Ik heb al lang de GoT wiki ontdekt. Ik weet wie gaan sterven en wie niet. Maar dat maakt de pret niet minder om.quote:
Haalt de spanning toch wel een beetje wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al lang de GoT wiki ontdekt. Ik weet wie gaan sterven en wie niet. Maar dat maakt de pret niet minder om.
Een klein beetje, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalt de spanning toch wel een beetje weg
Gewoon vol bingewatchen toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken![]()
Ik weet alleen niet wanneer en hoe ze sterven.
Ik heb meer dingen te doen dan de hele dag GoT afleveringen te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vol bingewatchen toch.
In een dag kan je wel een seizoen kijken.
Je moet wel prioriteiten stellen hèquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb meer dingen te doen dan de hele dag GoT afleveringen te kijken.
Heb er 2 weken over gedaan om bij seizoen 2, aflevering 9 te komen
Huilie huilie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:21 schreef eight het volgende:
Kom ik bewust niet in het Game of Thrones topic om spoilers te vermijden zet er een of andere kankermongool een spoiler in de TT. Bedankt joh.
Beetje gay dat ie in de serie al douche is, vond ik in de boeken een van de de harde bazen. Hopen dat de boeken een andere wending krijgen dan de serie.quote:
Vooral ook omdat we terugkijkend weten dat de Sandor met zijn staart tussen zijn benen gevlucht is en het enige lijk dat hij ook maar overwoog te verkrachten dat van Sansa was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blackwater Bay![]()
"Everyone who dies with a clean sword, I'll rape his fucking corpse"
"Stannis! Stannis! Stannis!"quote:
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooral ook omdat we terugkijkend weten dat de Sandor met zijn staart tussen zijn benen gevlucht is en het enige lijk dat hij ook maar overwoog te verkrachten dat van Sansa was.
[..]
"Stannis! Stannis! Stannis!"
Een van de beste stukken proza uit de boeken.
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:quote:Lord Seaworth is a man of humble birth, but he reminded me of my duty, when all I could think of was my rights. I had the cart before the horse, Davos said. I was trying to win the throne to save the kingdom, when I should have been trying to save the kingdom to win the throne.
quote:“A sacrifice will prove our faith still burns true, Sire,” Clayton Suggs had told the king. And Godry the Giantslayer said, “The old gods of the north have sent this storm upon us. Only R’hllor can end it. We must give him an unbeliever.”
“Half my army is made up of unbelievers,” Stannis had replied. “I will have no burnings. Pray harder.”
tyrion: "Now I have become Death, the destroyer of worlds.".quote:
fuvk jouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik nog ruim 3 seizoenen te gaan heb
Boek-Stannisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:
[..]
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
D&D wilde Stannis net iets één-dimensionaler maken en hem in een religek veranderen. Net als dat ze Thorne mee lieten doen met het neersteken van Jon Snow. Zou veel logischer en makkelijker te behappen zijn voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken fan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:
[..]
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
D&D wilde Stannis net iets één-dimensionaler maken en hem in een religek veranderen. Net als dat ze Thorne mee lieten doen met het neersteken van Jon Snow. Zou veel logischer en makkelijker te behappen zijn voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken fan.
Klopt, ik ken het verhaal. Ik zou die oorspronkelijke pilot graag eens zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Pilot_episode
Als ze zich er jaren later nog voor schaamden denk ik niet dat ze het openbaar gaan makenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Klopt, ik ken het verhaal. Ik zou die oorspronkelijke pilot graag eens zien.
De schrijver van The Hangover films vond het niet goedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Pilot_episode
The Hangover had een prima script vond ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De schrijver van The Hangover films vond het niet goed
Het gaat over de twee vervolgen, niet de eerste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The Hangover had een prima script vond ik.
Die zijn idd niet bestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat over de twee vervolgen, niet de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |