SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 06-05-2016 14:17:47 ]![]()
Opbouwschema les 15: 2x 8 min lopen, gescheiden door 5 min wandelen. Volgens C25K had ik 2 mijl af moeten leggen, ik klokte aan t eind 3.45km. Dus qua tempo zat ik volgens mij wel aardig in de buurt.
Het was fucking lekker weer, dus voor t eerst in lang-kort ipv lang-lang gelopen. Mooi in t ochtendzonnetje.
Zaterdag of zondag voor t eerst 20 min aan 1 stuk lopen. Ik ben benieuwd.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Had ik met mijn slaperige hoofd iets niet goed gedaan?quote:![]()
Ik had ook al niet in de gaten dat ik een nieuw topic moest openen.![]()
![]()
Een HM, toen in de bus gestapt en de laatste 6,5 km ook nog meegelopen. Dus 27,6 km in totaal.quote:![]()
Wow!! Niet verkeerd!quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef McTwente het volgende:
[..]
Een HM, toen in de bus gestapt en de laatste 6,5 km ook nog meegelopen. Dus 27,6 km in totaal.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ok, lopen is altijd lekker... Maar als ik dan toch moet kiezen, heerlijk met het zonnetje erbij hoor!
Wat is het dan toch fijn, uiteindelijk een 13.5km op redelijk relaxed tempo... Ruim een uur gewoon genieten van het weer, de omgeving, de stappen, bewegen. Laat dit mooie weer maar lekker doorzetten, genieten!![]()
'tjden'quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:04 schreef McTwente het volgende:
[..]
Had ik met mijn slaperige hoofd iets niet goed gedaan?![]()
Ik had ook al niet in de gaten dat ik een nieuw topic moest openen.
En ik liep gisteren 10.5km zonder last over prachtige trails en heuvels met modder, met de club
Ja doei.![]()
Startnummer voor de ph trail zojuist afgehaald, en ik heb een taart gewonnen met mijn startnummer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat ben jij vroeg, Guard. Je bezorgt me een hartverzakking. Ik dacht dat ik de tijd verkeerd onthouden had.![]()
![]()
Ben altijd vroeg en vandaag zeker geen straf, beetje hangen in de zon naast de baanquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:38 schreef wyccie het volgende:
Wat ben jij vroeg, Guard. Je bezorgt me een hartverzakking. Ik dacht dat ik de tijd verkeerd onthouden had.
Succes in Vught!![]()
Ik heb gisteren lekker gelopen. Niet te veel pijn in mijn knie gehad. Dus ben blij. Misschien toch de Marikenloop doen.
![]()
![]()
Succes guard en wy
En moblo!! Goed zeg!! Dat zijn al leuke afstanden, vind ik altijd. Uurtje of meer lopen Is wel serieus de moeite waard.
Ik ga zometeen aan zee hobbelen. Krijg een sightseeing
Uhh nou ja, sightseeing is een beetje raar met de zee hé?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Succes Guard en wyccie! En ik ben niet jaloers. Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, @wyccie: nee ik ben niet voor een marathon aan het trainen. Doel is om eerst de HM afstand wat beter onder de knie te krijgen. En dan zien we wel weer verder.![]()
TWC heeft mij gevraagd hem in het wie/wat/waar rijtje te plaatsen..
1
2[b]13 September [url=http://afstandmeten.nl/index.php?id=1750784.]Rim-to-rim-to-rim[/url] - Grand Canyon[/b]
ThewhiteCowboy - ca 75 km
Veluwezoom trail
TheWhiteCowboy - 57 km![]()
Mag ik hier ook melden dat ik heerlijk 90km gefietst heb? Aangezien het daar topweer is en aangezien mijn voet absoluut nog niet voelt alsof ik er binnenkort op kan hardlopende voorspelling van de fysio was wat te optimistisch vrees ik. Maar goed, wel heerlijk gefietst dus, ook een goede duurtraining
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit er wel vooruitgang in? 90km is in ieder geval een mooie duurtraining.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag ik hier ook melden dat ik heerlijk 90km gefietst heb? Aangezien het daar topweer is en aangezien mijn voet absoluut nog niet voelt alsof ik er binnenkort op kan hardlopende voorspelling van de fysio was wat te optimistisch vrees ik. Maar goed, wel heerlijk gefietst dus, ook een goede duurtraining
Ik ga vanavond nog een stukje fietsen en dit weekend een paar uurtjes. Morgen nieuwe schoenen ophalen bij Runners World en hopelijk kan ik dan in de tweede helft van volgende week voorzichtig een stukje rennen.![]()
Mja dat wel, het doet steeds minder pijn in rust en ik kan mijn voet steeds beter weer normaal afwikkelen, maar als ik zoals gisteren een paar uur gestaan heb of 200 meter naar een bushalte loop heb ik de volgende dag meteen weer meer last, dus ik zie niet in hoe ik binnenkort iets belastends als hardlopen zou kunnen proberen. Maar goed, wie weet gaat het ineens snel met met herstel straks!quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zit er wel vooruitgang in? 90km is in ieder geval een mooie duurtraining.
Ik ga vanavond nog een stukje fietsen en dit weekend een paar uurtjes. Morgen nieuwe schoenen ophalen bij Runners World en hopelijk kan ik dan in de tweede helft van volgende week voorzichtig een stukje rennen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Prachtige trail, wat een mooie omgeving.
Wel een DNF, want enkel.![]()
Daarnet op het station kon ik al weer lopen zonder er doorheen te zakken of een steek. Had 'm graag afgemaakt.![]()
Wat voelt dat lekker, hè!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ik liep gisteren 10.5km zonder last over prachtige trails en heuvels met modder, met de club![]()
![]()
Jaaaaaquote:![]()
Was echt een genot!
Zo weer spinnen, morgen een rustige track training en zondag een route verkennen voor de jaarlijkse estafette die om de stadsgrenzen heen gaat (70 mijl, opgedeeld in 10 stukken)![]()
Hoe gaat 't bij jou verder?Ja doei.![]()
Zo goed kapot gegaan op die trail, weer te voortvarend van start maar het was mooi. 2X watercrossing, waarvan 2e keer tot aan mijn middel![]()
Nu mijn taart halen![]()
Wyccie balen joh... En ik heb je niet gezien
Het was mijn eerste DNF. Daar baal ik wel van.![]()
Mijn enkel zal wel wat stijf worden, maar ik denk dat ik volgende week wel gewoon 26k kan lopen. Ik voel me verder prima in conditie.
Morgen ga ik wel even zwemmen. Lekker sporten.![]()
![]()
Ik had weer geen wateroversteek, haha. Ik liep ook wat te hard, want ik wilde niet in mijn eentje verdwalen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:57 schreef Guard het volgende:
Zo goed kapot gegaan op die trail, weer te voortvarend van start maar het was mooi. 2X watercrossing, waarvan 2e keer tot aan mijn middel![]()
Nu mijn taart halen![]()
Wyccie balen joh... En ik heb je niet gezien
Ik zag jou ook niet, had bij de start nog wel een beetje rondgekeken. En ik wilde nog wel even blijven bij de finish, maar het was niet verstandig te blijven staan.
Eet smakelijk!![]()
Ik blijf nog even hangen, kijken naar de atletiek wedstrijd kijken die nu aan de gang isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En weer thuis, nog even de 800m series gekeken, good old Bram van Son deed ook mee.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
PH trail was wel een leuk evenement. Al was het uitpijlen wel wat vreemd, in het begin waren er wel heel veel pijlen, maar dat werden er gaandeweg minder. Af en toe zoeken welke kant we op moesten en een groepje moeten terugroepen die een paadje gemist hadden..
Maar voor de rest echt wel een leuk evenement. Lekker kleinschalig met 250 deelnemers en 5 euro inschrijfgeld en een heerlijk kopje asperge soep na afloop
Dacht dat we wat meer in de schaduw zouden lopen, maar dat was dus niet zo. Werd dus wel wat warm.
Lente is nu wel begonnen denk ik
En daarom nu zomerbiertjes aan het drinken
Vandaag een heerlijke Golden Ten gelopen in Delft
En een nieuwe PR gelopen op de 10!![]()
Volgens mijn telefoon 57 minuten en officieel 58, dus we houden het gewoon op de telefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 58 ben ik ook heel tevreden mee
Heb ook nog een YUR finish geprobeerd, ik weet alleen niet hoe soepel die eruit kwam![]()
![]()
Plus een buff. En jij hebt er zelfs nog een taart aan overgehouden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:59 schreef Guard het volgende:
Maar voor de rest echt wel een leuk evenement. Lekker kleinschalig met 250 deelnemers en 5 euro inschrijfgeld en een heerlijk kopje asperge soep na afloop
Toch wel erg jammer dat ik moest stoppen, had er zoveel zin in om nog langer te lopen in dat gebied.
Ik had over twee weken ook nog een trail willen lopen, maar het zal bij de Marikenloop blijven.![]()
Ben ik nu gek of is dit gewoon een erg dure stroopwafel?
https://www.rei.com/product/813290/honey-stinger-energy-waffle
edit. Je zou natuurlijk ook de beschrijving kunnen lezen, daar staat het gewoon in.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag een heerlijke Golden Ten gelopen in Delft
En een nieuwe PR gelopen op de 10!![]()
Volgens mijn telefoon 57 minuten en officieel 58, dus we houden het gewoon op de telefoon
Kijk je niet per ongeluk naar je bruto tijd in de uitslagen? Want een minuut verschil kan er bijna niet zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 58 ben ik ook heel tevreden mee
Heb ook nog een YUR finish geprobeerd, ik weet alleen niet hoe soepel die eruit kwamGoede prestatie in ieder geval!
Ik heb de Golden Ten helaas moet missen, voor het eerst in jaren niet mijn thuisloopje gedaan.
Jack does it in real time...![]()
Of zijn telefoon heeft eerder 10km aangegeven dan de finish was en hij bedoelt datquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kijk je niet per ongeluk naar je bruto tijd in de uitslagen? Want een minuut verschil kan er bijna niet zijn natuurlijk.Goede prestatie in ieder geval!
Ik heb de Golden Ten helaas moet missen, voor het eerst in jaren niet mijn thuisloopje gedaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*Similar to a European stroopwafel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben ik nu gek of is dit gewoon een erg dure stroopwafel?
https://www.rei.com/product/813290/honey-stinger-energy-waffle
edit. Je zou natuurlijk ook de beschrijving kunnen lezen, daar staat het gewoon in.![]()
![]()
Jij gaat 75k lopen in juni! Knap hoor.
Mooi gebied daar.![]()
Ah ja dat is logischer. Ik was in de war want dacht dat de telefoon meer dan 10 km had gelogd, maar dat was de snelheid zie ik nu.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of zijn telefoon heeft eerder 10km aangegeven dan de finish was en hij bedoelt dat
Dan gewoon de uitslag volgen, telefoon heeft onbetrouwbare GPS. En de Golden Ten is gecertificeerd parcours!
Jack does it in real time...![]()
Marikenloop is ook een beetje onverhardquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Plus een buff. En jij hebt er zelfs nog een taart aan overgehouden.
Toch wel erg jammer dat ik moest stoppen, had er zoveel zin in om nog langer te lopen in dat gebied.
Ik had over twee weken ook nog een trail willen lopen, maar het zal bij de Marikenloop blijven.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Snelle tijd thelaudprince! Knap gelopen.
En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?![]()
Ze staan erin!quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:16 schreef Meike26 het volgende:
TWC heeft mij gevraagd hem in het wie/wat/waar rijtje te plaatsen..
[ code verwijderd ]
Veluwezoom trail
TheWhiteCowboy - 57 km![]()
Steffelonio, gaat helemaal goedkomen in Roosendaal als ik het zo lees, zie je daar !! En thanksquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:20 schreef steffelonio het volgende:
En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Marikenloop is ook een beetje onverhard![]()
Ik ben veroordeeld tot #teamvlak.![]()
Nog maar even een kort verslag van afgelopen nacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logjes:
Eerste deel
https://flow.polar.com/training/analysis/560973533
Tweede deel
https://flow.polar.com/training/analysis/560973611
Sfeerimpressie uit 2014 (ik liep toen niet mee)
![]()
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah ja dat is logischer. Ik was in de war want dacht dat de telefoon meer dan 10 km had gelogd, maar dat was de snelheid zie ik nu.
Dan gewoon de uitslag volgen, telefoon heeft onbetrouwbare GPS. En de Golden Ten is gecertificeerd parcours!op telefoon heb ik 10.300 totaal gelopen waarvan de 10km in 57:01. Maar ik weet dat telefoon GPS niet helemaal betrouwbaar is
Maar sowieso tevreden!![]()
Startnummer voor Stockholm is bekend: 12111. Je hoeft me niet in een tracker te zetten want ik ga niet snel![]()
![]()
Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:20 schreef steffelonio het volgende:
En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...
[ Bericht 16% gewijzigd door Guard op 06-05-2016 07:34:37 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanavond de Alkmaar City Run. Niet voor een PR maar als test om vlak te lopen richting 'Leiden'. Ziet er uit als een lekker draai en keer parkoers.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Gisteren ook de hardloopschoenen weer eens ondergebonden. De eerste keer sinds de ekiden..
Dat wordt dus weer redelijk from scratch opbouwen.
Heb 4x (2' @6:30 + 1' @5:30) gelopen, beviel best weer goed
Nu nog even wat leuke loopjes zoeken eind zomer/najaar om naartoe te trainen.![]()
Nee joh 57, 75 is in September pas. Lijkt mj ook een erg mooi gebied e. Hij past nu zo mooi in het voor de rest totaal afwezige trainingsschema.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
*Similar to a European stroopwafel.
Jij gaat 75k lopen in juni! Knap hoor.
Mooi gebied daar.
Kwam je ooknaar de ketelwaldtrail? Als je enkel goed hersteld dan.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefdBeetje pijnlijke plek om je autosleutels te bewaren lijkt mij.SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...![]()
![]()
Ik mag ook weer eens iets hardloopgerelateerd melden hier. Als ik vanavond de finish haal dan ga ik over de 500 kilometer heen. Ik lig dus nog op koers voor 1000 kilometer (~100 kilometer meer dan vorig jaar). De afgelopen weken heb ik helaas weinig gelopen dus vanavond gaat een grote verrassing worden.
![]()
Oh, ik zie nu pas dat de code voor een andere loop is. Wow, mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee joh 57, 75 is in September pas. Lijkt mj ook een erg mooi gebied e. Hij past nu zo mooi in het voor de rest totaal afwezige trainingsschema.
Kwam je ooknaar de ketelwaldtrail? Als je enkel goed hersteld dan.
De Ketelwaldtrail zit vol, ik sta wel op de reservelijst.
Maar ik denk ook niet dat het kan, want mijn enkel is gisteravond alleen maar meer pijn gaan doen. Toch iets meer kapot dan ik dacht. Hopelijk kan ik maandag wel autorijden.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Beetje pijnlijke plek om je autosleutels te bewaren lijkt mij.Perv...
Dat is wel erg diep. Ik denk dat ik ook zou omlopen omdat ik mijn racevest inclusief softflasks niet boven water kan houden.![]()
Ik had gisteren besloten om zonder iets te lopen. Racevest had ik sowieso niet bij me, maar ook mijn handheld in de auto gelaten.
Misschien niet het beste idee, achteraf gezien...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Handheld is altijd wel een fijne optie als je twijfeltquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:53 schreef Guard het volgende:
Ik had gisteren besloten om zonder iets te lopen. Racevest had ik sowieso niet bij me, maar ook mijn handheld in de auto gelaten.
Misschien niet het beste idee, achteraf gezien...F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 06:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefdJe kreeg geen snorkel bij de start?SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En ik bij de Zwolse HM.. HM
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zit iedereen niet inmiddels op Strava?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef MutedFaith het volgende:
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.strava
Ja doei.![]()
Mossel is denk ik nog op huwelijksreis dus weet niet of hij al tijd heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef MutedFaith het volgende:
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En deze![]()
1
2[b] 5 juni 2016 - [url=http://www.letterenloop.nl/]ECI Letterenloop (Haarlem)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km
1
2[b] 26 juni 2016 - [url=http://halvemarathonroosendaal.nl/]halve marathon van Roosendaal(Roosendaal)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM![]()
Met enige tijd geleden bedoelde ik zeg maar begin maart.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mossel is denk ik nog op huwelijksreis dus weet niet of hij al tijd heeft gehad.
Als iedereen op Strava zit is t ook prima hoor. Daar heb ik de 'club' net gevonden. En ik heb allebei aan staan met lopen, omdat ik nog niet echt een idee heb welke ik fijner vind.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Ah ok. Dan weet ik het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Met enige tijd geleden bedoelde ik zeg maar begin maart.
Als iedereen op Strava zit is t ook prima hoor. Daar heb ik de 'club' net gevonden. En ik heb allebei aan staan met lopen, omdat ik nog niet echt een idee heb welke ik fijner vind.
Heb je een horloge of zoek je uit welke app fijn is?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De Endomondogroep is gewoon een beetje doodgebloed vrees ik. 'Vroeger' deden we nog jompels geven als mensen live aan het trainen waren of keken we wie er bovenaan het leaderboard staat, maar nu kijk ik er alleen nog op om mijn maand/jaartotalen te bekijken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Done!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:47 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik erbij bij de Royal Ten op 29 mei ?? De 10 kmDone!quote:En deze staan er nu ook in.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef thelaudprince het volgende:
En deze![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
Ie bint de beste!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Done!
[..]
Done!
[..]
En deze staan er nu ook in.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex.![]()
Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel.
![]()
Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.![]()
Graag gedaan. Ik heb er meerdere aangepast, uit mijn hoofd Devv die ergens 55 km had staan en TWC 57 km. De 57 bleek correct. Ik heb ook nog ergens een link toegevoegd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:25 schreef wyccie het volgende:
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex.![]()
Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel.
![]()
Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.
Fijn dat de blessure toch mee lijkt te vallen! En goed dat je donor bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: