Ah das ook leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik ga met mn ouder lang weekendje kamperen.. en limburg is het mooiste weer![]()
ik heb een handtekening van Gersquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
feest vieren met Nielson en Gers Pardoel
Hij kwam vaak in de winkel waar mijn ex werkt en die vond het leuk om een handtekening voor mij te vragenquote:
Ik had wel een keer een handtekening van Dennis van GameKings, was er wel blij mee toenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij kwam vaak in de winkel waar mijn ex werkt en die vond het leuk om een handtekening voor mij te vragen![]()
vind het wel grappig
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een handtekening van Dennis van GameKings, was er wel blij mee toen
Zou me verbazen als je hem wel kendequote:
Ja op zichquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou me verbazen als je hem wel kende
hallo de insoquote:
Ik een tentamen gemurderdquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag geen reet uitgevoerd
ik heb drie hoofdstukken samengevat en filmpje geëdit voor schoolquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag geen reet uitgevoerd
Je moet richting oldenzaal? Dat is aan de overkantquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
ik moet morgen overstappen op zutphen va
kan je binnen 4 minuten van spoor 3 naar 2a?
neequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet richting oldenzaal? Dat is aan de overkant
kan het in vier minutenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh nee apeldoorn waarschijnlijk, je hebt twee treinen die daar klaar staan dan, de trein naar apeldoorn staat het dichtst bij de brug
Je stapt uit de trein, zet 10-15 stappen naar de andere kant van het perron en daar staat hij al klaarquote:
ooh oke topquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je stapt uit de trein, zet 10-15 stappen naar de andere kant van het perron en daar staat hij al klaar
Nee ik kan zondag pas kijken, even kijken waar en wanneer precies.quote:
prachttopic hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Goeie vriend, relatie met minderjarige.
R&P
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Goeie vriend, relatie met minderjarige.
R&P
12 en 21 gaat te ver, overigens vind ik 15 en 24 ook niet oke.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las eerst 15 en 24 alleen. Dat vond ik discutabel.
Maar toen ik 12 en 21 las vond ik het wel wat apart.
ooh oke, ik ga bij de finish proberen te kijken, heb voorstelling in stadstheater dus zit toch al vlakbijquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik kan zondag pas kijken, even kijken waar en wanneer precies.
18 kan ook nog welquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:24 schreef Toto69 het volgende:
als ik 24 ben zou ze toch minstens 19 moeten zijn denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |