Gewoon met tuk tuk toch elke dagquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moet nog wel die taxi fixen. Durf niet weer om persoonlijke chauffeur te vragen
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.quote:
Niks mis mee verderquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.
Ik kan me nauwelijks meer herinneren hoe pils smaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Al was Singa lekkerder
Voor je vriendin danquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Thailand heeft alleen wel een chronisch gebrek aan goede wijnen buiten de high end hotels.
Dat was wel een klein probleem elke avond.
Ja. Nee al lang niet meer, nee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor je vriendin dan
Jij dronk toen al niet meer toch?
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mijquote:
Ja maarja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mij
quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maarja.
1 keer willekeurig hotel in moeten lopen om te vragen of ze wijnen in flessen verkochten.
Beetje genant.
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt neequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt erg dat je dat als man moet regelen.
Ze drinken wel bizar he die Thaiquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt nee
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipenquote:
Ja heel veel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipen
Ach, gewoon kerken in BKKquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas niet Christen.
maar zelfs de meest perfect plekken hebben hun flaws.
Ja gewoon elke zondag kerk geweest hoor.quote:
Hehequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest met die klote boot zo die klote rivier over, en dan vaar je opeens langs een kerk met engelse bijbelvers op de dak.
Dan vaar je toch een heel stuk lekkerder hoor.
Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singaporequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ze doen ook maar wat die Thai
Boeddhisme/Hindoeisme door elkaar
In het zuiden gooien ze er ook nog Islam doorheen.
In zuiden wel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singapore
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Zuiden word je simkaart ook automatisch gejammed
Diep Zuid schijnt echt ERG arm te zijn en erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijn
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolktquote:
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolkt
Lekker lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelf
Geloof dat je het daar ook niet merkt, is toch allemaal maffia controlled.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker
Oh in het centrum van Krabi wel geweest een avondje. Dat is wel zuid volgens mij ook
?quote:
en terechtquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Would still science the shit out of her.
Jawel johhh, lekker drinkiequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef JanCees het volgende:
Ik heb om 12 uur een borrel maar nog niet zo'n zin
denk dat dat niet de oorzaak van de borrel isquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]goede manier om je vrijheid te vieren
Omdat ik zo naar mn ouders ga, en ik zie er niet uit en mn benen en alles zijn niet geschoren. Ben geen bosmeisjequote:
Moet dat dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat dat niet de oorzaak van de borrel is
Goede reden ja. Je kan natuurlijk niet als chewbacca aan komen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik zo naar mn ouders ga, en ik zie er niet uit en mn benen en alles zijn niet geschoren. Ben geen bosmeisje
Precies. Pffquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede reden ja. Je kan natuurlijk niet als chewbacca aan komen.
Ik vind douchen niet lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
[..]
*schop* onder je kont! Lekker douchen joh.
Hoe kan je zoiets heerlijks nou haten. Of is het het scheren wat je haatquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Nou, dan ga ik maar. Ik haat douchen echt gewoon.
Herkenbaar haha. Zo ook maar eens doen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Nou, dan ga ik maar. Ik haat douchen echt gewoon.
Nee, geen idee. Al dat water, vind gewoon kut.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets heerlijks nou haten. Of is het het scheren wat je haat
Ook herkenbaarquote:
Hahahaha, aahhquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook herkenbaarToen ik laatst 24 uur in het ziekenhuis lag miste ik haar al enorm.
okequote:
Dan moet je het fijn maken, lekker ruikend shampootje in je haar, met zo'n zachte spons je lichaam inzepen (ook met lekker ruikend douchespul) scrubje hier, straaltje daar enzoquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Al dat water, vind gewoon kut.Weet niet wat ik er mee moet, zonde van mn tijd. Ja kan niet uitleggen, is een gevoel. Kan er gewoon niet van genieten
Jep, doet mijn kat ookquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaha, aahhmaar Rodin mist mij ook écht dan. Oke, geen idee of hij mij mist of aandacht maar als ik dan zo'n nacht niet thuis ben geweest dan miauwt ie zooooooooo veel de volgende dag
.
Alsof ie geen drinken heeft ofoz weet je wel
Jaa, dit probeer ik wel eens hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
oke
[..]
Dan moet je het fijn maken, lekker ruikend shampootje in je haar, met zo'n zachte spons je lichaam inzepen (ook met lekker ruikend douchespul) scrubje hier, straaltje daar enzo
Maak er een feestje voor je lichaam van!
Duurt het allemaal nog langer.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:35 schreef Divje het volgende:
Dan moet je het fijn maken, lekker ruikend shampootje in je haar, met zo'n zachte spons je lichaam inzepen (ook met lekker ruikend douchespul) scrubje hier, straaltje daar enzo
Maak er een feestje voor je lichaam van!
Wel heel lief natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, doet mijn kat ookToen ik na 24 uur weer thuis kwam werd de kat ook helemaal gek
!
Ik voel mij niet schuldig want ik heb gewoon huisgenoten waar ze ook wel aandacht van krijgtquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel heel lief natuurlijk![]()
![]()
maar voel me dan ook schuldig
Dat kan allemaal in 5-10 minuutjes hoor. Wat is dat nou op een mensenleven?quote:
Ahhhwww, dat is al helemaal liefquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel mij niet schuldig want ik heb gewoon huisgenoten waar ze ook wel aandacht van krijgtMaar ja hun zijn allemaal baasje niet en baasje is het liefste
5 tot 10 minutenquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan allemaal in 5-10 minuutjes hoor. Wat is dat nou op een mensenleven?
Volgens mij ziet ze mijn vriend ook niet meer als baasjequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhwww, dat is al helemaal lief![]()
Ja hier is Rodin dan echt alleen, op diegene die half uurtje per dag even langs komt na dan
raam open?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het gewoon benauwd onder de douche ofzo, weet ik het. Nooit fijn gevonden ook![]()
Omdat je 's avonds geen verplichtingen meer hebt waar je je druk over kan maken onder de douche, waardoor je een opgejaagd gevoel krijgt 's ochtends?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en 's ochtends douchen is duizend keer erger dan 's avonds.
quote:
Hehe tofquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze mijn vriend ook niet meer als baasjeTerwijl hij haar ooit van de straat heeft gehaald als kleine kitten.
Nee, helpt niet.. En heb in mn eigen huis geen raam in de badkamerquote:
Whut? Nee ik weet niet wat de reden is, weer gewoon gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat je 's avonds geen verplichtingen meer hebt waar je je druk over kan maken onder de douche, waardoor je een opgejaagd gevoel krijgt 's ochtends?
[..]
Ik zit ook maar wat te gissen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut? Nee ik weet niet wat de reden is, weer gewoon gevoel
's ochtends vind ik ehct niet fijn, moet mn lichaam niette grote schock misschien? Ik weet het niet, het voelt gewoon naar
. En 's avonds heb ik dat niet. En fysiek raar dus
APARTquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit ook maar wat te gissen hoor
Da's wel apart ja
Als ik met mijn hoofdje tegen de muur mag leunen en jij mij verder insopt en ik niks hoef te doen, dat kan nog wel.quote:
quote:
is goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik met mijn hoofdje tegen de muur mag leunen en jij mij verder insopt en ik niks hoef te doen, dat kan nog wel.
Oke, en mijn bovenrug/schouderbladen zitten altijd vast, als je die los kan maken, GRAAGquote:
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds geen nieuwe shampoo gekochtHeb nog wel maar dat is kokosshampoo en maakt mijn haar droog. (Maar mijn Gliss Kur anti-klit spray maakt dat wel weer goed
)
Dat is klote. Altijd al gehad ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want gisteren gewerkt en dan extra vast
Ik wil weer zomerblond van Andrélonquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ik
Neequote:
Lekkie lekkiequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weer zomerblond van AndrélonHeb bij mams ook nog een volle fles staan, binnenkort maar weer even meenemen
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
O lekker is datquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Pas toen ik ben begonnen met werken bij Ikea eigenlijk. Maar komt omdat ik daar echt té veel boven mn hoofd moet tillen. Ja sowieso mega veel tilwerk en ik probeer er wel op te letten ook dat ik shit goed doe, maarja.. Goed is vaak langzaam
![]()
quote:
Heb geen recente pics.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
Nee, ik vind mijn Gliss Kur spray wel prima genoeg. Mijn haar is daarna altijd lekker zachtquote:
moet je eens proberenquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn Gliss Kur spray wel prima genoeg. Mijn haar is daarna altijd lekker zacht
Hoe moet dat als shit boven mn hoofd staat dan?!quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
O lekker is dat
Til je wel op een ergonomisch verantwoorde manier?
[..]
[..]
Heb geen recente pics.
En in die 'stad' zul je me niet snel weer vinden
Ja geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe moet dat als shit boven mn hoofd staat dan?!![]()
En de andere dingen, ja probeer ik wel. Ook dat je niet je middel moet draaien maar je hele lichaam en dat soort dingen. Mjazal toch vaak onbewust verkeerd doen. Of mn houding verkeerd.. Daar kan ik misschien wel weer beter op gaan letten.
Oude pic is ook goed )
Doe maar goed zoeken, de beste wil ik graag zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja geen ideeik doe nooit tilwerk, geen ervaring mee ook.
Oude pics hebben allemaal een petjeen een junkface. O wat erg.
ga ff verder zoeken hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een recentere foto
oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat wordt erg gezellig...quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh beter. Passen daar wel 2 mensen in?
Fietstochtje maken. In de zon zitten en niks bijzonders verderquote:
Neequote:Op donderdag 5 mei 2016 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Fietstochtje maken. In de zon zitten en niks bijzonders verder
Al aan 't borrelen?
Ik ben zo in je stadje Krek, ga je naar Malieveld vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN ER KLAAR VOOR. ik zie er mooi uit vandaag
haha, nee naar limburg. Jammerquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zo in je stadje Krek, ga je naar Malieveld vandaag?
Wat moet je daar nou ook weerquote:
haha, ik ga met mn ouder lang weekendje kamperen.. en limburg is het mooiste weerquote:
Ah das ook leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik ga met mn ouder lang weekendje kamperen.. en limburg is het mooiste weer![]()
ik heb een handtekening van Gersquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
feest vieren met Nielson en Gers Pardoel
Hij kwam vaak in de winkel waar mijn ex werkt en die vond het leuk om een handtekening voor mij te vragenquote:
Ik had wel een keer een handtekening van Dennis van GameKings, was er wel blij mee toenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij kwam vaak in de winkel waar mijn ex werkt en die vond het leuk om een handtekening voor mij te vragen![]()
vind het wel grappig
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een handtekening van Dennis van GameKings, was er wel blij mee toen
Zou me verbazen als je hem wel kendequote:
Ja op zichquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou me verbazen als je hem wel kende
hallo de insoquote:
Ik een tentamen gemurderdquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag geen reet uitgevoerd
ik heb drie hoofdstukken samengevat en filmpje geëdit voor schoolquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag geen reet uitgevoerd
Je moet richting oldenzaal? Dat is aan de overkantquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
ik moet morgen overstappen op zutphen va
kan je binnen 4 minuten van spoor 3 naar 2a?
neequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet richting oldenzaal? Dat is aan de overkant
kan het in vier minutenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh nee apeldoorn waarschijnlijk, je hebt twee treinen die daar klaar staan dan, de trein naar apeldoorn staat het dichtst bij de brug
Je stapt uit de trein, zet 10-15 stappen naar de andere kant van het perron en daar staat hij al klaarquote:
ooh oke topquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je stapt uit de trein, zet 10-15 stappen naar de andere kant van het perron en daar staat hij al klaar
Nee ik kan zondag pas kijken, even kijken waar en wanneer precies.quote:
prachttopic hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Goeie vriend, relatie met minderjarige.
R&P
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Goeie vriend, relatie met minderjarige.
R&P
12 en 21 gaat te ver, overigens vind ik 15 en 24 ook niet oke.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las eerst 15 en 24 alleen. Dat vond ik discutabel.
Maar toen ik 12 en 21 las vond ik het wel wat apart.
ooh oke, ik ga bij de finish proberen te kijken, heb voorstelling in stadstheater dus zit toch al vlakbijquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik kan zondag pas kijken, even kijken waar en wanneer precies.
18 kan ook nog welquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef Toto69 het volgende:
als ik 24 ben zou ze toch minstens 19 moeten zijn denk ik zo
In Rotterdam was het toen zo lachwekkend druk he vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh oke, ik ga bij de finish proberen te kijken, heb voorstelling in stadstheater dus zit toch al vlakbij
maar dnek dat het veel te druk wordt
wat was er in rotterdamquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam was het toen zo lachwekkend druk he vorig jaar.
oh dacht dat het in utrecht wasquote:
utrecht - zeeland etappe toen door gouda en rotterdamquote:
ooh wist niet waar ze precies heen gingenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
utrecht - zeeland etappe toen door gouda en rotterdam
toen was ik in rotterdam
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen dat een kameraad opeens aan komt zetten met zn nieuwe vriendin die net de puberteit in is
wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamzusje van m'n toenmalige vriendin
ahahaha omg te ergquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
hij vertelde thuis dat ie een vriendin had, zn pa grappend: hoe oud is ze, 11?
hij: nee 10...
die pa en ma:![]()
matti wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
hij vertelde thuis dat ie een vriendin had, zn pa grappend: hoe oud is ze, 11?
hij: nee 10...
die pa en ma:![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamzusje van m'n toenmalige vriendin
hard gelachen toen jaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hard gelachen toen ja
net als vanavond
ik viel ff in slaap, had barstende koppijn
ik werd wakker om half 8, ik helemaal in paniekfuuuck ik kom te laat voor mn werk (8 uur), dus ik bellen naar het werk, neemt een vrouwke op "we're closed, what are you talking about.."
na 2 minuten drong het me door dat het half 8 's avonds was...
dat was toen redelijk het geval jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kan ik 16 en 10 nog enigzins dichter bij als die 16 jarige een jaar of 4 achterloopt in zn ontwikkeling
Da's niet te hopen nee. Ik zie de aantrekking ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je als 21 jarige met een 12 jarige praat kan toch nooit op het zelfde level zitten.
Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienquote:
nicequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienEn vanavond Kensington
![]()
Dat laatste was echt geweldig. We hebben zelfs nog een mini aardbeving veroorzaakt toen we moesten springen.
HAHAH wtf is dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
R&P / [Datingstappenplan] Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en-relatie
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
of begrijp ik het helemaal verkeerd
Ja ben echt zo blij dat ik heen ben geweestquote:
dit is echt bizarquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HAHAH wtf is dit.
Een dating stappenplan
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
wtfquote:
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicMensen die geen idee hebben hoe sociaal zijn werkt die elkaar dan advies gaan geven. Zo kom je nergens
En ik mensen discipline ga aanlerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.
heb je al aftersun gesmeerdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rug is SMERIG verbrand, en buik maar beetje.
wtf hoe warm is het bij jou danquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah dat is nasty. Net even snel gekeken (door dit berichtje) maar ben op mijn borst wel aardig verkleurd vandaag. Armen niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat dat niet stinkenquote:
London altijd beste van het land qua weer bijna.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
teh fuck
hier is het 10 graden of zo
maandag 23 met wat geluk
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London altijd beste van het land qua weer bijna.
ik zou bijna naar londen komenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The British capital is expected to be hotter than LA and Madrid on Sunday at around 26C.
En als waar Brit betreft hele dag zonder shirt gevoetbald.quote:
in tilburg morgen en zaterdag 27 gradenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jezus
ik word jaloers
hier 14-15 zaterdag
true true voor beide.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
in tilburg morgen en zaterdag 27 graden
je had beter daar kunnen blijven toot wat betreft het weer
verder heb je er niks te zoeken lijkt me
serieus?quote:
savagequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
in tilburg morgen en zaterdag 27 graden
je had beter daar kunnen blijven toot wat betreft het weer
verder heb je er niks te zoeken lijkt me
Ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus?
ik word heel chagrijnig van te warm weer
ben je ooit in tilburg geweest?quote:
Ja als dat mogelijk is, dan is het primaquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Ga gewoon standje lager leven.
Prima hoor.
Dat zou je ook niet.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet.
Lekker houden zo
Dat kan ik nooit (lol)quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
of als je elke dag kan zwemmen, dan is het nice
ohja sorryquote:
jacuzzi bij schoonoudersquote:
dat klinkt heel goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jacuzzi bij schoonouders
dat is lekker hoor als het dan donker is lekker chilling
Heb je een big/bic aansteker? Moet je dat kinderslot er uit halen gaat veel makkelijkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
heb mn duim verbrand nu heb ik moeite met aanstekers
Moet je dat kinderslot er ff uit halen met een sleuteltje gaat wat makkelijkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mn jas ja
op mn bureau liggen alleen TOP aanstekers
is zo'n klik dingquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet je dat kinderslot er ff uit halen met een sleuteltje gaat wat makkelijker
ben inmiddels al gewoon 1 maand gestopt met sigaretten en jointsquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mn jas ja
op mn bureau liggen alleen TOP aanstekers
Hasj vind ik veel minder fijn als normale wiet btwquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd goed hè btje hasj gwn chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |