt die alle hardware opblaast?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef Tamabralski het volgende:
The Machine was Samaritan toch redelijk slim af. Een paar miljard vs '0' in een simulatie geloof ik dan niet zo.
Van aflevering 5 niet? Oh ik vond juist van wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef Flitskikker het volgende:
Leuke afleveringTwist kwam echter niet als een verrassing
Klopt. Ik vond hem wel érg spontaan uit de serie geschreven dan. Zo'n grote rol en speler in de vorige seizoenen en dan opeens op de achtergrond omgekomen bij een schietpartij die nooit in beeld is geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Van aflevering 5 niet? Oh ik vond juist van wel.
Ben ook heel benieuwd waarom hij er nog is en wat die verder in het verhaal gaat doen.
Zoiets ja. Ook omdat Finch bijna letterlijk zei dat the machine zijn eigen upgrades uit moet voeren om te winnen en hij zich er niet in mengt. Ben benieuwd hoe dat zich uitspeelt. Leuk snel seizoen tot nu toe overigens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan het einde van een series een piek spanning komt die alle hardware opblaast?
Andere optie, the machine leert van de mislukte pogingen en gaat zich beter bewapenen om wel te kunnen winnen.
Morgen nog 2quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef Molurus het volgende:
Jeuh, nieuwe aflevering.
* Molurus gaat er eens goed voor zitten
Haha, die scene had ik ook nog eens herbekeken, vond ik echt prachtig gedaan.quote:
idd je ziet ze allemaal gewoon denken 'had ik maar een trouwerij'quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die scene had ik ook nog eens herbekeken, vond ik echt prachtig gedaan.
Spoilers!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig geacteerd, die scenes met Root en Shaw. Shaw dacht een uitweg te hebben door zichzelf weer neer te schieten, maar Samaritan had niet kunnen voorspellen dat Root hetzelfde zou doen
.
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Spoilers!
Ik moet de aflevering nog zien.
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.
Geen idee, vraag het aan CBSquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?
hebben ze haast ofzo? of is het net zoals house of cards een bingeserie geworden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het aan CBS. Waardeloze zender.
watch or be watchedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:53 schreef Fir3fly het volgende:
https://twitter.com/PersonInterest/status/737713720336388097
???quote:
Welke aflevering bedoel je? E9 of E10?quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:05 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk de aflevering maar. Ik heb er geen woorden voor.
10.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welke aflevering bedoel je? E9 of E10?
oeh ik moet 9 nog afkijken. We zullen zienquote:
Tsja......quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:05 schreef Fir3fly het volgende:
Bekijk de aflevering maar. Ik heb er geen woorden voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Andere series gingen dit tv-seizoen voor waardoor CBS niet veel anders kon dan het achter in bij elkaar te proppen zodat ze het af hebben voordat de zomer planning begint.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom doen ze ineens zoveel afleveringen tegelijk eigenlijk?
Klopt, na uitzending van een aflevering is het topic openen op eigen risico.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps. Regel is hier toch meestal dat als het uitgezonden is in de VS het vrij spel is hier.
Oke, bedankt voor de uitleg! Vind het zelf niet zo erg om dit even te bingen maar daarna is er niks meer voor mij wat ik leuk vind geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Andere series gingen dit tv-seizoen voor waardoor CBS niet veel anders kon dan het achter in bij elkaar te proppen zodat ze het af hebben voordat de zomer planning begint.
Mr. Reese zei dat ie te oud werd voor zijn rol?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:55 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet wie er dood gaat, maar ik baal nu al.
Dat dus. Ik vind het net het mooie van de serie, geen "iedereen leeft en wat zijn we allemaal blij" scenarios. Mooie aflevering weer. 103 afleveringen in totaal dus, mooi aantal, maar toch vind ik het best jammer dat dit seizoen niet volledig is. Een van de zeldzame series waarbij het elk seizoen beter werdquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nou nou zo schrikken is t ook allemaal weer niet hè, nog 3 afleveringen, dan is de hele serie voorbij. Logisch dus dat er naar een eind wordt gewerkt
dat is juist het geniale eraanquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:52 schreef Molurus het volgende:
Overigens zet dit de openingsscene van de eerste aflevering van dit seizoen wel in een heel ander licht.
Root is niet helemaal snugger. Hoe noem je mensen die analogieen gebruiken waar een normaal mens niet van snapt?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:59 schreef Molurus het volgende:
Shaw en Root in discussie tijdens een shootout.
![]()
Dat stukje vond ik het minste .. ik hou nooit zo van dat soort 'fan service' helemaal niet als het ongeloofwaardig is. mgoed Root is eigenlijk ook gewoon knettergek dus het was niet zo vreemd dat het punt dat ze maakte erg onsamenhangend was. Kwam een beetje over als zo'n cyanide and happiness grapje wat ze wel eens maken in die stripjes, dat ze echt vreselijk veel moeite doen en zichzelf echt heel veel schade toebrengen om een grapje te maken. En in dit geval dus om een flirtopmerking te makenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:59 schreef Molurus het volgende:
Shaw en Root in discussie tijdens een shootout.
![]()
Dat is dus voor mij maar de vraag. Ook al zie je daarna wel dat het camerabeeld weer een driehoekje om zijn hoofd heeft ... hij liet het in het midden tegen wie ie het had. Daarom denk ik nu: Wie gaat ie vermoorden. The Machine of Samaritan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 03:13 schreef Tamabralski het volgende:
Wel mooi dat Finch nu besloten heeft Samaritan te gaan vermoorden. Tenminste dat begreep ik. En gelukkig heeft Root nog wat kick-ass pushback routines in de code van The Machine gegooid.
Heeft de machine eigenlijk ooit een naam gehad? Ik dacht dat Root ooit wat namen voor haar verzon. Alitheia ofzo?
Het POV shot was van Samaritan, dus hij had het tegen Samaritan. En hij is nu zover dat hij de Machine toestemming geeft om los te gaan, denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2016 03:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is dus voor mij maar de vraag. Ook al zie je daarna wel dat het camerabeeld weer een driehoekje om zijn hoofd heeft ... hij liet het in het midden tegen wie ie het had. Daarom denk ik nu: Wie gaat ie vermoorden. The Machine of Samaritan?
Het leuke, bedacht ik me net, is dat toen in het begin van de aflevering zijn BSN naar boven kwam iedereen er vanuit ging dat hij het slachtoffer van een moord zou zijn en niemand stil stond bij de uiteindelijke waarheid, dat Harold zelf de moordenaar zou wordenquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het POV shot was van Samaritan, dus hij had het tegen Samaritan. En hij is nu zover dat hij de Machine toestemming geeft om los te gaan, denk ik.
Root zei zelf dat ze voort zou leven in de machine. Dus dat maakt het eigenlijk gewoon niet zo erg.quote:En Root.
Perpetrator. Dus dader.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het leuke, bedacht ik me net, is dat toen in het begin van de aflevering zijn BSN naar boven kwam iedereen er vanuit ging dat hij het slachtoffer van een moord zou zijn en niemand stil stond bij de uiteindelijke waarheid, dat Harold zelf de moordenaar zou worden.
Daar heeft Sameen toch niks aan? Okay, zij heeft al 7000 keer een reünie met Root beleefd, maar toch.quote:[..]
Root zei zelf dat ze voort zou leven in de machine. Dus dat maakt het eigenlijk gewoon niet zo erg.
Op den duur ontgroei je de drang naar vleselijke liefde. Root's karakter zit nu gewoon in de machine en haar ge-uploade persoonlijkheid kan nog steeds een relatie hebben met Shaw.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:13 schreef Breuls het volgende:
Daar heeft Sameen toch niks aan? Okay, zij heeft al 7000 keer een reünie met Root beleefd, maar toch.
Normaal ben ik net een ontzettende fan van dat soort meta verwijzingen voor de fans (zie ook die legendarische aflevering vorig seizoen) maar deze keer voelde het ook een beetje geforceerd aan en was de dialoog in die scène niet super nee. Maar ach, klein minpuntjequote:Op donderdag 2 juni 2016 03:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat stukje vond ik het minste .. ik hou nooit zo van dat soort 'fan service' helemaal niet als het ongeloofwaardig is. mgoed Root is eigenlijk ook gewoon knettergek dus het was niet zo vreemd dat het punt dat ze maakte erg onsamenhangend was. Kwam een beetje over als zo'n cyanide and happiness grapje wat ze wel eens maken in die stripjes, dat ze echt vreselijk veel moeite doen en zichzelf echt heel veel schade toebrengen om een grapje te maken. En in dit geval dus om een flirtopmerking te maken.
Het ging me ook meer om een relatie dan om de lusten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op den duur ontgroei je de drang naar vleselijke liefde. Root's karakter zit nu gewoon in de machine en haar ge-uploade persoonlijkheid kan nog steeds een relatie hebben met Shaw.
Of het worden automatisch altijd trio's.quote:Enige nadeel is dat vreemdgaan nu onmogelijk is geworden met een vriendin die via alle camera's in de wereld kan meekijken met wat je doet.
Root zei zelf dat de essentie van wie ze zijn helemaal bekend is bij de machine, de machine weet zelfs beter wie ze zijn dan ze zelf, en dat ze daarom voort leven in de machine zelfs al zouden ze dood gaan. De machine zou dus een overtuigende simulatie kunnen runnen van wie Root was.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om een relatie dan om de lusten.Maar zit Root zelf in de Machine? De Machine heeft haar stem gekozen, maar dat zegt verder niks.
Het erge is dat ik gisteren allemaal woordgrapjes zat te bedenken met Root. Worteltrekken enzo.quote:Of het worden automatisch altijd trio's.
Ah, natuurlijk. Da's waar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Root zei zelf dat de essentie van wie ze zijn helemaal bekend is bij de machine, de machine weet zelfs beter wie ze zijn dan ze zelf, en dat ze daarom voort leven in de machine zelfs al zouden ze dood gaan. De machine zou dus een overtuigende simulatie kunnen runnen van wie Root was.
Natuurlijk is het niet hetzelfde maar dat maakt het niet automatisch slechter. Een digitale essentie van een persoon kun je debuggen en perfect maken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Da's waar.
Maar toch vind ik het sneu voor Sameen. Een simulatie, of digitale essentie van een persoon, is toch niet hetzelfde als echt met iemand samen zijn.
Of mass effect 3 style (zoals een engineer zei: wat extra padding op bepaalde plaatsen zodat ze beter beschermd is als ze tegen een muur aan loopt)quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:57 schreef SunChaser het volgende:
En als de serie wordt opgepikt door Netflix maken ze gewoon een Cyborg van Root, Ex Machina style
Whoa.. Dat kan ik mij niet meer herinneren. Wanneer was dat ongeveer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het leuke, bedacht ik me net, is dat toen
Root zei zelf dat ze voort zou leven in de machine. Dus dat maakt het eigenlijk gewoon niet zo erg.
Mischien kiest The Machine ook een human avatar zoals Samaritan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om een relatie dan om de lusten.Maar zit Root zelf in de Machine? De Machine heeft haar stem gekozen, maar dat zegt verder niks.
[..]
Of het worden automatisch altijd trio's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |