Gewoon met tuk tuk toch elke dagquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moet nog wel die taxi fixen. Durf niet weer om persoonlijke chauffeur te vragen
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.quote:
Niks mis mee verderquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.
Ik kan me nauwelijks meer herinneren hoe pils smaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Al was Singa lekkerder
Voor je vriendin danquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Thailand heeft alleen wel een chronisch gebrek aan goede wijnen buiten de high end hotels.
Dat was wel een klein probleem elke avond.
Ja. Nee al lang niet meer, nee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor je vriendin dan
Jij dronk toen al niet meer toch?
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mijquote:
Ja maarja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mij
quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maarja.
1 keer willekeurig hotel in moeten lopen om te vragen of ze wijnen in flessen verkochten.
Beetje genant.
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt neequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt erg dat je dat als man moet regelen.
Ze drinken wel bizar he die Thaiquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt nee
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipenquote:
Ja heel veel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipen
Ach, gewoon kerken in BKKquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas niet Christen.
maar zelfs de meest perfect plekken hebben hun flaws.
Ja gewoon elke zondag kerk geweest hoor.quote:
Hehequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest met die klote boot zo die klote rivier over, en dan vaar je opeens langs een kerk met engelse bijbelvers op de dak.
Dan vaar je toch een heel stuk lekkerder hoor.
Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singaporequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ze doen ook maar wat die Thai
Boeddhisme/Hindoeisme door elkaar
In het zuiden gooien ze er ook nog Islam doorheen.
In zuiden wel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singapore
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Zuiden word je simkaart ook automatisch gejammed
Diep Zuid schijnt echt ERG arm te zijn en erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijn
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolktquote:
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolkt
Lekker lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelf
Geloof dat je het daar ook niet merkt, is toch allemaal maffia controlled.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker
Oh in het centrum van Krabi wel geweest een avondje. Dat is wel zuid volgens mij ook
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |