Waar is dat allemaal te doen? Ga ik mss ook wel even snuffelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik loop morgen op de braderie (hoe gezapig en burgertruttig) en Lombok (zoeken in ouwe meuk
)
Braderie op de Amsterdamsestraatwegquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat allemaal te doen? Ga ik mss ook wel even snuffelen.
ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 04:12 schreef Drommelsch85 het volgende:
Precies. Die rommelmarkt in Lombok, is dat de hele dag door?
geeft niet ik heb Oldbies Only rechten...quote:Op zondag 8 mei 2016 21:39 schreef Ireth het volgende:
Dit topic zit ineens in Oldbies only???Terwijl ik op de link van het vorige dichte deel had geklikt om een nieuwe te openen? Dus hoe dit nu weer kan?
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geeft niet ik heb Oldbies Only rechten...
flauw Markquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Mark het volgende:
Helaas zijn enquêtes met prijzen niet toegestaan. Lees dit even door: MED / Enquetes op FOK!
In de sin bin, jij!quote:
Zonder prijs mag het wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Mark het volgende:
Helaas zijn enquêtes met prijzen niet toegestaan. Lees dit even door: MED / Enquetes op FOK!
Yep, mits ook uit de enquete zelf verwijderdquote:
je mag me de link ook pm'en hoorquote:
Ik mag nog geen pm sturen omdat ik net lid benquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je mag me de link ook pm'en hoor
ik rij wel eens in utreg met m'n auto...
Ik kan nog geen pm sturen, want ben pas net lid. Je kan dat kwijt bij overige opmerkingen!=Dquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb wel een hekel aan ons linkse gemeentebestuur, ik hoop dat ik dat ergens kwijt kan in de enquete
Jij verpest de longetjes van onze kinderen met je uitlaatgassen!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb wel een hekel aan ons linkse gemeentebestuur, ik hoop dat ik dat ergens kwijt kan in de enquete
Nee, dat is de schuld van Lot van Hooijdonk. Zij laat auto's in de stad expres in de file staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij verpest de longetjes van onze kinderen met je uitlaatgassen!
Als iedereen een elektrische auto heeft, is ons Lotje best voor het verbreden van alle Utrechtse wegen. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van Lot van Hooijdonk. Zij laat auto's in de stad expres in de file staan.
Als zij nou al die miljoenen die ze gebruikt voor al die nutteloze aanpassingen in subsidie voor elektrische auto's steekt zouden misschien meer mensen in die dingen rondrijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als iedereen een elektrische auto heeft, is ons Lotje best voor het verbreden van alle Utrechtse wegen. Dat geef ik je op een briefje.
Ingevuld!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef mariekecasteleijn het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben een student aan de Hogeschool van Amsterdam en ben momenteel bezig met een afstudeeronderzoek voor de gemeente Utrecht. Ik doe een onderzoek naar stille autobanden. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar mensen die regelmatig met de auto in Utrecht rijden. Ik hoop dat jullie tot mijn doelgroep behoren! Daarom wil ik jullie vragen om mijn enquête in te vullen. Het duurt maar een paar minuutjes. Mochten jullie tijd hebben, je helpt mij er enorm mee! Alvast hartelijk dank!
https://marieke12.typeform.com/to/TAQQUF
Nee zijn gewoon drie verschillende huisnummers.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:17 schreef Rapture het volgende:
Hoe zit het in Utrecht met parkeervergunningen als het gaat om huisnummer toevoegingen?
Ik ben van plan te verhuizen en daar is huisnummer 39, 39bis en 39bis a. Is dit voor de gemeente gewoon één huisnummer? In die parkeerzone mag je 2 vergunningen aanvragen per "huis".
Ga morgenochtend de gemeente bellen maar heb het liefst vanavond al antwoord
Ze willen iig alleen nog elektrische scooters vanaf 2020. Dat zou ik al heerlijk vinden, ik rook nog liever een pakje peuken dan dat ik een tijdje achter zo'n smerige scooter fietstquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef Blik het volgende:
Ik zeg, Utrecht alleen nog maar toegankelijk maken voor elektrische auto's
Van mij mag dat al een stuk eerder. Per direct ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze willen iig alleen nog elektrische scooters vanaf 2020. Dat zou ik al heerlijk vinden, ik rook nog liever een pakje peuken dan dat ik een tijdje achter zo'n smerige scooter fietst
Als het officieel gesplitst is. Of whatever de eufemistische term tegenwoordig is om onder de nieuwe regels uit te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon drie verschillende huisnummers.
Precies, zijn kadasteraal gesplitst, de rest hier genoemd is onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon drie verschillende huisnummers.
Stadsschouwburg (gratis)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef Argo het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar je lekker op je gemak kan schijten in Utrecht zo rond het centrum? Ik heb de Hema geprobeerd, maar mensen gingen op de deur bonken omdat er maar een schijthonk is, en een jongetje hield het blijkbaar niet en deed het in zijn broek, iedereen keek mij vies aan toen ik uit het schijthonk kwam dit wil ik nooit meer meemaken.
Is bij de bieb genoeg ruimte om te kakken?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben tijdens het uitgaan wel eens naar het station gegaan omdat ik niet op de kroegplee wilde schijten.
Zijn er meerdere stalletjes bij de bieb?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stadsschouwburg (gratis)
Parnassos (gratis)
Bibliotheek (50 cent)
Station (50 cent)
Volgens mij wel ja. Kinderen hebben daar ook een apart toilet (op de kinderafdeling).quote:Op zondag 15 mei 2016 19:21 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Zijn er meerdere stalletjes bij de bieb?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef Argo het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar je lekker op je gemak kan schijten in Utrecht zo rond het centrum? Ik heb de Hema geprobeerd, maar mensen gingen op de deur bonken omdat er maar een schijthonk is, en een jongetje hield het blijkbaar niet en deed het in zijn broek, iedereen keek mij vies aan toen ik uit het schijthonk kwam dit wil ik nooit meer meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |