abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161986038
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:49:53 #102
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_161989455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef maho_91 het volgende:
Voor de mensen die de promo van episode 3 hebben gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:53:18 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161989521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:49 schreef Shakkara het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:38:24 #104
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_161991542
Gaat Jon Snow de volgende episode nog vertellen dat hij Ygritte gebeft gezien heeft in het hiernamaals? :P
pi_161992236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Gaat Jon Snow de volgende episode nog vertellen dat hij Ygritte gebeft gezien heeft in het hiernamaals? :P
beric dondarion had het meen ik over een "darknes" om zijn dode periode te beschrijven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161993253
speciaal voor de plaatsjes haters :p

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161993607
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:03 schreef Slayage het volgende:
speciaal voor de plaatsjes haters :p

[ afbeelding ]
Ze kunnen ook een HIMYM parodie maken met de Starks in de hoofdrol :D
mag het weten
pi_161993686
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een HIMYM parodie maken met de Starks in de hoofdrol :D
;)

-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:50:40 #109
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_161995824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

D&D wilde Stannis net iets één-dimensionaler maken en hem in een religek veranderen. Net als dat ze Thorne mee lieten doen met het neersteken van Jon Snow. Zou veel logischer en makkelijker te behappen zijn voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken fan. :')
Je lijkt niet te begrijpen dat je in een TV-serie (met slechts tien afleveringen per seizoen) veel minder ruimte voor expositie hebt dan in de boeken. Dan kun je de mensen waarvoor zulke veranderingen gemaakt zijn wel weg zetten als simpeler dan boekenlezers, maar ook een hoogopgeleide intellectueel met literaire achtergrond zou moeite hebben met het volgen van een serie waarin meer substantie zit dan de beschikbare tijd en het medium toelaat. Je kunt simpelweg niet hetzelfde in een TV-serie als in boeken en vice versa en er is gewoon niet overal tijd voor in de serie omdat het zo'n grootschalige productie is.

Wat overigens niet wil zeggen dat alle gemaakte keuzes ook goede keuzes waren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_161996729
Zijn er al mensen in Nederland die zo'n email/bericht hebben ontvangen? Of is het alleen in USA en Canada?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 22:28:04 #111
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_161996829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

SPOILER
Oh ja! Teruggekeken en dat klopt :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:19:44 #112
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_161998187
Is er trouwens in het zuiden nog niemand die wat meegekregen heeft over de wildlings die nu voorbij de muur zijn?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_161998837
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef BaasBanaan het volgende:
Is er trouwens in het zuiden nog niemand die wat meegekregen heeft over de wildlings die nu voorbij de muur zijn?
Denk het niet, de enige die zich druk maakte was Ned en die is al lang gone.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 00:11:21 #114
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161999608
Jongens, posts over downloaden worden standaard verwijderd...dat is al 14 jaar zo.

En als altijd: commentaar erop in het FB-topic, niet hier.

[ Bericht 33% gewijzigd door Mike op 08-05-2016 00:23:14 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 8 mei 2016 @ 02:15:48 #115
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162001479
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Drankster het volgende:

[..]

Denk het niet, de enige die zich druk maakte was Ned en die is al lang gone.
En toen waren het nog vooral geruchten. Nu is er volgens mij allang naar elke hoek van Westeros een bericht gestuurd dat de White Walkers terug zijn.
  zondag 8 mei 2016 @ 02:29:48 #116
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162001547
Ja volgens mij hebben we weinig reactie gezien vanuit het Zuiden op Stannis' bezetting van de Nights Watch, de Wildlings en de Others. Probleem is dat de Lannisters altijd al van plan waren de Boltons na de Winter te vervangen met de Imp en zijn kindbruid Sansa. En het te druk hadden met andere dingen toen dat plan in zee viel tijdens Joffrey's bruiloft.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162005524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:23 schreef maho_91 het volgende:
Zijn er al mensen in Nederland die zo'n email/bericht hebben ontvangen? Of is het alleen in USA en Canada?
lijkt me alleen vs/acanda

lijkt me ook als je jaren later begint aan een serie dat je gespoiled wordt zonder dat je het door hebt :P

Surnusan twitterde op donderdag 28-04-2016 om 16:54:36 watching game of thrones for the first timemy memories keep spoiling me the storiesthanks internet and the memes. https://t.co/uTQ0qwGwJN reageer retweet
Surnusan twitterde op donderdag 28-04-2016 om 17:02:15 @Surnusan first impression:"I UNDERSTAND ALL THE REFERENCES NOW!!"after a few episode:"oh it's that guy, he's gonna be deAD FUC-" reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_162005645
vraag me af of dit ramsey bloed is op het gezicht van jon :P met dit plaatje werd de promotie van het nieuwe seizoen ingeluid en eigenlijk al soort van een bevestiging dat ie weer echt aanwezig zou zijn. :P

-Rabia Al-Basri
pi_162006338
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:35 schreef Slayage het volgende:
vraag me af of dit ramsey bloed is op het gezicht van jon :P met dit plaatje werd de promotie van het nieuwe seizoen ingeluid en eigenlijk al soort van een bevestiging dat ie weer echt aanwezig zou zijn. :P

[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd wie de
SPOILER
uit de trailer zijn.
  zondag 8 mei 2016 @ 13:11:10 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162006434
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:35 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Ik interpreteerde het als een artistieke foto van Jon die dood lag te wezen, met zijn eigen bloed. Niet dat ik ooit getwijfeld heb aan zijn wederopstanding.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_162006633
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

SPOILER
uit de trailer zijn.
En ik ben benieuwd wie nu in de komende aflevering
SPOILER
mag het weten
pi_162006668
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

SPOILER
R, ongetwijfeld :Y
pi_162006765
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

R, ongetwijfeld :Y
En dan nog hoop ik op een..
SPOILER
mag het weten
pi_162006791
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En dan nog hoop ik op een..
SPOILER
Mooie ^O^ Laten we dat dan maar hopen ;)
pi_162006795
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 8 mei 2016 @ 13:30:25 #126
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162006852
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 02:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja volgens mij hebben we weinig reactie gezien vanuit het Zuiden op Stannis' bezetting van de Nights Watch, de Wildlings en de Others. Probleem is dat de Lannisters altijd al van plan waren de Boltons na de Winter te vervangen met de Imp en zijn kindbruid Sansa. En het te druk hadden met andere dingen toen dat plan in zee viel tijdens Joffrey's bruiloft.
Ik mis Joffrey. Die zou tenminste nog een feestje hebben gegeven voor de dood van Stannis en vervolgens hele ongepaste dingen hebben gezegd over Lord Commander Jon Snow. :P
pi_162006870
quote:

[..]

SPOILER
uit de trailer zijn.
SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_162006884
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

SPOILER
En dat ook ja. Naja we gaan het wel zien, nog 13,5 uur wachten op de live uitzending :D
mag het weten
pi_162006901
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:11 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik interpreteerde het als een artistieke foto van Jon die dood lag te wezen, met zijn eigen bloed. Niet dat ik ooit getwijfeld heb aan zijn wederopstanding.
ik helemaal niet. omdat hij niet gekleed was zoals op dit plaatje en er niet zon spat bloed op zijn gezicht zat. het moest imo wel iets uit een scene zijn dat nog moet komen. dus vandaar dat ik het zag als een bevestiging.
-Rabia Al-Basri
pi_162006932
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_162007174
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
mag het weten
pi_162007293
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 mei 2016 @ 14:09:46 #133
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_162007541
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_162007665
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

SPOILER
Jon is geen Stark, maar wat niet is kan nog komen ;) Moet Littlefinger Ramsey opruimen en uit naam van Warden of the North en de Vale Jon als Stark uitroepen zoals Stannis hem al eerder aanbood.

En sinds wanneer kunnen crippled ones hun apparaat niet meer gebruiken? Want dat je benen zijn uitgeschakeld wil niet zeggen dat Bran zijn derde been ook crippled is :+
mag het weten
pi_162007958
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En sinds wanneer kunnen crippled ones hun apparaat niet meer gebruiken? Want dat je benen zijn uitgeschakeld wil niet zeggen dat Bran zijn derde been ook crippled is :+
Als je verlamt ben 'from the waist down' werkt je apparaat niet meer. Ligt eraan vanaf waar z'n zenuwen zijn beschadigd. (Ik weet niet welke zenuwen lager aftakken, benen of penis), maar veel zal het niet schelen dus reken er maar op dat GRRM dat zo heeft geschreven.
pi_162008369
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als je verlamt ben 'from the waist down' werkt je apparaat niet meer. Ligt eraan vanaf waar z'n zenuwen zijn beschadigd. (Ik weet niet welke zenuwen lager aftakken, benen of penis), maar veel zal het niet schelen dus reken er maar op dat GRRM dat zo heeft geschreven.
Klinkt wel zo logisch dus GRRM zal er wel rekening mee hebben gehouden ja.
mag het weten
  zondag 8 mei 2016 @ 15:43:48 #137
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162010028
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Een groot deel van het gevoel (en daarmee grootste deel van het plezier) ben je al vrij snel kwijt, maar kan volgens mij wel zo zijn dat de instinctieve prikkel om te verstijven en te ejaculeren wel behouden blijft.

Het bewuste gevoel in dat gebied takt net onder de benen af, maar niet alle zenuwen worden even sterk geraakt, waardoor je niet alles kwijt hoeft te zijn.

Na een val zoals van Bran mag je er overigens wel vanuit gaan dat alles plat ligt denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tanin op 08-05-2016 15:50:37 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_162013703
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:43 schreef Tanin het volgende:

[..]

Een groot deel van het gevoel (en daarmee grootste deel van het plezier) ben je al vrij snel kwijt, maar kan volgens mij wel zo zijn dat de instinctieve prikkel om te verstijven en te ejaculeren wel behouden blijft.

Het bewuste gevoel in dat gebied takt net onder de benen af, maar niet alle zenuwen worden even sterk geraakt, waardoor je niet alles kwijt hoeft te zijn.

Na een val zoals van Bran mag je er overigens wel vanuit gaan dat alles plat ligt denk ik.
Misschien dat als hij in z'n wolf wargt en z'n chick bovenop 'm gaat zitten en wat met die wolf doet dat dat werkt? Dat deed die Orell ook toch? Die wargde in een vrouwtjeskonijn dacht ik...
  zondag 8 mei 2016 @ 17:13:40 #139
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162013921
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:07 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Misschien dat als hij in z'n wolf wargt en z'n chick bovenop 'm gaat zitten en wat met die wolf doet dat dat werkt? Dat deed die Orell ook toch? Die wargde in een vrouwtjeskonijn dacht ik...
Dat is dan wel weer waar...

Kun je een fucking beer wargen, ga je in een konijn zitten :')
  zondag 8 mei 2016 @ 18:46:25 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162016456
Als Meera naakt voor je staat doet je apparaat het in elke toestand wel hoor :9~
Oh.
pi_162016986
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Meera naakt voor je staat doet je apparaat het in elke toestand wel hoor :9~
Meera en die vrouwelijke Child of the forest. Knappe Bran die dan zijn apparaat niet in werking krijgt :9
mag het weten
  zondag 8 mei 2016 @ 19:06:36 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162017051
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Meera en die vrouwelijke Child of the forest. Knappe Bran die dan zijn apparaat niet in werking krijgt :9
Die Child of the Forest vind ik een beetje eng, maar misschien komt hij nog wat leuke dames tegen in zijn visioenen :+ Lyanna ofzo
Oh.
  zondag 8 mei 2016 @ 19:12:09 #143
28033 Pek
je moet wat
pi_162017232
Faptopic? Jongelui, broek weer omhoog en handjes boven de tafel! }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162017282
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:12 schreef Pek het volgende:
zal wel door het warme weer komen :P
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 mei 2016 @ 19:13:51 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162017293
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:12 schreef Pek het volgende:

O+
Oh.
pi_162017317
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Child of the Forest vind ik een beetje eng, maar misschien komt hij nog wat leuke dames tegen in zijn visioenen :+ Lyanna ofzo
Z'n tante? :')
  zondag 8 mei 2016 @ 19:15:39 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162017354
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:14 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Z'n tante? :')
Het is Game of Thrones.

En anders mogen wij er nog wel op fappen :+
Oh.
pi_162017585
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En toch... beetje vreemd maar wel lekker :9

Net zoals Osha en Karsi. Als je het tenminste hebt over chicks boven de wall :P Sinds Hardhome vind ik haar een beetje eng ;)
mag het weten
  zondag 8 mei 2016 @ 19:22:45 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162017631
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En toch... beetje vreemd maar wel lekker :9
[ afbeelding ]

Net zoals Osha en Karsi. Als je het tenminste hebt over chicks boven de wall :P Sinds Hardhome vind ik haar een beetje eng ;)
[ afbeelding ]
Karsi _O_

Je hechten aan een personage en die is dan na 10 minuten dood _O_
Oh.
pi_162018647
een analyse van CNN over de politiek in westeros

http://edition.cnn.com/vi(...)mpaign-origwx-jm.cnn
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_162018955
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Karsi _O_

Je hechten aan een personage en die is dan na 10 minuten dood _O_
Eeuwig zonde :'( Komen ze met een milf, geven haar een cheesy line aaaaand she's gone a wight :(
mag het weten
  zondag 8 mei 2016 @ 20:53:24 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162020789
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eeuwig zonde :'( Komen ze met een milf, geven haar een cheesy line aaaaand she's gone a wight :(
Jon should've fucked her bloody
Oh.
pi_162020986
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jon should've fucked her bloody
jon wordt de nieuwe nights watch king en karsi zijn bruid en then he will fuck her bloody :P
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 mei 2016 @ 20:59:37 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162021037
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

jon wordt de nieuwe nights watch king en karsi zijn bruid en then he will fuck her bloody :P
Nights watch king nog wel :D
Oh.
pi_162021171
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nights watch king nog wel :D
speciaal voor the loooong night je weetz
-Rabia Al-Basri
pi_162023301
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

speciaal voor the loooong night je weetz
En de neus ophalen voor khaleesi. Naah gimme a good wight :{w
mag het weten
pi_162023426
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je lijkt niet te begrijpen dat je in een TV-serie (met slechts tien afleveringen per seizoen) veel minder ruimte voor expositie hebt dan in de boeken. Dan kun je de mensen waarvoor zulke veranderingen gemaakt zijn wel weg zetten als simpeler dan boekenlezers, maar ook een hoogopgeleide intellectueel met literaire achtergrond zou moeite hebben met het volgen van een serie waarin meer substantie zit dan de beschikbare tijd en het medium toelaat. Je kunt simpelweg niet hetzelfde in een TV-serie als in boeken en vice versa en er is gewoon niet overal tijd voor in de serie omdat het zo'n grootschalige productie is.

Wat overigens niet wil zeggen dat alle gemaakte keuzes ook goede keuzes waren.
Ja, dat begrijp ik allemaal wel, en ik zei niet dat serie kijkers dom zijn (ik bedoelde dat de serie soms voor de selecte aantal domme kijkers met slecht geheugen lijkt geschreven). Verder weet ik niet wat dit verhaal te maken heeft met het een-dimensionaal laten van personages, of ze juist wat dieper te maken. Met personages zoals Cersei blijken ze het ook prima te kunnen, waarom dan niet met Stannis? Of zelfs Ramsay?
The show must go on
pi_162023557
quote:

[..]

SPOILER
uit de trailer zijn.
Roose en Walda?
The show must go on
pi_162026746
Ik ben nu bij seizoen 3, aflevering 7.

De serie blijft gewoon steengoed _O_

En heb (bijna) medelijden met arme Jamie Lannister ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2016 @ 23:17:12 #160
88815 The_Emotion
98.3
pi_162027297
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 3, aflevering 7.

De serie blijft gewoon steengoed _O_

En heb (bijna) medelijden met arme Jamie Lannister ;(
Je bent bijna bij Red Wedding, dat is ook een mijlpaal met een WTF moment in de serie
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 8 mei 2016 @ 23:20:52 #161
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162027442
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Remqo het volgende:

[..]

Je bent bijna bij Red Wedding, dat is ook een mijlpaal met een WTF moment in de serie
Jaime Lannister sends his regards.
pi_162027479

[ Bericht 12% gewijzigd door Slayage op 08-05-2016 23:36:39 ]
-Rabia Al-Basri
pi_162027824
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

En de neus ophalen voor khaleesi. Naah gimme a good wight :{w
wie haalt zijn neus op voor dany?
-Rabia Al-Basri
pi_162027852
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

no he doesnt
-Rabia Al-Basri
pi_162028302
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:55 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Roose en Walda?
denk ff na ;)
-Rabia Al-Basri
pi_162028631
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:55 schreef Kokoswater het volgende:

Roose en Walda?
Meerdere mensen zeggen dat, maar dat kan helemaal niet. Roose en Walda zijn poisoned by our enemies, dus ze dan gaat verbranden is wat vreemd. Dat zou een faal van D&D zijn.
  zondag 8 mei 2016 @ 23:56:39 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162028796
quote:

[..]

"I'll find another"

"Mother..."

"The Lannisters send their regards"

Oh oh wat een heerlijk moment was dat
Oh.
  maandag 9 mei 2016 @ 00:12:01 #168
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162029122
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"I'll find another"

"Mother..."

Ja, laat wel zien hoe familie-georiënteerd de Starkjes zijn. Ned's laatste woorden waren ook: "Please let Arya be safe".
pi_162029311
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ja, laat wel zien hoe familie-georiënteerd de Starkjes zijn. Ned's laatste woorden waren ook: "Please let Arya be safe".
Netjes hoe jullie dit onthouden _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator / Redactie FP maandag 9 mei 2016 @ 00:34:08 #170
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162029430
quote:

[..]

Ik zou toch zweren dat het Tywin was :+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_162029476
Is toch gewoon de draak??
  maandag 9 mei 2016 @ 00:45:27 #172
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162029593
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou toch zweren dat het Tywin was :+
Jaime wist niet precies er zou gebeuren. Jaime zei alleen 'doe Robb de groeten van me', en Roose deed Robb de groeten, op een best wel ongepast moment.
  maandag 9 mei 2016 @ 00:50:57 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162029695
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sommige dachten dat zijn laatste woorden waren:"I kept my promise" tav Lyanna
Oh.
pi_162029701
blijven jullie op?
(she/her)
  maandag 9 mei 2016 @ 00:52:17 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162029712
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:51 schreef Fylax het volgende:
blijven jullie op?
Nee waarom zou ik.

Ik ga het morgenavond lekker kijken
Oh.
  maandag 9 mei 2016 @ 01:01:28 #176
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162029851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sommige dachten dat zijn laatste woorden waren:"I kept my promise" tav Lyanna
In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu niet meer zit en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'
  maandag 9 mei 2016 @ 01:02:12 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162029862
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu van verdwenen is en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'
Ja ik had het over die fluisterende laatste woorden, dat dat niet duidelijk was wat hij zei.
Oh.
pi_162030052
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu niet meer zit en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'
Dat is ook wat ik meen te horen.
pi_162030430
HAHAHAHAH FUCK OLLY
(she/her)
  maandag 9 mei 2016 @ 04:03:53 #180
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_162030433
Wauwwww The Sword of the Morning.. Pohh
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 9 mei 2016 @ 04:05:19 #181
47276 remcov
Moviemaniac
pi_162030435
Nog nooit zo blij geweest om de dood van een kind _O-
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
pi_162030553
Hm. Ik weet niet wat ik van de aflevering vind. Was te voorspellen dat Bran niet het hele verhaal te horen zou krijgen. "My watch has ended" was tof. Davos is een held. Olly is dood, joepie. Howland Reed z'n bestaan wordt eindelijk erkend en Ned blijkt het verhaal mooier voorgedaan te hebben dan het was. Edd _O_

Maar wat the fúck bezielt de Umbers? Bastardbowl lijkt een zekerheid, maar welke troepen gaat Jon nu achter zich kunnen scharen? Ik heb de ijdele hoop dat het niet Shaggydog blijkt te zijn, en dit een plan van de Umbers is om Winterfell van binnenuit over te nemen. Om nou wéér afleveringen lang een Stark-telg in elkaar gemept te zien worden is ook weer zo wat.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 06:46:15 ]
pi_162030650

RIP Shaggydog
Er staat geen enkele direwolf in het overzicht dus ook geen Shaggydog.
pi_162030686
Oh trouwens. Cleganebowl confirmed wmb. Dat wordt mooi.
  maandag 9 mei 2016 @ 08:50:23 #185
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_162031193
Ik kon voor de verandering wel leven met de verklaring van de Umbers in deze aflevering. Zij hebben inderdaad meer last van de wildlings omdat hun kasteel nou eenmaal dichter bij de muur ligt. Lijkt me logisch dat ze niet blij zijn met Jon Snow en voor Ramsey gaan vechten tegen de wildlings. Voor mij een onverwachts uitstekende verklaring.

Verder vond ik het wel een ok aflevering. Voorspelbaar wel, maar dat wil niet zeggen dat dat iets slechts is.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 09:00:00 #186
42184 crew  DaMart
pi_162031291
"My watch has ended" _O_.

Hopelijk is die Rickon een soort paard van Troje voor Ramsey en is hij nu in Winterfell om zich uiteindelijk te wreken en Winterfell te heroveren.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 9 mei 2016 @ 09:06:37 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162031351
* ToJ was nietszeggend. Eddard's gezicht en stem klopte gewoon niet. Dayne was beter dan ik dacht, maar dat Dawn weggelaten is zit me nog steeds niet lekker.

* Ik begrijp niet waar ze met Bran heen willen. Waarom zou hij zijn grot verlaten? Hij is en blijft kreupel buiten zijn visioenen.

* Arya's training is goddank eindelijk voorbij wat was dat saai zeg.

* Tyrion's hele verhaallijn in Mereen is baden in vergane glorie. Wat doet die dwerg nog in het verhaal? En waarom reageert iedereen zo koeltjes op Tyrion. Die vrouw in de vorige aflevering dacht dat Tyrion haar kind wou opeten en Missandei dacht dat hij h'r wilde verkrachten en ondertussen kijken ze alleen maar passief en geschrokken.

* Daenerys is zo verwaand dat het moeilijk is om aan te zien. Ik dacht dat ze al vanaf 'A Golden Crown' of misschien zelfs daarvoor al een soort respect voor de cultuur van de Dothraki ontwikkeld had, maar ze lijkt hier meer op Viserys dan op haarzelf toen.

* Vraag me af wanneer de eerste van Daenerys' draken eens dood gaat. De serie is toch enorm van het choqueren en van de Direwolf-pups zijn er ook nog maar twee (een?) in leven (misschien is Nymeria voor de serie goed als dood?). Shaggy's einde was nog minder indrukwekkend dan dat van Lady.

* Waar is mij een Kingsmoot?

* Ben wel blij dat we eindelijk zien waar Sam is. Hoop dat zijn avonturen in de citadel gewoon door gaan en dat ze er niet uit gesneden worden omdat de sekans dnas mislukt zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef DaMart het volgende:
"My watch has ended" _O_.

Hopelijk is die Rickon een soort paard van Troje voor Ramsey en is hij nu in Winterfell om zich uiteindelijk te wreken en Winterfell te heroveren.

JUSTICE FOR SHAGGYDOG.

[ Bericht 11% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-05-2016 09:21:24 ]
pi_162031492
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"I'll find another"

"Mother..."

8-)
-Rabia Al-Basri
pi_162031795
meereen/tyrion was meh. iig is duidelijk geworden dat het een complot tegen dany is van de masters/yunkai/astapor en die andere stad :P

dany is weer op hetzelfde niveau als in seizoen twee.

sam en kingslanding was meh.

arya was tof gedaan. wel verrassend dat ze nu al haar zicht terug heeft

de umber lord vond ik ook tof gedaan, met zijn recalcitrante houding tegenover ramsey, maar wel gewoon uit eigen belang zaken willen doen met hem, osha en rickon terecht als gift voor ramsey

TOJ vond ik echt baas gedaan, arthur dayne, die al die noorderlingen te kakken zet met zijn vechtkunst, "our prince wanted us here" Ned die toch niet zo honourable blijkt door een man die aan het doodbloeden is nog ff een doodsteek te geven. we hebben lyanna niet badend in het bloed gezien terwijl ze jon eruit aan het persen was, maar er werd duidelijk naar gehint met het geschreeuw.

jon/davos was weer sterk, de doden aan de galg, iemand die weigert dat jon op is, iemand die aan zijn naam denkt, iemand die duidelijk stelling neemt waar hij voor staat (hoe verwerpelijk de stellingname ook is heb ik respect voor iemand die standvastig is) en olly die gewoon helemaal geconsumeerd is door zijn haat voor de wildlings en niet meer te redden is, ondanks dat jon het met veel moeite aankijkt. ik denk dat hij een dienst heeft gedaan door niet in huilen uit te barsten. "my watch has ended" *O*

speculatie:

SPOILER
daarnaast kijkt de serie heel anders als je weet wat er gaat gebeuren, zo wist ik dat aryas blindheid speciaal voor haar training was en dat ze haar zicht weer zou krijgen (boeken) en ook wist ik door de trailer, de umber vlag en dat ramsey blij werd van "the gift" dat het rickon wel moest zijn.

het zou heel anders kijken zijn als je je zou laten verrassen en met zo min mogelijk info de ep zou bekijken, ik denk dat ik de trailers maar skip voortaan :P
-Rabia Al-Basri
pi_162031846
Young Eddard keek ook intens geconstipeerd trouwens. Valt me nog mee dat ze Arthur Dayne's grootsheid wel erkend hebben. Goed, zonder gigantisch zwaard, maar goed, in plaats daarvan kreeg hij er twee, en nog redelijk fatsoenlijke choreografie ook.
pi_162031971
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

* Ik begrijp niet waar ze met Bran heen willen. Waarom zou hij zijn grot verlaten? Hij is en blijft kreupel buiten zijn visioenen.
Nu Howland Reed geïntroduceerd is en ze er waarschijnlijk achter gaan komen dat hij de ware parentage van Jon kent, misschien richting Greywater?

quote:
[ afbeelding ]

JUSTICE FOR SHAGGYDOG.
Ik heb besloten dat het Shaggydog niet is. Relatief kleine kop, zeker als je hem vergelijkt met die van Greywind. En waarom zou GRRM Osha er in hebben willen gehouden, puur om haar te laten verkrachten en vernederen? En Smalljon weigerde wel erg expliciet om een eed af te leggen. En het zijn de fucking Umbers. Nee, The North Remembers. Please. ;(.
pi_162032072
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:50 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ik kon voor de verandering wel leven met de verklaring van de Umbers in deze aflevering. Zij hebben inderdaad meer last van de wildlings omdat hun kasteel nou eenmaal dichter bij de muur ligt. Lijkt me logisch dat ze niet blij zijn met Jon Snow en voor Ramsey gaan vechten tegen de wildlings. Voor mij een onverwachts uitstekende verklaring.

Verder vond ik het wel een ok aflevering. Voorspelbaar wel, maar dat wil niet zeggen dat dat iets slechts is.
_O-
Jij gelooft dat?
  maandag 9 mei 2016 @ 10:38:37 #193
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162032564
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 07:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Cleganebowl confirmed
Ehm, nee?
Ok stelletje hokboeren
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 mei 2016 @ 10:44:39 #194
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_162032683
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:38 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ehm, nee?
Er wordt nu wel erg duidelijk op gehint. Aan de ene kant op een trial by combat met the Mountain aan de zijde van Cersei. Aan de andere kant wordt de dood van the Hound (en het feit dat Arya het niet gezien heeft) weer besproken.
  maandag 9 mei 2016 @ 10:48:54 #195
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162032747
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Er wordt nu wel erg duidelijk op gehint. Aan de ene kant op een trial by combat met the Mountain aan de zijde van Cersei. Aan de andere kant wordt de dood van the Hound (en het feit dat Arya het niet gezien heeft) weer besproken.
Even teruggeluisterd, ze zei inderdaad "Arya Stark left him to die".
Ok stelletje hokboeren
pi_162033155
Eindelijk weinig Ramsey.
pi_162033238
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

hoe zou the hound het hebben overleefd dan? deze theorie blijft terugkomen :P
-Rabia Al-Basri
pi_162033316
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat het Shaggydog niet is. Relatief kleine kop, zeker als je hem vergelijkt met die van Greywind. En waarom zou GRRM Osha er in hebben willen gehouden, puur om haar te laten verkrachten en vernederen? En Smalljon weigerde wel erg expliciet om een eed af te leggen. En het zijn de fucking Umbers. Nee, The North Remembers. Please. ;(.
weigeren is de eerste stap naar accepteren ;(

maar ik kan me best voorstellen dat de umbers wel degelijk rationeel zeggen, "times change, ik heb op dit moment een directe bedreiging door de wildlings dus ga ik in zee mee de schofterige boltons". ik kan me daarnaast niet voorstellen dat hij bezig is met een list en rickon aan ramsey overhandigt ervan uitgaande dat hij hem met fluwelen handschoenen zal behandelen
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 mei 2016 @ 11:29:46 #199
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_162033468
Toffe ep!

Mijn voorspellingen:

- Umbers slaan om als Jon weer terug is
- Jon is herrezen als Jon Stark ("my watch has ended", niet meer gebonden aan zn oath en word erkend zo gauw L+R = J bekend word..)

Tof!
pi_162033508
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')