Nee maar ik ben zo vaak afgewezen om uiterlijk dat ik er tegenwoordig om moet lachenquote:
Ik geef toe, ze is duidelijk out of my league. jazeker ... graag zelfs. Maar ook lelijke vrouwen zijn te goed voor mij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:08 schreef Strani het volgende:
Zou je zelf ook een minder knap meisje aanspreken? Of heb je deze vooral op uiterlijk geselecteerd?
Alsof ik daar wat aan heb als dat zo zou zijn. Ik ben het zat dat ik altijd om uiterlijk wordt afgewezen en blijkbaar mag dit nooit gezegd worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar TS blijkbaar is je stem wel teringgeil
Inderdaad... Dat zou jij ook niet chill vinden TSquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
zodat de mensen die haar kennen haar kunnen uitlachenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef Strani het volgende:
Tja.. maar wat wil je nou eigenlijk met dit topic TS? We kunnen dat meisje moeilijk met z'n allen gaan whatsappen dat ze toch met je op date moet gaan..
Nou, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Okay. Dus eigenlijk wil je gewoon geen commentaren als 'ach kom, je bent vast helemaal niet lelijk' meer?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Tja, shit happens, next.
Zal nog wel vaker gebeuren, en uiteindelijk komt er vast iemand die je wel haar type vindt
dus je hebt nooit een vriendin gehad inje hele leven?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.
Idd, ook 0 dates want dat kan niet als je op voorhand al wordt afgewezen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dus je hebt nooit een vriendin gehad inje hele leven?
Blijkbaar doet het je wel wat, anders open je dit topic toch niet? Of wat is anders het doel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.
Bewijzen dat ik geen BDD heb.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:21 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Blijkbaar doet het je wel wat, anders open je dit topic toch niet? Of wat is anders het doel?
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja iedereen kiest op uiterlijk, dat is gewoon een feit, maar je komt vanzelf iemand tegen die jou de mooiste, de liefste en de meest aantrekkelijke man kan vinden.
Lekker lullig weer hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.
Hij heeft wel gelijk.quote:
ik doe dat heel vaak met vrouwen die ver onder mijn niveau (triple a+/model niveau) liggen w.b.t. de looks dus je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid en dat weet je best.
Nou weet niet, ik zou niet met iemand willen settelen die ik niet eens leuk vind, lijkt mij stug dat mensen dat kunnen en dan ook nog liegen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid en dat weet je best.
Grote kans dat die iemand ook al vijf kinderen heeft uitgepoeptquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee. Je komt vanzelf iemand tegen die wil settelen, zelf ook niks beters kan vinden en tegen je wil liegen.
Leuk en knap zijn twee hele andere dingen. Iemand die je leuk vindt accepteer je vanwege zijn innerlijk en dan neem je zijn uiterlijk voor lief. Maar zeggen dat Patty Brard knapper is dan Emma Watson is niet geloofwaardig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou weet niet, ik zou niet met iemand willen settelen die ik niet eens leuk vind, lijkt mij stug dat mensen dat kunnen en dan ook nog liegen.
maar hoe ver ga je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Beter 99 blauwtjes oplopen en een chick dan 100 blauwtjes en geen chick
Wijsheden van jokertje uit oh oh cherso, maar ik geef hem gelijk
En toen dacht je, ik maak er een topic overquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, daar zijn vrouwen een ster in. Jezelf vermommen om mensen op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ja uiteindelijk kun je best veel aan uiterlijk doen, manier van kleden, manier van baardgroei laten groeien of weghalen, manier van haar laten knippen
Mannen ook hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, daar zijn vrouwen een ster in. Jezelf vermommen om mensen op het verkeerde been te zetten
Maakt me leven toch aangenamer dat ik weet dat het niet alleen in mijn hoofd zit deze gedachtes over mijn uiterlijk. En ik kan het hoofdstuk relaties /dates en dat soort dingen dan definitief afsluiten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:39 schreef Raskolnikow het volgende:
TS, waarom wil je eigenlijk bewijzen dat je geen BDD hebt? Wat win je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |