Nee maar ik ben zo vaak afgewezen om uiterlijk dat ik er tegenwoordig om moet lachenquote:
Ik geef toe, ze is duidelijk out of my league. jazeker ... graag zelfs. Maar ook lelijke vrouwen zijn te goed voor mij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:08 schreef Strani het volgende:
Zou je zelf ook een minder knap meisje aanspreken? Of heb je deze vooral op uiterlijk geselecteerd?
Alsof ik daar wat aan heb als dat zo zou zijn. Ik ben het zat dat ik altijd om uiterlijk wordt afgewezen en blijkbaar mag dit nooit gezegd worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar TS blijkbaar is je stem wel teringgeil
Inderdaad... Dat zou jij ook niet chill vinden TSquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
zodat de mensen die haar kennen haar kunnen uitlachenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef Strani het volgende:
Tja.. maar wat wil je nou eigenlijk met dit topic TS? We kunnen dat meisje moeilijk met z'n allen gaan whatsappen dat ze toch met je op date moet gaan..
Nou, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Okay. Dus eigenlijk wil je gewoon geen commentaren als 'ach kom, je bent vast helemaal niet lelijk' meer?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Tja, shit happens, next.
Zal nog wel vaker gebeuren, en uiteindelijk komt er vast iemand die je wel haar type vindt
dus je hebt nooit een vriendin gehad inje hele leven?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.
Idd, ook 0 dates want dat kan niet als je op voorhand al wordt afgewezen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dus je hebt nooit een vriendin gehad inje hele leven?
Blijkbaar doet het je wel wat, anders open je dit topic toch niet? Of wat is anders het doel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.
Bewijzen dat ik geen BDD heb.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:21 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Blijkbaar doet het je wel wat, anders open je dit topic toch niet? Of wat is anders het doel?
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja iedereen kiest op uiterlijk, dat is gewoon een feit, maar je komt vanzelf iemand tegen die jou de mooiste, de liefste en de meest aantrekkelijke man kan vinden.
Lekker lullig weer hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.
Hij heeft wel gelijk.quote:
ik doe dat heel vaak met vrouwen die ver onder mijn niveau (triple a+/model niveau) liggen w.b.t. de looks dus je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid en dat weet je best.
Nou weet niet, ik zou niet met iemand willen settelen die ik niet eens leuk vind, lijkt mij stug dat mensen dat kunnen en dan ook nog liegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid en dat weet je best.
Grote kans dat die iemand ook al vijf kinderen heeft uitgepoeptquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.
Leuk en knap zijn twee hele andere dingen. Iemand die je leuk vindt accepteer je vanwege zijn innerlijk en dan neem je zijn uiterlijk voor lief. Maar zeggen dat Patty Brard knapper is dan Emma Watson is niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou weet niet, ik zou niet met iemand willen settelen die ik niet eens leuk vind, lijkt mij stug dat mensen dat kunnen en dan ook nog liegen.
maar hoe ver ga je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Beter 99 blauwtjes oplopen en een chick dan 100 blauwtjes en geen chick
Wijsheden van jokertje uit oh oh cherso, maar ik geef hem gelijk
En toen dacht je, ik maak er een topic overquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, daar zijn vrouwen een ster in. Jezelf vermommen om mensen op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ja uiteindelijk kun je best veel aan uiterlijk doen, manier van kleden, manier van baardgroei laten groeien of weghalen, manier van haar laten knippen
Mannen ook hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, daar zijn vrouwen een ster in. Jezelf vermommen om mensen op het verkeerde been te zetten
Maakt me leven toch aangenamer dat ik weet dat het niet alleen in mijn hoofd zit deze gedachtes over mijn uiterlijk. En ik kan het hoofdstuk relaties /dates en dat soort dingen dan definitief afsluiten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:39 schreef Raskolnikow het volgende:
TS, waarom wil je eigenlijk bewijzen dat je geen BDD hebt? Wat win je daarmee?
Geen relaties en dates meer zou je leven ook aangenamer maken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maakt me leven toch aangenamer dat ik weet dat het niet alleen in mijn hoofd zit deze gedachtes over mijn uiterlijk. En ik kan het hoofdstuk relaties /dates en dat soort dingen dan definitief afsluiten.
Haha jezusquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Beter 99 blauwtjes oplopen en een chick dan 100 blauwtjes en geen chick
Wijsheden van jokertje uit oh oh cherso, maar ik geef hem gelijk
Ik juist helemaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
Ben ik nu de enige die benieuwd is, hoe ts eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je frustratie wel maar ik denk ook dat er echt wat aan te doen valt. Ten eerste moet je bedenken dat vrouwen minder op uiterlijk vallen dan mannen, maar je moet ze dan wel de kans geven: sites waar het gaat om foto's swipen moet je dan niet kiezen, maar je meer richten op intellectuelere milieus waar het het gaat om het voeren van een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Via een site leerde ik een meisje kennen en dmv. mooie woorden kreeg ik haar app... ik liet geen foto van mezelf zien want dan wist ik dat het 100% zeker klaar was omdat ik altijd direct wordt afgewezen op mijn uiterlijk en nooit de vleeskeuring doorkom.
Het waren fijne gesprekken en ze belde me vaak in de nacht omdat ze geil was. Dan moest ik vertellen wat ik allemaal met haar zou gaan doen en ze moest tot in detail alles weten.
Tot op het punt dat ze bleef doorzeuren om een foto... dus tja ik kon er niet meer omheen dus ik stuurde er maar een.
En natuurlijk betekende dit het einde van het contact... inmiddels ben ik geblokkeerd.
Dus mijn vraag is hoe kan je als je BDD hebt toch 100 van de 100 keer wordt afgewezen om uiterlijk? Dan zit er toch duidelijk een kern van waarheid in en niet alles in mijn hoofd?
Ja toen ze zei dat ik haar type niet was... (dus gewoon lelijk omdat ik blijkbaar niemands type ben) nam de BDD overhand en werd ik uiteraard super negatief.
Hier is een bewijs:
[ afbeelding ]
Dit is al meerdere keren tegen TS gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:04 schreef Mathemaat het volgende:
Als dit ts is, dan is hij eigenlijk wel knap.
Uiteraard niet, maar ik denk op mijn leeftijd 30+, met een onaantrekkelijk uiterlijk en zonder ervaringen dat het beter is om me erbij neer te leggen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Geen relaties en dates meer zou je leven ook aangenamer maken?
I know, maar die foto is zo bewerkt dat ik mezelf er niet eens in herken. Dat is meer hoe ik eruit zou willen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is al meerdere keren tegen TS gezegd.
Hoezo bewerkt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
I know, maar die foto is zo bewerkt dat ik mezelf er niet eens in herken. Dat is meer hoe ik eruit zou willen zien.
Daar had ik een keertje zin in. Dat is meer van hoe ik eruit zou kunnen zien als mijn genen me niet hadden verpest.quote:
Hmm, dat zou jammer zijn, of je nu BDD hebt of niet, en of je nu lelijk bent of niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar ik denk op mijn leeftijd 30+, met een onaantrekkelijk uiterlijk en zonder ervaringen dat het beter is om me erbij neer te leggen.
De foto die ik van jou ken (in het ziekenhuis) ziet er niet echt bewerkt uit eigenlijk..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Daar had ik een keertje zin in. Dat is meer van hoe ik eruit zou kunnen zien als mijn genen me niet hadden verpest.
Één van mijn verre vriendinnen heeft BDD en is ook gelijk één van de knapste vrouwen die ooit heb gezien, maar zij is er totaal niet bewust van... Sterker nog, zij is er zelfs heel onzeker over.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
I know, maar die foto is zo bewerkt dat ik mezelf er niet eens in herken. Dat is meer hoe ik eruit zou willen zien.
Huidskleur, vorm gezicht (breder gemaakt), haar bewerkt. ogen groter gemaakt. etc.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De foto die ik van jou ken (in het ziekenhuis) ziet er niet echt bewerkt uit eigenlijk..
Ik ben wel nieuwsgierig hoe je er dan uit ziet zonder photoshop.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Huidskleur, vorm gezicht (breder gemaakt), haar bewerkt. ogen groter gemaakt. etc.
Ik krijg paniekaanvallen als ik mezelf zie op foto's dus gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig hoe je er dan uit ziet zonder photoshop.
Wow...quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik krijg paniekaanvallen als ik mezelf zie op foto's dus gaat hem niet worden
Serieuze paniekaanvallen gepaard met suïcide gedachtes en niet normaal meer kunnen functioneren.
Hmm, dan is er toch iets aan de hand met hoe je naar jezelf kijkt, of je nu lelijk bent of niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Serieuze paniekaanvallen gepaard met suïcide gedachtes en niet normaal meer kunnen functioneren.
Dit inderdaad. Ik ben blij dat je voorjezelf inmiddels hebt bewezen met dit topic dat je wel degelijk BDD hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hmm, dan is er toch iets aan de hand met hoe je naar jezelf kijkt, of je nu lelijk bent of niet.
Tijdens therapie werden we ook een keer gefilmd tijdens sporten en toen kreeg ik ook een paniekaanval en werd ik vuurrood en brak het zweet overal uit... ongecontroleerd, totaal overvallen door emoties en hyperventilatie aanvallen. Als ik mezelf zie dan kan ik wekenlang van slag zijn en niet meer in staat zijn om te werken. Dus mezelf zien op foto's gaat niet meer gebeuren......quote:
6 maanden, ik heb er wat aan gehad in de zin van dat het wel echte leuke mensen waren in de groep... echt ontzettend lief en de therapeuten waren uiterst professioneel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
Hoelang ben je al in therapie? Heb je er al wat aan gehad?
Wat bedoel je hiermee? Hebben zij gezegd dat je terecht zo over jezelf denk of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:56 schreef -Deluzion- het volgende:
De therapeuten hebben ook wel gezegd dat niet alles wat ik daar zei alleen in mijn hoofd zat.
Maar hoe kun je dan nog steeds ontkennen dat je BDD hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tijdens therapie werden we ook een keer gefilmd tijdens sporten en toen kreeg ik ook een paniekaanval en werd ik vuurrood en brak het zweet overal uit... ongecontroleerd, totaal overvallen door emoties en hyperventilatie aanvallen. Als ik mezelf zie dan kan ik wekenlang van slag zijn en niet meer in staat zijn om te werken. Dus mezelf zien op foto's gaat niet meer gebeuren......
Ik heb 1 foto , die ik heb ik al redelijk vaak gezien en daar zie ik er walgelijk op uit maar ik ben aan die foto gewend... en heb er als het ware "controle " over en die heb ik dat meisje laten zien.
Niet letterlijk... gewoon van " heus niet alles wat je hier hebt gezegd is ingebeeld " Ze vermoedden dat er naast BDD ook een persoonlijkheidsstoornis is of zo... dacht ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hebben zij gezegd dat je terecht zo over jezelf denk of zo?
Ze kan je om duizend-en-een redenen hebben afgewezen en dat geldt ook voor de anderen. Misschien ga je te intensief op in en is je gedrag niet constructief. Als ik zo je berichtjes teruglees van jaren geleden, dan zijn je gesprekjes al super seksueel al voor de eerste date wat inhoudt dat je niet op een relatie mikt. Wat vind jij van je eigen aanpak?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar dat meisje dat me hier heeft afgewezen is wel gewoon eerlijk geweest dat kan ik wel waarderen... heb dan ook totaal geen hekel aan haar gekregen of zo.
Meestal wordt ik geblokkeerd zonder dat ze een reden geven.
Vind ik niet, meer valt er niet te zeggen. Kan me voorstellen dat ze daar geen tijd verder aan wil verspillen en tegelijkertijd weet ik waar ik aan toe ben. Ze is gewoon eerlijk geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe je eruit ziet.
Verder is dat meteen blokkeren van dat meisje wel
Op wat voor site heb je haar leren kennen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vind ik niet, meer valt er niet te zeggen. Kan me voorstellen dat ze daar geen tijd verder aan wil verspillen en tegelijkertijd weet ik waar ik aan toe ben. Ze is gewoon eerlijk geweest.
En ik vind het ook niet erg... want dit was een knap meisje. Het was sowieso onmogelijk geweest om nog contact met haar te kunnen onderhouden.
TS wil gewoon graag horen dat hij lelijk is zodat hij dat als eeuwig excuus kan hebben waarom hij niemand kan versierenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan nog steeds ontkennen dat je BDD hebt?
Zou best kunnen maar van jaren geleden... ik leer daar ook weer van.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze kan je om duizend-en-een redenen hebben afgewezen en dat geldt ook voor de anderen. Misschien ga je te intensief op in en is je gedrag niet constructief. Als ik zo je berichtjes teruglees van jaren geleden, dan zijn je gesprekjes al super seksueel al voor de eerste date wat inhoudt dat je niet op een relatie mikt.
Hoe is het nu dan? Denk je dat je richting een burgerlijke relatie toewerkt of richting een avontuur?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar van jaren geleden... ik leer daar ook weer van.
Nergens naar toe... ik vind het leuk om met vrouwen te praten totdat ze weten hoe ik eruit zie zodat ik weer word afgewezen en dan ga ik naar de volgende. Ik voel dat ik de behoefte heb aan contact... dat is voor mij al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe is het nu dan? Denk je dat je richting een burgerlijke relatie toewerkt of richting een avontuur?
Je meet jezelf wel behoorlijk een slachtoffer rol aan of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nergens naar toe... ik vind het leuk om met vrouwen te praten totdat ze weten hoe ik eruit zie zodat ik weer word afgewezen en dan ga ik naar de volgende. Ik voel dat ik de behoefte heb aan contact... dat is voor mij al meer dan genoeg.
Waarom maak je eigenlijk dit topic aan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nergens naar toe... ik vind het leuk om met vrouwen te praten totdat ze weten hoe ik eruit zie zodat ik weer word afgewezen en dan ga ik naar de volgende. Ik voel dat ik de behoefte heb aan contact... dat is voor mij al meer dan genoeg.
Ik ben de slachtoffer van mislukte genen ja... mag dat niet gezegd worden dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je meet jezelf wel behoorlijk een slachtoffer rol aan of niet?
Dus je bent van mening dat je dezelfde fouten maakt? Denk je dat het totaal anders zou kunnen verlopen, als je het anders zou aanpakken?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet....quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
Praat je tegen die meiden net zoals je hier doet? Dan kan ik me wel voorstellen dat je wordt afgewezen. Niemand houdt van onzekere mannen die zwelgen in zelfmedelijden.
Van mij mag je, neemt alleen niet weg dat ik het behoorlijk kansloos vind en ik denk heel wat anderen, waaronder vrouwen, ook.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben de slachtoffer van mislukte genen ja... mag dat niet gezegd worden dan?
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt? vrouwen willen sowieso geen contact met mij als ze weten hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus je bent van mening dat je dezelfde fouten maakt? Denk je dat het totaal anders zou kunnen verlopen, als je het anders zou aanpakken?
Ja... als ik zo zou praten zouden ze de binnen 10 seconde hoofdpijn krijgen héquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet, wat een stomme vraag ook.
Ja maar toen ze dat zo typte... toen sloeg de "BDD" meteen toe en veranderde ik in wat ik daadwerkelijk ben. Hoe ik typte was waren de dwangmatige gedachtes van BDD... een overheersende stem die zegt "zie je wel dat je er niet uit ziet " als ik getriggered word dan kan ik me ook niet meer verzetten tegen BDD.quote:
Hoe gaat het in het normale leven dan? Waarom zou het niet te maken hebben met hoe je de foto's maakt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt? vrouwen willen sowieso geen contact met mij als ze weten hoe ik eruit zie.
In de loop der jaren heb ik wel veel chat en bel ervaringen opgedaan zonder dat ze wisten hoe ik eruit zag en zo leerde ik wel wat ik wel en niet moet zeggen, het tempo bepaalde, wanneer ik zou reageren, om zolang mogelijk contact te houden voordat ze me dumpte als ze erachter kwamen hoe ik eruit zag.
Maar dan kan je wel concluderen dat je BDD hebt, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja maar toen ze dat zo typte... toen sloeg de "BDD" meteen toe en veranderde ik in wat ik daadwerkelijk ben. Hoe ik typte was waren de dwangmatige gedachtes van BDD... een overheersende stem die zegt "zie je wel dat je er niet uit ziet " als ik getriggered word dan kan ik me ook niet meer verzetten tegen BDD.
Nou, ik heb bipolaire stoornis. Op sommige dagen vind ik mezelf heel lelijk en op andere dagen een seksgod. Dusssquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik geloof wel dat ik BDD heb... in de zin van dwangmatig handelen met betrekking tot het uiterlijk maar ik geloof wel dat ik een volledig onaantrekkelijk gezicht heb..... want mijn ogen zijn goed genoeg om dit objectief te kunnen beoordelen.
Ik voel dus niet zoals de meeste andere BDD' ers dat hun gedachtes over hun uiterlijk compleet onwerkelijk zijn zoals de buitenwereld die ziet. Met dat gedeelte ben ik het oneens.
En niet om je fotograafvaardigheden? Ben je ooit in het echte leven afgewezen om je uiterlijk?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind dus dat mijn gedachtes over mijn uiterlijk gewoon compleet juist zijn.... en keer op keer wordt dit ook bevestigd dmv afwijzingen om het uiterlijk.
Hmm, daar spreek je jezelf toch wel tegen denk ik. Als je tevreden zou zijn over je uiterlijk dan is er geen reden tot die dwangmatigheid.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik geloof wel dat ik BDD heb... in de zin van dwangmatig handelen met betrekking tot het uiterlijk maar ik geloof wel dat ik een volledig onaantrekkelijk gezicht heb.... want mijn ogen zijn goed genoeg om dit objectief te kunnen beoordelen.
Ik voel dus niet zoals de meeste andere BDD' ers dat hun gedachtes over hun uiterlijk compleet onwerkelijk zijn zoals de buitenwereld die ziet. Met dat gedeelte ben ik het oneens.
Maar goed, hier wordt bevestigd dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind dus dat mijn gedachtes over mijn uiterlijk gewoon compleet juist zijn.... en keer op keer wordt dit ook bevestigd dmv afwijzingen om het uiterlijk.
Ok... ik weet zo even niet wat dat inhoudt maar ik heb die naam wel eens gehoord.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, ik heb bipolaire stoornis. Op sommige dagen vind ik mezelf heel lelijk en op andere dagen een seksgod. Dusss
Lijkt op borderline. Alleen je hele gemoed fluctueert tussen twee extremen en dat voor periodes van weken/maanden in plaats van uren.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ok... ik weet zo even niet wat dat inhoudt maar ik heb die naam wel eens gehoord.
Nee, in het echte leven heb ik nooit contact gehad met vrouwen rond mijn leeftijd ... tot de therapie dan. Dus 30 jaar zonder vrouwelijk contact, oppervlakkige handelingen niet meegerekend.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En niet om je fotograafvaardigheden? Ben je ooit in het echte leven afgewezen om je uiterlijk?
Jah, hoe je jezelf ziet is enorm afhankelijk van hoe je je (over jezelf) voelt, dat zal jij ook ervaren hebben. Hopelijk gaat TS dat ook ervaren als hij zich beter over zichzelf gaat voelen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lijkt op borderline. Alleen je hele gemoed fluctueert tussen twee extremen en dat voor periodes van weken/maanden in plaats van uren.
Klinkt behoorlijk naar, zal wel erg lastig zijn om normaal te kunnen functioneren.. zonder medicatie of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lijkt op borderline. Alleen je hele gemoed fluctueert tussen twee extremen en dat voor periodes van weken/maanden in plaats van uren.
Ik ben een 0/10... wat ik ook doe of probeer ik blijf eruit zien als 0.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom post je dan geen foto? Weten we gelijk of het echt zo erg is als jij zegt?
Heb je nooit beauty & de nerd gezien op tv? De gasten bij de make-over veranderen ook niet gelijk in Channing Tatum maar wel van een 3/10 naar een 6/10 ofzo
Ja volgens je eigen wel ja, echter de kans dat iemand zo extreem lelijk is is wel bijzonder klein, normale verdelingen in de bevolkingsgroep enzo...quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben een 0/10... wat ik ook doe of probeer ik blijf eruit zien als 0.
Uiterlijk is niet alles.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Post eens pics danquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Misschien dan eens op zoek naar een andere 0/10?quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat wij seks hebben gehad waren inderdaad erg 'oppervlakkige handelingen'.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, in het echte leven heb ik nooit contact gehad met vrouwen rond mijn leeftijd ... tot de therapie dan. Dus 30 jaar zonder vrouwelijk contact, oppervlakkige handelingen niet meegerekend.
In mijn schooljaren werd ik altijd gepest door meisjes op de middelbare school en later genegeerd tijdens HBO. Maar ook als ik op vakantie ging met vrienden naar Turkije werd ik uitgelachen en belachelijk gemaakt door de meiden puur vanwege het uiterlijk.
Vanaf 21 besloot ik me volledig te isoleren, haalde mij rijbewijs zodat ik niet meer in de buurt van mensen te hoeven zijn met OV, koos banen waarbij ik zelfstandig te werk kon gaan, Speelde alleen maar games in mijn vrije tijd.
ayyyyyquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wij seks hebben gehad waren inderdaad erg 'oppervlakkige handelingen'.
Ben benieuwd waarom TS dit interessante feitje verzwegen heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen maar ontmaagd. Stelt niks voor.
Verdrongen denk ik zo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom TS dit interessante feitje verzwegen heeft.
Hmm nee. Is dat relevant?quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft dit plaatsgevonden voor je transformatie?
Omdat hij het wilde vergeten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd waarom je denkt dat hij het verdrongen heeft.
Hij denkt zeker dat hij jou iets vreselijks heeft aangedaan door jou te confronteren met zijn uiterlijk ofzo.quote:
Nee, eerder dat ik hem vreselijk pijn heb gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat hij jou iets vreselijks heeft aangedaan door jou te confronteren met zijn uiterlijk ofzo.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, eerder dat ik hem vreselijk pijn heb gedaan.
Dat klinkt wel wat meer als de TS ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer aan om contact met hem te houden.
Hoe durf jequote:Op donderdag 5 mei 2016 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verbaast me echt geen drol als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is hij toch knapper dan hij denkt, want als het zwelgen in zelfmedelijden zijn geheim was zou jij allang verdronken zijn in pussy.quote:
Ow shit, maar ik ben ook lelijk...quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien is hij toch knapper dan hij denkt, want als het zwelgen in zelfmedelijden zijn geheim was zou jij allang verdronken zijn in pussy.
Er is niets om uit te vechten. Ben alweer weg met m'n dronken kop.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:15 schreef probeer het volgende:
Anders vecht je dat even lekker via pm/dm uit, en loop je hier niet zo bitchy te doen omdat hij niet specifiek vermeldt dat hij seks met je heeft gehad?
Fijne nacht verder, en succes morgenvroeg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is niets om uit te vechten. Ben alweer weg met m'n dronken kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |