SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:21 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 2 aflevering 7, en toch zeggen de spoilers mij weinig.![]()
Na House of Cards is Game of Thrones de beste serie die ik heb gevolgd.
*die ik heb gevolgd.quote:
Bedankt voor je wijsheidquote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh en ze mogen ook best wel weer wat aan character development doen voordat ze iemand afmaken, de Boltons begint op Dorne te lijken
Soms is dat ook goed....quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:11 schreef Harmankardon het volgende:
Hodor komt op de troon en hij vertelt het al tijden maar geen mens luistert.
Ben wel een beetje klaar met die Ramsay. Ik zat bijna gapend naar dat baby kill-stuk te kijken. Het schokkende van zijn wreedheid is er een beetje af omdat hij altijd zo extreem is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh en ze mogen ook best wel weer wat aan character development doen voordat ze iemand afmaken, de Boltons begint op Dorne te lijken
quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Soms is dat ook goed....
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik vind dat de acteur het wel erg goed doet. Het is ook niet steeds hetzelfde soort wreedheid. Toen hij Roose ombracht was het niet maniakaal maar heel berekenend, hij had er geen lol in als bv bij het martelen van Theon. Bij Walda en de baby keek hij in eerste instantie weg, waardoor je als kijker even het gevoel krijgt dat hij ook zijn grenzen heeft. Om daarna zichzelf te dwingen te kijken en er een soort sadistisch genoegen uit schept.quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die Ramsay. Ik zat bijna gapend naar dat baby kill-stuk te kijken. Het schokkende van zijn wreedheid is er een beetje af omdat hij altijd zo extreem is.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Soms is dat ook goed....
[ afbeelding ]
De vorige was ook al mistens een keer eerder gebruikt en die daarvoor toch wel minstens een half dozijn.quote:
echt niet :pquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De vorige was ook al minstens een keer eerder gebruikt en die daarvoor toch wel minstens een half dozijn.
i knowquote:
welke TT?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:21 schreef eight het volgende:
Kom ik bewust niet in het Game of Thrones topic om spoilers te vermijden zet er een of andere kankermongool een spoiler in de TT. Bedankt joh.
die van Assenquote:
Deel je mening. GoT kampt daarbij met het onontkomelijke probleem dat niets nog werkelijk verrast en/of shockeert. Dat was altijd de valkuil met een serie waarbij al het denkbare voorbijkomt, natuurlijk. - Neem nu zo'n Ramsay... Die is gewoon uitgekauwd. Zit geen smaak meer aan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:44 schreef VeX- het volgende:
Game of Thrones begint zo wel heel voorspelbaar te worden.
Het niveau van de eerste paar seizoenen wordt nog maar bij uitzondering gehaald.
Het verval lijkt een beetje samen te vallen met het punt waar de serie de boeken voorbij gaat.
Zonde van wat een van de beste series had kunnen zijn.
Heb lage verwachtingen, maar laat ik dit seizoen nog even afwachten.
wat heeft de TT met assen te maken?quote:
enigszins mee eens helaasquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:44 schreef VeX- het volgende:
Het niveau van de eerste paar seizoenen wordt nog maar bij uitzondering gehaald.
Het verval lijkt een beetje samen te vallen met het punt waar de serie de boeken voorbij gaat.
jij en 95% van de kijkers. de rest zijn azijnpissersquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het nieuwe seizoen tot nu toe wel tof
Fanboy gespot.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij en 95% van de kijkers. de rest zijn azijnpissers
Ik heb het gevoel dat GoT gewoon nog "shockers" lanceert gewoon om te shocken. De subtiliteit is weg. Als ze de nadruk nu eens minder legden op die "shocks", maar op goede scènes zoals die van Jaime/High Sparrow, of Sansa die Brienne weer ontmoette, dan zou de serie weer een stuk beter zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:44 schreef VeX- het volgende:
Omdat je het leuk vindt ben je een fanboy? Hij kan het leuk vinden, dat mag toch gewoon?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fanboy gespot.
Het is allemaal gewoon minder, dat mag toch gewoon? Vooral om de voorspelbaarheid en de opbouw.
azijnpisser gespot.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fanboy gespot.
Het is allemaal gewoon minder, dat mag toch gewoon? Vooral om de voorspelbaarheid en de opbouw.
Dit inderdaad. Het gebeuren met Jon Snow was wel voorspelbaar, maar ach, het was wel leuk gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het nieuwe seizoen tot nu toe wel tof
Wel eens met je stukken dat de boeken niet perse heel erg vlot weglezen. Komt ook omdat hij teveel informatie in een paar zinnen wil stoppen en het aantal families dan nog veel groter is, waardoor je soms de draad kwijt raakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik merk dat bij mij het enthousiasme vooral voortkomt uit het feit dat we, op een bepaalde manier, antwoord krijgen op vragen die al jaren spelen. Om eerlijk te zijn is dat ook de enige reden waarom ik me door TWOW zou willen ploeteren. GRRM is uitmuntend in het bedenken van een bijzonder uitgebreide fantasiewereld en bijbehorende intriges, maar zijn schrijfwijze is met enige regelmaat erbarmelijk slecht en hij heeft de neiging zichzelf te verliezen in onnodig detailwerk, zelfs voor een fantasyschrijver.
Als ik nu de laatste aflevering weer terugkijk, zie ik inderdaad genoeg wat beter had gekund, maar het verhaal an sich heeft me nog steeds bij de virtuele ballen, zeg maar.
Die scene vond ik niets. Het was alleen maar wat twee mannen die elkaar bedreigden, de High Septon ging niet eens in op de strafbaarheid van Jaimie's daden. Want ze geven alleen maar om het bestraffen van seksualiteit. Zonde. In de boeken zijn de oorlogsmisdaden van Tywin en Gregor een van de voornaamste drijfveren van de Faith Militant. Hier verbranden ze alleen homo's en ontuchtplegers.quote:
Het is misschien onnodig, maar ik vind het tegelijkertijd juist fantastisch dat ik de geschiedenis van een misschien niet zo belangrijk personage helemaal terug kan vinden. Bij elk detail wordt de wereld die hij gecreëerd heeft weer een stukje uitgebreider. Dit gaat inderdaad soms ten koste van de vlotheid, maar persoonlijk vind ik dat niet zo erg. Het enige jammerlijke is dat hij er denk ik ook een stuk minder snel door gaat schrijven, want alles moet kloppen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik merk dat bij mij het enthousiasme vooral voortkomt uit het feit dat we, op een bepaalde manier, antwoord krijgen op vragen die al jaren spelen. Om eerlijk te zijn is dat ook de enige reden waarom ik me door TWOW zou willen ploeteren. GRRM is uitmuntend in het bedenken van een bijzonder uitgebreide fantasiewereld en bijbehorende intriges, maar zijn schrijfwijze is met enige regelmaat erbarmelijk slecht en hij heeft de neiging zichzelf te verliezen in onnodig detailwerk, zelfs voor een fantasyschrijver.
Als ik nu de laatste aflevering weer terugkijk, zie ik inderdaad genoeg wat beter had gekund, maar het verhaal an sich heeft me nog steeds bij de virtuele ballen, zeg maar.
quote:Another observation I wanted to share.... In the last episode, a young Lyanna Stark makes her appearance riding on a horse. I thought this was beautifully done by the writers because the books mention Lyanna's ability to ride a horse, though not directly.
When Arya escapes the Brotherhood Without Banners on a horse, Harwin chases after her and eventually catches up. At this point, he makes the following remark, "You ride like a northman milady. Your aunt was the same, Lady Lyanna." I thought this important detail was elegantly portrayed in the last episode.
Noobquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:43 schreef Slayage het volgende:
I thought this was beautifully done by the writers because the books mention Lyanna's ability to ride a horse, though not directly.
En zo zijn er wel meer citaten. Ze zeggen het letterlijkquote:Brandon [Stark] was fostered at Barrowton with old Lord Dustin, the father of the one I'd later wed, but he spent most of his time riding the Rills. He loved to ride. His little sister [Lyanna] took after him in that. A pair of centaurs, those two.
R+L=Hodor, het achterlijke vriendje van Willis.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:11 schreef Harmankardon het volgende:
Hodor komt op de troon en hij vertelt het al tijden maar geen mens luistert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef maho_91 het volgende:
Voor de mensen die de promo van episode 3 hebben gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
off topic geneuzel...quote:
Als je de laatste aflevering op donderdag nog niet hebt gekeken kun je dit topic ook beter maar uit je MyAT verwijderen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:21 schreef eight het volgende:
Kom ik bewust niet in het Game of Thrones topic om spoilers te vermijden zet er een of andere kankermongool een spoiler in de TT. Bedankt joh.
Ben allang blij dat het nu meteen is gebeurd en niet in aflevering 10.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het gebeuren met Jon Snow was wel voorspelbaar, maar ach, het was wel leuk gedaan.
Ik mis hem nog steeds. Tof personage.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel ik geen fan ben van de hoeveelheid plaatjes in het topic, moeten we even cute Khal erkennen met zijn allen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*sound of dropping panties*
Beter bekend als Ronon Dex uit de beste cultserie allertijden uiteraard.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel ik geen fan ben van de hoeveelheid plaatjes in het topic, moeten we even cute Khal erkennen met zijn allen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*sound of dropping panties*
Ik vind zijn personage echt perfect vertolkt he. Ookal is zijn rol heel erg 1 dimensionaal.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tywin, Tyrion en Joffrey allemaal in Kings Landing![]()
Heerlijke scène
Was erg tof idd. Kings landing was toen erg gevreesd. Nu zijn die geloof gekken bezigquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tywin, Tyrion en Joffrey allemaal in Kings Landing![]()
Heerlijke scène
Kings Landing is een stuk minder aan zonder die drie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was erg tof idd. Kings landing was toen erg gevreesd. Nu zijn die geloof gekken bezig
Jij bent een echte fan hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blackwater Bay![]()
"Everyone who dies with a clean sword, I'll rape his fucking corpse"
Ik heb al lang de GoT wiki ontdekt. Ik weet wie gaan sterven en wie niet. Maar dat maakt de pret niet minder om.quote:
Haalt de spanning toch wel een beetje wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al lang de GoT wiki ontdekt. Ik weet wie gaan sterven en wie niet. Maar dat maakt de pret niet minder om.
Een klein beetje, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalt de spanning toch wel een beetje weg
Gewoon vol bingewatchen toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken![]()
Ik weet alleen niet wanneer en hoe ze sterven.
Ik heb meer dingen te doen dan de hele dag GoT afleveringen te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vol bingewatchen toch.
In een dag kan je wel een seizoen kijken.
Je moet wel prioriteiten stellen hèquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb meer dingen te doen dan de hele dag GoT afleveringen te kijken.
Heb er 2 weken over gedaan om bij seizoen 2, aflevering 9 te komen
Huilie huilie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:21 schreef eight het volgende:
Beetje gay dat ie in de serie al douche is, vond ik in de boeken een van de de harde bazen. Hopen dat de boeken een andere wending krijgen dan de serie.quote:
Vooral ook omdat we terugkijkend weten dat de Sandor met zijn staart tussen zijn benen gevlucht is en het enige lijk dat hij ook maar overwoog te verkrachten dat van Sansa was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blackwater Bay![]()
"Everyone who dies with a clean sword, I'll rape his fucking corpse"
"Stannis! Stannis! Stannis!"quote:
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooral ook omdat we terugkijkend weten dat de Sandor met zijn staart tussen zijn benen gevlucht is en het enige lijk dat hij ook maar overwoog te verkrachten dat van Sansa was.
[..]
"Stannis! Stannis! Stannis!"
Een van de beste stukken proza uit de boeken.
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:quote:Lord Seaworth is a man of humble birth, but he reminded me of my duty, when all I could think of was my rights. I had the cart before the horse, Davos said. I was trying to win the throne to save the kingdom, when I should have been trying to save the kingdom to win the throne.
quote:“A sacrifice will prove our faith still burns true, Sire,” Clayton Suggs had told the king. And Godry the Giantslayer said, “The old gods of the north have sent this storm upon us. Only R’hllor can end it. We must give him an unbeliever.”
“Half my army is made up of unbelievers,” Stannis had replied. “I will have no burnings. Pray harder.”
tyrion: "Now I have become Death, the destroyer of worlds.".quote:
fuvk jouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik nog ruim 3 seizoenen te gaan heb
Boek-Stannisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:
[..]
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
D&D wilde Stannis net iets één-dimensionaler maken en hem in een religek veranderen. Net als dat ze Thorne mee lieten doen met het neersteken van Jon Snow. Zou veel logischer en makkelijker te behappen zijn voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken fan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mooiste quote van Stannis uit de boeken:
[..]
En de quote die bewijst dat er in de tv-serie karaktermoord op 'm is gepleegd:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
D&D wilde Stannis net iets één-dimensionaler maken en hem in een religek veranderen. Net als dat ze Thorne mee lieten doen met het neersteken van Jon Snow. Zou veel logischer en makkelijker te behappen zijn voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken fan.
Klopt, ik ken het verhaal. Ik zou die oorspronkelijke pilot graag eens zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Pilot_episode
Als ze zich er jaren later nog voor schaamden denk ik niet dat ze het openbaar gaan makenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Klopt, ik ken het verhaal. Ik zou die oorspronkelijke pilot graag eens zien.
De schrijver van The Hangover films vond het niet goedquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje over de mislukte eerste pilot die ze gemaakt hebben, die juist heel erg op de boeken gebaseerd was. En die was volgens een vriend van hun en HBO echt slecht omdat het juist niet te behappen was voor de gewone kijker. Dus daar hebben ze in dat opzicht van geleerd.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Pilot_episode
The Hangover had een prima script vond ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De schrijver van The Hangover films vond het niet goed
Het gaat over de twee vervolgen, niet de eerste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The Hangover had een prima script vond ik.
Die zijn idd niet bestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat over de twee vervolgen, niet de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |