Ow dus nu is het alleen zijn schuld. Nee dat mevrouw vreemdgaat doet er niet toe maar als Mattie iets persoonlijks deelt in het openbaar (misschien in overleg met zijn leiding..vriendin?) omdat zijn vriendin zwanger is dan gaat het veel te furrrr.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:05 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Dat de kindjes het straks in alle kleuren terug kunnen lezen, hebben ze aan Mattie te danken.
Bedank Mattie, topgozer.
tuurlijk doet dat er wel toe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus nu is het alleen zijn schuld. Nee dat mevrouw vreemdgaat doet er niet toe maar als Mattie iets persoonlijks deelt in het openbaar (misschien in overleg met zijn leiding..vriendin?) omdat zijn vriendin zwanger is dan gaat het veel te furrrr.
Nou, ik mag hopen dat jij niks persoonlijs deelt op je FB en al helemaal dat jij je pagina alléén toegankelijk hebt gemaakt voor vrienden... Maar waarschijnlijk niet
Dus Mattie moet maar doen alsof alles koek en ei is terwijl hij door een hel gaat omdat zijn vriendin de boel voorloog. Zijn mond houden terwijl de kans groot is dat media beledigende artikelen over hem gaan schrijven zodra hij wat weinig met de kids te zien is of wordt gekiekt als hij er slecht uitziet, terwijl de oorzaak van deze situatie bij Kirsten ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
tuurlijk doet dat er wel toe.
Alleen, het zijn 2 verschillende zaken.
Ja. Zij is vreemdgegaan. Niet netjes, niemand praat dat goed.
Maar er zijn meer alleenstaande moeders op deze wereld. Kinderen hoeven daar geen trauma aan over te houden.
Alleen wat Mattie gedaan heeft, dit de wereld in slingeren als BN-er, geeft die kinderen nog even een trap na.
Die kinderen kunnen er niets aan doen. Zij zullen dit idd de rest van hun leven in geuren en kleuren kunnen nalezen.
Helemaal niet netjes.
Daar had moeders ook aan kunnen denken he. Ik geloof er niks van dat Mattie onderwerpen uit zijn leven op de radio deelt zonder haar vooraf in te lichten. Maar ok stel zij weet van niks, ook na al die jaren niet dat hij dit doet en zij toch bij hem blijft, hypothetisch...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Alleen wat Mattie gedaan heeft, dit de wereld in slingeren als BN-er, geeft die kinderen nog even een trap na.
Die kinderen kunnen er niets aan doen. Zij zullen dit idd de rest van hun leven in geuren en kleuren kunnen nalezen.
Helemaal niet netjes.
Dan nog is het Kirstens verantwoordelijkheid. Als zij meteen eerlijk was geweest voordat die zwangerschap bekend werd als in landelijke bekendmaking op de radio, was er weinig anders aan de hand geweest dan dat Mattie en Kirsten uit elkaar waren en had Mattie die baby's niet eens hoeven benoemen. In de positie waarin Mattie nu zit kun je niets anders doen dan wat hij heeft gedaan. Als hij had gemeld dat hij en kirsten uit elkaar waren zo vlak na de geboorte van de tweeling, was 'ie afgebrand omdat hij zijn gezin in de steek zou laten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef agter het volgende:
Het gaat me niet om haar.
Het gaat me om die kinderen.
Sorry je moet iets concreter voor mij worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef agter het volgende:
Dat zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er zijn meer alleenstaande moeders op deze wereld. Kinderen hoeven daar geen trauma aan over te houden.
Helemaal niet netjes.
Wel aan Expeditie Robinson, ze zal in de war zijn geweestquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:35 schreef Lovechild het volgende:
Offtopic: Wietze meegedaan aan Wie is de mol????
Die hebben geen vader dankzij hun moeder. Of ze kiest voor de biologische vader.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef agter het volgende:
Publiekelijk afstand nemen van twee prematuur geboren babies is een zwaktebod.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dus Mattie moet maar doen alsof alles koek en ei is terwijl hij door een hel gaat omdat zijn vriendin de boel voorloog. Zijn mond houden terwijl de kans groot is dat media beledigende artikelen over hem gaan schrijven zodra hij wat weinig met de kids te zien is of wordt gekiekt als hij er slecht uitziet, terwijl de oorzaak van deze situatie bij Kirsten ligt.
Ik vind dat Mattie goed heeft gehandeld. Kirsten had best d'r mond open kunnen trekken tijdens die zwangerschap, want ook zij wist dat dit voor Mattie als een wonder aanvoelde waardoor hij het van de daken schreeuwde. Al heb je een open relatie, ben gewoon eerlijk over het feit dat er een mogelijkheid is dat Mattie niet de vader zou kunnen zijn. Door haar gedrag zijn er drie verliezers: Mattie en de tweeling. En Mattie mag dan wat mij betreft best een verklaring geven, eerlijk is eerlijk, hij heeft dat op de netst mogelijke manier gedaan. Hoewel ik begrijp dat hij woest op Kirsten is, vraagt hij in die verklaring ook om geen mening te vormen. Hoewel de meeste meningen toch al snel gevormd zijn, zoals overal op het internet blijkt, hult hij zich verder in stilzwijgen. En dat vind ik gezien de omstandigheden ontzettend knap
Zou jij jezelf niet in bescherming nemen dan, als jij in zijn schoenen zou staan?
Hij heeft niet eens afstand genomen en zelfs als hij dat gedaan had dan had ik hem prima kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Publiekelijk afstand nemen van twee prematuur geboren babies is een zwaktebod.
Dat wil ik ook best voor jou doen, en ik ben genetisch en biologisch gezien net zoveel de vader van die kinderen als Mattie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ik schrik in dit topic af en toe van de denkwijze van sommige vrouwen. Echt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens afstand genomen en zelfs als hij dat gedaan had dan had ik hem prima kunnen begrijpen.
Watquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Nouja. Hij kreeg steeds felicitaties van bekenden en onbekenden. Familieleden van hem ook. Wat moet hij dan? Faken dat hij vader is geworden terwijl dat niet zo is? Dit aan een handjevol mensen vertellen en het vervolgens op die manier bij shownieuws laten belanden? Ik denk dat dit de enige juiste manier is geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal niet netjes.
Ja. Het is Mattie die alles in de openheid gooide.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Dus volgens jou had hij dit voor de rest van zijn leven geheim moeten houden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het is Mattie die alles in de openheid gooide.
Ik vind dit dus ook zeer zwak van hem.
Een schop na naar die twee kleintjes
Als hij het niet zelf bekend had gemaakt, was het binnen de kortste keren wel in de privé beland. Dat is pas onsmakelijk. Hij heeft die tweeling niets misdaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het is Mattie die alles in de openheid gooide.
Ik vind dit dus ook zeer zwak van hem.
Een schop na naar die twee kleintjes
Hij had zich terug kunnen trekken uit de media.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nouja. Hij kreeg steeds felicitaties van bekenden en onbekenden. Familieleden van hem ook. Wat moet hij dan? Faken dat hij vader is geworden terwijl dat niet zo is? Dit aan een handjevol mensen vertellen en het vervolgens op die manier bij shownieuws laten belanden? Ik denk dat dit de enige juiste manier is geweest.
Omdat hij waarschijnlijk op een gegeven moment toch weer aan het werk moetquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef agter het volgende:
[..]
Hij had zich terug kunnen trekken uit de media.
Zoals hij nu toch al doet.
Waarom die twee kinderen met deze publieke erfenis opzadelen?
Hij had geen keus. Mens, snap het nou een keer!quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef agter het volgende:
[..]
En dan was het buiten de media gebleven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef agter het volgende:
[..]
Snap je niet wat ik zeg?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef agter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |