In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu niet meer zit en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'quote:Op maandag 9 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige dachten dat zijn laatste woorden waren:"I kept my promise" tav Lyanna
Ja ik had het over die fluisterende laatste woorden, dat dat niet duidelijk was wat hij zei.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu van verdwenen is en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'
Dat is ook wat ik meen te horen.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de boeken weet ik het niet. In de serie wijst hij Yoren op het beeld van Baelor waar Arya zit, doet hij zijn biecht, hoort hij het vonnis aan, kijkt nog even naar het standbeeld waar hij Arya nu niet meer zit en fluistert bijna onhoorbaar 'please let Arya be safe.'
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:00 schreef DaMart het volgende:
"My watch has ended".
Hopelijk is die Rickon een soort paard van Troje voor Ramsey en is hij nu in Winterfell om zich uiteindelijk te wreken en Winterfell te heroveren.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"I'll find another"
"Mother..."
"The Lannisters send their regards"
Oh oh wat een heerlijk moment was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarnaast kijkt de serie heel anders als je weet wat er gaat gebeuren, zo wist ik dat aryas blindheid speciaal voor haar training was en dat ze haar zicht weer zou krijgen (boeken) en ook wist ik door de trailer, de umber vlag en dat ramsey blij werd van "the gift" dat het rickon wel moest zijn.
het zou heel anders kijken zijn als je je zou laten verrassen en met zo min mogelijk info de ep zou bekijken, ik denk dat ik de trailers maar skip voortaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nu Howland Reed geïntroduceerd is en ze er waarschijnlijk achter gaan komen dat hij de ware parentage van Jon kent, misschien richting Greywater?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Ik begrijp niet waar ze met Bran heen willen. Waarom zou hij zijn grot verlaten? Hij is en blijft kreupel buiten zijn visioenen.
Ik heb besloten dat het Shaggydog niet is. Relatief kleine kop, zeker als je hem vergelijkt met die van Greywind. En waarom zou GRRM Osha er in hebben willen gehouden, puur om haar te laten verkrachten en vernederen? En Smalljon weigerde wel erg expliciet om een eed af te leggen. En het zijn de fucking Umbers. Nee, The North Remembers. Please.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 08:50 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ik kon voor de verandering wel leven met de verklaring van de Umbers in deze aflevering. Zij hebben inderdaad meer last van de wildlings omdat hun kasteel nou eenmaal dichter bij de muur ligt. Lijkt me logisch dat ze niet blij zijn met Jon Snow en voor Ramsey gaan vechten tegen de wildlings. Voor mij een onverwachts uitstekende verklaring.
Verder vond ik het wel een ok aflevering. Voorspelbaar wel, maar dat wil niet zeggen dat dat iets slechts is.
Er wordt nu wel erg duidelijk op gehint. Aan de ene kant op een trial by combat met the Mountain aan de zijde van Cersei. Aan de andere kant wordt de dood van the Hound (en het feit dat Arya het niet gezien heeft) weer besproken.quote:
Even teruggeluisterd, ze zei inderdaad "Arya Stark left him to die".quote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Er wordt nu wel erg duidelijk op gehint. Aan de ene kant op een trial by combat met the Mountain aan de zijde van Cersei. Aan de andere kant wordt de dood van the Hound (en het feit dat Arya het niet gezien heeft) weer besproken.
hoe zou the hound het hebben overleefd dan? deze theorie blijft terugkomenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Er wordt nu wel erg duidelijk op gehint. Aan de ene kant op een trial by combat met the Mountain aan de zijde van Cersei. Aan de andere kant wordt de dood van the Hound (en het feit dat Arya het niet gezien heeft) weer besproken.
weigeren is de eerste stap naar accepterenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het Shaggydog niet is. Relatief kleine kop, zeker als je hem vergelijkt met die van Greywind. En waarom zou GRRM Osha er in hebben willen gehouden, puur om haar te laten verkrachten en vernederen? En Smalljon weigerde wel erg expliciet om een eed af te leggen. En het zijn de fucking Umbers. Nee, The North Remembers. Please..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |